wat danquote:Op vrijdag 13 mei 2022 21:38 schreef MC-M het volgende:
Erg fijn dat ik nu de favoriete ijssmaak van @:kingroland weet.
quote:Op vrijdag 13 mei 2022 21:38 schreef MC-M het volgende:
Erg fijn dat ik nu de favoriete ijssmaak van @:kingroland weet.
say my neem say my neemquote:Op vrijdag 13 mei 2022 21:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Iemand loopt op jouw neem hele gore dingen te Twitteren
Dit kan echt niet.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 21:40 schreef MC-M het volgende:
[..]
[ twitter ]
@:ggmm en ik vinden dit echter wel heel erg ordinair.
Dochter van Weird Duk?quote:Op vrijdag 13 mei 2022 21:42 schreef KingRoland het volgende:
ik heb wel een crush op dat Koreaans-Nederlandse meisje die Duk heet.
Duk Duk Go?quote:Op vrijdag 13 mei 2022 21:44 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Duk is volgens mij haar voornaam
oh en ze is links @:mortaxx
Nee dit kan nietquote:Op vrijdag 13 mei 2022 21:40 schreef MC-M het volgende:
[..]
[ twitter ]
@:ggmm en ik vinden dit echter wel heel erg ordinair.
quote:Op vrijdag 13 mei 2022 21:51 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Nee dit kan niet
Deze man bezoekt geen kerk
quote:
Laat me met rustquote:Op vrijdag 13 mei 2022 21:44 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Duk is volgens mij haar voornaam
oh en ze is links @:mortaxx
Woordel.nl 🇳🇱quote:Op zaterdag 14 mei 2022 08:29 schreef Max23 het volgende:
En de andere site:
Woordel.nl 🇳🇱
⬜⬜⬜⬜🟨
🟨⬜🟨🟨⬜
🟨⬜🟩🟨⬜
⬜🟨⬜⬜🟩
⬜🟨⬜⬜🟩
🟩🟩🟩🟩🟩
Dat was even zweten met die 6/6quote:Op zaterdag 14 mei 2022 08:15 schreef Wereldgozer het volgende:
Woordle 329 6/6
⬛⬛⬛⬛🟨
⬛⬛⬛⬛🟨
⬛⬛🟨⬛🟩
⬛⬛⬛🟩🟩
⬛🟩⬛🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 125 3/6
⬛⬛🟨⬛🟨🟩
⬛🟩⬛⬛🟨⬛
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
Vraag ik mijzelf ook af en ga tijdens de rust maar even richting supermarkt.quote:Op zaterdag 14 mei 2022 17:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe rijst met kip.
BIERquote:Op zaterdag 14 mei 2022 17:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe rijst met kip.
Nee, dat staat vanavond gelukkig niet op het programma. Oekraïne gaat trouwens winnen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je hebt in totaal 88 likes gekregen van onze moderators.
Ik overweeg het op te zetten als er niks beters op mijn pad komt.quote:Op zaterdag 14 mei 2022 18:59 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Nee, dat staat vanavond gelukkig niet op het programma. Oekraïne gaat trouwens winnen.
quote:Op zaterdag 14 mei 2022 19:00 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Ik doe ook een glaasje bier @:drizzt
Vanavond zie ik het meisje weer op een verjaardag waar ik ondertussen verliefd op ben. Heb m'n huis helemaal netjes gemaakt.Je zou maar verliefd zijn. Wat een horror.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben bang dat ik gewoon in slaap val.quote:Op zaterdag 14 mei 2022 19:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik overweeg het op te zetten als er niks beters op mijn pad komt.
Wel met alcohol dan.
Win/win toch.quote:Op zaterdag 14 mei 2022 19:03 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ik gewoon in slaap val.
En weer een mooie kans gemist om haar zijn huis op te laten ruimen, nu weet hij nog niet wat hij binnenhaalt.quote:Op zaterdag 14 mei 2022 19:01 schreef Sked het volgende:
[..]
Je zou maar verliefd zijn. Wat een horror.
ik ga het ook kijken 'met vrienden'quote:Op zaterdag 14 mei 2022 19:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik overweeg het op te zetten als er niks beters op mijn pad komt.
Wel met alcohol dan.
Ik ben helemaal in m'n sas hoor.quote:Op zaterdag 14 mei 2022 19:01 schreef Sked het volgende:
[..]
Je zou maar verliefd zijn. Wat een horror.
Zeker was zeer gezellig hoor met een klein beetje alcohol, klein beetje.quote:Op zaterdag 14 mei 2022 19:06 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ik ga het ook kijken 'met vrienden'
was jij niet een keer met jimbogod naar zo'n ESF meetup geweest?
Vanavond zie ik het meisje weer op een verjaardag waar ik ondertussen verliefd op ben. Heb m'n huis helemaal netjes gemaakt.Je weet maar nooit makkerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Ik had ook een keer een date waarvan ik dacht ‘dit wordt niks’, toch mijn huis opgeruimd. En maar goed ook!
En de overige 80 keer dat het niet lukte was het toch fijn dat mijn huis weer netjes was.Makkelijk eerste
Vanavond zie ik het meisje weer op een verjaardag waar ik ondertussen verliefd op ben. Heb m'n huis helemaal netjes gemaakt.succesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |