plakken kaas?quote:Op donderdag 12 mei 2022 17:45 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Wraps met groente, echte kip én kaas. @:drizzt
Halsema zou me achter het behang willen plakken.
bedanktquote:Op donderdag 12 mei 2022 18:04 schreef Nattekat het volgende:
[..]
UST geldprinter doet brrrrrrrrrrr.
Waarde doet weeeeeeeeee.
Dit risico loop je nu eenmaal als je niet in Aziatische producten investeertquote:
Iets met bulgur en hummus @de_boswachterquote:Op donderdag 12 mei 2022 17:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe agv.
LUNA is van een Aziaat.quote:Op donderdag 12 mei 2022 18:41 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dit risico loop je nu eenmaal als je niet in Aziatische producten investeert
Mensen zeuren wel erg snel, ik zie dat de koers de afgelopen dag maar 99% is gedaald.quote:
Vuile VVD’erquote:Op donderdag 12 mei 2022 18:49 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Iets met bulgur en hummus @:de_boswachter
Er zijn lui die met zelfmoord dreigenquote:Op donderdag 12 mei 2022 18:57 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Mensen zeuren wel erg snel, ik zie dat de koers de afgelopen dag maar 99% is gedaald.
Ik sluit over een kwartiertje ook aanquote:Op donderdag 12 mei 2022 20:52 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Als je me zoekt, ben ik in het ESF topic.
Het is nu meer dan 10 seconden later dus neem aan dat je er al niet meer bentquote:Op donderdag 12 mei 2022 20:52 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Wij gedragen ons voorbeeldig. Vraag maar aan @Greysquote:Op donderdag 12 mei 2022 20:58 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Het is nu meer dan 10 seconden later dus neem aan dat je er al niet meer bent
Doe ze de groeten.quote:Op donderdag 12 mei 2022 20:52 schreef Neef_Wuppie het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |