Correct. Als iedereen haar zou kunnen negeren vanaf nu zou dit een hele verbetering zijn voor dit topicquote:Op donderdag 12 mei 2022 22:39 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Het staat iedereen vrij om er niet op te reageren, inderdaad.
Ach, de russen gaan hun oorlogsmisdadigers ook bestraffen?quote:Op donderdag 12 mei 2022 22:40 schreef Za het volgende:
[..]
Inderdaad.
https://www.nbcnews.com/id/wbna4927273
Tot op heden in ieder geval niet. We wachten het nog af maar veel beweging zien we niet op dat vlak.quote:Op donderdag 12 mei 2022 22:42 schreef Ulx het volgende:
[..]
Ach, de russen gaan hun oorlogsmisdadigers ook bestraffen?
En wat is er redelijk aan de eisen van Rusland? Dat land moet gewoon opsodemieteren uit andere soeverijne landen.quote:Op donderdag 12 mei 2022 22:34 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Je hebt de hele ophef rond Guantánamo gemist? Ongewapende mensen neerschieten die je net nog een sigaretje hebben gegeven en je lacht het maar weer weg met een kromme whataboutism. Man man manIs je mama trots?
Ik heb het over burgerslachtoffers.quote:Op donderdag 12 mei 2022 22:34 schreef Glazenmaker het volgende:
Je hebt de hele ophef rond Guantánamo gemist? Ongewapende mensen neerschieten die je net nog een sigaretje hebben gegeven en je lacht het maar weer weg met een kromme whataboutism. Man man manIs je mama trots?
Hou gewoon op met het goedpraten van de acties van Rusland in Oekraïne. Ze begaan duidelijk oorlogsmisdaden daar, en ze hadden geeneens een reden om dat land binnen te vallen. Je trieste whataboutisms veranderen daar niks aan.quote:Op donderdag 12 mei 2022 22:44 schreef Za het volgende:
[..]
Ik heb het over burgerslachtoffers.
Die zaten niet in Guantanamo Bay, vraag maar aan je mamma.
BTW de beelden dat ze schieten op de bewaker ontbreken in de video.
De burgerslachtoffers in Oekraine worden gemaakt door Rusland. Dit is alleen maar het laatste voorbeeld daarvan. Er is naar ons bekend nog geen enkele Rus door Rusland aangeklaagd voor het doelbewust vermoorden van burgers. Als je boos bent over Iraq dan moet je daarover toch wel in vuur en vlam staan, lijkt mij, maar dat lijkt niet zo te zijn.quote:Op donderdag 12 mei 2022 22:44 schreef Za het volgende:
[..]
Je gaat niet tot haar doordringenquote:Op donderdag 12 mei 2022 22:46 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hou gewoon op met het goedpraten van de acties van Rusland in Oekraïne. Ze begaan duidelijk oorlogsmisdaden daar, en ze hadden geeneens een reden om dat land binnen te vallen.
En dat kan ook in een ander topicquote:Op donderdag 12 mei 2022 22:47 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
De burgerslachtoffers in Oekraine worden gemaakt door Rusland. Dit is alleen maar het laatste voorbeeld daarvan. Er is naar ons bekend nog geen enkele Rus door Rusland aangeklaagd voor het doelbewust vermoorden van burgers. Als je boos bent over Iraq dan moet je daarover toch wel in vuur en vlam staan, lijkt mij, maar dat lijkt niet zo te zijn.
Ik weiger dergelijke massamoordenaarsteuners enige speelruimte te geven. Idealist tot in de kist.quote:
Joh ze trolt in elk controversieel topic.quote:Op donderdag 12 mei 2022 22:49 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik weiger dergelijke massamoordenaarsteuners enige speelruimte te geven. Idealist tot in de kist.
Straks zit je zelf in de ellende hier, omdat je zoveel belang hechtte aan het prachtige met nazi's doorspekt Oekraïne.quote:Op donderdag 12 mei 2022 22:43 schreef Barbusse het volgende:
En wat is er redelijk aan de eisen van Rusland? Dat land moet gewoon opsodemieteren uit andere soeverijne landen.
Ze mag trollen wat ze wilt. Maakt haar niet minder een massamoordernaarsteunerquote:Op donderdag 12 mei 2022 22:51 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Joh ze trolt in elk controversieel topic.
Let it go
Los van het feit dat je post onzin is; En daarom vind jij het wel ok dat Rusland zonder reden Oekraïne binnenvalt en daar op grote schaal oorlogsmisdaden begaat. Dan ben je gewoon echt dood van binnen.quote:Op donderdag 12 mei 2022 22:54 schreef Za het volgende:
[..]
Straks zit je zelf in de ellende hier, omdat je zoveel belang hechtte aan het prachtige met nazi's doorspekt Oekraïne.
De jongeren hier zijn al depressief genoeg na 2 jaar coronacrisis, nu komen ze in een economische en energiecrisis terecht, wordt hun kans op een woning nog kleiner, en zelfs een oorlog al dan niet naburig is niet uit te sluiten.
Wanneer je goed had opgelet had je gezien dat ik de acties aldaar nooit heb goed gepraat.quote:Op donderdag 12 mei 2022 22:46 schreef Barbusse het volgende:
Hou gewoon op met het goedpraten van de acties van Rusland in Oekraïne.
Ja denk dat ze die bewaker daarna keurig naar de hospik hebben gebracht. Sorry voor het in je rug schieten, we helpen je er weer bovenopquote:Op donderdag 12 mei 2022 22:44 schreef Za het volgende:
[..]
Maar wel tot lurkers.quote:
Kijk, hier houdt de discussie met jou wmb op.quote:Op donderdag 12 mei 2022 22:58 schreef Barbusse het volgende:
Los van het feit dat je post onzin is; En daarom vind jij het wel ok dat Rusland zonder reden Oekraïne binnenvalt en daar op grote schaal oorlogsmisdaden begaat. Dan ben je gewoon echt dood van binnen.
"Waar was de ophef toen..." is toch wel het schoolvoorbeeld hoor.quote:Op donderdag 12 mei 2022 23:06 schreef Discombobulate het volgende:
Mensen moeten even beter leren wat een whattaboutism is en niet steeds dat maar constant noemen bij alles.
Ik word wel erg moe van dat nieuwe toverwoord "whataboutism". Mensen denken tegenwoordig blijkbaar dat dat een goed argument is om een valide vergelijking te weerleggen. Niet op de inhoud ingaan, maar alleen "whataboutism" zeggen en dan denken dat je een punt hebt.quote:Op donderdag 12 mei 2022 22:46 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hou gewoon op met het goedpraten van de acties van Rusland in Oekraïne. Ze begaan duidelijk oorlogsmisdaden daar, en ze hadden geeneens een reden om dat land binnen te vallen. Je trieste whataboutisms veranderen daar niks aan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |