Jammer dan ben ik er heel weinig denk ikquote:Op donderdag 12 mei 2022 12:52 schreef Maanvis het volgende:
Wel cool, VI Komt in dezelfde week terug als dat DTS terug komt.
Hoe is het met je zus en vader?quote:
O dat is niet fijn om te horen van je zus.quote:
quote:Op donderdag 12 mei 2022 13:01 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Klote hoor zo voor jullie allemaal. Nogmaals sterkte
Tnx.quote:Op donderdag 12 mei 2022 13:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is niet fijn om te horen van je zus.
Sterktehoop dat het snel beter met haar gaat
Succes.quote:Op donderdag 12 mei 2022 13:10 schreef Ferrous het volgende:
naar de appie en dan door naar mijn schoonzus, ff laten magnetiseren. Werkt bij mijn nekpijn die ik soms heb goed![]()
![]()
Doe hem/haar de groetjes van mequote:Op donderdag 12 mei 2022 13:19 schreef Dotteke het volgende:
Ik ga eindelijk naar de fysio hopelijk helpt het. Totlatersss
Succes.quote:Op donderdag 12 mei 2022 13:19 schreef Dotteke het volgende:
Ik ga eindelijk naar de fysio hopelijk helpt het. Totlatersss
waarom ben jij zwart?quote:
Hoe bedoel je?quote:
je username is zwartquote:
Misschien auto update aan staan? Doe eens F5quote:
heeeeeeeeeeel donker rood is iequote:Op donderdag 12 mei 2022 13:40 schreef DJMO het volgende:
[..]
Misschien auto update aan staan? Doe eens F5
Ik las het gisteren.quote:Op donderdag 12 mei 2022 13:33 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
https://lc.nl/friesland/l(...)DBpiiugmThLDwpwEp1SU
Zeg dat wel.quote:Op donderdag 12 mei 2022 13:42 schreef Maanvis het volgende:
Saaihed troef in dit doodse forum vol tuimelgras
Goed dat je het zegt, kunnen we weer beginnen met TR’s zetten @Solotovski zo snel mogelijk die handel weer dichtquote:Op donderdag 12 mei 2022 12:52 schreef Maanvis het volgende:
Wel cool, VI Komt in dezelfde week terug als dat DTS terug komt.
Ik kan niet wachtenquote:Op donderdag 12 mei 2022 16:32 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Goed dat je het zegt, kunnen we weer beginnen met TR’s zetten @:solotovski zo snel mogelijk die handel weer dicht
quote:Op donderdag 12 mei 2022 16:32 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Goed dat je het zegt, kunnen we weer beginnen met TR’s zetten @:solotovski zo snel mogelijk die handel weer dicht
TR's gezet.quote:
Oh die hebben wij hier niet.quote:Ook in Nederland verschijnen op steeds meer plaatsen zulke zonnebrandzuilen, zoals op terrassen en de stranden van Hoek van Holland en Wassenaar.
Wij hebben alleen zuilen waar je verplicht bent te betalen voor parkeren.quote:
Ja die ken ik dan ook weer wel.quote:Op donderdag 12 mei 2022 16:52 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Wij hebben alleen zuilen waar je verplicht bent te betalen voor parkeren.
Jij zei laatst toch dat cash geld nooit zou verdwijnen?quote:Op donderdag 12 mei 2022 16:59 schreef DJMO het volgende:
Voor Nog geen twee euro een koelelement gescoord bij de xenos die achter m'n waterzak past. M'n rug en m'n water gekoeld tijdens het wandelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |