abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 12 mei 2022 @ 21:21:31 #76
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_204723434
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2022 21:01 schreef theunderdog het volgende:
Schandalig dat ze gewoon weer terugkeren.
Ik ben het wel met je eens in deze.

Maar blijkbaar zijn er nog steeds kneuzen die niet begrijpen dat als je 1 foutje maakt dat je dan niet meer op het toneel van de perfecte beschaving thuishoort en voor altijd verbannen en geexcommuniceerd dient te worden en je jezelf alleen nog maar mag overladen met schaamte.

Maar ja. Ga dat maar eens aan zo'n ouwe lul wijs maken :')
pi_204725181
quote:
1s.gif Op donderdag 12 mei 2022 18:13 schreef OnwetendeNerd het volgende:

Omdat Johan Derksen besluit te stoppen en nu toch niet stopt. En daarom staan andere voor aap?
Vreemd idd. Ik denk dat dat besluit nooit aan hem is geweest, niet om te stoppen en evenmin om door te gaan. De contracten waren ontbonden meen ik?

Het is gewoon het financiële plaatje dat voor alle partijen de doorslag heeft gegeven.
  donderdag 12 mei 2022 @ 22:36:45 #78
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_204726705




[ Bericht 12% gewijzigd door Tengano op 12-05-2022 22:48:17 ]
pi_204727197
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2022 21:01 schreef theunderdog het volgende:
Schandalig dat ze gewoon weer terugkeren.
Was enkel een publiciteitsstunt, zo rollen die mollen.
  donderdag 12 mei 2022 @ 23:04:33 #80
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_204727585
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2022 21:01 schreef theunderdog het volgende:
Schandalig dat ze gewoon weer terugkeren.
Laten we allemaal stoppen met kijken.
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
pi_204728178
In feite heeft Johan Derken eigenhandig de hype van het grensoverschrijdend gedrag gedoe ten val gebracht.

Een klap op de bips, een dickpic, een arm om de middel, een ongewenste kus op de wang, te dicht op iemand staan, sms'jes met de vraag om een date, wellicht een seksueel voorstel, zeggen dat iemand er lekker uitziet, geile broek etc.

Het valt allemaal in het niet bij het met een kaars penetreren van een bewusteloze vrouw.
pi_204728335
quote:
1s.gif Op donderdag 12 mei 2022 19:15 schreef OnwetendeNerd het volgende:

[..]
Ik heb grote moeite met woke. Het heeft de samenleving in bedwang. Zo is er straks weer de gaypride en alle bedrijven gaan iets doen want als ze niks doen dan is er iets mis met dat bedrijf. Het slaat nergens op, alsof je iets afkeurt als je niks doet. Iedereen en alles wordt gegijzelt dus wat dat betreft ben ik het met je eens. Weg met dat woke. Opdonderen

Alleen om het publiek dat (hevige) kritiek op Derksen en/of VI hadden weg te zetten als woke. Met die mensen is net zo goed iets mis. Ben asjeblieft kritisch en zie hoe iemand zogenaamd een onderwerp ten tafel wilde brengen maar het nu belangrijker vindt om zichzelf als slachtoffer te positioneren in plaats van een simpele excuses aan te bieden.
Aan het slachtoffer ja, maar die is er niet blijkbaar. Moet Derksen op het hakblok omdat hij een ouwe lul is met lulverhalen? Nee, want dan kan je elke kroeg wel leegharken. Had hij beter moeten weten als publiek figuur? Ja. Maar van mag die ouwe zeikzak gewoon door blijven lullen hoor, niemand neemt hem nog serieus en zo wel... :')
Nowadays you have to boil people before you can sleep with them. *General's Daughter
pi_204729403
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2022 18:59 schreef Monolith het volgende:
Ik keek vroeger nog wel eens naar het voetbalprogramma, al kijk ik al jaren eigenlijk helemaal niet meer naar allerhande talkshows om sport heen, enkel nog de sport zelf. En als je hier in VBL post, dan ontkom je niet aan al dat soort clichés. :P
Ah vandaar. Ik vond het persoonlijk prettiger zoals het voorheen was, gewoon de maandag en de vrijdag. Voetbal als basis en zo nu en dan beetje over andere dingen lullen. Het had voor mij niet naar dagelijks gehoeven.
pi_204729471
quote:
1s.gif Op donderdag 12 mei 2022 19:15 schreef OnwetendeNerd het volgende:
Ik heb grote moeite met woke. Het heeft de samenleving in bedwang. Zo is er straks weer de gaypride en alle bedrijven gaan iets doen want als ze niks doen dan is er iets mis met dat bedrijf. Het slaat nergens op, alsof je iets afkeurt als je niks doet. Iedereen en alles wordt gegijzelt dus wat dat betreft ben ik het met je eens. Weg met dat woke. Opdonderen
Nooit begrepen inderdaad. Sta je dan met z'n allen jezelf als een idioot te gedragen op zo'n boot om maar te laten zien hoe "normaal" je bent...
pi_204730505
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2022 00:36 schreef Accordtje het volgende:

[..]
Nooit begrepen inderdaad. Sta je dan met z'n allen jezelf als een idioot te gedragen op zo'n boot om maar te laten zien hoe "normaal" je bent...
Vinden dat je normaal gevonden moet worden, maar als het je even uitkomt wil je toch die uitzondering zijn door met een leren pakje en voorbindlul op een dildoboot te gaan staan. Moeten we maar allemaal accepteren en als normaal beschouwen. Walgelijk.
U MAD?
  vrijdag 13 mei 2022 @ 08:16:29 #87
226981 Gehenna
Volksmenner
pi_204730806
Oh het was (weer) een grote PR-stunt

Shocked_pikachu.jpg

:')
nee, jij dan!
pi_204730874
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 mei 2022 08:16 schreef Gehenna het volgende:
Oh het was (weer) een grote PR-stunt
Nope. Gewoon mensen die terug zijn gekomen op eerder genomen beslissing die was ontstaan vanuit emotie.
pi_204731195
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 mei 2022 08:16 schreef Gehenna het volgende:
Oh het was (weer) een grote PR-stunt

Shocked_pikachu.jpg

:')
Weet niet of dat nu de bedoeling was. Zo ja, dan is het voor Johan niet geheel goed afgelopen.
De zijn geliefde radioshow is grotendeels gecancelled en ook zijn Blues Tour is in rook opgegaan.
Dat gaat hem wel aan het hart

[ Bericht 0% gewijzigd door Dutch_view op 13-05-2022 09:48:26 ]
  vrijdag 13 mei 2022 @ 09:43:19 #90
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_204731451
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2022 08:27 schreef DarkwingDuck het volgende:

[..]
Nope. Gewoon mensen die terug zijn gekomen op eerder genomen beslissing die was ontstaan vanuit emotie.
Stoppen is voor Derksen wel de beste optie, helaas. De huidige maatschappij is te anders geworden voor zijn humor en persoonlijkheid.
pi_204731455
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2022 09:59 schreef RvLaak het volgende:

[..]
Stoppen is voor Derksen wel de beste optie, helaas. De huidige maatschappij is te anders geworden voor zijn humor en persoonlijkheid.
Nog even doorgaan is voor mij de meest amusante optie. De huidige maatschappij kweekt maar wat eelt op de ziel.
pi_204731494
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2022 09:59 schreef RvLaak het volgende:

[..]
Stoppen is voor Derksen wel de beste optie, helaas. De huidige maatschappij is te anders geworden voor zijn humor en persoonlijkheid.
Ach kom, er is nog een prima markt voor gemakzuchtige onderbuikretoriek.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_204731508
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2022 10:05 schreef Monolith het volgende:

[..]
Ach kom, er is nog een prima markt voor gemakzuchtige onderbuikretoriek.
gezien dat die terroristen van blm en de racistische ideologie van woke nog immer populair zijn, heb je gelijk.
pi_204731529
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2022 10:07 schreef RvLaak het volgende:

[..]
gezien dat die terroristen van blm en de racistische ideologie van woke nog immer populair zijn, heb je gelijk.
Oh de conservatieve onderbuik dateert van ver voor 'blm' en 'woke' hoor.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  vrijdag 13 mei 2022 @ 10:16:36 #96
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_204731552
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2022 09:59 schreef RvLaak het volgende:

[..]
Stoppen is voor Derksen wel de beste optie, helaas. De huidige maatschappij is te anders geworden voor zijn humor en persoonlijkheid.
Vandaar dat zijn programma de grootste kijkcijferhit is op de betreffende zender.

In andere woorden; wie bepaalt zoiets?
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
pi_204731623
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2022 09:59 schreef RvLaak het volgende:

[..]
Stoppen is voor Derksen wel de beste optie, helaas. De huidige maatschappij is te anders geworden voor zijn humor en persoonlijkheid.
Pfff... ''de huidige maatschappij'' zijn niet de mensen die op twitter of aan de Op1 talkshowtafel het hardste lopen te janken he.

Ik durf van mezelf te zeggen dat mijn sociale omgeving toch wel bestaat uit een brede afdronk van de bovenkant van de maatschappelijke middenklasse, en ik hoor niemand zo janken als die wokies op twitter of bij de op1 talkshows.

Er wordt tegenwoordig wel erg makkelijk en snel gezegd dat ''iets niet meer van deze tijd is'', maar wie bepaalt dat eigenlijk? Toch niet Tim Hofman lijkt me.
  vrijdag 13 mei 2022 @ 10:36:32 #98
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_204731718
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2022 10:16 schreef thedeedster het volgende:
Vandaar dat zijn programma de grootste kijkcijferhit is op de betreffende zender.
Bij SBS6 is dat al snel.
pi_204731771
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2022 10:24 schreef Kettlebell het volgende:

[..]
Pfff... ''de huidige maatschappij'' zijn niet de mensen die op twitter of aan de Op1 talkshowtafel het hardste lopen te janken he.

Ik durf van mezelf te zeggen dat mijn sociale omgeving toch wel bestaat uit een brede afdronk van de bovenkant van de maatschappelijke middenklasse, en ik hoor niemand zo janken als die wokies op twitter of bij de op1 talkshows.

Er wordt tegenwoordig wel erg makkelijk en snel gezegd dat ''iets niet meer van deze tijd is'', maar wie bepaalt dat eigenlijk? Toch niet Tim Hofman lijkt me.
Het kenmerkende van de groep die constant zaken roept en er aan toevoegt dat je dat 'tegenwoordig niet meer mag zeggen' is ook dat continue slachtofferschap waarin met vervalt. Archie Bunker leeft nog steeds voort.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  vrijdag 13 mei 2022 @ 10:53:08 #100
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_204731838
quote:
2s.gif Op vrijdag 13 mei 2022 10:36 schreef Gunner het volgende:

[..]
Bij SBS6 is dat al snel.
Wat mij betreft een wonder dat die lui überhaupt uitzenden. :D
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')