Ja best wel, al kan ik het soms niet laten om ze even te volgen op Insta, maar dat is altijd maar tijdelijk omdat ze op een bepaald zo hoog in mijn irritatie zitten dat ik ze weer ontvolg.quote:Op woensdag 11 mei 2022 18:59 schreef Koen66 het volgende:
[..]dat vind ik serieus zo'n vreselijk stel
Nou enquote:
Waar is dat? Ik vraag het voor een vriendquote:
En voor mijquote:Op woensdag 11 mei 2022 19:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Waar is dat? Ik vraag het voor een vriend
quote:
Dat is er nog niet. Maar goed ook.quote:Op woensdag 11 mei 2022 19:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Waar is dat? Ik vraag het voor een vriend
Ja voetbal en stad aan puin. Hoe sportief.quote:Op woensdag 11 mei 2022 19:10 schreef maily het volgende:
[..]
Dat is er nog niet. Maar goed ook.
Zou vol staan met """"supporters"""".
Ja dat moet maar eens een keer afgelopen zijn .!!!!quote:Op woensdag 11 mei 2022 19:11 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja voetbal en stad aan puin. Hoe sportief.
Wat een Sneu neuzen zijn dat die zogenaamde Hooligans die mogen wat mij betreft allemaal de tyfus in gebeukt worden door mariniers en commandosquote:Op woensdag 11 mei 2022 19:11 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja voetbal en stad aan puin. Hoe sportief.
Hopelijk wel een tijd harde regen hoor. T is echt stoffig buitenquote:Op woensdag 11 mei 2022 19:13 schreef Koen66 het volgende:
Het ziet er buiten uit alsof het ieder moment kan gaan regenen maar dat gebeurt pas na 9 uur
Zou mooi zijn idd.quote:Op woensdag 11 mei 2022 19:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dat moet maar eens een keer afgelopen zijn .!!!!
Verplicht een jaartje de trekker op sturen ergens in de achterhoekquote:
Ik had zaadjes maar die komen niet erg op.quote:Op woensdag 11 mei 2022 19:11 schreef Deisyy het volgende:
Ik ga even mijn lavendel in een grote pot zetten, het ziet er een beetje zielig uit nu.
Wintertje Siberiëquote:Op woensdag 11 mei 2022 19:20 schreef pullup het volgende:
[..]
Verplicht een jaartje de trekker op sturen ergens in de achterhoek
Prachtigquote:
Ik ken dat spul niet maar wens je een goede avondquote:Op woensdag 11 mei 2022 19:36 schreef christmastsunami het volgende:
Ik heb net 5 GR 'KRATOM' naar binnengewerekt, ben benieuwd, wil extra stoned kungfu films kijken, ONGBak enzo, mag hopen dat het iets doet.
Klinkt wel spannendquote:Op woensdag 11 mei 2022 19:36 schreef christmastsunami het volgende:
Ik heb net 5 GR 'KRATOM' naar binnengewerekt, ben benieuwd, wil extra stoned kungfu films kijken, ONGBak enzo, mag hopen dat het iets doet.
Ik las dat het in veel landen, azie, verboden is, maar hier niet, dus ik dacht, een legale opiaat?, Echt, ???. Dus dan maar testen of het iets doet.quote:Op woensdag 11 mei 2022 19:39 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik ken dat spul niet maar wens je een goede avond
Pure opium roken beste wat er isquote:Op woensdag 11 mei 2022 19:42 schreef christmastsunami het volgende:
[..]
Ik las dat het in veel landen, azie, verboden is, maar hier niet, dus ik dacht, een legale opiaat?, Echt, ???. Dus dan maar testen of het iets doet.
Ja heb al even gegoogled net en de bijwerkingen vallen mee.En dat verbieden is recent geloof ikquote:Op woensdag 11 mei 2022 19:42 schreef christmastsunami het volgende:
[..]
Ik las dat het in veel landen, azie, verboden is, maar hier niet, dus ik dacht, een legale opiaat?, Echt, ???. Dus dan maar testen of het iets doet.
quote:Op woensdag 11 mei 2022 19:54 schreef christmastsunami het volgende:
[..]
Nee, daar beginnen we niet meer aan, slecht idee. Veels te heftig gekkie.
O dan wacht ik even met de planten water geven 😉quote:Op woensdag 11 mei 2022 19:13 schreef Koen66 het volgende:
Het ziet er buiten uit alsof het ieder moment kan gaan regenen maar dat gebeurt pas na 9 uur
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |