Ja best wel, al kan ik het soms niet laten om ze even te volgen op Insta, maar dat is altijd maar tijdelijk omdat ze op een bepaald zo hoog in mijn irritatie zitten dat ik ze weer ontvolg.quote:Op woensdag 11 mei 2022 18:59 schreef Koen66 het volgende:
[..]dat vind ik serieus zo'n vreselijk stel
Nou enquote:
Waar is dat? Ik vraag het voor een vriendquote:
En voor mijquote:Op woensdag 11 mei 2022 19:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Waar is dat? Ik vraag het voor een vriend
quote:
Dat is er nog niet. Maar goed ook.quote:Op woensdag 11 mei 2022 19:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Waar is dat? Ik vraag het voor een vriend
Ja voetbal en stad aan puin. Hoe sportief.quote:Op woensdag 11 mei 2022 19:10 schreef maily het volgende:
[..]
Dat is er nog niet. Maar goed ook.
Zou vol staan met """"supporters"""".
Ja dat moet maar eens een keer afgelopen zijn .!!!!quote:Op woensdag 11 mei 2022 19:11 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja voetbal en stad aan puin. Hoe sportief.
Wat een Sneu neuzen zijn dat die zogenaamde Hooligans die mogen wat mij betreft allemaal de tyfus in gebeukt worden door mariniers en commandosquote:Op woensdag 11 mei 2022 19:11 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja voetbal en stad aan puin. Hoe sportief.
Hopelijk wel een tijd harde regen hoor. T is echt stoffig buitenquote:Op woensdag 11 mei 2022 19:13 schreef Koen66 het volgende:
Het ziet er buiten uit alsof het ieder moment kan gaan regenen maar dat gebeurt pas na 9 uur
Zou mooi zijn idd.quote:Op woensdag 11 mei 2022 19:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dat moet maar eens een keer afgelopen zijn .!!!!
Verplicht een jaartje de trekker op sturen ergens in de achterhoekquote:
Ik had zaadjes maar die komen niet erg op.quote:Op woensdag 11 mei 2022 19:11 schreef Deisyy het volgende:
Ik ga even mijn lavendel in een grote pot zetten, het ziet er een beetje zielig uit nu.
Wintertje Siberiëquote:Op woensdag 11 mei 2022 19:20 schreef pullup het volgende:
[..]
Verplicht een jaartje de trekker op sturen ergens in de achterhoek
Prachtigquote:
Ik ken dat spul niet maar wens je een goede avondquote:Op woensdag 11 mei 2022 19:36 schreef christmastsunami het volgende:
Ik heb net 5 GR 'KRATOM' naar binnengewerekt, ben benieuwd, wil extra stoned kungfu films kijken, ONGBak enzo, mag hopen dat het iets doet.
Klinkt wel spannendquote:Op woensdag 11 mei 2022 19:36 schreef christmastsunami het volgende:
Ik heb net 5 GR 'KRATOM' naar binnengewerekt, ben benieuwd, wil extra stoned kungfu films kijken, ONGBak enzo, mag hopen dat het iets doet.
Ik las dat het in veel landen, azie, verboden is, maar hier niet, dus ik dacht, een legale opiaat?, Echt, ???. Dus dan maar testen of het iets doet.quote:Op woensdag 11 mei 2022 19:39 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik ken dat spul niet maar wens je een goede avond
Pure opium roken beste wat er isquote:Op woensdag 11 mei 2022 19:42 schreef christmastsunami het volgende:
[..]
Ik las dat het in veel landen, azie, verboden is, maar hier niet, dus ik dacht, een legale opiaat?, Echt, ???. Dus dan maar testen of het iets doet.
Ja heb al even gegoogled net en de bijwerkingen vallen mee.En dat verbieden is recent geloof ikquote:Op woensdag 11 mei 2022 19:42 schreef christmastsunami het volgende:
[..]
Ik las dat het in veel landen, azie, verboden is, maar hier niet, dus ik dacht, een legale opiaat?, Echt, ???. Dus dan maar testen of het iets doet.
quote:Op woensdag 11 mei 2022 19:54 schreef christmastsunami het volgende:
[..]
Nee, daar beginnen we niet meer aan, slecht idee. Veels te heftig gekkie.
O dan wacht ik even met de planten water geven 😉quote:Op woensdag 11 mei 2022 19:13 schreef Koen66 het volgende:
Het ziet er buiten uit alsof het ieder moment kan gaan regenen maar dat gebeurt pas na 9 uur
Ajax is begonnen hequote:
Ik trek een biertje open vastquote:
quote:Op woensdag 11 mei 2022 20:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat mag.. Hier heb ik niets meer in huis
biertjequote:
rum!quote:
Dood zaadquote:Op woensdag 11 mei 2022 19:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik had zaadjes maar die komen niet erg op.[ link | afbeelding ]
quote:
Getsiequote:
jaquote:
hoedquote:
3 is wel even zat hoorquote:
na de rust nog driequote:
Ja, dat is niet nodig. Ik bedoel het water geven.quote:Op woensdag 11 mei 2022 20:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dan wacht ik even met de planten water geven 😉
Of ze kunnen niet zo goed voetballen natuurlijkquote:
Die feesten straks gewoon de hele stad plat.quote:
fijn wakker worden danquote:
En de D vergetenquote:
Zal een gezellige boel worden iddquote:Op woensdag 11 mei 2022 20:52 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Die feesten straks gewoon de hele stad plat.
Leeuwardenquote:Op woensdag 11 mei 2022 20:52 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Die feesten straks gewoon de hele stad plat.
wel!quote:
Heerenveen aan de feestschnappsquote:
Ik was vorige week bij het concert van Joe Bonamassa. OMG wat kan die kerel gitaarspelen. Echt waanzinnig.quote:
Ik lag zelf ook even te slipen.quote:
Ik ben nog steeds lang niet in de pre corona gewoonte dat ik dat allemaal echt plan en zoquote:Op woensdag 11 mei 2022 20:58 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik was vorige week bij het concert van Joe Bonamassa. OMG wat kan die kerel gitaarspelen. Echt waanzinnig.
DREI - NULLLLLLquote:
ha ja herkenbaar. Dit zijn allemaal concerten die afgelast-verzet waren en nu allemaal achter elkaar zijn.quote:Op woensdag 11 mei 2022 20:59 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds lang niet in de pre corona gewoonte dat ik dat allemaal echt plan en zo
Het giet hier ookquote:
quote:
Ik heb jaren in Akkrum /Nes gewoond.quote:
quote:
Jaloersquote:Op woensdag 11 mei 2022 21:01 schreef Prisha het volgende:
[..]
ha ja herkenbaar. Dit zijn allemaal concerten die afgelast-verzet waren en nu allemaal achter elkaar zijn.
Zaterdag Joe, en de dag erna zat ik in Luxor bij een akoestisch concert van Antimatter. Ook waanzinnig hoor. Heel anders dan Joe.
Heerlijk weer, live muziek. Zo gemist.
Volgende week ga ik naar Tool
Welkom bij Ajax deze tweede seizoenshelftquote:Op woensdag 11 mei 2022 21:02 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Als je zon voorsprong weg geeft ben je wel achterlijk bezig
quote:
quote:
quote:Op woensdag 11 mei 2022 21:03 schreef pullup het volgende:
[..]
Jaloers![]()
Nog net niet zo jaloers op al die lui op mijn Insta die nu foto's uit de Arena aan het posten zijn![]()
It giet netquote:
Ik ga ook slopenquote:Op woensdag 11 mei 2022 21:04 schreef Koen66 het volgende:
Zwolle supporters zijn ook aan het slopen geslagen
Ik sei noch...quote:
Oh jeequote:
Owquote:
quote:
Het was ons een genoegenquote:
Wat voor bier brouwen die Friezen eigenlijkquote:
Bergiusquote:
Lol, why not?quote:Op woensdag 11 mei 2022 21:10 schreef Prisha het volgende:
Oh als er al mensen zitten dan mogen ze het dak niet meer dichtdoen in de Arena.
geen idee. Misschien gevaarlijk, het dak kan naar beneden komen of zoquote:
Nee johquote:Op woensdag 11 mei 2022 21:12 schreef Prisha het volgende:
[..]
geen idee. Misschien gevaarlijk, het dak kan naar beneden komen of zo
Maakt niet veel uitquote:Op woensdag 11 mei 2022 21:11 schreef BoonDockSaint het volgende:
Volgens mij is er ook een gedeelte in Friesland daar spreken ze Neder- Duits
ja weet ik veel. Waarom mag het niet dan?quote:
Dat is toch leukquote:Op woensdag 11 mei 2022 21:12 schreef Prisha het volgende:
[..]
geen idee. Misschien gevaarlijk, het dak kan naar beneden komen of zo
quote:Op woensdag 11 mei 2022 21:13 schreef Prisha het volgende:
[..]
ja weet ik veel. Waarom mag het niet dan?
Ik wacht met spanning op het antwoordquote:
nou? nou?quote:
wel!quote:
quote:Op woensdag 11 mei 2022 21:21 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Je bent zelf een dreigende wolk !
quote:Op woensdag 11 mei 2022 21:21 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Je bent zelf een dreigende wolk !
hoerquote:
Nou nou nou....quote:
Sprotsjquote:
quote:Op woensdag 11 mei 2022 21:10 schreef pullup het volgende:
[..]
Wat voor bier brouwen die Friezen eigenlijk
Dat ziet er wel goed uitquote:
Ziet er interessant uit. Wat voor smaak moet ik me daar bij voorstellen?quote:Op woensdag 11 mei 2022 21:31 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dit is helemaal een aanrader.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 11 mei 2022 21:32 schreef pullup het volgende:
[..]
Ziet er interessant uit. Wat voor smaak moet ik me daar bij voorstellen?
Cognac?
Mooi zo, meer voor onsquote:
Wiskey lees ikquote:Op woensdag 11 mei 2022 21:32 schreef pullup het volgende:
[..]
Cognac?
Het klonk alsof je er al een aantal op hadquote:
Als Ajax op 5-0 komtquote:
gaat nie gebeuren niequote:
Whisky.quote:Op woensdag 11 mei 2022 21:32 schreef pullup het volgende:
[..]
Cognac?
Definiëer aantalquote:Op woensdag 11 mei 2022 21:35 schreef Prisha het volgende:
[..]
Het klonk alsof je er al een aantal op had
5quote:
wel!quote:
I am Groot!quote:
quote:Op woensdag 11 mei 2022 21:43 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Een aantal kan je niet definneren
quote:
Wel diep, bijna diepfriesquote:
Rum voor Koenquote:
quote:
en bier voor ons jaquote:
quote:
Iets met een uitroepteken er achterquote:
Een beetje met afkortingen werken?quote:Op woensdag 11 mei 2022 21:55 schreef pullup het volgende:
[..]
Iets met een uitroepteken er achterMaar dat net niet
Nu heeft heel Zeeland geen profclub en jullie hebben er 2quote:
Ole ole olequote:
En er wordt een nieuw stadion gebouwd.quote:Op woensdag 11 mei 2022 21:57 schreef pullup het volgende:
[..]
Nu heeft heel Zeeland geen profclub en jullie hebben er 2
Bijna! Volgende week donderdag komt de fotograaf. Dan duurt het een dag of 3. Dus net voor Hemelvaart staat ie te koop.quote:
quote:Op woensdag 11 mei 2022 21:59 schreef Prisha het volgende:
[..]
Bijna! Volgende week donderdag komt de fotograaf. Dan duurt het een dag of 3. Dus net voor Hemelvaart staat ie te koop.
Spannend! Ik duim voor een vlotte en goede verkoopquote:Op woensdag 11 mei 2022 21:59 schreef Prisha het volgende:
[..]
Bijna! Volgende week donderdag komt de fotograaf. Dan duurt het een dag of 3. Dus net voor Hemelvaart staat ie te koop.
tnx. Ik heb het gevoel dat het even gaat duren. Maar wie weet!quote:Op woensdag 11 mei 2022 22:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Spannend! Ik duim voor een vlotte en goede verkoop
quote:
Dat wil niet echt nee.quote:Op woensdag 11 mei 2022 21:58 schreef pullup het volgende:
Of gaat dat niet lekker samen die Leeuwarders en Heerenveeners
Ik denk het niet hoor, de huizen gaan als zoete broodjes, ik denk dat je het binnen een paar weken kwijt bent.quote:Op woensdag 11 mei 2022 22:01 schreef Prisha het volgende:
[..]
tnx. Ik heb het gevoel dat het even gaat duren. Maar wie weet!
Overal in Nederland behalve hier. Echt, waar ik woon loopt deze hele tijd achteraan qua huizenprijzen en verkopen.quote:Op woensdag 11 mei 2022 22:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik denk het niet hoor, de huizen gaan als zoete broodjes, ik denk dat je het binnen een paar weken kwijt bent.
Hoiquote:Op woensdag 11 mei 2022 22:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik denk het niet hoor, de huizen gaan als zoete broodjes, ik denk dat je het binnen een paar weken kwijt bent.
Dat zei je eerder inderdaad ook al, maar ik kon me niet voorstellen dat er zo'n verschil was, wel dusquote:Op woensdag 11 mei 2022 22:05 schreef Prisha het volgende:
[..]
Overal in Nederland behalve hier. Echt, waar ik woon loopt deze hele tijd achteraan qua huizenprijzen en verkopen.
Apart welquote:Op woensdag 11 mei 2022 22:05 schreef Prisha het volgende:
[..]
Overal in Nederland behalve hier. Echt, waar ik woon loopt deze hele tijd achteraan qua huizenprijzen en verkopen.
Ditzelfde huis zou aan de overkant van de rivier snel weg zijn en tegen een hogere prijs ook nog. Het is echt heel bizar.quote:Op woensdag 11 mei 2022 22:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat zei je eerder inderdaad ook al, maar ik kon me niet voorstellen dat er zo'n verschil was, wel dus
Best wel ja. Maar goed. Ik mag niet klagen als ie voor de vraagrijs weggaat dan ben ik superblij.quote:
Plaagt ze je?quote:
Echt heel apart ja, dan duim ik nog wat extraquote:Op woensdag 11 mei 2022 22:08 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ditzelfde huis zou aan de overkant van de rivier snel weg zijn en tegen een hogere prijs ook nog. Het is echt heel bizar.
[..]
Best wel ja. Maar goed. Ik mag niet klagen als ie voor de vraagrijs weggaat dan ben ik superblij.
Ik vind dat geen grapjes, om @Deisyy te beschuldigen van gepestquote:Op woensdag 11 mei 2022 22:30 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik maak maar een grapje mij moet je niet zereneus nemen
Ik zal er mee ophoudenquote:Op woensdag 11 mei 2022 22:31 schreef maily het volgende:
[..]
Ik vind dat geen grapjes, om @:Deisyy te beschuldigen van gepest
Maar nou weet ik wie het zegt
Hij werd even heel hard uitgefloten.quote:
In het stadion?quote:
Ja 2 x op uitnodiging werk en 1 x tegen Madrid toen ik van een Spaanse speler kaarten kreeg en op kon halen in het Okuraquote:Op woensdag 11 mei 2022 22:38 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
In het stadion?
Ben niet verder dan tv gekomen
Ik dacht dat hij altijd centum speeldequote:Op woensdag 11 mei 2022 22:43 schreef chufi het volgende:
[..]
centrum is niet aan de zijkant links of rechts
Mocht je ook meteen eten of slapen in het Okura?quote:Op woensdag 11 mei 2022 22:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja 2 x op uitnodiging werk en 1 x tegen Madrid toen ik van een Spaanse speler kaarten kreeg en op kon halen in het Okura
Of er van af springen, schijnt ook een ding te zijnquote:Op woensdag 11 mei 2022 22:46 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mocht je ook meteen eten of slapen in het Okura?
Nee dat niet ... Die speler gaf ze ook niet zelf... maar hij zat dus vroeger bij mn ex op school en is 1 van de weinige voetballers die voor zowel Barca, Real en Valencia heeft gespeeld ... daarna is ie oa trainer van de nationale jeugd gewordenquote:Op woensdag 11 mei 2022 22:46 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mocht je ook meteen eten of slapen in het Okura?
Dan heb je het niet helemaal gesnapt nee.quote:Op woensdag 11 mei 2022 22:48 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Of er van af springen, schijnt ook een ding te zijn
Je moet niet zomaar van dingen afspringen dat is niet verstandigquote:Op woensdag 11 mei 2022 22:48 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan heb je het niet helemaal gesnapt nee.
Of teveel gesnoven oid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |