De private arrestatieteams van de EBU zijn al onderweg.quote:
Alles heerlijk aan deze act.quote:Op woensdag 11 mei 2022 21:21 schreef Cee het volgende:
Thank you dear people zegt Konstrakta en ze draaien nog even met de handjes naar iedereen.
Ja dit is hét momentquote:Op woensdag 11 mei 2022 21:21 schreef Cee het volgende:
Azerbedjindjin.
Is het goed als ik even naar het toilet ga?
*checkt 5e act*
Georgië is hierna.
Ik ga even plassen.
Ik kijk niet uit naar het appje van mijn moeder: 'vreemd.'quote:Op woensdag 11 mei 2022 21:22 schreef BlackYellow het volgende:
Damn Servië kijk ik echt naar uit hoe dat morgen op tv gaat over komen!
Ja, enorm! Rehearsal clip belooft veel goeds.quote:Op woensdag 11 mei 2022 21:22 schreef BlackYellow het volgende:
Damn Servië kijk ik echt naar uit hoe dat morgen op tv gaat over komen!
Staging. Daarom ook Tsjechië.quote:Op woensdag 11 mei 2022 21:22 schreef molloot200 het volgende:
Omg jeetje hoezo is Roy zo'n fan van Azerbeidzjan?Ik snap daar echt niks van
Funhouse, hole en Moira elke 5 minuten een post plaatsen met het codewoordquote:Op woensdag 11 mei 2022 21:21 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
De private arrestatieteams van de EBU zijn al onderweg.
Net de Qs van ESCUnited gekeken in het filmpje, volgens mij was Azerbadzjan daar de tweede of derde Q, ik snap er echt niets vanquote:Op woensdag 11 mei 2022 21:22 schreef molloot200 het volgende:
Omg jeetje hoezo is Roy zo'n fan van Azerbeidzjan?Ik snap daar echt niks van
quote:Op woensdag 11 mei 2022 21:23 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Funhouse, hole en Moira elke 5 minuten een post plaatsen met het codewoord
Mwah qua nummer vind ik Tsjechië toch wel íets sterker dan Azerbeidzjan, om van AZ nu ineens te gaan roepen dat het de semi gaat winnen vind ik wel een beetje overdreven van mquote:Op woensdag 11 mei 2022 21:23 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Staging. Daarom ook Tsjechië.
Gok ik dan.
Maar zijn reactie is ook zo het tegenovergestelde van @Cee , ik snap er echt zo niks van met Azerbeidzjanquote:Op woensdag 11 mei 2022 21:23 schreef AnnethingIsPossible het volgende:
[..]
Net de Qs van ESCUnited gekeken in het filmpje, volgens mij was Azerbadzjan daar de tweede of derde Q, ik snap er echt niets van
Ik ben maar weer naar ESCunited gegaan (tenzij iemand nog een andere stream heeft natuurlijk 👀)quote:Op woensdag 11 mei 2022 21:22 schreef Moira het volgende:
Waar kijken jullie nu? Via Matt of is er nog een regenjasstream?
lol what?quote:Op woensdag 11 mei 2022 21:25 schreef Cee het volgende:
Net op tijd terug, ik hoorde vanuit de keuken dat Nadir aan het jodelen ging?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |