SPOILER: Transferbeleid 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2019/2020Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Landskampioen 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: CL 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: CL 2019/2020Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik vraag mij af hoe oud jij bent en of je wellicht familie bent van van Rossumquote:Op woensdag 11 mei 2022 13:31 schreef Intint het volgende:
[..]
Die is al net ietsjes minder slecht. Deze zou door een 7-jarige bedacht kunnen zijn waar de vorige nog door een 5- jarige bedacht zou kunnen zijn.![]()
Mijn bier staat koud op kantoor.quote:Op woensdag 11 mei 2022 14:02 schreef dimmak het volgende:
GVD NOG EEN UURTJE WERKEN EN DAN BIEREN TIKKEN JA TOCH![]()
![]()
En dat PSV dan in de laatste minuut ook verliest door een onterechte penalty van Schöne.quote:Op woensdag 11 mei 2022 14:30 schreef GGMM het volgende:
Zou wel grappig zijn als ze vandaag onverhoopt verliezen![]()
Aan jouw afgelopen posts te zien ben jij een beetje een flapdrolquote:Op woensdag 11 mei 2022 14:07 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Ik vraag mij af hoe oud jij bent en of je wellicht familie bent van van Rossum![]()
ESPN hoopt hier met smart op.quote:Op woensdag 11 mei 2022 14:30 schreef GGMM het volgende:
Zou wel grappig zijn als ze vandaag onverhoopt verliezenOp woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.![]()
quote:Op woensdag 11 mei 2022 14:33 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Feyenoord wil spits Danilo transfervrij aantrekken
NSBer![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 11 mei 2022 14:33 schreef Wienerschnitzels het volgende:
NSBer![]()
![]()
![]()
denk niet dat we Danilo gaan missenquote:Op woensdag 11 mei 2022 14:46 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Nee dat is de andere kant op, dus iemand die het NSB-gedachtegoed afzweert.![]()
Niemand verbiedt ze om de stad in te gaan om daar een feest te vieren, ook Halsema niet. Geen idee hoe men daar opeens bij komt. Alleen kon een echte huldiging niet vanwege beveiligingsproblemen.quote:![]()
lijkt me ook niet maar het scheelt toch wel snel 50k aan mensen (vooral van buiten)quote:Op woensdag 11 mei 2022 14:47 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Niemand verbiedt ze om de stad in te gaan om daar een feest te vieren, ook Halsema niet. Geen idee hoe men daar opeens bij komt.![]()
en een vol stadion die het feest in de arena viert, dus wat dat betreft is dit gewoon de beste oplossing.quote:Op woensdag 11 mei 2022 14:48 schreef Tarado het volgende:
[..]
lijkt me ook niet maar het scheelt toch wel snel 50k aan mensen (vooral van buiten)
Daarnaast verdient Ajax ook geen grote huldiging, kampioenschip was wel echt het minimale dit jaar.![]()
in de voetsporen van charisteasquote:Op woensdag 11 mei 2022 14:33 schreef Wienerschnitzels het volgende:
NSBer![]()
![]()
Dat is die jongen van Twente toch?quote:Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA![]()
denk dat veel mensen vinden dat zij een feestje verdienen, zelf heb ik uberhaupt niets met dit soort evenementen maar begrijp het sentiment wel omdat 2 jaar niets mochtquote:Op woensdag 11 mei 2022 14:49 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
en een vol stadion die het feest in de arena viert, dus wat dat betreft is dit gewoon de beste oplossing.
Daarnaast verdient Ajax ook geen grote huldiging, kampioenschip was wel echt het minimale dit jaar.![]()
Ik vond het vooral een seizoen met gigantische verschillen. Voor de winterstop soms oogstrelend voetbal (Champions League vooral) waarbij je je qua niveau kan meten met de top van Europa, na de winterstop hangen en wurgen in de meest lullige wedstrijden en vooral een Haller en Berghuis die geen pepernoot meer lijken te raken.quote:Op woensdag 11 mei 2022 14:49 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Daarnaast verdient Ajax ook geen grote huldiging, kampioenschip was wel echt het minimale dit jaar.
Desalniettemin: 12 punten tegen de directe concurrentie, dat is ook wel eens anders geweest![]()
![]()
Geen beveiliging voor een eventuele huldiging, wel politieinzet op de wedstrijd avond voor bijzaken.quote:Op woensdag 11 mei 2022 13:01 schreef Tarado het volgende:
[..]
wat zit je toch dom te leuteren, ze is geen dictator maar burgemeester en moet dus gewoon een risico afweging doen samen met oa de politie
Staat raar.Exact.quote:Op woensdag 11 mei 2022 13:13 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Het is toch niet zo moeilijk om wat politie te regelen voor een huldiging?
Het is overduidelijk dat er vanalles kan (BLM, klimaatdemonstraties, koningsdag) behalve een huldiging van de club waar 3 jaar geleden supporters bier over haar heen hebben gegooid.
Ik snap de boosheid inmiddels wel bij de supporters. Het snijdt geen hout. En nu ben je een veelvoud kwijt aan politie inzet, voor mensen die er een feestje van willen maken.
En als het dan uit de hand loopt, omdat alles om onduidelijke redenen schoongeveegd moet worden, dan heeft de volgend jaar een stok om mee te slaan en de huldiging weer niet door te laten gaan (als we überhaupt om de titel meestrijden).
In Eindhoven en Rotterdam lachen ze ons uit met dit enorme gefaal van dat idiote wijf.
Overal in Europa zijn na 2 jaar weer kampioensfeesten, en hier wordt het de kop in gedrukt. Triest en zeer kwalijk.'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016![]()
Maar wel 5(!) punten laten liggen tegen GAE...quote:Op woensdag 11 mei 2022 14:53 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ik vond het vooral een seizoen met gigantische verschillen. Voor de winterstop soms oogstrelend voetbal (Champions League vooral) waarbij je je qua niveau kan meten met de top van Europa, na de winterstop hangen en wurgen in de meest lullige wedstrijden en vooral een Haller en Berghuis die geen pepernoot meer lijken te raken.
Desalniettemin: 12 punten tegen de directe concurrentie, dat is ook wel eens anders geweest
Motivatieproblemen.'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016![]()
Zo zie je maar dat een team top laten functioneren nog niet zo makkelijk is, dat duo Antony Mazraoui was heel belangrijk daarin, waardoor Haller en Berghuis ook veel beter speelden.quote:Op woensdag 11 mei 2022 14:53 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ik vond het vooral een seizoen met gigantische verschillen. Voor de winterstop soms oogstrelend voetbal (Champions League vooral) waarbij je je qua niveau kan meten met de top van Europa, na de winterstop hangen en wurgen in de meest lullige wedstrijden en vooral een Haller en Berghuis die geen pepernoot meer lijken te raken.
Desalniettemin: 12 punten tegen de directe concurrentie, dat is ook wel eens anders geweest
Daarom vond ik het ook een grote fout om Neres te laten gaan, natuurlijk niet van het Antony niveau maar je kan wel op dezelfde wijze blijven voetballen.![]()
Waarom wilt Ajax nou Q. Timber terugkopen. Moet nog 1 van de duurste uitgaande transfer worden van Utrecht worden ook nog.
Konden ze hem beter verhuren.![]()
Ga je huiswerk makenquote:Op woensdag 11 mei 2022 14:33 schreef Wienerschnitzels het volgende:
NSBer![]()
![]()
Meer waarom heb je hem dan verkocht vorig jaar als je klaarblijkelijk toch niet zeker was.quote:Op woensdag 11 mei 2022 15:19 schreef Enawh het volgende:
Waarom wilt Ajax nou Q. Timber terugkopen. Moet nog 1 van de duurste uitgaande transfer worden van Utrecht worden ook nog.
Konden ze hem beter verhuren.![]()
Wat zijn voetbalsupporters toch dom. Als die zich beginnen te bemoeien met politiek of ordehandhaving komt er echt stront uit hun bek/toetsenbord.
Nu maar hopen op een overwinning en wat fijne feestjes in de kroegen!![]()
hij is niet verkocht, hij dacht gewoon dat hij bij Ajax niet veel aan spelen zou toekomen omdat hij 3e keus of zo wasquote:Op woensdag 11 mei 2022 15:30 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Meer waarom heb je hem dan verkocht vorig jaar als je klaarblijkelijk toch niet zeker was.![]()
We zijn er nog nietquote:Op woensdag 11 mei 2022 15:41 schreef WhateverWhatever het volgende:
Alvast een playlist om alvast in de mood te komen![]()
Ja. Aub een snelle goal anders wordt het weer stressen.quote:Op woensdag 11 mei 2022 15:03 schreef WhateverWhatever het volgende:
Zijn er nog meer mensen al een beetje zenuwachtig?Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA![]()
This aged badlyquote:Op woensdag 11 mei 2022 13:13 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
In Eindhoven en Rotterdam lachen ze ons uit met dit enorme gefaal van dat idiote wijf.
Overal in Europa zijn na 2 jaar weer kampioensfeesten, en hier wordt het de kop in gedrukt. Triest en zeer kwalijk.![]()
Niet echt. Heerenveen-thuis boezemt geen angst in. Daarbij is een gelijkspel vandaag ook voldoende om met een gelijkspel zondag alsnog kampioen te worden. Zelfs als je vandaag verliest wordt je met winst zondag nog kampioen. Hoeveel vangnetten wil je hebben?quote:Op woensdag 11 mei 2022 15:03 schreef WhateverWhatever het volgende:
Zijn er nog meer mensen al een beetje zenuwachtig?Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.![]()
Ja graag, het liefst snel 3 goalsquote:Op woensdag 11 mei 2022 16:22 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ja. Aub een snelle goal anders wordt het weer stressen.![]()
Net op de radio als Feyenoord de cup wint ook geen huldiging op de coolsingel maar in de kuip vanwege beveiligings tekort.![]()
maw willem engel heeft de boel verpestquote:Op woensdag 11 mei 2022 16:42 schreef WhateverWhatever het volgende:
Net op de radio als Feyenoord de cup wint ook geen huldiging op de coolsingel maar in de kuip vanwege beveiligings tekort.![]()
Gaat echt niet geaccepteerd worden, wordt 1 teringzooi daar.quote:Op woensdag 11 mei 2022 16:44 schreef Tarado het volgende:
[..]
maw willem engel heeft de boel verpest![]()
Nou ja, een demonstratie is wel iets totaal anders dan een huldiging natuurlijk. Hoe idioot ook allemaal, maar in onze Grondwet staat eenmaal dat men in beginsel de mogelijk moet krijgen om te kunnen vergaderen en betogen. Een huldiging voor een of andere flutcompetitie staat hier niet in beschreven. Ik kan mij goed voorstellen dat een huldiging minder prioriteit geniet met alle tekorten van dien, hoe zuur dat ook is voor iedereen.quote:Op woensdag 11 mei 2022 16:44 schreef Tarado het volgende:
[..]
maw willem engel heeft de boel verpest
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 11-05-2022 17:13:17 ]![]()
uiteraard maar de wekelijkse demonstraties van de wappies hebben toch aardig in de budgetten en uren gehaktquote:Op woensdag 11 mei 2022 17:12 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Nou ja, een demonstratie is wel iets totaal anders dan een huldiging natuurlijk. Hoe idioot ook allemaal, maar in onze Grondwet staat eenmaal dat men in beginsel de mogelijk moet krijgen om te kunnen vergaderen en betogen. Een huldiging voor een of andere flutcompetitie staat hier niet in beschreven. Ik kan mij goed voorstellen dat een huldiging minder prioriteit geniet met alle tekorten van dien, hoe zuur dat ook is voor iedereen.![]()
Helaas wel, ja.quote:Op woensdag 11 mei 2022 17:18 schreef Tarado het volgende:
[..]
uiteraard maar de wekelijkse demonstraties van de wappies hebben toch aardig in de budgetten en uren gehakt![]()
Wat een knulletjes. Nog geen haar op den piel.quote:Je hebt in totaal 88 likes gekregen van onze moderators.![]()
Rip Amsterdam.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Denk dat het in de pijp nu wel goed vertoeven is@PicoMMP
Je hebt in totaal 88 likes gekregen van onze moderators.![]()
Ik ga zo die kant opquote:Op woensdag 11 mei 2022 17:55 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Denk dat het in de pijp nu wel goed vertoeven is@:picommp
![]()
![]()
Ja. Dit zag echt niemand aankomenquote:Op woensdag 11 mei 2022 17:59 schreef freaky40 het volgende:
Faalsema gaat zo nat op dit moment, die is echt AF.![]()
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Niets gelijk, ze maakt het nu alleen maar 10x erger. Als ze het gewoon had goedgekeurd had er minder aan de hand geweest dan nu.quote:Op woensdag 11 mei 2022 18:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Halsema krijgt zelfs voor de wedstrijd al gelijk
GelachenAllemaal cabaretteketet!![]()
Volgend jaar weer geen huldiging. hOe ZoU dAt nOu kOmEn?!??quote:Op woensdag 11 mei 2022 18:02 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Niets gelijk, ze maakt het nu alleen maar 10x erger. Als ze het gewoon had goedgekeurd had er minder aan de hand geweest dan nu.
Dat zullen we dan wel weer zien. Het gaat over NU.quote:Op woensdag 11 mei 2022 18:03 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Volgend jaar weer geen huldiging. hOe ZoU dAt nOu kOmEn?!??
Allemaal cabaretteketet!![]()
Ja, al die gasten samen op een plek zonder voldoende beveiliging, wat kan er gebeuren.quote:Op woensdag 11 mei 2022 18:02 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Niets gelijk, ze maakt het nu alleen maar 10x erger. Als ze het gewoon had goedgekeurd had er minder aan de hand geweest dan nu.Hoeren neuken, nooit meer werken.![]()
Minder dan nu, dat valt wel te handhaven.quote:Op woensdag 11 mei 2022 18:05 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Ja, al die gasten samen op een plek zonder voldoende beveiliging, wat kan er gebeuren.Allemaal cabaretteketet!![]()
Nou, ik wens de mensen die de eigen stad willen slopen (alhoewel, 90% boeren daar) veel succesquote:Op woensdag 11 mei 2022 18:02 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Niets gelijk, ze maakt het nu alleen maar 10x erger. Als ze het gewoon had goedgekeurd had er minder aan de hand geweest dan nu.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Ik fiets zo naar het Leidse om wat klinkers uit de stoep te trekken. Gewoon.Je hebt in totaal 88 likes gekregen van onze moderators.![]()
Jij bent echt dom he. Maar dan het type dom dat zo dom is dat het zelf niet doorheeft dat het dusdanig dom is dat het beter geen mening kan hebben.quote:Op woensdag 11 mei 2022 17:59 schreef freaky40 het volgende:
Faalsema gaat zo nat op dit moment, die is echt AF.![]()
Fijne onderbouwing ook vriendelijke vriend. Ga buiten spelen.quote:Op woensdag 11 mei 2022 18:11 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Jij bent echt dom he. Maar dan het type dom dat zo dom is dat het zelf niet doorheeft dat het dusdanig dom is dat het beter geen mening kan hebben.Allemaal cabaretteketet!![]()
Ik ga zo die kant opquote:Op woensdag 11 mei 2022 17:55 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Denk dat het in de pijp nu wel goed vertoeven is@:picommp
Waar zit jij dan?quote:![]()
Thuis.quote:Op woensdag 11 mei 2022 18:12 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Ik ga zo die kant op
[..]
Waar zit jij dan?![]()
Morgen weer vroeg op (is dat een excuus?).Je hebt in totaal 88 likes gekregen van onze moderators.![]()
Welneequote:Op woensdag 11 mei 2022 18:48 schreef Vjenne12345 het volgende:
Uitstekende avond voor een dikke vette choke uiteraard.![]()
Wat is vroeg? Ik om 7.30quote:Op woensdag 11 mei 2022 18:28 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Thuis.![]()
Morgen weer vroeg op (is dat een excuus?).![]()
![]()
Je wordt maar één keer per jaar kampioen.quote:Op woensdag 11 mei 2022 19:31 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
7 uur. Dus geen excuus eigenlijk.
Of één keer per 20 jaar als je voor Feyenoord bent.
Ik zit in de Biergriet op de Ruysdaelkade![]()
Heerlijk, geniet ervan.quote:Op woensdag 11 mei 2022 19:49 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Je wordt maar één keer per jaar kampioen.
Of één keer per 20 jaar als je voor Feyenoord bent.
Ik zit in de Biergriet op de Ruysdaelkade
quote:Op woensdag 11 mei 2022 18:02 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Niets gelijk, ze maakt het nu alleen maar 10x erger. Als ze het gewoon had goedgekeurd had er minder aan de hand geweest dan nu.![]()
![]()
Die zal wel over de achterlijn zijn geweestCancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+![]()
Daar lijkt het eigenlijk wel op jaquote:Op woensdag 11 mei 2022 20:22 schreef franklop het volgende:
Die zal wel over de achterlijn zijn geweest![]()
AjaxVAR werkt meequote:Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
loopt de verslaggever nou dom te lullen, er staan camera’s langs de achterlijn. Valt prima te zien voor de VAR of die bal in of uit was.![]()
Haller al 7 uur niet op goal geschoten
Je kan een vormdip hebben maar dit is wel heel extreemIf I'm sad, I stop being sad and be awesome instead. True story![]()
Goed overstapje van H4llerCancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Haller nemen
MisCancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Gisteren met eigen team kampioen, vanavond Ajax, mooie dagen
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Zondag zonder stress kunnen kijkenquote:Op woensdag 11 mei 2022 20:44 schreef franklop het volgende:
Gisteren met eigen team kampioen, vanavond Ajax, mooie dagen![]()
![]()
Goedgemutst de provincie in om den keizers baard.quote:Op woensdag 11 mei 2022 20:45 schreef Tassendief het volgende:
[..]
Zondag zonder stress kunnen kijkenIl mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.![]()
Je gaat nu voor de reverse jinx?quote:Op woensdag 11 mei 2022 20:57 schreef Scorpie het volgende:
Lekker hoor. Sinds tijden ontspannen kunnen kijken.![]()
Mooi, volgend jaar weer de CL in. Hopelijk kunnen ze met dat vooruitzicht een mooie selectie samen stellen.![]()
Denk dat we met zijn allen realistisch moeten zijn in dat het een rebuildjaar is volgend jaar. Ook gewoon de nieuwe coach tijd gunnen en niet te veel verwachten volgend jaar, kampioenschap zou al goed zijn.quote:Op woensdag 11 mei 2022 21:09 schreef Mestreech1990 het volgende:
Mooi, volgend jaar weer de CL in. Hopelijk kunnen ze met dat vooruitzicht een mooie selectie samen stellen.![]()
BrobbemansCancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Ja want iedere andere burgmeester was niet uitgefloten. Is gewoon traditie inclusief het uitfluiten.quote:Op woensdag 11 mei 2022 21:36 schreef Heeinz het volgende:
Halsema die nog wat gaat zeggen. Wat een bijzonder goed idee![]()
Geweldig dit!! Na zoveel pech en ellende dit seizoen.
Afsluiten en frisse start 2022-2023Love is in the air!![]()
Gefeliciteerd met het behalen van de landstitel."I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman![]()
Gefeliciteerd allemaalCancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Triest en zo onhandig...quote:Op woensdag 11 mei 2022 21:36 schreef Heeinz het volgende:
Halsema die nog wat gaat zeggen. Wat een bijzonder goed ideeLove is in the air!![]()
Dit is wederom de belangrijkste winst van een kampioenschap. Hulde.quote:Op woensdag 11 mei 2022 21:09 schreef Mestreech1990 het volgende:
Mooi, volgend jaar weer de CL in. Hopelijk kunnen ze met dat vooruitzicht een mooie selectie samen stellen.Love is in the air!![]()
Onzin, ik heb nog nooit een burgemeester niet uitgefloten zien worden tijdens een Ajax huldiging.quote:![]()
Mooi, afsluiten en op naar het volgende seizoen. Nieuw elftal neerzetten wat weer voor de prijzen kan gaan![]()
![]()
Gefeliciteerd Ajax vrinden.Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
https://www.youtube.com/watch?v=G9Y5Dhzciyc&
https://www.youtube.com/watch?v=uxlsPrPF_lk![]()
Oh ja klaiber. Die hebben we ook nogDon't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Gefeliciteerd Ajacieden. Dikverdiende landstitel. Mooi aantal punten en goals.
Niet vergelijken met die Drank de Boer rotzooi.![]()
Toch prima om in de arena te vieren met dit weer
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Toch nog een prijs voor Manchester United dit seizoen.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 11-05-2022 22:06:19 ]![]()
Weer een onverdiende kampioen. Daar heeft Ajax wel een handje van.
Doen ze de laatste jaren wel vaker.
En die sneue spelers nog blij doen ook. Wees nederig dat je het zo onverdiend wint. Niet net doen alsof je het zelf verdiend hebt.![]()
Dikverdiend?quote:Op woensdag 11 mei 2022 21:59 schreef fetX het volgende:
Gefeliciteerd. Te lang spannend geweest denk ik, maar verder dikverdiend.
Jij hebt een ander seizoen gekeken geloof ik.![]()
quote:Op woensdag 11 mei 2022 22:06 schreef bianconeri het volgende:
En die sneue spelers nog blij doen ook. Wees nederig dat je het zo onverdiend wint. Niet net doen alsof je het zelf verdiend hebt.
Juve staat achter in de Coppa zie ik.quote:Op woensdag 11 mei 2022 22:06 schreef bianconeri het volgende:
En die sneue spelers nog blij doen ook. Wees nederig dat je het zo onverdiend wint. Niet net doen alsof je het zelf verdiend hebt.
Wel de godver, niet meer.
[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 11-05-2022 22:12:45 ]![]()
boehoeheoheoequote:Op woensdag 11 mei 2022 22:06 schreef bianconeri het volgende:
En die sneue spelers nog blij doen ook. Wees nederig dat je het zo onverdiend wint. Niet net doen alsof je het zelf verdiend hebt.![]()
Wat duurt het lang zegCancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Oh.![]()
What can change the nature of a man?![]()
![]()
Dat wordt een slachtveld natuurlijk. Inkoppertje.quote:Je hebt in totaal 88 likes gekregen van onze moderators.![]()
Karig seizoen. Kampioen worden in de eredivisie is niet bepaalt een hele grote prestatie gezien het huidige budget.![]()
quote:Op woensdag 11 mei 2022 22:13 schreef RamboDirk het volgende:
Karig seizoen. Kampioen worden in de eredivisie is niet bepaalt een hele grote prestatie gezien het huidige budget.![]()
quote:Op woensdag 11 mei 2022 22:13 schreef RamboDirk het volgende:
![]()
Mwa, veel tegenslag dit seizoen. Uiteindelijk geen top seizoen, maar eentje die prima was. 6x winnen in de poulefase CL. Bekerfinale en landskampioen. Lijkt me wel geslaagd, maar niet meer dan dat.quote:Op woensdag 11 mei 2022 22:13 schreef RamboDirk het volgende:
Ten Hag gaat Nederland nog missen. Best ventje, maar ik denk dat hij het onderschat, Engeland.Allemaal cabaretteketet!![]()
Seizoen stond vooral in het teken van allerlei schandalen en de naieve uitschakeling tegen Benfica. Geen bekers gepakt. Dit kampioenschap is een troostprijs.quote:![]()
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Welnee man, landstitel is gewoon belangrijk dat je die pakt. Verder eens met GwaiLow.quote:Op woensdag 11 mei 2022 22:16 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Seizoen stond vooral in het teken van allerlei schandalen en de naieve uitschakeling tegen Benfica. Geen bekers gepakt. Dit kampioenschap is een troostprijs.Allemaal cabaretteketet!![]()
Haha geen bekers gepakt nee, maar je pakt toch veel liever de schaal dan de beker?quote:Op woensdag 11 mei 2022 22:16 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Seizoen stond vooral in het teken van allerlei schandalen en de naieve uitschakeling tegen Benfica. Geen bekers gepakt. Dit kampioenschap is een troostprijs.![]()
We need to pak bekerCancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Dat is zeker zo. Vooral Drommel heeft Ajax kampioen gemaakt.quote:Op woensdag 11 mei 2022 22:17 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Haha geen bekers gepakt nee, maar je pakt toch veel liever de schaal dan de beker?![]()
Is te makkelijk, sinds Pasveer moest worden vervangen bij Ajax viel ook de ene na de andere goal erin, terwijl Ajax daarvoor nauwelijks een tegengoal kreeg.quote:Op woensdag 11 mei 2022 22:20 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Dat is zeker zo. Vooral Drommel heeft Ajax kampioen gemaakt.![]()
@Shreyasquote:Met geluk of op karakter? Ajax op weg naar titel na ongekend aantal houdini-acts
Ajax kan vanavond met een overwinning in eigen huis het kampioenschap binnenhalen tegen sc Heerenveen. Mocht dat lukken, dan is dat voor een groot deel te danken aan de vele ontsnappingen dit kalenderjaar. Niet eerder werden de punten zo vaak binnengesleept in slotfases als in 2022.
Waar Ajax voor de winterstop het grootste deel van de wedstrijden met overtuigende cijfers won, gaat het de laatste maanden uiterst moeizaam. Opvallend genoeg werden na de winterstop toch meer punten (2.64 per duel) behaald dan voor de winterstop.
Karakter
Hoe dat kan? Wie het negatief benadert, ziet dat Ajax onnodig vaak in de problemen komt na de winterstop. Wie het positief benadert, zoals trainer Erik ten Hag bijna wekelijks doet, ziet dat Ajax met een flinke dosis karakter toch de punten pakt.
Tegen RKC Waalwijk (3-2), SC Cambuur (2-3), Feyenoord (3-2) en NEC (0-1) wist Ajax in de slotminuten de overwinning over de streep te trekken. En afgelopen weekend maakte Edson Alvárez tegen AZ vlak voor tijd de gelijkmaker (2-2).
Niet eerder maakte Ajax in een kalenderjaar vaker de gelijkmaker of goal waarmee het op voorsprong kwam na de 85ste minuut (ook vijf keer in 2005 en 2006), zo zocht statistiekenbureau Opta uit. Daarnaast pakten de Amsterdammers alleen in het seizoen 2004/05 meer punten door goals in de slotfase (dertien tegenover negen).
Ook in de eredivisie is er dit seizoen geen ploeg die meer punten pakt in de laatste minuten dan Ajax. Met negen punten staan de Amsterdammers samen met Feyenoord bovenaan in het 'houdini-act-klassement'.
Bij bovenstaande lijstjes hebben we alleen gekeken naar de doelpunten na de 85ste minuut, maar ook tegen PSV en Willem II wisten de Amsterdammers in 2022 pas laat in de wedstrijd de winnende goal te maken. Noussair Mazraoui maakte tegen de Eindhovenaren de beslissende 1-2 in de 74ste minuut, terwijl Jurriën Timber tegen Willem II pas in de 81ste minuut de 0-1 maakte.
Noem het geluk, noem het kwaliteit; feit is dat Ajax mede dankzij het grote aantal ontsnappingen met vier punten voorsprong op PSV de klus vanavond af kan maken.
Mocht het spel weer moeizaam gaan tegen Heerenveen, dan zou het zomaar kunnen dat Ajax in de kampioenswedstrijd opnieuw pas in de laatste minuten toeslaat en zo de titelrace beslist.Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Onverdiend? In welke wereld leef jij joh. We konden nog blij zijn dat het niet in speelronde 30 al voorbij was. Ajax heeft bijna het dubbele doelsaldo van de nummer twee. Hoe duidelijk wil je het hebben.quote:Op woensdag 11 mei 2022 22:06 schreef bianconeri het volgende:
Heb je ook een lijstje van goals in de 40/45e minuut?quote:Je hebt in totaal 88 likes gekregen van onze moderators.![]()
Sinds wanneer is het landskampioenschap een troostprijs?quote:Op woensdag 11 mei 2022 22:16 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Seizoen stond vooral in het teken van allerlei schandalen en de naieve uitschakeling tegen Benfica. Geen bekers gepakt. Dit kampioenschap is een troostprijs.![]()
Rambo heeft liever niet dat je hem tegenspreekt dus accepteer zijn wijsheden gewoonquote:Op woensdag 11 mei 2022 22:25 schreef Astro_boy het volgende:
[..]
Sinds wanneer is het landskampioenschap een troostprijs?![]()
Ajax heeft zich sterk ontwikkeld dit jaar mbt het slotoffensief.What can change the nature of a man?![]()
Akkoord! Kutschaal. Geef mij naar de JC schaal of de dennenappel.quote:Op woensdag 11 mei 2022 22:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Rambo heeft liever niet dat je hem tegenspreekt dus accepteer zijn wijsheden gewoon
If periodekampioen in de KKD![]()
Nummer 36
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
PAK SCHAAL JAAALege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten![]()
Keurig opgevoed.quote:Op woensdag 11 mei 2022 22:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Rambo heeft liever niet dat je hem tegenspreekt dus accepteer zijn wijsheden gewoon![]()
![]()
Een kampioenschap zonder Veltman is per definitie niks waard @Adamesquote:Op woensdag 11 mei 2022 22:29 schreef Astro_boy het volgende:
[..]
Akkoord! Kutschaal. Geef mij naar de JC schaal of de dennenappel.
If periodekampioen in de KKD![]()
De magere jaren incoming.quote:Op woensdag 11 mei 2022 22:35 schreef Scrummie het volgende:
[ twitter ]
Gefeliciteerd met Alfred
@:GGMM jij vond dit geen goede keus toch?Oh.![]()
Bam!quote:Op woensdag 11 mei 2022 22:35 schreef Scrummie het volgende:
[ twitter ]
Gefeliciteerd met Alfred
@:GGMM jij vond dit geen goede keus toch?Allemaal cabaretteketet!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: