Vermoedelijk is de BNer wereld ook iets kleiner dan die van de Italiani Famosi, waardoor ons groepje elkaar sowieso al beter kende dan deze twee Italianen en een Libanees.quote:Op woensdag 11 mei 2022 01:24 schreef NailQueen het volgende:
Misschien dat het alleen mij op valt maar ik heb het gevoel dat de presentatoren helemaal geen klik met elkaar hebben. Het voelt allemaal erg gespeeld. Chantal, Jan, Edsiel en Nikkie hadden echt een band met elkaar en voelde het allemaal wat natuurlijker.
En dan moeten Mika en Laura nog een duet gaan doenquote:Op woensdag 11 mei 2022 01:29 schreef Em31 het volgende:
[..]
Nee dat viel wel op![]()
Al kon ik ze steeds maar slecht horen omdat Cornald er overheen sprak en zijn geluid ook harder stond
Kwam eerder wel iets voorbij van zo'n lijstje, geloof ik. Ik wil zeggen halverwege het vorige topic.quote:Op woensdag 11 mei 2022 02:11 schreef Moira het volgende:
Is er een lijstje van de getrokken helften van alle landen incl de big 5?
Spanje is 1e helft toch? Hoop dat ze haar niet als een opener zetten als El Diablo
Gisteren zijn Nederland, Zwitserland, Armenië, Portugal, Noorwegen en Oekraïne,quote:Op woensdag 11 mei 2022 02:11 schreef Moira het volgende:
Is er een lijstje van de getrokken helften van alle landen incl de big 5?
Spanje is 1e helft toch? Hoop dat ze haar niet als een opener zetten als El Diablo
32%quote:Op woensdag 11 mei 2022 06:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Morgen moet ik om deze tijd al onderweg zijn.
wahhh win ik nógquote:Op woensdag 11 mei 2022 07:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]Hier nu 28%, maar nu aan de lader.
samequote:
Het wordt een lange dagquote:Op woensdag 11 mei 2022 07:28 schreef Prisha het volgende:
[..]
sameik ben er maar om 6 uur uitgegaan, dat ging hem toch niet meer worden
Dat is mijn standaard wekkertijd.quote:Op woensdag 11 mei 2022 07:28 schreef Prisha het volgende:
[..]
Dat vond ik wel wat irritant.quote:Op woensdag 11 mei 2022 01:29 schreef Em31 het volgende:
[..]
Nee dat viel wel op![]()
Al kon ik ze steeds maar slecht horen omdat Cornald er overheen sprak en zijn geluid ook harder stond
Heb er nu wel iets meer vertrouwen in dat Oekraïne kans maakt maar zo veel andere landen zijn zeker niet kansloos. Derde keer Zweden in 10 jaar is veel, maar de organisatie is tenminste strak dus prima. Qua frontrunners gaat mijn absolute voorkeur naar de UK!quote:Op woensdag 11 mei 2022 07:20 schreef Spablauw214 het volgende:
Gaat Oekraïne het zaterdag binnenhengelen? Ik weet het oprecht niet meer. 3e keer in 10 jaar Zweden is ook kut, dus dan maar UK of toch nog een keer Italië?
Dan moet ze na Italië dus de kans is klein, beetje zelfde soort emotie/stijl.quote:Op woensdag 11 mei 2022 07:39 schreef AgnesGru het volgende:
Het zou wel mooi zijn dat S10 die als tiende uit de enveloppe kwam op de 10de straks de 10de startplek krijgt.
Wellicht betekent dat ook voor de derde keer Petra Mede, dat is toch wel een verademing bij Laura Pausiniquote:Op woensdag 11 mei 2022 07:39 schreef Cee het volgende:
[..]
Derde keer Zweden in 10 jaar is veel, maar de organisatie is tenminste strak dus prima.
Drama soms dat slapen.quote:Op woensdag 11 mei 2022 07:28 schreef Prisha het volgende:
[..]
ha bij mij ook als ik niet thuis werk. 5 uur wekker, 6 uur in de auto, om 7 uur op kantoor.quote:Op woensdag 11 mei 2022 07:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat is mijn standaard wekkertijd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |