Oh my, Mod Madness.quote:Op woensdag 11 mei 2022 19:11 schreef Paul het volgende:
[..]
NIKS SPANNEND, IK WIL HET GEWOON WETEN! HET IS EEN BEVEL!
Ja, een of andere autocorrectblunder. Sorry!quote:
Geen een. Graag gedaan.quote:Op woensdag 11 mei 2022 19:47 schreef timmmmm het volgende:
Ik verwacht een overzicht van alle programma's hierover die ik terug moet kijken
Hopen dat dit over de fietsen gaat en niet over die vermoeiende vrouwquote:Op woensdag 11 mei 2022 20:38 schreef Stikkelbaars het volgende:
Toto en Stella zullen ook wel snel terugkeren.
Dit was geen dreigen meer. Ze zijn daadwerkelijk gestopt. De ene (Johan Derksen) vanwege gebrek aan steun van de directie van Talpa en de andere 2 omdat ze loyaal zijn aan Johan Derksen.quote:Op woensdag 11 mei 2022 21:58 schreef Hyaenidae het volgende:
Zo voorspelbaard dit, is toch al de 5de keer ofzo dat ze dreigen met stoppen
Externe inhoud
Deze inhoud is afkomstig van Twitter. Om deze inhoud te kunnen zien dien je toestemming te verlenen voor het gebruik van cookies en aanverwante vormen door social media partijen. Hieronder vind je linkjes naar de privacystatements van deze partijen. Je kunt als alternatief de inhoud op de site van de aanbieder zelf bekijken.
Twitter policyTiktok policyInstagram policyFacebook policy
accepteer en toon inhoud bekijk item op Twitter
(werkt de knop hierboven niet? gooi dan de cookies in je browser weg. Daarna werkt het wel)Nou Tine, je weet waar je die excuses volgens Johan in kunt steken.quote:
Excuses eisen van mensen die je niks hebben misdaan is sowieso belachelijk.quote:
Ongeloofwaardig is hij al jaren en wat dat betreft is hij veel te lang doorgegaan. Mocht het terug komen zie ik hem ook niet lang blijven. Misschien na de zomerstop, uiterlijk eind van het jaar is hij vertrokken.quote:Op woensdag 11 mei 2022 20:38 schreef Stikkelbaars het volgende:
Bij Op1 gaat ze het er ook weer over hebben.
Ik vermoed dat Talpa een flinke bijdrage hier aan heeft geleverd, aangezien ze hun melkkoe kwijt waren.
Derksen is natuurlijk nu wel totaal ongeloofwaardig geworden. Deze man heeft geen principes.
Jinek zal wel balen. Zij riep toen in haar showtje op tot een boycott.
Toto en Stella zullen ook wel snel terugkeren.
Ik vind jou ook aardig ongeloofwaardig als ik die berichten van jou er de afgelopen weken op na las…wat riep jij veel onzin zeg.quote:Op donderdag 12 mei 2022 11:46 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ongeloofwaardig is hij al jaren en wat dat betreft is hij veel te lang doorgegaan. Mocht het terug komen zie ik hem ook niet lang blijven. Misschien na de zomerstop, uiterlijk eind van het jaar is hij vertrokken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop