Wtf. Ik volg dit gewoon.quote:Op woensdag 11 mei 2022 10:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee als je dit soort dingen al niet kan volgen wordt het gewoon heel lastig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 11 mei 2022 10:21 schreef MC-M het volgende:
[..]
Wtf. Ik volg dit gewoon.Ik vind dat niet echt een beginwoord, omdat er 3 dezelfde letters instaan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zou beginnen met een woord dat uit verschillende letters bestaat![]()
Erg benieuwd naar jouw standaard beginwoord.quote:Op woensdag 11 mei 2022 10:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik vind dat niet echt een beginwoord, omdat er 3 dezelfde letters instaan.
Ik zou beginnen met een woord dat uit verschillende letters bestaat
Snap ikquote:Op woensdag 11 mei 2022 10:23 schreef MC-M het volgende:
[..]
Erg benieuwd naar jouw standaard beginwoord.
5 letter: gavenquote:Op woensdag 11 mei 2022 10:23 schreef MC-M het volgende:
[..]
Erg benieuwd naar jouw standaard beginwoord.
Ach ach achquote:Op woensdag 11 mei 2022 10:21 schreef MC-M het volgende:
[..]
Bikini is trouwens wel een uitstekend woord om mee te beginnen.
Eet een banaan!quote:Op woensdag 11 mei 2022 10:26 schreef MC-M het volgende:
[..]
Flater na flater, Coco. Hopelijk gaat het na het middaguur weer een stuk beter.
Ik heb geen banaan meegenomen en we hebben geen fruitschaal op kantoor.quote:
Ik zal samen met @KingRoland voor je bidden.quote:Op woensdag 11 mei 2022 10:29 schreef MC-M het volgende:
[..]
Ik heb geen banaan meegenomen en we hebben geen fruitschaal op kantoor.
Dit gaat helemaal niet goed, Coco.
Jazeker. Ben pas geleden gestart met het terugkijken van alle Lingo afleveringen om de kneepjes van het vak te leren. Dat zijn er trouwens 5490, dus ik ben nog wel even bezig.quote:Op woensdag 11 mei 2022 10:30 schreef RamboDirk het volgende:
Geven jullie woordle inmiddels al op als een van je hobby's? bijvoorbeeld als dit ter sprake komt bij een 1e date.
Ik bedenk dan een 5 letter woord en ze moet het in 6 pogingen raden.quote:Op woensdag 11 mei 2022 10:30 schreef RamboDirk het volgende:
Geven jullie woordle inmiddels al op als een van je hobby's? bijvoorbeeld als dit ter sprake komt bij een 1e date.
Geen idee. Bij mij ben ik blauw.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |