Sterkte en een spoedig herstel!quote:Op dinsdag 10 mei 2022 15:09 schreef tong80 het volgende:
Net verpleegster over een uur ambulance naar Utrecht ik wordt morgen al geopereerd. Jippie
Herman.
Wel gotverdomme.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 15:37 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
"Ik wordt" heeft niets met 't kofschip te maken, dom varken.
Caland, kijk eens domquote:Op dinsdag 10 mei 2022 15:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Hopelijk ken je na die operatie wel 't kofschip!
Sterkte Hermpie.
Nee, zo'n pot Chicken Tonight Tandoori.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 15:38 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik hoorde het op de radio, ik dacht nog, dit moet ik tegen @:Drizzt_Dourden zeggen, maar ik denk er nu pas weer aan. Waren het crackers van de Albert Heijn?
quote:Op dinsdag 10 mei 2022 15:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja geef die verpakking maar weer de schuld.
Dat wordt de komende dagen hele dag op bed liggen niksen en fokken!quote:Op dinsdag 10 mei 2022 15:59 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Nee, zo'n pot Chicken Tonight Tandoori.
[..]Op de verpakking stond alleen "gistextract", wat van natureglutenvrij is. Toen ik me verrot begon te voelen checkte ik de website en in de ingrediëntenlijst daar staat gistextract (bevast GERST), dus ja, ik geef de verpakking de schuld.
Het is zo'n beetje te vergelijken met migraine, maar dan zonder hoofdpijn. Kan niks verdragen, maar hoef niet persé op bed te liggen. Zit vnl. rustgevende muziek te luisteren en idd beetje op de foks rond te kijkenquote:Op dinsdag 10 mei 2022 16:00 schreef Coco het volgende:
[..]
Dat wordt de komende dagen hele dag op bed liggen niksen en fokken!
Tijd voor een non-stop FM Twitch stream.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 16:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Het is zo'n beetje te vergelijken met migraine, maar dan zonder hoofdpijn. Kan niks verdragen, maar hoef niet persé op bed te liggen. Zit vnl. rustgevende muziek te luisteren en idd beetje op de foks rond te kijken
Doet me aan het "Fok! FM als speler" topic denken, Singapore won het WKquote:Op dinsdag 10 mei 2022 16:03 schreef MC-M het volgende:
[..]
Tijd voor een non-stop FM Twitch stream.
Sterkte, ouwe reus.
Forest Green Rovers goden.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 16:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Doet me aan het "Fok! FM als speler" topic denken, Singapore won het WK
Nick Minajquote:Op dinsdag 10 mei 2022 16:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Doet me aan het "Fok! FM als speler" topic denken, Singapore won het WK
Oh, vanochtend op het nieuws hoorde ik deze: https://nieuws.ah.nl/bela(...)rijke-zadencrackers/quote:Op dinsdag 10 mei 2022 15:59 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Nee, zo'n pot Chicken Tonight Tandoori.
[..]Op de verpakking stond alleen "gistextract", wat van nature glutenvrij is. Toen ik me verrot begon te voelen checkte ik de website en in de ingrediëntenlijst daar staat gistextract (bevat GERST), dus ja, ik geef de verpakking de schuld.
Dat is voor mietjes.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 16:04 schreef RamboDirk het volgende:
Jongens, we gaan muziek luisteren.
Linkerbaan 200kmh. @:bmw1993 @:muis911
Mansfieldgodenquote:
Oja, jouw speler mocht de eerste 3 jaar niks doen omdat 'ie van buiten de EU kwamquote:
quote:
Bepaal jij niet.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 16:41 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Dit gedrag kan vanavond niet in ESF hoor.
Ik had vernomen dat ze daar nu al boos waren op VBL?quote:Op dinsdag 10 mei 2022 16:41 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Dit gedrag kan vanavond niet in ESF hoor.
Glad ijs.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 17:16 schreef Wereldgozer het volgende:
Uitstapje gemaakt naar ESF SC @:neef_wuppie @:zipportal
quote:Op dinsdag 10 mei 2022 15:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Hopelijk ken je na die operatie wel 't kofschip!
Succes! Erg fijn.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 15:09 schreef tong80 het volgende:
Net verpleegster over een uur ambulance naar Utrecht ik wordt morgen al geopereerd. Jippie
Herman.
Ik vind die show in zijn absurbheid altijd wel grappig als ik niks te doen heb maar dan wel de finale en niet eerder.quote:
Denk dat het wat krap wordt om een vlucht naar Turijn te boeken.quote:
Wel zin om te posten, niet om te kijken.quote:
Ik heb vooral zin om in dat topic te gaan trollen.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 20:18 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Wel zin om te posten, niet om te kijken.
Heel verstandig!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |