We zien je graag weer in het volgende topic.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 12:00 schreef Scrummie het volgende:
Eet smakelijk allemaal!
Flop TT.
Flop TS.
Flop OP.
Het topic krijgt een 3.
ben benieuwd hoeveel geld Aad heeft. Wat leeft die man in pure luxe zegquote:Op dinsdag 10 mei 2022 13:24 schreef Wereldgozer het volgende:
[ twitter ]
T vosje@:Lange_Lans @:afcniels
Klinkt beter dan Boccaccio. AadGod.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 13:24 schreef Wereldgozer het volgende:
[ twitter ]
T vosje@:Lange_Lans @:afcniels
ik hou niet van koffiequote:Op dinsdag 10 mei 2022 14:02 schreef MC-M het volgende:
Na een halve dag heb ik eindelijk m'n kantoorstoel door.
Tijd voor koffie @:oriente
Dan deel jij die mening met @Orientequote:
ik drink soms wel koffie witquote:Op dinsdag 10 mei 2022 14:25 schreef MC-M het volgende:
[..]
Dan deel jij die mening met @:oriente
Alhoewel, hij heeft nog nooit koffie gehad dus misschien vindt hij het wel geweldig.
We zullen het wel nooit weten.
Sterkte en succes makkerquote:Op dinsdag 10 mei 2022 15:09 schreef tong80 het volgende:
Net verpleegster over een uur ambulance naar Utrecht ik wordt morgen al geopereerd. Jippie
Herman.
quote:Op dinsdag 10 mei 2022 15:09 schreef tong80 het volgende:
Net verpleegster over een uur ambulance naar Utrecht ik wordt morgen al geopereerd. Jippie
Herman.
ik denk dat je op vakantie nu gaat makkerquote:Op dinsdag 10 mei 2022 14:51 schreef RamboDirk het volgende:
Ik ben tegen die uitgekochte vennoot van @:Danny die de pedo uithangt in Thailand.
Sterkte en succes ouwe reus.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 15:09 schreef tong80 het volgende:
Herman.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |