abonnement Unibet Coolblue
pi_204686852
Omdat het traditionele programma niet meer vlak voor de show komt als opwarming, moeten we het zelf maar doen :)
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_204686856
Moldavië

-Zo, de plaatselijke speeltuinvereniging in Chisinau had weer eens bonte avond.

-Het is toch altijd wel een genot hoe dat soort landen die dertig jaar achterlopen ook mee mogen doen aan zo’n Songfestival.

-Het is te hopen dat ze niet met een trein van de NS komen, want dan hebben ze minstens een kwartier vertraging.

-Over treinen gesproken, die zangert heb zelf een Hondenkop.

-Ik denk dat het geen Sprinter wordt in de puntentelling. En al zeker geen Koploper hihaho.

-Dinsdagavond weer met de TGV naar huis!
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_204686860
IJsland

-Zo, IJsland stuurt de gereformeerde versie van OG3NE.

-Het is goed dat ze niet als eerste moeten, anders snurkt het publiek door de hele show.

-Dit is muziek voor bij een kampvuur. -Een kampvuur in IJsland? Lekker bij -10 met bevroren poten naar die drie luisteren. Dan moet je een heel bos aansteken voor je het warm hebt.

-Gelukkig scoorde de vorige Sister, uit Duitsland ook wel lekker.

-Maar waarschijnlijk heeft IJsland op zaterdag IJsvrij.
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_204686865
Letland

-Wát zingen ze nou? Mag ik het nog één keer horen?

-Dit kan echt niet hoor.

-Als alle veganisten in Europa hierop gaan stemmen winnen ze. Tenzij er veel veganistische kattenmensen kijken dan.

-Wel een leuk liedje zo. Ik eet vanavond Andijvie met Dikkie Dik.

-Dit heeft gewonnen bij de vakjury in de voorronde? Wat had de rest dan wel niet voor teksten?

-Maar als dit naar het Songfestival kan, dan kunnen wij de Snollebollekes ook wel sturen.

-Ik ga hier gewoon op stemmen hoor. -Ja, wat Let je?
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_204686869
Portugal

-Wat is dit nou weer voor een sekte? Die storten zich aan het eind van hun optreden als lemmingen van het podium af.

-Het lijkt wel of ze Dick Bakker weer tot leven proberen te wekken. -Die leeft toch nog? Oh fuck, die is nog helemaal niet dood inderdaad!

-Ik vond Portugal leuker toen ze die gebochelde Quasimodo stuurden die won een paar jaar terug.

-Het lijkt wel zo'n bijeenkomst van de anonieme alcoholisten. Misschien moeten we volgend jaar Henk Westbroek, Dré'tje Hazes, Bonnie St.Claire, Frits Wester en Marco Bakker sturen.

-Het is wel een strop voor de organisatie. Bij het stemmen is 93% van de kijkers in slaap gevallen met deze en IJsland.

-Als ik delegatieleider zou zijn, zou ik die zangeres een flinke stoot peper in de reet douwen, dan kan het misschien nog iets worden.
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_204686875
Oekraïne

-Jongens laten we nou effe serieus doen, dit is toch geen liedje om het Songfestival te winnen. Zie je hunnie al in duet gaan met Johnny Logan of Vicky Leandros?

-Wie is die Stefania eigenlijk, mag die niet meezingen?

-Oh, is Stefania hun moeder. Nou, die zal blij zijn met dat stelletje geteisem dat ze heeft voortgebracht.

-Ze kunnen wel zwölf Punkte van Duitsland krijgen met die outfits.

-Ik kijk trouwens liever op het 18+ kanaal hoe er één een fluit in de mond steekt.

-Ik zeg je, als die oorlog er niet was, dan was dit in de halve finale blijven steken.
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_204686878
Zwitserland

-Wat is dit nou weer voor ongelofelijke zeikmuziek?

-Jacques Herb deed dit onderwerp beter.

-Ik vind sowieso zijn broer Yogi leuker. Daar kan je nog eens om lachen.

-Ik zag die Marius ooit met zijn broer broodjes smeren. Dat was wel een wonder.

-Ik vind het sportief dat Zwitserland zo neutraal is dat ze zelf niet willen winnen.
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_204686880
Noorwegen

-Wij hebben onze kans gemist om het Bananenlied te sturen.

-Krijgen we nou straks dat Carlo Boszhard en Loretta Schrijver moeten raden wie er in die pakken zitten?

-Het is jammer dat Gordon dit jaar niet meedoet, die weet wel raad met bananen. In Moskou schijnt die hele trossen te hebben besteld. En dan lust die helemaal geen fruit hè!

-Sinds wanneer eten wolven bananen eigenlijk? Straks hebben alle wolven in Europa last van keiharde ontlasting door deze plaat.

-Wie zat er in de Noorse voorronde in de vakjury? De Bananen in Pyjama’s?
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_204686883
Nederland

-Nou, ik heb niets gehoord dat maar in de buurt komt van onze S10. Ik denk dat ze zich in Ahoy al in de handen wrijven voor volgend jaar.

-Geen S10 maar S12 punten van mij!

-Ik zat te denken, misschien is het een goed idee om de tekst te ondertitelen. Dan weet Europa tenminste waar ze over zingt.

-Ik vind dat S10 met dit nummer een heel urgent onderwerp bespreekt, waarmee de taal geen barrière hoeft te vormen om uit heel Europa punten te pakken en het Songfestival te winnen. Ja, ik lul Cornald maar na hoor, ik heb ook geen idee.

-Ik zou zeggen tegen S10: Toi toi toi. En dan niet van die dikke Israëlische zangeres, maar gewoon succes! Laat ze 10 poepies ruiken daar in Italië!
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_204686885
Veel kijkplezier vanavond! :)
De Sahara is zonder meer erg droog.
  dinsdag 10 mei 2022 @ 11:03:23 #11
292419 NoXia
Productiefoutje
  dinsdag 10 mei 2022 @ 11:13:53 #12
478909 molloot200
alles muziek.
pi_204686995
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2022 11:00 schreef Fred_B het volgende:
Letland

-Wát zingen ze nou? Mag ik het nog één keer horen?

-Dit kan echt niet hoor.

-Als alle veganisten in Europa hierop gaan stemmen winnen ze. Tenzij er veel veganistische kattenmensen kijken dan.

-Wel een leuk liedje zo. Ik eet vanavond Andijvie met Dikkie Dik.

-Dit heeft gewonnen bij de vakjury in de voorronde? Wat had de rest dan wel niet voor teksten?

-Maar als dit naar het Songfestival kan, dan kunnen wij de Snollebollekes ook wel sturen.

-Ik ga hier gewoon op stemmen hoor. -Ja, wat Let je?
Dit is niet eens een parodie, dit is min of meer hoe het afgelopen zaterdag echt ging bij Letland :D
  dinsdag 10 mei 2022 @ 11:16:25 #13
478909 molloot200
alles muziek.
pi_204687019
Heerlijk topic weer Fred ^O^
pi_204687146
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2022 11:13 schreef molloot200 het volgende:

[..]
Dit is niet eens een parodie, dit is min of meer hoe het afgelopen zaterdag echt ging bij Letland :D
En dan heb ik niet eens gekeken, vanwege het ESF 2021 dat we hier keken :P
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_204687424
Op weg naar. Het programma waar Samantha Steenwijk en Dries Roelvink aan het publiek uitleggen wat goede muziek is en wat niet.
pi_204692084
Genieten dit _O-
  Moderator / KerstCrewQuizWinner dinsdag 10 mei 2022 @ 19:35:03 #17
39237 crew  H_T
2733
pi_204692245
Lekker bezig weer Fred
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
pi_204692604
Hoe krijg je dit verzonnen _O- _O_
Ben hier voor het songfestivalforum.
  dinsdag 10 mei 2022 @ 20:50:16 #19
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_204693677
quote:
9s.gif Op dinsdag 10 mei 2022 12:01 schreef 18.32 het volgende:
Op weg naar. Het programma waar Samantha Steenwijk en Dries Roelvink aan het publiek uitleggen wat goede muziek is en wat niet.
Dit jaar niet. :P

Maar Sanne-Wallis De Vries deed opnieuw mee, met de mondhoeken even laag hangend als altijd.
pi_204715877
Finland

-Het heeft even geduurd voor ze weer uit The Shadows getreden zijn. -Jij schrijft zeker de teksten voor Cornald vanavond?

-Ik vind dit nu al beter overkomen dan die Italiaanse cokesnuiver van vorig jaar.

-Ik denk dat ik even met Jeze bel. Met mijn Nokia toestel.

-Wel bijzonder deze inzending. Je verwacht niet dat een land als Finland zulke rockmuziek stuurt.
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_204715883
Servië

-Waar zit ik precies naar te kijken?

-Ik heb mijn handen al twee jaar suf gewassen voor dat nepgriepje waar het partijkartel ons over voorgelogen heeft (even kijken hoe Thierry in deze show terecht gekomen is, red.).

-Maar drie minuten handen wassen is toch totale onzin? Gaat S10 ook drie minuten aardappelen schillen?

-Ga je naar het toilet, was je handen tot en met.

-Als je zo lang je handen wast, zijn ze daarna als schuurpapier. Dan kan je zo een oude Franse auto gladstrijken. Of de kop van Maarten van Rossem.
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_204715888
Georgië

-Jiskefet doet ook mee blijkbaar.

-Ik kende Georgië alleen van Stalin. Maar die was ook zo gek als een deur.

-Maar dit zijn dus de lokale collega’s van Bas en Aad van Toor? Allememaggies, een finaleplaats gaan ze alleen aan de binnenkant van hun ogen zien.

-Ze hadden beter Georgie Baker kunnen sturen.
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_204715890
Zweden

-Zo, de Fishermen’s Friends waren uitverkocht in Zweden zeker.

-Mooi zo’n scherm dat rood en groen kan worden. Hopelijk krijgt ze bij de test en executie een groen scherm.

-En als het niet lukt kan ze nog achter de schermen gaan werken.

-Zweden heeft al zes keer gewonnen hoor ik. ABBA natuurlijk. En Loreen. En eh nog vier anderen dan. De Herrey’s? Ik vind dit herrie!

-Ze heeft d’r schoenen uitgetrokken. Nou, als ik dat zou doen, zou de voorste rij geëvacueerd moeten worden.
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_204715895
Polen

-Och man, ga toch naar huis, hahaha

-Wat een vierkanten kop heb die. Als kind zette zijn vader zeker altijd de asbak er bovenop.

-Vorig jaar die met die gele pakken vond ik ze leuker. Oh was dat Litouwen? Dan was ik even in de War-schau.

-Hij kan nog zo hoog zingen, dit wordt geen Pool position.

-Hij zingt wel over de River, maar zo te horen moet die schijten en gaat die een flinke dam neerleggen.
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_204715900
San Marino

-Zo, die maffiabaas moet je ook niet in een donker steegje tegenkomen.

-Ik zeg altijd maar zo: maffi-nee heb je, maffia ken je krijgen.

-Ik denk 12 punten uit Pamplona alleen voor die stier.

-Maar zien ze er in San Marino allemaal uit alsof ze uit The Walking Dead ontsnapt zijn?

-Ik wil Serhat terug, waar is die gebleven?
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_204715904
Ierland

-Tijd voor de recordwinnaar. Al denk ik dat Johnny Logan dit vast niet nuchter aan kan zien.

-Ik hoop dat ze niet verkouden is, dan heeft ze de Brooke-hoest. Misschien kan ze eens naar ons land komen? Brooke in Waterland. Hoe lang is ze, 1.65? Dan is het een korte Brooke. Het is jammer dat het zo’n zoetsappig liedje is. Ik heb liever Brooke-rock. Ik vrees dat deze Brooke vanavond de pijpen aan Maarten moet geven. Maar misschien leidt ze ons om de tuin, Brooke.

-Ik vind dit wel een gezellig liedje. Nederland zou ook eens iets opbeurends moeten sturen, dan scoren we ook weer eens.

-Misschien dat ze hier nog een leuke versie van kunnen maken in Even Tot ‘ier.
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_204715910
België

-Hé, de krumpers van Waylon hebben weer een klusje.

-Aan dit lied te horen werkt hij niet als schutter bij het vuurpeloton.

-Hij schijnt een oogje op S10 te hebben. -Niets mis met nageslacht dat kan zingen. En frieten bakken dan.

-Het is dit jaar de beurt aan de Walloniërs, de Wallonen, de Waliban, zeg maar. Die doen het meestal wel lekker, denk maar aan Sandra Kim.

-Naast het zingen voetbalt hij er ook aardig bij als keeper. Al ben ik toch blij dat wij Oe-ah-Ed de Goey niet sturen.

-Als goede buur ga ik vanavond wel op België stemmen. Oh, wij mogen niet stemmen in deze semi? Nou, dan rij ik even naar Antwerpen, om vanaf daar te stemmen.
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_204715911
Veel plezier wederom vanavond! :)
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_204720792
Hoe verzin je het Fred _O-
  zondag 15 mei 2022 @ 18:45:09 #30
403253 Meke
after all this time? always.
pi_204763562
Dit is toch elk jaar wel een van m'n favo topics hoor
Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod die we nooit hebben gehad.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')