Dat het wapen, uzi, standaard zonder vizier geleverd wordt is al een hint dat het daar niet voor bedoeld isquote:Op dinsdag 10 mei 2022 23:06 schreef Tengano het volgende:
[..]
Ik denk dat je er zuiverder mee kunt schieten dan met een uzi bijvoorbeeld.
Heb je wel een extra drager nodig voor je ammoquote:Op dinsdag 10 mei 2022 23:10 schreef AchJa het volgende:
[..]
BSB etc. hebben dan ook dat soort wapens. Ik heb het nu over het standaard geweer.
[..]
Dat zou ik nog liever hebben maar dat gaat niet gebeuren.
Nog steeds heimwee naar de FAL.
Ah, de tijden van recruten die leren een FAL te onderhouden. Good times.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 23:10 schreef AchJa het volgende:
[..]
BSB etc. hebben dan ook dat soort wapens. Ik heb het nu over het standaard geweer.
[..]
Ik ook niet, maar er zit toch een vertaalfunctie op je browser?quote:Op dinsdag 10 mei 2022 22:50 schreef AnneX het volgende:
Al dat gespeculeer over wat er gebeurt als dit, als dat…is ja…koffiedik kijken.
Hele zwarte koffiedik.
Ondertussen: jaartallen enzo weet ik niet. Oekraïense taal ben ik niet machtig.
[ twitter ]
quote:The first President of Ukraine Leonid Kravchuk died
19:16, May 10, 2022 Source: Ukrainian News
This message (material) was created and/or distributed by a foreign media performing the functions of a foreign agent and/or a Russian legal entity performing the functions of a foreign agent.
We need your help. Please support Medusa.
The first President of Ukraine Leonid Kravchuk died on May 10 at the age of 88, the Ukrainian News agency reports.
Olena Khudiakova / Ukrinform / ZUMA Wire / TASS
Kravchuk died at 5 p.m. Kiev time after a long illness, a source among Kravchuk's friends told the agency. The information was confirmed in the Kravchuk family.
Leonid Kravchuk headed Ukraine from December 1991 to July 1994. As president, he signed the Bialowieza Accords, which put an end to the existence of the USSR.
On the night of May 4, the first head of independent Belarus Stanislav Shushkevich died in Minsk at the age of 87, who, like Kravchuk, participated in the signing of the Bialowieza Agreements.
Noem je ook wel iets heel slechts.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 23:06 schreef Tengano het volgende:
[..]
Ik denk dat je er zuiverder mee kunt schieten dan met een uzi bijvoorbeeld.
Maar het statement was dat je met een moderner wapen beter af zou zijn. En daar zette ik dus met een uzi, wat een moderner wapen is, een flink vraagteken bij.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 23:12 schreef zalkc het volgende:
Dat het wapen, uzi, standaard zonder vizier geleverd wordt is al een hint dat het daar niet voor bedoeld is
Prima voor een aanslag bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 23:21 schreef Tijger_m het volgende:
Uzi is een tuinslang om leuk mee te sproeien.
Wel eens de roddel gehoord dat de marine bij de bestelling van de UZI er ook een bajonet op wou hebben toentertijd.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 23:21 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Tja, marine...quote:Op dinsdag 10 mei 2022 23:23 schreef zalkc het volgende:
[..]
Wel eens de roddel gehoord dat de marine bij de bestelling van de UZI er ook een bajonet op wou hebben toentertijd.
Nice! Ik ga direct het aanmeldingsformulier van het leger invullenquote:Op dinsdag 10 mei 2022 23:25 schreef Perrin het volgende:
Ah de foodtrucks arriveren inmiddels ook
[ twitter ]
Werkt vast goed voor het moraal zo'n vette hap in plaats van standaard militaire kost.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 23:30 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Nice! Ik ga direct het aanmeldingsformulier van het leger invullen
Er is al Burger King en McDonalds in Oekraine, hoor, al heel lang.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 23:30 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Nice! Ik ga direct het aanmeldingsformulier van het leger invullen
Als je wel eens een veldrantsoen op hebt dan weet je het antwoord daaropquote:Op dinsdag 10 mei 2022 23:33 schreef Perrin het volgende:
[..]
Werkt vast goed voor het moraal zo'n vette hap in plaats van standaard militaire kost.
Ik heb ook fijn geschoten met de FAL. 200m snelvuur.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 23:10 schreef AchJa het volgende:
[..]
[..]
HO eens ffquote:Op dinsdag 10 mei 2022 23:24 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Tja, marine...
* Tijger_m zoekt dekking...op land
Vonden de buren wat minder leuk toen ik dat laatst deedquote:Op dinsdag 10 mei 2022 23:21 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |