quote:
Dit waren gouden tv tijdenquote:
Ik denk Igone zelfquote:Op dinsdag 10 mei 2022 17:11 schreef roos94 het volgende:
Nogmaals wie snapt wat een intelligente succesvolle vrouw als Igone de Jongh met THIJS ROMER moet
Katja is een liefhebber, die zou nooit een kleine pik accepteren. Dus ik denk dat je gelijk kan hebben.quote:
Nou ja. Er zijn zoveeeel types waarvan ik niet snap wat je ermee moet.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 17:11 schreef roos94 het volgende:
Nogmaals wie snapt wat een intelligente succesvolle vrouw als Igone de Jongh met THIJS ROMER moet
Laten we eerlijk zijn die gozer is niet het type waar duizenden jonge dames gillend op de stoep staan. Die gaf haar wat aandacht.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 16:08 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Ik zie niets verdachts hier
Wat ik zie is een BN'er die probeert een (enorme) fan te helpen. Hij zal haar ongetwijfeld vaak gezien hebben na theater e.d waar ze hem opgewacht heeft, vandaar ook die meerdere foto's van hun samen.
Meisjes doen dat vaker, hun idool achterna reizen. Ikzelf deed dat ook en zag toen ook wel dat BN'ers wat contact hadden met de diehard fanbase, waaronder dus reageren op tweets of een aardig privé berichtje sturen aan zogeheten meisjes die het moeilijk hadden.
Wat kan hij dan?quote:Op dinsdag 10 mei 2022 17:29 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nou ja. Er zijn zoveeeel types waarvan ik niet snap wat je ermee moet.
Maar dan is Thijs Römer niet de meest idiote keuze. Sympathiek is anders maar relatief ‘good looking’ en hij kan wat.
Marco B. en Ali B. ontkenden het ookquote:Op dinsdag 10 mei 2022 18:26 schreef Heph844 het volgende:
Geloof geen reet van dit verhaal eigenlijk. Je bent als juicechannel toch wel laag gezonken als je dit zomaar het internet op pleurt. Niet alleen voor de beschuldigde BN'er, ook voor een psychisch kwetsbaar meisje die nu opeens vol in de spotlights komt te staan.
Even triest zijn de traditionele media die dit verhaal nu brengen, onder het excuus "Thijs Römer ontkent het volgende verhaal:..."
Dit heb ik ook nooit begrepen.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 17:11 schreef roos94 het volgende:
Dus jij bent voor dood zwijgen?quote:Op dinsdag 10 mei 2022 18:26 schreef Heph844 het volgende:
Geloof geen reet van dit verhaal eigenlijk. Je bent als juicechannel toch wel laag gezonken als je dit zomaar het internet op pleurt. Niet alleen voor de beschuldigde BN'er, ook voor een psychisch kwetsbaar meisje dat nu opeens vol in de spotlights komt te staan.
Even triest zijn de traditionele media die dit verhaal nu brengen, onder het excuus "Thijs Römer ontkent het volgende verhaal:..."
Is daar eigenlijk al iets concreet over of zijn dat nog steeds alleen maar beschuldigingen?quote:
Ik ben vķķr bewijs, wanneer je iemand beschuldigt van ernstige misdaden. En dan bedoel ik niet een paar uit zijn verband gerukte twitter-gesprekjes.quote:
Hoopt op een rolletje in GTSTquote:Op dinsdag 10 mei 2022 18:57 schreef Sunshine1982 het volgende:
De acteur hoopt dat het doen van aangifte niet nodig zal zijn. ,,Maar als dit niet stopt, zal ik aangifte moeten doen wegens smaad en laster.’’
Waarom zou je daarmee wachten? Beter gewoon gelijk afkappen die boel.
Idd het leed is nu al niet meer te overzienquote:Op dinsdag 10 mei 2022 18:57 schreef Sunshine1982 het volgende:
De acteur hoopt dat het doen van aangifte niet nodig zal zijn. ,,Maar als dit niet stopt, zal ik aangifte moeten doen wegens smaad en laster.’’
Afkappen als in afkopen?quote:Op dinsdag 10 mei 2022 18:57 schreef Sunshine1982 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |