MA FAI RUMOOOOOREEEEEEEE SIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIquote:Op maandag 9 mei 2022 22:55 schreef Aratanax het volgende:
rustig refreintje
lekker man
kom maar met die opbouw
Volgens mij denk jij dat ik bedoelde het etentje met de schoonouders te cancelen.quote:Op maandag 9 mei 2022 22:54 schreef Moira het volgende:
[..]
We hadden het juist naar morgen gezet omdat dat voor de middagplanning zo perfect uit komtMaar begint om 21:00 toch? 20:00 daar weg moet lukken
Maar straks dan toch op de ESF stagequote:Op maandag 9 mei 2022 22:56 schreef Em31 het volgende:
Gewoon één van de mooiste nummers ooit op het ESF (niet echt, maar toch)
oh wacht..quote:Op maandag 9 mei 2022 22:57 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Volgens mij denk jij dat ik bedoelde het etentje met de schoonouders te cancelen.
Spanje is elk jaar best een beetje irritant met dingen al bekend makenquote:
dat deed Davina vorig jaar ookquote:Op maandag 9 mei 2022 22:57 schreef Aratanax het volgende:
maar gvd zeg, komt ff een intervalact de hele show stelen
Je zou toch zeggen dat de EBU een keer zou moeten ingrijpen, waar blijft dat sanctiepakket?quote:Op maandag 9 mei 2022 22:57 schreef Momo het volgende:
[..]
Altijd weer die Spanjolen die alles lekken @:Strani
hahahahahahaquote:Op maandag 9 mei 2022 22:58 schreef H_T het volgende:
Hallo EBU mag ik ook voor jullie komen Photoshoppen hieronder zie je mijn portfolio gr gr H_T
[ afbeelding ]
Mag ik dat delen hier?quote:
Ik ook. Het is bijna onmogelijk hierbij niet te huilen. Zo mooi en indrukwekkend is het.quote:
Oeh, klinkt goedquote:Op maandag 9 mei 2022 22:57 schreef lashatumbai het volgende:
[ twitter ]
Oh wauw dit gaat wel scoren hoor
Deed Davina ook vorig jaar tochquote:Op maandag 9 mei 2022 22:57 schreef Aratanax het volgende:
quote:Op maandag 9 mei 2022 22:58 schreef H_T het volgende:
Hallo EBU mag ik ook voor jullie komen Photoshoppen hieronder zie je mijn portfolio gr gr H_T
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 9 mei 2022 22:58 schreef H_T het volgende:
[ afbeelding ]
Maar echtquote:Op maandag 9 mei 2022 22:57 schreef Aratanax het volgende:
Beter dan Glennis in de finale. Die zong echt vals tijdens die intervalactquote:
Dit ziet er zelfs nog beter uit, dit lijkt nog iets van een billboard die rechtop in dat veld staat oid.quote:Op maandag 9 mei 2022 22:58 schreef H_T het volgende:
[ afbeelding ]
Staat het in een youtube of tweet ofzo?quote:
Ik zit ook in dat kamp, maar die intervalact was gewoon steengoedquote:Op maandag 9 mei 2022 23:00 schreef Aratanax het volgende:
[..]
maar ik zit dus in het kamp davina michelle nooit naar het songfestival
Hahahaha jaaaaaaaaquote:Op maandag 9 mei 2022 22:59 schreef molloot200 het volgende:
Okay hear me, Moldavië moet kwalificeren en als ze dan kwalificeren moeten ze tweede helft trekken en dan als aller-allerlaatste optreden
Het schakelen naar dat filmpje, daarna die explosie uit het dak, man wat was dat vetquote:Op maandag 9 mei 2022 23:01 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik zit ook in dat kamp, maar die intervalact was gewoon steengoed
GILLEN.quote:Op maandag 9 mei 2022 22:58 schreef H_T het volgende:
[ afbeelding ]
mooiquote:Op maandag 9 mei 2022 22:57 schreef lashatumbai het volgende:
[ twitter ]
Oh wauw dit gaat wel scoren hoor
Ik snap echt niet waarom ze die dan niet gedraaid hebben als daar toch geen lampen zitten?quote:Op maandag 9 mei 2022 23:01 schreef Funhouse het volgende:
Kijk hier was ik al bang voor, er zit een veel beter scherm aan de andere kant van die zon
[ twitter ]
Ja de andere kant is gewoon LED.quote:Op maandag 9 mei 2022 23:01 schreef Funhouse het volgende:
Kijk hier was ik al bang voor, er zit een veel beter scherm aan de andere kant van die zon
[ twitter ]
RAI was gewoon zo boos met de EBU dat ze niet hun 1.20 minuut introducties mochten doen dat ze dachten, dan zullen alle delegaties het krijgen ook. We zetten de zon in de minst aantrekkelijke standquote:Op maandag 9 mei 2022 23:01 schreef Funhouse het volgende:
[ twitter ]
ja ik vind dit dus echt geweldig goedquote:Op maandag 9 mei 2022 23:02 schreef molloot200 het volgende:
https://www.rtve.es/play/(...)a-semifinal/6532054/
Griekenland van de Spanjaarden
Met keurig niet helemaal dezelfde hellingshoek als de weg die ernaast loopt, waardoor hij niet evenwijdig looptquote:Op maandag 9 mei 2022 23:00 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dit ziet er zelfs nog beter uit, dit lijkt nog iets van een billboard die rechtop in dat veld staat oid.
Het voelt altijd een beetje alsof ze naast/boven/langs je kijkt.quote:Op maandag 9 mei 2022 23:02 schreef Amarinthe het volgende:
weet niet of deze gepost was maar griekenland
Nou dit zal ik wel niet gaan snappen danquote:Op maandag 9 mei 2022 23:02 schreef Amarinthe het volgende:
Van die mensen al als een speenvarken gaan roepenquote:Op maandag 9 mei 2022 23:02 schreef Amarinthe het volgende:
Incontinención.quote:Op maandag 9 mei 2022 22:57 schreef Momo het volgende:
[..]
Altijd weer die Spanjolen die alles lekken @:Strani
Precies, dat soort oog voor detail hebben die Italianen duidelijk niet.quote:Op maandag 9 mei 2022 23:03 schreef H_T het volgende:
[..]
Met keurig niet helemaal dezelfde hellingshoek als de weg die ernaast loopt, waardoor hij niet evenwijdig loopt
bij voorbaat ongemakkelijkquote:Op maandag 9 mei 2022 23:05 schreef Greys het volgende:
De live optredens van Frankrijk en Italie waren dus inderdaad alleen die van vanmiddag.
Nu stukjes van te zien.
Mahmood en Blanco nu on stage voor praatje.
Hmm ziet er niet heel best uitquote:Op maandag 9 mei 2022 23:04 schreef molloot200 het volgende:
https://www.rtve.es/play/(...)a-semifinal/6532058/
Noorwegen van de Spanjolen
Instead of meat is dit mijn magnum opussyquote:Op maandag 9 mei 2022 23:04 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Precies, dat soort oog voor detail hebben die Italianen duidelijk niet.
Vanmiddag bij de dress rehearsal wel!quote:Op maandag 9 mei 2022 23:09 schreef Aratanax het volgende:
en nu natuurlijk de vraag van de avond:
GAAT NEDERLAND DOOR BIJ DE NEPUITSLAG!?
Dat wordt morgen niet uitgezonden zo natuurlijk. Je ziet morgen dit optreden gedeeltelijk als clipquote:Op maandag 9 mei 2022 23:13 schreef Greys het volgende:
Frankrijk nu weer het hele optreden. Terwijl je net het clipje zag.
Ik snap dat niet zo. Je hebt dus het praatje. Dan het clipje. En dan een soort tussendoor filmpje van heel iets anders qua opvullertje en dan het hele optreden van Frankrijk
Wauw dat eindequote:Op maandag 9 mei 2022 23:10 schreef Fred_B het volgende:
https://www.rtve.es/play/(...)a-semifinal/6531914/
Filmpje met volle minuut S10 na 2 minuten.
Ja zat net mn post aan te vullen. Zie boven.quote:Op maandag 9 mei 2022 23:14 schreef lashatumbai het volgende:
[..]
Dat wordt morgen niet uitgezonden zo natuurlijk. Je ziet morgen dit optreden gedeeltelijk als clip
Het gaat er volgens mij ook om dat iedereen evenveel repetitites/doorlopen hebben gehad om het eerlijk te houden. Anders zouden de BIG 5 in het nadeel zijnquote:Op maandag 9 mei 2022 23:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja zat net mn post aan te vullen. Zie boven.
Het korte clipje dat ze net lieten zien zag er dus ook al prima uit. En zag je niet in dat het zonder publiek was.
Maar snap dat ze liever ook nog deze hebben.
Zijn volgens mij alleen beelden van RTVequote:Op maandag 9 mei 2022 23:15 schreef Greys het volgende:
Jongens kijken we wel uit met 'eigen' lekken?
Echt liever alleen die van Spaanse omroep enzo hoor.
Want ik wil niet dat er ook maar IEMAND het idee krijgt dat wij daarmee te maken hebben ivm de accreditatie. Die willen we niet kwijt. Ook al hebben wij er nul komma nul mee te maken.
Wel in dit overzicht vanaf 2 minutenquote:Op maandag 9 mei 2022 23:16 schreef aarontje112 het volgende:
Doet het Spaanse filmpje van S10 het nog steeds niet
quote:Op maandag 9 mei 2022 23:10 schreef Fred_B het volgende:
https://www.rtve.es/play/(...)a-semifinal/6531914/
Filmpje met volle minuut S10 na 2 minuten.
Hallo Hey dat einde!quote:Op maandag 9 mei 2022 23:14 schreef hole1988 het volgende:
vanaf 2:00 S10
https://video.hole1988.nl(...)m3u8?idasset=6531914
Wel zijn server maar er staat RTVe in beeldquote:Op maandag 9 mei 2022 23:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Die van hole zo te zien niet.
Toch? Of kijk ik verkeerd? Zie link.
Via Twitter zijn de filmpjes steeds iets van 30 seconden maar op de website van de omroep hebben ze nog 30 seconden extra (met o.a. de hole dus)quote:Op maandag 9 mei 2022 23:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Die van hole zo te zien niet.
Toch? Of kijk ik verkeerd? Zie link.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |