Je zou toch zeggen dat de EBU een keer zou moeten ingrijpen, waar blijft dat sanctiepakket?quote:Op maandag 9 mei 2022 22:57 schreef Momo het volgende:
[..]
Altijd weer die Spanjolen die alles lekken @:Strani
hahahahahahaquote:Op maandag 9 mei 2022 22:58 schreef H_T het volgende:
Hallo EBU mag ik ook voor jullie komen Photoshoppen hieronder zie je mijn portfolio gr gr H_T
[ afbeelding ]
Mag ik dat delen hier?quote:
Ik ook. Het is bijna onmogelijk hierbij niet te huilen. Zo mooi en indrukwekkend is het.quote:
Oeh, klinkt goedquote:Op maandag 9 mei 2022 22:57 schreef lashatumbai het volgende:
[ twitter ]
Oh wauw dit gaat wel scoren hoor
Deed Davina ook vorig jaar tochquote:Op maandag 9 mei 2022 22:57 schreef Aratanax het volgende:
maar gvd zeg, komt ff een intervalact de hele show stelen
quote:Op maandag 9 mei 2022 22:58 schreef H_T het volgende:
Hallo EBU mag ik ook voor jullie komen Photoshoppen hieronder zie je mijn portfolio gr gr H_T
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 9 mei 2022 22:58 schreef H_T het volgende:
[ afbeelding ]
Maar echtquote:Op maandag 9 mei 2022 22:57 schreef Aratanax het volgende:
maar gvd zeg, komt ff een intervalact de hele show stelen
Beter dan Glennis in de finale. Die zong echt vals tijdens die intervalactquote:
Dit ziet er zelfs nog beter uit, dit lijkt nog iets van een billboard die rechtop in dat veld staat oid.quote:Op maandag 9 mei 2022 22:58 schreef H_T het volgende:
[ afbeelding ]
Staat het in een youtube of tweet ofzo?quote:
Ik zit ook in dat kamp, maar die intervalact was gewoon steengoedquote:Op maandag 9 mei 2022 23:00 schreef Aratanax het volgende:
[..]
maar ik zit dus in het kamp davina michelle nooit naar het songfestival
Hahahaha jaaaaaaaaquote:Op maandag 9 mei 2022 22:59 schreef molloot200 het volgende:
Okay hear me, Moldavië moet kwalificeren en als ze dan kwalificeren moeten ze tweede helft trekken en dan als aller-allerlaatste optreden
Het schakelen naar dat filmpje, daarna die explosie uit het dak, man wat was dat vetquote:Op maandag 9 mei 2022 23:01 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik zit ook in dat kamp, maar die intervalact was gewoon steengoed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |