abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_204734302
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2022 13:19 schreef Cupfighter het volgende:
Overigens stoere mannen van PSV die na de wedstrijd van PSV-NEC met capuchon op vaders met kinderen aanvielen na de wedstrijd van afgelopen zondag
Wat was dat precies? Klinkt wel vrij sneu ja. Net als dat zingen (over Sala) van Nice-supporters afgelopen week. Nog 5 jaar en dan speel je alleen nog maar voor thuispubliek.
pi_204735752
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2022 15:30 schreef Ciscus het volgende:

[..]
Wat was dat precies? Klinkt wel vrij sneu ja. Net als dat zingen (over Sala) van Nice-supporters afgelopen week. Nog 5 jaar en dan speel je alleen nog maar voor thuispubliek.
https://www.gelderlander.(...)het-niets~a4567d9ff/
pi_204741570
Raatsie transfervrij weg bij Ajax, ik zeg: oppikken!
  zaterdag 14 mei 2022 @ 11:58:19 #164
131800 Tarado
capô de fusca
pi_204742036
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2022 10:58 schreef Ciscus het volgende:
Raatsie transfervrij weg bij Ajax, ik zeg: oppikken!
moest even opzoeken wie dat is, heb jij hem zien keepen?
  zaterdag 14 mei 2022 @ 14:18:36 #165
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_204743043
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2022 11:19 schreef Mansjester het volgende:

[..]
Mwah. In zn topjaren bij Dortmund had ie 16 en 15 goals en 13 en 20 assists. Ik had dat ook wel verwacht dat ie dat in onze Mickey Mouse competitie zou kunnen, ook al lijkt ie over zn top heen.

Maar het heeft imo vooral met jouw laatste punt te maken. Als Doan zulke cijfers had als Gotze dit jaar is het prima, maar van iemand met zo'n salaris als Gotze verwacht je toch meer. Ik zou hem persoonlijk ook weg doen.
Götze is bij PSV tot op heden inderdaad geen groot succes te noemen. Als je zo'n naam weet te contracteren voor een absoluut topsalaris, mag je toch wel wat meer verwachten. Zo'n speler wordt toch voor veel meer gehaald dan enkel te dienen als 'smeermiddel'. Dit zou een leider moeten zijn, een speler die ook structureel beslissend kan zijn en toch wel jaarlijks een doelpunt of 15 en 15 assists kan overleggen in de Eredivisie alleen al. En niet dit pas in twee jaar tijd halen, als je al zijn gespeelde wedstrijden (dus ook buiten de Eredivisie) gaat meetellen.

Ik maak niet graag een vergelijking, maar ik zie wel een behoorlijk contrast met bijvoorbeeld een Tadic. Die is in alle competities in diezelfde periode (twee seizoenen) tot 36 goals en 46 assists gekomen. Dat zijn cijfers waar je een topsalaris prima voor over kunt hebben.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  zaterdag 14 mei 2022 @ 14:22:27 #166
494262 BehoorlijkKritisch
Niet te kritisch
pi_204743068
quote:
14s.gif Op zaterdag 14 mei 2022 14:18 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Götze is bij PSV tot op heden inderdaad geen groot succes te noemen. Als je zo'n naam weet te contracteren voor een absoluut topsalaris, mag je toch wel wat meer verwachten. Zo'n speler wordt toch voor veel meer gehaald dan enkel te dienen als 'smeermiddel'. Dit zou een leider moeten zijn, een speler die ook structureel beslissend kan zijn en toch wel jaarlijks een doelpunt of 15 en 15 assists kan overleggen in de Eredivisie alleen al. En niet dit pas in twee jaar tijd halen, als je al zijn gespeelde wedstrijden (dus ook buiten de Eredivisie) gaat meetellen.

Ik maak niet graag een vergelijking, maar ik zie wel een behoorlijk contrast met bijvoorbeeld een Tadic. Die is in alle competities in diezelfde periode (twee seizoenen) tot 36 goals en 46 assists gekomen. Dat zijn cijfers waar je een topsalaris prima voor over kunt hebben.
De vergelijking met Tadic slaat op zoveel punten nergens op dat uit je post gewoon blijkt dat je geen idee hebt waar je het over hebt.
pi_204743182
Ik vind het wel een aardige vergelijking. Het gaat om twee oudere spelers die een puike eindpass in de voeten hebben, en die op basis van hun ervaring en hun status een team moeten/kunnen leiden. Daar waren Tadic en Blind indertijd ook voor gehaald. Waar Tadic bij bijna iedere aanval is betrokken, wordt Gotze regelmatig overgeslagen. En dat is jammer, want hij heeft fluwelen voetjes, die Gotze. Ziet het spel uitstekend. Dat hakje ook weer laatst, het is genieten.

Tadic vind ik wel een enorme eikel. Iemand die je het niet gunt. Maar het is wel iemand die zich in de kleedkamer laat gelden. Bij Gotze is dat niet het geval. Geen idee waarom.

Ik vind dat bij PSV sowieso een eeuwig probleem, al uit de tijd van van der Kuijlen. Het zijn altijd van die aardige bleue, provinciaalse ventjes, PSVers. Soms heb je er dan zo'n Toivonen of Van Bommel tussen zitten, en dan begin ik me ook meteen te ergeren. Maar dat soort spelers heb je wel nodig. Daar mag wat mij betreft best op ingekocht worden, want blijkbaar zit er iets in het water (het heerlijkste water ter wereld) in Eindhoven (ik ben daar opgegroeid, haha), waardoor ons eigen talent veel moeite heeft om voor zichzelf op te komen.
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
  zaterdag 14 mei 2022 @ 14:52:12 #168
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_204743272
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2022 14:22 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
De vergelijking met Tadic slaat op zoveel punten nergens op dat uit je post gewoon blijkt dat je geen idee hebt waar je het over hebt.
Ik maak die vergelijking omdat zoals @Lyrebird al aangeeft, het twee ervaren spelers zijn waar Nederlandse topclubs ver voor zijn gegaan om zulke ervaren krachten te kunnen contracteren. Je verwacht daar dan ook echt wat van. Maar je ziet gewoon een verschil enorm verschil qua impact. Het kan natuurlijk prima dat jij het daar niet mee eens bent, maar geef dan tenminste even aan waarom je het geen goede vergelijking vindt.
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2022 14:40 schreef Lyrebird het volgende:
Ik vind het wel een aardige vergelijking. Het gaat om twee oudere spelers die een puike eindpass in de voeten hebben, en die op basis van hun ervaring en hun status een team moeten/kunnen leiden. Daar waren Tadic en Blind indertijd ook voor gehaald. Waar Tadic bij bijna iedere aanval is betrokken, wordt Gotze regelmatig overgeslagen. En dat is jammer, want hij heeft fluwelen voetjes, die Gotze. Ziet het spel uitstekend. Dat hakje ook weer laatst, het is genieten.

Tadic vind ik wel een enorme eikel. Iemand die je het niet gunt. Maar het is wel iemand die zich in de kleedkamer laat gelden. Bij Gotze is dat niet het geval. Geen idee waarom.

Ik vind dat bij PSV sowieso een eeuwig probleem, al uit de tijd van van der Kuijlen. Het zijn altijd van die aardige bleue, provinciaalse ventjes, PSVers. Soms heb je er dan zo'n Toivonen of Van Bommel tussen zitten, en dan begin ik me ook meteen te ergeren. Maar dat soort spelers heb je wel nodig. Daar mag wat mij betreft best op ingekocht worden, want blijkbaar zit er iets in het water (het heerlijkste water ter wereld) in Eindhoven (ik ben daar opgegroeid, haha), waardoor ons eigen talent veel moeite heeft om voor zichzelf op te komen.
Tadic kan zeker een enorm vervelende speler zijn op het veld. Maar inderdaad, daar heb je er soms één of twee van nodig in je team.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_204744490
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2022 11:58 schreef Tarado het volgende:

[..]
moest even opzoeken wie dat is, heb jij hem zien keepen?
In Fifa en Footbalmanager 2019, hoezo?
  zondag 15 mei 2022 @ 09:24:58 #170
131800 Tarado
capô de fusca
pi_204758448
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2022 17:41 schreef Ciscus het volgende:

[..]
In Fifa en Footbalmanager 2019, hoezo?
dacht dat je misschien jeugdvoetbal volgt, ik niet namelijk dus heb geen idee of hij er wat van kan
  zondag 15 mei 2022 @ 10:12:53 #171
Niet te kritisch
pi_204758739
quote:
14s.gif Op zaterdag 14 mei 2022 14:52 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Ik maak die vergelijking omdat zoals @:Lyrebird al aangeeft, het twee ervaren spelers zijn waar Nederlandse topclubs ver voor zijn gegaan om zulke ervaren krachten te kunnen contracteren. Je verwacht daar dan ook echt wat van. Maar je ziet gewoon een verschil enorm verschil qua impact. Het kan natuurlijk prima dat jij het daar niet mee eens bent, maar geef dan tenminste even aan waarom je het geen goede vergelijking vindt.

Ten eerste omdat het in de basis al totaal verschillende spelers zijn op een andere positie.

Ten tweede omdat ze uit een totaal andere situatie de overstap naar de Eredivisie maken en ook op een heel ander punt in hun carrière waren. Waardoor verwachtingen anders zijn.

Ten derde omdat we de inhoud van hun contracten niet kennen.

Ten vierde hebben we geen idee hoe hun invloed in de kleedkamer en op de training is.

De enige overeenkomst is dat ze beide niet jong zijn en ervaring op hoger niveau hebben. Voor de rest is het een zeer gemankeerde vergelijking.
  zondag 15 mei 2022 @ 10:15:05 #172
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_204758750
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2022 10:12 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Ten eerste omdat het in de basis al totaal verschillende spelers zijn op een andere positie.

Ten tweede omdat ze uit een totaal andere situatie de overstap naar de Eredivisie maken en ook op een heel ander punt in hun carrière waren. Waardoor verwachtingen anders zijn.

Ten derde omdat we de inhoud van hun contracten niet kennen.

Ten vierde hebben we geen idee hoe hun invloed in de kleedkamer en op de training is.

De enige overeenkomst is dat ze beide niet jong zijn en ervaring op hoger niveau hebben. Voor de rest is het een zeer gemankeerde vergelijking.
Ik zou fitheid nog willen toevoegen want ballen kan Mario echt nog wel.
  zondag 15 mei 2022 @ 10:21:21 #173
131800 Tarado
capô de fusca
pi_204758777
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2022 10:15 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
Ik zou fitheid nog willen toevoegen want ballen kan Mario echt nog wel.
Schoppen kan hij ook nog wel, een beetje onderbelicht dit gedeelte maar hij maakt aardig wat overtredingen waar anderen geel voor zouden krijgen.

Al met al had ik wel gehoopt op meer toen hij naar NL kwam, gewoon wat te weinig laten zien, al had dat vorig seizoen ook met de trainer te maken die eigenlijk een jaar heeft weggegooid.
  zondag 15 mei 2022 @ 10:27:02 #174
Niet te kritisch
pi_204758810
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2022 10:21 schreef Tarado het volgende:

[..]
Schoppen kan hij ook nog wel, een beetje onderbelicht dit gedeelte maar hij maakt aardig wat overtredingen waar anderen geel voor zouden krijgen.

Al met al had ik wel gehoopt op meer toen hij naar NL kwam, gewoon wat te weinig laten zien, al had dat vorig seizoen ook met de trainer te maken die eigenlijk een jaar heeft weggegooid.
Te weinig laten zien impliceert dat hij beter kan en dat niet doet. Ik denk dat hij vorig jaar vooral nog heel erg ritme miste. Dit jaar ging het al stukken beter.

Maar wat je zegt, veel overtredingen al is dat vaak ook omdat hij gewoon net te laat is.
  zondag 15 mei 2022 @ 10:52:58 #175
131800 Tarado
capô de fusca
pi_204758996
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2022 10:27 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Te weinig laten zien impliceert dat hij beter kan en dat niet doet. Ik denk dat hij vorig jaar vooral nog heel erg ritme miste. Dit jaar ging het al stukken beter.

Maar wat je zegt, veel overtredingen al is dat vaak ook omdat hij gewoon net te laat is.
minder dan ik gehoopt had, laat ik het dan zo zeggen
pi_204759809
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2022 09:24 schreef Tarado het volgende:

[..]
dacht dat je misschien jeugdvoetbal volgt, ik niet namelijk dus heb geen idee of hij er wat van kan
Ik ook niet joh, bedoelde het ook niet echt serieus. Was wel een groot talent altijd. Bij jong Ajax doet hij het wel aardig, begreep ik. Nu Jay Gorter daar ook keept staat hij er wat minder goed op.

Ben wel serieus benieuwd wat PSV gaat doen qua keepers. Ik verwacht dat MVogo blijft, Cillissen wordt aangetrokken en er nog een jonkie bijkomt.
pi_204761075
Ik begin Madueke een hele vervelende voetballer te vinden.
pi_204761137
Fijn om nog even een pagina 'van die Gotze hadden we wel meer verwacht he' te lezen. Was bijna vergeten dat ie wereldkampioen is geweest.
pi_204761549
Ledezma, heerlijke pass.
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
pi_204761624
Is het gat zo nog 1 punt ook. :') Extra zuur.
pi_204761671
Nah, die maken nog wel een doelpunt.
pi_204761787
Als je ze bij Jong PSV ziet spelen, is het lastig om in te schatten hoe goed ze zijn, maar Bakayoko en Ledezma kunnen zo mee. Nou ja, tegen PEC. De betere spelers op het veld.
  zondag 15 mei 2022 @ 16:43:42 #183
375452 AFCNiels
#STAYSTRONGKNUT
pi_204762161
Topsport Toon heeft een topprestatie geleverd, aldus Topsport Toon.
twitter
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D
  zondag 15 mei 2022 @ 17:15:43 #184
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_204762630
quote:
10s.gif Op zondag 15 mei 2022 16:43 schreef AFCNiels het volgende:
Topsport Toon heeft een topprestatie geleverd, aldus Topsport Toon.
[ twitter ]
Ik vind het ook wel een topprestatie om dit bericht zo te interpreteren.
Dit, dus.
pi_204762651
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2022 17:15 schreef Buitendam het volgende:

[..]
Mwa ik niet.
pi_204762852
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2022 17:17 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
Mwa ik niet.
Bedankt Hans.
  zondag 15 mei 2022 @ 17:34:12 #187
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_204762891
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2022 17:17 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
Mwa ik niet.
Dan verander ik als de sodemieter van mening.
Dit, dus.
pi_204762915
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2022 17:34 schreef Buitendam het volgende:

[..]
hardop gelachen
pi_204763102
quote:

[..]
_O-
pi_204763414
quote:

[..]
Haha mooi
  zondag 15 mei 2022 @ 18:46:00 #191
375452 AFCNiels
#STAYSTRONGKNUT
pi_204763569
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2022 17:15 schreef Buitendam het volgende:

[..]
Hij is acht jaar directeur geweest, hoe lees jij dit dan. En vind je echt dat PSV er nu veel beter voorstaat dan toen?
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
  zondag 15 mei 2022 @ 19:00:11 #192
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_204763697
quote:
10s.gif Op zondag 15 mei 2022 18:46 schreef AFCNiels het volgende:

[..]
Hij is acht jaar directeur geweest, hoe lees jij dit dan. En vind je echt dat PSV er nu veel beter voorstaat dan toen?
Dat is vrij lastig om dat zo zwart-wit te stellen. 4 duurste transfers ooit in de clubhistorie waren allemaal in die 8 jaar. Aan de andere kant was het Europees gezien allemaal niet zo goed. Maar wel weer een paar kampioenschappen gepakt. Sponsoren is voor m’n gevoel met die Brainportconstructie een stuk beter dan voorheen. Kortom; ik denk dat je best tevreden kan zijn als supporter.
Dit, dus.
pi_204763772
Je was gewoon kampioen geworden als de knjb niet omgekocht zou zijn door 020
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  zondag 15 mei 2022 @ 19:25:44 #194
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_204763887
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2022 19:09 schreef klaasweetalles het volgende:
Klaassnuiftalles
  zondag 15 mei 2022 @ 19:28:20 #195
375452 AFCNiels
#STAYSTRONGKNUT
pi_204763908
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2022 19:00 schreef Buitendam het volgende:

[..]
Dat is vrij lastig om dat zo zwart-wit te stellen. 4 duurste transfers ooit in de clubhistorie waren allemaal in die 8 jaar. Aan de andere kant was het Europees gezien allemaal niet zo goed. Maar wel weer een paar kampioenschappen gepakt. Sponsoren is voor m’n gevoel met die Brainportconstructie een stuk beter dan voorheen. Kortom; ik denk dat je best tevreden kan zijn als supporter.
Als je mee wil doen als beste club van Nederland, dan vind ik dit helemaal niet. Dan kun je wel die paar kampioenschappen noemen, maar die waren nog uit de tijd dat hij net begon en het is bepaald niet zo dat PSV daarvoor nooit kampioen werd. Duurste transfers hebben alle grote clubs wel in de laatste 8 jaar gehaald en wat die sponsors gaan brengen, dat moet nog blijken. Hij zegt zelf dat de club aan alle kanten sinds hij aangetreden is vooruitgegaan is, dit zie ik nergens terug.
  zondag 15 mei 2022 @ 19:39:10 #196
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_204763987
quote:
10s.gif Op zondag 15 mei 2022 19:28 schreef AFCNiels het volgende:

[..]
Als je mee wil doen als beste club van Nederland, dan vind ik dit helemaal niet. Dan kun je wel die paar kampioenschappen noemen, maar die waren nog uit de tijd dat hij net begon en het is bepaald niet zo dat PSV daarvoor nooit kampioen werd. Duurste transfers hebben alle grote clubs wel in de laatste 8 jaar gehaald en wat die sponsors gaan brengen, dat moet nog blijken. Hij zegt zelf dat de club aan alle kanten sinds hij aangetreden is vooruitgegaan is, dit zie ik nergens terug.
Oké, nou ik denk dat ie meer bedoelt in die 8 jaar heeft de club samen met de supporters toch wat moois weten weg te zetten. Daarnaast dachten veel mensen tot een jaar of 4 terug dat Ajax het nieuwe Bayern van Nederland zou worden en dat ze de eredivisie waren ontgroeid. Had je dit jaar naast de JC-schaal en de beker ze ook in de competitie 1 keer verslagen had je ook nog het kampioenschap gepakt. Ik denk dat Toon een beetje opgelucht is over de staat waarin de club verkeerd nu Brands het overneemt.
Dit, dus.
  zondag 15 mei 2022 @ 19:46:19 #197
375452 AFCNiels
#STAYSTRONGKNUT
pi_204764031
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2022 19:39 schreef Buitendam het volgende:

[..]
Oké, nou ik denk dat ie meer bedoelt in die 8 jaar heeft de club samen met de supporters toch wat moois weten weg te zetten. Daarnaast dachten veel mensen tot een jaar of 4 terug dat Ajax het nieuwe Bayern van Nederland zou worden en dat ze de eredivisie waren ontgroeid. Had je dit jaar naast de JC-schaal en de beker ze ook in de competitie 1 keer verslagen had je ook nog het kampioenschap gepakt. Ik denk dat Toon een beetje opgelucht is over de staat waarin de club verkeerd nu Brands het overneemt.
Helemaal met die nieuwe CL opzet, gaan de komende jaren cruciaal worden denk ik. We zullen het zien.
pi_204764140
quote:
nogsteeds 2 punten infantiel
pi_204764352
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2022 19:57 schreef 7Eleven het volgende:

[..]
nogsteeds 2 punten infantiel
Nee vorige week was geen penalty

tegen ajax bal duidelijk over de zijlijn

dan had psv gewoon met 3 punten voor 020 gestaan als de knjb niet geholpen had

feiten zijn feiten
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
pi_204764466
quote:
Miemiemiemie
pi_204764636
quote:
pi_204765804
quote:
Ajax heeft weinig fout gedaan, dit ligt toch echt bij de KNVB en de arbitrage. Wellicht blijkt over 15 jaar dat bepaalde scheidsrechters zijn omgekocht of op wedstrijden hebben gegokt, maar Ajax was hoe dan ook de betere van de twee en zijn de terechte kampioen.
  zondag 15 mei 2022 @ 22:36:22 #203
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_204765891
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2022 22:24 schreef Ciscus het volgende:

[..]
Ajax heeft weinig fout gedaan, dit ligt toch echt bij de KNVB en de arbitrage. Wellicht blijkt over 15 jaar dat bepaalde scheidsrechters zijn omgekocht of op wedstrijden hebben gegokt, maar Ajax was hoe dan ook de betere van de twee en zijn de terechte kampioen.
Ja, scheids en var omgekocht. Overmars trekt nog 5 bobo‘s mee #Metoo. Promes is de eerste van 10 voetbal profi‘s in de georganiseerde misdaad… maar wel gewoon gewonnen!!

En in brabant: verse worstenbroodjes, alles goed
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
  zondag 15 mei 2022 @ 22:44:36 #204
500074 Rode_Wijn
Kom laat ons vrolijk zijn
pi_204765959
quote:

[..]
_O- het houdt niet op

Zonder die door Ajax omgekochte knvb was er geen dennenappeltje in Eindhoven.
pi_204765983
quote:

[..]
Ik vraag me echt af of PSV het grootste percentage wappies heeft van alle clubs in de eredivisie.
pi_204766001
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2022 22:47 schreef Intint het volgende:

[..]
Ik vraag me echt af of PSV het grootste percentage wappies heeft van alle clubs in de eredivisie.
Hebben allemaal een zonnesteek.
pi_204766007
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2022 20:20 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]
Nee vorige week was geen penalty

tegen ajax bal duidelijk over de zijlijn

dan had psv gewoon met 3 punten voor 020 gestaan als de knjb niet geholpen had

feiten zijn feiten
Het is allemaal wat he ;(
pi_204766016
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2022 22:47 schreef Intint het volgende:

[..]
Dat accent verklapt al een boel
pi_204766421
Goed gesprek wel ^O^
pi_204766455
twitter

(lol)
pi_204766858
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2022 00:12 schreef Bolasie het volgende:
[ twitter ]

(lol)
We gaan Toon missen.

Redactie Sport maandag 16 mei 2022 @ 07:30:25 #212
274204 crew  Mexicanobakker
pi_204766899
Het zit wel diep bij sommige lieden he?
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  maandag 16 mei 2022 @ 07:48:12 #213
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_204766961
Van Crombrugge dus op de korrel, geen idee hoe goed die knakker is.
pi_204767340
quote:

[..]
Ajax was niet beter dan PSV dit seizoen.

Ik geloof niet omkoping. Ik geloof wel in partijdigheid.

Als 020 niet geholpen wordt in hun eigen wedstrijden dan hebben die 020 scheidsrechters een soort strategie om er voor te zorgen dat PSV en Feyenoord genaaid worden in hun eigen wedstrijden zodat 020 er alsnog voordeel uit kan halen.

Ik kan het bewijzen.
  maandag 16 mei 2022 @ 09:19:26 #215
131800 Tarado
capô de fusca
pi_204767368
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2022 09:14 schreef klaasweetalles het volgende:
Ik kan het bewijzen.
kom maar dan met die bewijzen
pi_204767394
quote:

[..]

Als 020 niet geholpen wordt in hun eigen wedstrijden dan hebben die 020 scheidsrechters een soort strategie om er voor te zorgen dat PSV en Feyenoord genaaid worden in hun eigen wedstrijden zodat 020 er alsnog voordeel uit kan halen.

Ik kan het bewijzen.
Ik geloof dat niet zo, maar ik vind wel dat er meer technologie en/of meer arbiters per wedstrijd moeten komen. Het gaat om veel geld, en een enkele beslissing kan bepalend zijn. Ik denk ook dat er veel druk staat op een scheidsrechter en dat het met het huidige voetbal haast onmogelijk is om 90 minuten lang 100% scherp te zijn.

Voor jouw bewijsmateriaal: Gozubuyuk zit vaak in de Arena, vlakbij een familielid van me. ;)
  maandag 16 mei 2022 @ 09:26:33 #217
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_204767433
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2022 09:22 schreef Ciscus het volgende:

[..]
Ik geloof dat niet zo, maar ik vind wel dat er meer technologie en/of meer arbiters per wedstrijd moeten komen. Het gaat om veel geld, en een enkele beslissing kan bepalend zijn. Ik denk ook dat er veel druk staat op een scheidsrechter en dat het met het huidige voetbal haast onmogelijk is om 90 minuten lang 100% scherp te zijn.

Voor jouw bewijsmateriaal: Gozubuyuk zit vaak in de Arena, vlakbij een familielid van me. ;)
Waarschijnlijk is dat familielid dement of ziet elke Turk er hetzelfde uit volgens hem/haar.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  maandag 16 mei 2022 @ 09:27:42 #218
131800 Tarado
capô de fusca
pi_204767443
quote:

[..]

Ik ga er nog steeds vanuit dat over een heel seizoen je wat beslissingen mee krijgt en wat tegen en dat uiteindelijk zo'n beetje gelijk is voor iedereen.
pi_204767479
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2022 09:27 schreef Tarado het volgende:

[..]
Ik ga er nog steeds vanuit dat over een heel seizoen je wat beslissingen mee krijgt en wat tegen en dat uiteindelijk zo'n beetje gelijk is voor iedereen.
Nee

Slot heeft zich daar ook duidelijk over uit gesproken vorige week na PSV.

HIj zei dat het over een seizoen niet geld maar over meerdere seizoen het zou kunnen gelden maar dat dit ook niet zeker is.

Het is een typische lulverhaal dat journalisten elke keer uit hun nek lullen En dan natuurlijk de ajax media.
pi_204767482
quote:
1s.gif Op maandag 16 mei 2022 07:48 schreef tja77 het volgende:
Van Crombrugge dus op de korrel, geen idee hoe goed die knakker is.
Prima keeper. Laatste jaren wel aan het tobben met z'n rug.
pi_204767492
quote:

[..]

Hoeveel apparatuur heb je nodig als duidelijk op beeld is te zien dat de bal over de zijlijn is tegen wedstrijden psv en feyenoord.

slot kwam vorige week nog terug op het incident van dessers die omgekegeld werd in het strafschop gebied in de arena

en dan het hands incident vorige week dat de var niet eens ingeschakeld wordt omdat die turk vlakbij de arena woont.
pi_204767495
quote:

[..]

Ik denk dat het probleem vooral is dat mensen binnen het team (scheidsrechter, grensrechter en VAR) het elkaar niet al te moeilijk willen maken soms.

Als je op alles de VAR zou willen laten ingrijpen, dan is het aantal fouten van een scheidsrechter in sommige wedstrijden niet meer op de vingers van twee handen te tellen. Soms ook echt grote fouten.

Wat niet heel raar is, want je moet in je eentje, geassisteerd door twee man langs de lijn, 'n heel voetbalveld en 22 man in de gaten houden.
  maandag 16 mei 2022 @ 09:36:18 #223
131800 Tarado
capô de fusca
pi_204767498
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2022 09:33 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]
Nee

Slot heeft zich daar ook duidelijk over uit gesproken vorige week na PSV.

HIj zei dat het over een seizoen niet geld maar over meerdere seizoen het zou kunnen gelden maar dat dit ook niet zeker is.

Het is een typische lulverhaal dat journalisten elke keer uit hun nek lullen En dan natuurlijk de ajax media.
:D als Slot het zegt dan moet het wel zo zijn, wel mager bewijs dit
pi_204767500
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2022 09:27 schreef Tarado het volgende:

[..]
Eens. Maar 'n cruciaal moment vlak voor het einde van de competitie en vlak voor de beslissing blijft veel meer hangen dan dingen die in de 2e of 3e speelronde tegen Zwolle of Fortuna zijn gebeurd.
pi_204767517
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2022 09:36 schreef Halcon het volgende:

[..]
Eens. Maar 'n cruciaal moment vlak voor het einde van de competitie en vlak voor de beslissing blijft veel meer hangen dan dingen die in de 2e of 3e speelronde tegen Zwolle of Fortuna zijn gebeurd.
Ondertussen is het wel dat bijna in heel Nederland gesproken wordt over de knjb. En dit zal alleen maar erger worden de komende jaren.

Alleen die 020 media waar heel hilversum vol mee zit probeert alles zo snel mogelijk te verdoezelen.
  maandag 16 mei 2022 @ 09:42:29 #226
131800 Tarado
capô de fusca
pi_204767542
quote:

[..]
Dat is het een beetje, zie Hamilton-Verstappen maar verder vind ik dat hele sentiment wat rond PSV hangt niet echt positief, ik ben uiteraard een buitenstaander maar hoop dat de club wat meer naar zichzelf kijkt.
pi_204767556
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2022 09:42 schreef Tarado het volgende:

[..]
Dat is het een beetje, zie Hamilton-Verstappen maar verder vind ik dat hele sentiment wat rond PSV hangt niet echt positief, ik ben uiteraard een buitenstaander maar hoop dat de club wat meer naar zichzelf kijkt.
Maar er is dit seizoen toch veel negatieve zaken rond ajax gebeurd dan rond psv en feyenoord buiten het voetbal?
pi_204767567
quote:

[..]
Ik denk dat dat ook wel gebeurt. Gerbrands vertrekt bijvoorbeeld voortijdig. Geruisloos weliswaar, maar denk dat dat wel wat te maken heeft met hoe het de afgelopen jaren is gegaan en de conclusie is dat er wel wat moet veranderen.
  maandag 16 mei 2022 @ 09:47:17 #229
131800 Tarado
capô de fusca
pi_204767584
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2022 09:43 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]
Maar er is dit seizoen toch veel negatieve zaken rond ajax gebeurd dan rond psv en feyenoord buiten het voetbal?
Ja en ondanks dat toch kampioen want het gaat uiteindelijk om de punten, als je er 85 pakt dan kan het bijna niet mis. Daar moet je je dus op richten.
pi_204767593
quote:
1s.gif Op maandag 16 mei 2022 09:26 schreef Caland het volgende:

[..]
Waarschijnlijk is dat familielid dement of ziet elke Turk er hetzelfde uit volgens hem/haar.
2x nee en je hoeft dit niet te geloven. Zeg ook niet direct dat hij fervent ajax-supporter is, misschien date hij wel zo of is hij ook nog persoonlijk begeleider van z'n demente opa.
pi_204767633
quote:

[..]
Dat laatste zijn we eens. Niet teveel roepen over anderen, want we hebben teveel potten met samengeknepen billen gezeten, ook tegen kutclubjes.

In the end is zo'n beslissing wel gewoonweg zuur als supporter, dat staat enigszins los van elkaar.
pi_204767683
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2022 09:35 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]
Hoeveel apparatuur heb je nodig als duidelijk op beeld is te zien dat de bal over de zijlijn is tegen wedstrijden psv en feyenoord.

slot kwam vorige week nog terug op het incident van dessers die omgekegeld werd in het strafschop gebied in de arena

en dan het hands incident vorige week dat de var niet eens ingeschakeld wordt omdat die turk vlakbij de arena woont.

Zelfs Calimero is dat eeuwige gejank van je zat klaas
pi_204767685
quote:

[..]
Tja, met die 2 punten meer had PSV het dus ook niet gered. En ik vind het nog steeds een 50/50 beslissing. Zoals al eerder gememoreerd worden handsballen dit seizoen voor 99 procent aan de scheidsrechter overgelaten en nooit gecorrigeerd door de VAR.

Fluit hij dan heb je pech, fluit hij niet dan heb je geluk. In dit geval gaf de druk van de Kuip en de Feyenoord-spelers misschien ook net het beslissende zetje.
pi_204767708
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2022 09:59 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
Tja, met die 2 punten meer had PSV het dus ook niet gered. En ik vind het nog steeds een 50/50 beslissing. Zoals al eerder gememoreerd worden handsballen dit seizoen voor 99 procent aan de scheidsrechter overgelaten en nooit gecorrigeerd door de VAR.

Fluit hij dan heb je pech, fluit hij niet dan heb je geluk. In dit geval gaf de druk van de Kuip en de Feyenoord-spelers misschien ook net het beslissende zetje.
Nee, daar was ook nog dat puntje tegen Ajax voor nodig.

Ik vond het geen penalty, maar daar kun je over discussiëren. Wel zou het wat consequenter mogen wat mij betreft. Nu hangt het een beetje af allemaal van wat een scheids- of grensrechter doet, terwijl die VAR er juist is omdat men er achter is gekomen dat die lui ook niet alles goed zien.

Zou ook niet uit moeten maken of het in de 1e of de laatste minuut is, in een volle kuip of een stille betonbak in Sittard, etc.
pi_204767744
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2022 10:02 schreef Halcon het volgende:

[..]
Nee, daar was ook nog dat puntje tegen Ajax voor nodig.

Ik vond het geen penalty, maar daar kun je over discussiëren. Wel zou het wat consequenter mogen wat mij betreft. Nu hangt het een beetje af allemaal van wat een scheids- of grensrechter doet, terwijl die VAR er juist is omdat men er achter is gekomen dat die lui ook niet alles goed zien.

Zou ook niet uit moeten maken of het in de 1e of de laatste minuut is, in een volle kuip of een stille betonbak in Sittard, etc.
Dat laatste ben ik met je eens hoor maar ga alle handsballen dit seizoen maar eens terugkijken. Het is extreme willekeur. En er is dit jaar geen enkele handsbal gecorrigeerd door de VAR.

Dat betekent dat je gewoon de mazzel moet hebben (zoals Sparta gisteren) dat de scheids niet fluit en dan weet je al meteen dat het geen strafschop wordt. En andersom weet je dat je de lul bent als de scheids fluit.

Dat maakt het natuurlijk wel een gek verhaal. Wat mij betreft is nog steeds elke handsbal in de 16 gewoon een strafschop. Er wordt al jaren beweerd dat spelers dan expres tegen handen aan zouden schieten maar dit is nog nooit aangetoond. Ben je van het gezeur af.
pi_204767757
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2022 10:06 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
Dat laatste ben ik met je eens hoor maar ga alle handsballen dit seizoen maar eens terugkijken. Het is extreme willekeur. En er is dit jaar geen enkele handsbal gecorrigeerd door de VAR.

Dat betekent dat je gewoon de mazzel moet hebben (zoals Sparta gisteren) dat de scheids niet fluit en dan weet je al meteen dat het geen strafschop wordt. En andersom weet je dat je de lul bent als de scheids fluit.

Dat maakt het natuurlijk wel een gek verhaal. Wat mij betreft is nog steeds elke handsbal in de 16 gewoon een strafschop. Er wordt al jaren beweerd dat spelers dan expres tegen handen aan zouden schieten maar dit is nog nooit aangetoond. Ben je van het gezeur af.
Ja, dat is irritant, die willekeur. Ben het er wel mee eens dat onder aan de streep op het einde van het seizoen iedereen staat waar 'ie moet staan. Maar de willekeur blijft irritant.

Het lijkt erop dat soms de VAR de scheidsrechter niet al teveel mag/wil afvallen. Dat moet eruit, want de VAR ziet het vaak beter dan de scheidsrechter. Wat ook niet raar is natuurlijk, omdat die niet in een luidruchtig stadion tussen 22 man op het veld hobbelen, maar rustig achter hun schermen zitten.
pi_204767782
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2022 10:08 schreef Halcon het volgende:

[..]
Ja, dat is irritant, die willekeur. Ben het er wel mee eens dat onder aan de streep op het einde van het seizoen iedereen staat waar 'ie moet staan.
Zelfs dan vind ik ook dat Ajax in de competitie flink wat geluk heeft gehad met 50/50 beslissingen die elke keer hun kant uitvielen hoor. Maar puur objectief gezien zijn die beslissingen in Eindhoven en in Rotterdam natuurlijk wel gewoon 50/50. Je hebt net de pech dat er geen goede camera in Eindhoven is en net de pech dat Gozubuyuk zich laat intimideren door wat spelers en fluit. Het voetbal was bij Ajax echter wel echt een stuk beter dus ik vind het nog steeds wel terecht dat ze kampioen zijn.

quote:
Het lijkt erop dat soms de VAR de scheidsrechter niet al teveel mag/wil afvallen. Dat moet eruit, want de VAR ziet het vaak beter dan de scheidsrechter. Wat ook niet raar is natuurlijk, omdat die niet in een luidruchtig stadion tussen 22 man op het veld hobbelen, maar rustig achter hun schermen zitten.
Jawel. Maar de inconsequentie bij handsballen is gewoon te danken aan de onduidelijke regels. Er wordt al 80 jaar gediscussieerd over aangeschoten/bewust/onbewust/onhandig hands en er zijn altijd mensen die iets wel een penalty vinden of niet. Dat is alleen op te lossen door altijd strafschoppen bij hands toe te kennen.

Met overtredingen op de man (en niet de bal) is dat al een stuk duidelijker.
pi_204767801
quote:

[..]

Ik kan het bewijzen.
Ajax was wel beter dan PSV dit seizoen want ze zijn bovenaan geëindigd. PSV heeft het niet winnen van het kampioenschap volledig aan zichzelf te denken door dat gruwelijk irritante wisselbeleid van de trainer.
pi_204767871
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2022 10:15 schreef Jeroboam het volgende:

[..]
Ajax was wel beter dan PSV dit seizoen want ze zijn bovenaan geëindigd. PSV heeft het niet winnen van het kampioenschap volledig aan zichzelf te denken door dat gruwelijk irritante wisselbeleid van de trainer.
Nee

PSV heeft dit seizoen de titel verloren door de ajax supporters die bij de knjb werken.
pi_204767943
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2022 10:32 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]
Nee

PSV heeft dit seizoen de titel verloren door de ajax supporters die bij de knjb werken.
:')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')