abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 16 mei 2022 @ 09:42:29 #226
131800 Tarado
capô de fusca
pi_204767542
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2022 09:36 schreef Halcon het volgende:

[..]
Eens. Maar 'n cruciaal moment vlak voor het einde van de competitie en vlak voor de beslissing blijft veel meer hangen dan dingen die in de 2e of 3e speelronde tegen Zwolle of Fortuna zijn gebeurd.
Dat is het een beetje, zie Hamilton-Verstappen maar verder vind ik dat hele sentiment wat rond PSV hangt niet echt positief, ik ben uiteraard een buitenstaander maar hoop dat de club wat meer naar zichzelf kijkt.
pi_204767556
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2022 09:42 schreef Tarado het volgende:

[..]
Dat is het een beetje, zie Hamilton-Verstappen maar verder vind ik dat hele sentiment wat rond PSV hangt niet echt positief, ik ben uiteraard een buitenstaander maar hoop dat de club wat meer naar zichzelf kijkt.
Maar er is dit seizoen toch veel negatieve zaken rond ajax gebeurd dan rond psv en feyenoord buiten het voetbal?
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_204767567
quote:

[..]
Ik denk dat dat ook wel gebeurt. Gerbrands vertrekt bijvoorbeeld voortijdig. Geruisloos weliswaar, maar denk dat dat wel wat te maken heeft met hoe het de afgelopen jaren is gegaan en de conclusie is dat er wel wat moet veranderen.
  maandag 16 mei 2022 @ 09:47:17 #229
131800 Tarado
capô de fusca
pi_204767584
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2022 09:43 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]
Maar er is dit seizoen toch veel negatieve zaken rond ajax gebeurd dan rond psv en feyenoord buiten het voetbal?
Ja en ondanks dat toch kampioen want het gaat uiteindelijk om de punten, als je er 85 pakt dan kan het bijna niet mis. Daar moet je je dus op richten.
pi_204767593
quote:
1s.gif Op maandag 16 mei 2022 09:26 schreef Caland het volgende:

[..]
Waarschijnlijk is dat familielid dement of ziet elke Turk er hetzelfde uit volgens hem/haar.
2x nee en je hoeft dit niet te geloven. Zeg ook niet direct dat hij fervent ajax-supporter is, misschien date hij wel zo of is hij ook nog persoonlijk begeleider van z'n demente opa.
pi_204767633
quote:

[..]
Dat laatste zijn we eens. Niet teveel roepen over anderen, want we hebben teveel potten met samengeknepen billen gezeten, ook tegen kutclubjes.

In the end is zo'n beslissing wel gewoonweg zuur als supporter, dat staat enigszins los van elkaar.
pi_204767683
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2022 09:35 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]
Hoeveel apparatuur heb je nodig als duidelijk op beeld is te zien dat de bal over de zijlijn is tegen wedstrijden psv en feyenoord.

slot kwam vorige week nog terug op het incident van dessers die omgekegeld werd in het strafschop gebied in de arena

en dan het hands incident vorige week dat de var niet eens ingeschakeld wordt omdat die turk vlakbij de arena woont.

Zelfs Calimero is dat eeuwige gejank van je zat klaas
pi_204767685
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2022 09:36 schreef Halcon het volgende:

[..]
Eens. Maar 'n cruciaal moment vlak voor het einde van de competitie en vlak voor de beslissing blijft veel meer hangen dan dingen die in de 2e of 3e speelronde tegen Zwolle of Fortuna zijn gebeurd.
Tja, met die 2 punten meer had PSV het dus ook niet gered. En ik vind het nog steeds een 50/50 beslissing. Zoals al eerder gememoreerd worden handsballen dit seizoen voor 99 procent aan de scheidsrechter overgelaten en nooit gecorrigeerd door de VAR.

Fluit hij dan heb je pech, fluit hij niet dan heb je geluk. In dit geval gaf de druk van de Kuip en de Feyenoord-spelers misschien ook net het beslissende zetje.
pi_204767708
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2022 09:59 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
Tja, met die 2 punten meer had PSV het dus ook niet gered. En ik vind het nog steeds een 50/50 beslissing. Zoals al eerder gememoreerd worden handsballen dit seizoen voor 99 procent aan de scheidsrechter overgelaten en nooit gecorrigeerd door de VAR.

Fluit hij dan heb je pech, fluit hij niet dan heb je geluk. In dit geval gaf de druk van de Kuip en de Feyenoord-spelers misschien ook net het beslissende zetje.
Nee, daar was ook nog dat puntje tegen Ajax voor nodig.

Ik vond het geen penalty, maar daar kun je over discussiëren. Wel zou het wat consequenter mogen wat mij betreft. Nu hangt het een beetje af allemaal van wat een scheids- of grensrechter doet, terwijl die VAR er juist is omdat men er achter is gekomen dat die lui ook niet alles goed zien.

Zou ook niet uit moeten maken of het in de 1e of de laatste minuut is, in een volle kuip of een stille betonbak in Sittard, etc.
pi_204767744
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2022 10:02 schreef Halcon het volgende:

[..]
Nee, daar was ook nog dat puntje tegen Ajax voor nodig.

Ik vond het geen penalty, maar daar kun je over discussiëren. Wel zou het wat consequenter mogen wat mij betreft. Nu hangt het een beetje af allemaal van wat een scheids- of grensrechter doet, terwijl die VAR er juist is omdat men er achter is gekomen dat die lui ook niet alles goed zien.

Zou ook niet uit moeten maken of het in de 1e of de laatste minuut is, in een volle kuip of een stille betonbak in Sittard, etc.
Dat laatste ben ik met je eens hoor maar ga alle handsballen dit seizoen maar eens terugkijken. Het is extreme willekeur. En er is dit jaar geen enkele handsbal gecorrigeerd door de VAR.

Dat betekent dat je gewoon de mazzel moet hebben (zoals Sparta gisteren) dat de scheids niet fluit en dan weet je al meteen dat het geen strafschop wordt. En andersom weet je dat je de lul bent als de scheids fluit.

Dat maakt het natuurlijk wel een gek verhaal. Wat mij betreft is nog steeds elke handsbal in de 16 gewoon een strafschop. Er wordt al jaren beweerd dat spelers dan expres tegen handen aan zouden schieten maar dit is nog nooit aangetoond. Ben je van het gezeur af.
pi_204767757
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2022 10:06 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
Dat laatste ben ik met je eens hoor maar ga alle handsballen dit seizoen maar eens terugkijken. Het is extreme willekeur. En er is dit jaar geen enkele handsbal gecorrigeerd door de VAR.

Dat betekent dat je gewoon de mazzel moet hebben (zoals Sparta gisteren) dat de scheids niet fluit en dan weet je al meteen dat het geen strafschop wordt. En andersom weet je dat je de lul bent als de scheids fluit.

Dat maakt het natuurlijk wel een gek verhaal. Wat mij betreft is nog steeds elke handsbal in de 16 gewoon een strafschop. Er wordt al jaren beweerd dat spelers dan expres tegen handen aan zouden schieten maar dit is nog nooit aangetoond. Ben je van het gezeur af.
Ja, dat is irritant, die willekeur. Ben het er wel mee eens dat onder aan de streep op het einde van het seizoen iedereen staat waar 'ie moet staan. Maar de willekeur blijft irritant.

Het lijkt erop dat soms de VAR de scheidsrechter niet al teveel mag/wil afvallen. Dat moet eruit, want de VAR ziet het vaak beter dan de scheidsrechter. Wat ook niet raar is natuurlijk, omdat die niet in een luidruchtig stadion tussen 22 man op het veld hobbelen, maar rustig achter hun schermen zitten.
pi_204767782
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2022 10:08 schreef Halcon het volgende:

[..]
Ja, dat is irritant, die willekeur. Ben het er wel mee eens dat onder aan de streep op het einde van het seizoen iedereen staat waar 'ie moet staan.
Zelfs dan vind ik ook dat Ajax in de competitie flink wat geluk heeft gehad met 50/50 beslissingen die elke keer hun kant uitvielen hoor. Maar puur objectief gezien zijn die beslissingen in Eindhoven en in Rotterdam natuurlijk wel gewoon 50/50. Je hebt net de pech dat er geen goede camera in Eindhoven is en net de pech dat Gozubuyuk zich laat intimideren door wat spelers en fluit. Het voetbal was bij Ajax echter wel echt een stuk beter dus ik vind het nog steeds wel terecht dat ze kampioen zijn.

quote:
Het lijkt erop dat soms de VAR de scheidsrechter niet al teveel mag/wil afvallen. Dat moet eruit, want de VAR ziet het vaak beter dan de scheidsrechter. Wat ook niet raar is natuurlijk, omdat die niet in een luidruchtig stadion tussen 22 man op het veld hobbelen, maar rustig achter hun schermen zitten.
Jawel. Maar de inconsequentie bij handsballen is gewoon te danken aan de onduidelijke regels. Er wordt al 80 jaar gediscussieerd over aangeschoten/bewust/onbewust/onhandig hands en er zijn altijd mensen die iets wel een penalty vinden of niet. Dat is alleen op te lossen door altijd strafschoppen bij hands toe te kennen.

Met overtredingen op de man (en niet de bal) is dat al een stuk duidelijker.
pi_204767801
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2022 09:14 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]
Ajax was niet beter dan PSV dit seizoen.

Ik geloof niet omkoping. Ik geloof wel in partijdigheid.

Als 020 niet geholpen wordt in hun eigen wedstrijden dan hebben die 020 scheidsrechters een soort strategie om er voor te zorgen dat PSV en Feyenoord genaaid worden in hun eigen wedstrijden zodat 020 er alsnog voordeel uit kan halen.

Ik kan het bewijzen.
Ajax was wel beter dan PSV dit seizoen want ze zijn bovenaan geëindigd. PSV heeft het niet winnen van het kampioenschap volledig aan zichzelf te denken door dat gruwelijk irritante wisselbeleid van de trainer.
pi_204767871
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2022 10:15 schreef Jeroboam het volgende:

[..]
Ajax was wel beter dan PSV dit seizoen want ze zijn bovenaan geëindigd. PSV heeft het niet winnen van het kampioenschap volledig aan zichzelf te denken door dat gruwelijk irritante wisselbeleid van de trainer.
Nee

PSV heeft dit seizoen de titel verloren door de ajax supporters die bij de knjb werken.
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_204767943
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2022 10:32 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]
Nee

PSV heeft dit seizoen de titel verloren door de ajax supporters die bij de knjb werken.
:')
  maandag 16 mei 2022 @ 11:20:56 #241
131800 Tarado
capô de fusca
pi_204768209
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2022 10:12 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Zelfs dan vind ik ook dat Ajax in de competitie flink wat geluk heeft gehad met 50/50 beslissingen die elke keer hun kant uitvielen hoor.
dat is een mening, ik vind van niet maar daar komen we niet echt verder mee, het gaat om feiten
  FOK!fotograaf maandag 16 mei 2022 @ 11:33:44 #242
842 Zorro
Z
pi_204768281
Is het nou zo moeilijk om die "VAR gaat wel kijken / VAR gaat niet kijken" discussie op te lossen door elke ploeg 1 challenge per helft te geven of 3 per wedstrijd of wat dan ook, die blijft staan als je gelijk hebt? Zoals in zoveel andere sporten al met succes wordt toegepast? Moet het voetbal weer zo stronteigenwijs zijn?
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
  maandag 16 mei 2022 @ 11:40:41 #243
131800 Tarado
capô de fusca
pi_204768324
quote:
6s.gif Op maandag 16 mei 2022 11:33 schreef Zorro het volgende:
Is het nou zo moeilijk om die "VAR gaat wel kijken / VAR gaat niet kijken" discussie op te lossen door elke ploeg 1 challenge per helft te geven of 3 per wedstrijd of wat dan ook, die blijft staan als je gelijk hebt? Zoals in zoveel andere sporten al met succes wordt toegepast? Moet het voetbal weer zo stronteigenwijs zijn?
Bij Feyenoord - PSV weten we nog steeds niet hoe het gegaan is maar het kan vrij simpel geweest zijn dat de scheidsrechter en z'n assistent hands constateren en de scheids dus een strafschop geeft, de VAR kijkt en ziet dus dat er hands is gemaakt en kan die beslissing niet terugdraaien.
  Forum Admin maandag 16 mei 2022 @ 11:44:33 #244
35723 crew  GGMM
pi_204768359
Laten we niet proberen te leren van b-sporten

Dat challengen lijkt me bloedirritant en voegt ook niks toe. Alsof beslissingen na de VAR niet meer onjuist kunnen zijn :')
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_204768374
quote:
6s.gif Op maandag 16 mei 2022 11:33 schreef Zorro het volgende:
Eens. Het kan rechtstreeks gekopieerd worden vanuit het Hockey. Maar daar is het voetbal te conservatief voor, helaas.

Maar goed. Ben benieuwd wat er deze zomer allemaal staat te gebeuren. Volledige exodus verwacht ik niet eerlijk gezegd. Dat blijkt altijd wel weer mee te vallen. Hoop vooral dat Sangaré en Gakpo blijven. Rest is vervangbaar. Met name nog een scorende spits, een betrouwbare keeper en een busje verdedigers. Guti als CV hebben we inmiddels ook wel weer genoeg gezien.
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
  maandag 16 mei 2022 @ 11:47:58 #246
131800 Tarado
capô de fusca
pi_204768395
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2022 11:44 schreef GGMM het volgende:
Laten we niet proberen te leren van b-sporten

Dat challengen lijkt me bloedirritant en voegt ook niks toe. Alsof beslissingen na de VAR niet meer onjuist kunnen zijn :')
ben ik ook wel met je eens, ik zou wel de hiërarchie willen veranderen zoals bijvoorbeeld bij Rugby waar de hoofdscheidsrechter de VAR is.
  maandag 16 mei 2022 @ 11:48:05 #247
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_204768396
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2022 09:22 schreef Ciscus het volgende:

[..]
Ik geloof dat niet zo, maar ik vind wel dat er meer technologie en/of meer arbiters per wedstrijd moeten komen. Het gaat om veel geld, en een enkele beslissing kan bepalend zijn. Ik denk ook dat er veel druk staat op een scheidsrechter en dat het met het huidige voetbal haast onmogelijk is om 90 minuten lang 100% scherp te zijn.

Voor jouw bewijsmateriaal: Gozubuyuk zit vaak in de Arena, vlakbij een familielid van me. ;)
Ook psv heeft een paar keer mazzel gehad met de var/scheidsrechter. Kunnen er wel over blijven janken feit is dat het soms mee zit soms tegen.

Var is al bloed irritant laten we ze niet nog belangrijker gaan maken.
  maandag 16 mei 2022 @ 12:26:44 #248
500074 Rode_Wijn
Kom laat ons vrolijk zijn
pi_204768779
quote:
1s.gif Op maandag 16 mei 2022 11:48 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]
Ook psv heeft een paar keer mazzel gehad met de var/scheidsrechter. Kunnen er wel over blijven janken feit is dat het soms mee zit soms tegen.

Var is al bloed irritant laten we ze niet nog belangrijker gaan maken.
Je kan de VAR juist minder belangrijk maken als je meer automatiseert. Buitenspel bijvoorbeeld lijkt mij prima te automatiseren. Dat is gewoon een ja of nee beslissing
  maandag 16 mei 2022 @ 12:32:24 #249
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_204768815
quote:
1s.gif Op maandag 16 mei 2022 12:26 schreef Rode_Wijn het volgende:

[..]
Je kan de VAR juist minder belangrijk maken als je meer automatiseert. Buitenspel bijvoorbeeld lijkt mij prima te automatiseren. Dat is gewoon een ja of nee beslissing
Juist dat checken voor buitenspel is stront irritant na elke goal. Het haalt ook echt het tempo uit de wedstrijd waarbij het soms echt ok 1 cm buitenspel gaat.
pi_204768820
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2022 11:47 schreef Tarado het volgende:

[..]
ben ik ook wel met je eens, ik zou wel de hiërarchie willen veranderen zoals bijvoorbeeld bij Rugby waar de hoofdscheidsrechter de VAR is.
Eens. Maar dat moeten scheidsrechters op het veld wel accepteren dat ze voortaan nog maar een bijrol vertolken. Een aantal lijkt echter te denken dat de wekelijkse show om hen draait.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')