quote:Op maandag 9 mei 2022 21:46 schreef kwiwi het volgende:
[..]
En dan wilde ik altijd het eerste stuk want dat was het lekkerste. Het anus stuk
quote:
Artsen hebben altijd gelijkquote:Op maandag 9 mei 2022 21:51 schreef Goitske het volgende:
Ik ga ook maar een slapen.
Moet morgen met 2 artsen een discussie aan gaan en die ga ik winnen.
Wie is onze huisdokter?quote:Op maandag 9 mei 2022 21:53 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
dat blijkt wel met onze eigen huis 'dokter'
er mag over een heleboel meer opener gepraat worden, komt de onteikkeling van kinderen alleen maar ten goedequote:Op maandag 9 mei 2022 21:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vind wel dat er opener over poep en menstruatie gesproken mag worden.
I have a degree in Grey's Anatomy he.quote:Op maandag 9 mei 2022 21:54 schreef datismijnmening het volgende:
Oh CherryLips is blijkbaar onze huisdokter.
nergensquote:Op maandag 9 mei 2022 21:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Waar eet je eigenlijk verse roomkaas met ananas bij?
quote:
die eet je na de piemelbriequote:Op maandag 9 mei 2022 21:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
quote:
Ananascheesecake?quote:Op maandag 9 mei 2022 21:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Hmmmm interestingquote:
Niet als ze willen doordrukken wat ze qua patiënten planning hebben bedacht voor het nieuwe computer systeem. Technisch is het evt mogelijk maar het is zo enorm fout gevoelig en dan vooral met het vooruitzicht dat patiënten op termijn zelf mogen plannen.quote:
Avondmaal in de goelag?quote:Op maandag 9 mei 2022 21:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |