Plakjes gaat best lastig met saksische leverworst hoorquote:Op maandag 9 mei 2022 21:42 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Standaard Victorinox mes werkt perfect, maak je mooie plakjes mee
Die messen lagen gewoon bij m'n oma hoorquote:Op maandag 9 mei 2022 21:44 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Pfff mevrouw "kijk mij eens Zwitsers zijn"
Ik vind wel dat er opener over poep en menstruatie gesproken mag worden.quote:Op maandag 9 mei 2022 21:46 schreef Goitske het volgende:
[..]
Nou ik klets hele dagen op m'n werk over poep, baal altijd wel als ze voor 10 uur smorgens poep foto's in m'n mail hebben gezet dat ik denk halloooo ben net wakker hoef de diarree nog niet te zie
Moeten we je aanmelden voor Heel Holland Bakt?quote:Op maandag 9 mei 2022 21:45 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh fles gaat slapen en nou gaat iedereen ineens elkaar uitleggen hoe koken moet.
En als ik er geen flikker van kan, wel mij uitlachen stelletje nikskunners
quote:Op maandag 9 mei 2022 21:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Of gewoon het bolletje door het midden snijden, dat is nog makkelijkerWel alleen die van de aldi, alle andere zijn niet lekker
Hey ik heb vandaag nog een traybake in elkaar geflanstquote:Op maandag 9 mei 2022 21:45 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh fles gaat slapen en nou gaat iedereen ineens elkaar uitleggen hoe koken moet.
En als ik er geen flikker van kan, wel mij uitlachen stelletje nikskunners
inb4 dingen aan gergi vragenquote:Op maandag 9 mei 2022 21:46 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Die messen lagen gewoon bij m'n oma hoorSterker nog daar heb ik leverworst leren eten als kind
En dan wilde ik altijd het eerste stuk want dat was het lekkerste. Het anus stuk
Uh nee. Hou dat vooral tussen jou en je arts.quote:Op maandag 9 mei 2022 21:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vind wel dat er opener over poep en menstruatie gesproken mag worden.
Ik vind die van kips ook lekker.quote:Op maandag 9 mei 2022 21:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]Redelijk specifiek
Ik vind die van kips ook wel lekker hoor
agreedquote:Op maandag 9 mei 2022 21:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja die heeft een specifieke smaak, andere is altijd maar meh. Al ben ik er tegenwoordig nog specifieker mee, eet het alleen op geroosterd brood of warme pitaquote:Op maandag 9 mei 2022 21:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]Redelijk specifiek
Ik vind die van kips ook wel lekker hoor
Zit nog een enorm taboe op, netzo als ongewenst urinevekes enzoquote:Op maandag 9 mei 2022 21:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
David Bowie draaien enzo.quote:Op maandag 9 mei 2022 21:48 schreef EttovanBelgie het volgende:
Vond die Se7en dagboeken wel iets esthetisch hebben
Liever Kips leverworst, dan gewone leverworstquote:
Sinds ik keuringsdienst van waarden heb gezien vind ik leverworst eigenlijk niet meer zo lekkerquote:Op maandag 9 mei 2022 21:46 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Die messen lagen gewoon bij m'n oma hoorSterker nog daar heb ik leverworst leren eten als kind
En dan wilde ik altijd het eerste stuk want dat was het lekkerste. Het anus stuk
Nu heb ik honger, bedanktquote:Op maandag 9 mei 2022 21:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja die heeft een specifieke smaak, andere is altijd maar meh. Al ben ik er tegenwoordig nog specifieker mee, eet het alleen op geroosterd brood of warme pita
quote:Op maandag 9 mei 2022 21:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Liever Kips leverworst, dan gewone leverworst
quote:Op maandag 9 mei 2022 21:49 schreef kwiwi het volgende:
Nu heb ik dat deuntje in m'n hoofd.. "liever kips leverworst dan gewone leverworst".
Graag gedaanquote:Op maandag 9 mei 2022 21:49 schreef kwiwi het volgende:
Nu heb ik dat deuntje in m'n hoofd.. "liever kips leverworst dan gewone leverworst".
ja. bedankt.quote:Op maandag 9 mei 2022 21:49 schreef kwiwi het volgende:
*stuurt post door naar AIVD*quote:Op maandag 9 mei 2022 21:48 schreef EttovanBelgie het volgende:
Vond die Se7en dagboeken wel iets esthetisch hebben
Graag gedaanquote:
Oke. Leuk.quote:Op maandag 9 mei 2022 21:50 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
fun fact; zijn door de regisseur geschreven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |