schaar erin?quote:Op maandag 9 mei 2022 21:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Waarom verkopen ze bolletjes leverworst in zo'n onmogelijk niet-praktische verpakking?
Van die verpakkingen die onmogelijk lijken, maar eigenlijk zit er ergens een heel handig en logisch lipje. En daar kom je dan na vijf jaar pas eens achter.quote:Op maandag 9 mei 2022 21:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Uhm ja.![]()
Misschien dat ik te onhandig ben voor zulke verpakkingen, dat kan ook
Kampbewakers hadden meestal ook OCD, die konden overdag met plezier en toewijding hun werkzaamheden uitvoeren en na het werk met evenveel plezier met hun kinderen spelen.quote:
Ja, ik was niet van plan mijn tanden erin te zettenquote:
quote:Op maandag 9 mei 2022 21:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Van die verpakkingen die onmogelijk lijken, maar eigenlijk zit er ergens een heel handig en logisch lipje. En daar kom je dan na vijf jaar pas eens achter.
Schone lei FTWquote:Op maandag 9 mei 2022 21:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
OH ik heb ook wel tijden gehad dat ik pas om 11 uur ook maar fit genoeg was om me ziek te melden voor werk terwijl dat eigenlijk voor 9 uur moest
Maar hey, schone lei
Ik zag vandaag een filmpje dat je deksel van je pan kan halen achter het handvat in combinatie met de rand van de pan.quote:Op maandag 9 mei 2022 21:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Van die verpakkingen die onmogelijk lijken, maar eigenlijk zit er ergens een heel handig en logisch lipje. En daar kom je dan na vijf jaar pas eens achter.
Gewoon met een mes 1 kant er af snijden is niet zo ingewikkeld tochquote:Op maandag 9 mei 2022 21:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Uhm ja.![]()
Misschien dat ik te onhandig ben voor zulke verpakkingen, dat kan ook
Wtfquote:Op maandag 9 mei 2022 21:43 schreef Goitske het volgende:
[..]
Ik zag vandaag een filmpje dat je deksel van je pan kan halen achter het handvat in combinatie met de rand van de pan.![]()
https://www.instagram.com/reel/Cc7ZWF2jutb/?igshid=YmMyMTA2M2Y=
Dat of met een schaar, maar echt handig vind ik het nietquote:Op maandag 9 mei 2022 21:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon met een mes 1 kant er af snijden is niet zo ingewikkeld toch
Pfff mevrouw "kijk mij eens Zwitsers zijn"quote:Op maandag 9 mei 2022 21:42 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Standaard Victorinox mes werkt perfect, maak je mooie plakjes mee
quote:Op maandag 9 mei 2022 21:40 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zo'n plastic verpakking waarbij de uiteinden op een anus lijken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik moet het alleen nog uittesten of het echt werkt maar dit heb ik nooit geweten!quote:
quote:Op maandag 9 mei 2022 21:44 schreef Modus het volgende:
[..]
[ afbeelding ]@Modus stelt nooit teleurSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
hangt volgens mij sterk van je pannen af of dit gaat lukkenquote:Op maandag 9 mei 2022 21:44 schreef Goitske het volgende:
[..]
Ik moet het alleen nog uittesten of het echt werkt maar dit heb ik nooit geweten!
Wist wel dat je een pollepel in het handvat van een koekenpan kan zetten
Of gewoon het bolletje door het midden snijden, dat is nog makkelijkerquote:Op maandag 9 mei 2022 21:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat of met een schaar, maar echt handig vind ik het niet
En ik eet zelden een hele bol leverworst
misschien is ze gewoon aan het vervellen ¯\_(ツ)_/¯quote:Op maandag 9 mei 2022 21:45 schreef CherryLips het volgende:
https://nos.nl/artikel/24(...)3-over-om-gezondheid
O shit. Begrafenis tijdens de jubilee zo.
quote:Op maandag 9 mei 2022 21:44 schreef Modus het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Ik durfde niet meteen op de spoiler te tikken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tap tap tap
Nou ik klets hele dagen op m'n werk over poep, baal altijd wel als ze voor 10 uur smorgens poep foto's in m'n mail hebben gezet dat ik denk halloooo ben net wakker hoef de diarree nog niet te ziequote:Op maandag 9 mei 2022 21:43 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
bowel movements
nee, gewoon poep. dat moeilijke gedoe over het woordje poep
free teh keutel
nee man. ik ben fan Culiflesquote:Op maandag 9 mei 2022 21:45 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh fles gaat slapen en nou gaat iedereen ineens elkaar uitleggen hoe koken moet.
En als ik er geen flikker van kan, wel mij uitlachen stelletje nikskunners
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |