I have a degree in Grey's Anatomy he.quote:Op maandag 9 mei 2022 21:54 schreef datismijnmening het volgende:
Oh CherryLips is blijkbaar onze huisdokter.
nergensquote:Op maandag 9 mei 2022 21:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Waar eet je eigenlijk verse roomkaas met ananas bij?
quote:
die eet je na de piemelbriequote:Op maandag 9 mei 2022 21:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
quote:
Ananascheesecake?quote:Op maandag 9 mei 2022 21:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Hmmmm interestingquote:
Niet als ze willen doordrukken wat ze qua patiënten planning hebben bedacht voor het nieuwe computer systeem. Technisch is het evt mogelijk maar het is zo enorm fout gevoelig en dan vooral met het vooruitzicht dat patiënten op termijn zelf mogen plannen.quote:
Avondmaal in de goelag?quote:Op maandag 9 mei 2022 21:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ja nou, het klonk best lekkerquote:
Sssst. Artsen hebben altijd gelijk.quote:Op maandag 9 mei 2022 21:57 schreef Goitske het volgende:
[..]
Niet als ze willen doordrukken wat ze qua patiënten planning hebben bedacht voor het nieuwe computer systeem. Technisch is het evt mogelijk maar het is zo enorm fout gevoelig en dan vooral met het vooruitzicht dat patiënten op termijn zelf mogen plannen.
Heb het vandaag aan. 1 uitgelegd en die zei ook dus wat jij nu zegt is dat als we het zo gaan doen dat er dus een kans is dat het inefficiënt wordt ingepland hierdoor... Ja dat is niet de bedoeling
Ja duh..... Ik doe dit werk al 20 jaar gast ben niet gek
Praat je wel eens met een professional?quote:Op maandag 9 mei 2022 21:57 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik las dit als anuscheescake
aarskaascake
ik ben een professionalquote:Op maandag 9 mei 2022 21:59 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Praat je wel eens met een professional?
quote:
hij praat met @Uitstaling, onze dorps psychquote:Op maandag 9 mei 2022 21:59 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Praat je wel eens met een professional?
Ja ik vind mezelf ook best heel wat, Iemand moet het doen heaquote:
@UitStraling moet zelf eens naar een psychquote:Op maandag 9 mei 2022 22:00 schreef mschol het volgende:
[..]
hij praat met @:Uitstaling, onze dorps psych
Nope, die staat in mn blocklijstquote:Op maandag 9 mei 2022 22:00 schreef mschol het volgende:
[..]
hij praat met @:Uitstaling, onze dorps psych
preciesquote:Op maandag 9 mei 2022 22:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja ik vind mezelf ook best heel wat, Iemand moet het doen hea
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |