Eens, maar nu zit ik nog in de up. Heb net mijn woonkamer opnieuw ingericht, maar ik ga nu rustig met mijn laptopje en een kamilletheetje zitten om rustig te worden en als dat niet werkt schermen uit en lezen, maar denken in stapjesquote:Op maandag 16 mei 2022 19:09 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik hou niet van het moment waarop je voelt aankomen dat de euforie vervaagt.
Doe je het een beetje rustig aan mop?quote:Op maandag 16 mei 2022 19:18 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Eens, maar nu zit ik nog in de up. Heb net mijn woonkamer opnieuw ingericht, maar ik ga nu rustig met mijn laptopje en een kamilletheetje zitten om rustig te worden en als dat niet werkt schermen uit en lezen, maar denken in stapjes
Dan maar niet politiek correct. Zal me aan mijn behind oxyderen, Poppelquote:Op zondag 15 mei 2022 18:26 schreef Van_Poppel het volgende:
Avond allen
Het klinkt niet politiek correct, maar ik vind het fijn dat Vandaag Inside weer terug is.
Wat @praadje zegt.quote:Op maandag 16 mei 2022 19:18 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Eens, maar nu zit ik nog in de up. Heb net mijn woonkamer opnieuw ingericht, maar ik ga nu rustig met mijn laptopje en een kamilletheetje zitten om rustig te worden en als dat niet werkt schermen uit en lezen, maar denken in stapjes
Jaaa hoe ging het? Heeft ze ja gezegd of ze serieus met je was?quote:Op maandag 16 mei 2022 21:00 schreef Oostblokkert het volgende:
Goedenavond.
Ik ben verliefd geworden.
We zijn serieus, Praadquote:Op maandag 16 mei 2022 21:30 schreef praadje het volgende:
[..]
Jaaa hoe ging het? Heeft ze ja gezegd of ze serieus met je was?
quote:Op maandag 16 mei 2022 22:42 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
We zijn serieus, Praad![]()
Echte oostblok liefde
Ohhhh wat heerlijk.quote:Op maandag 16 mei 2022 22:42 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
We zijn serieus, Praad![]()
Echte oostblok liefde
Dankje dankje dankjequote:Op dinsdag 17 mei 2022 08:52 schreef praadje het volgende:
[..]
Ohhhh wat heerlijk.Geniet ervan Oostje, wat leuk voor jullie
![]()
![]()
Haha ik zit hier plaatsvervangend blij te zijn
quote:Op dinsdag 17 mei 2022 13:32 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Dankje dankje dankje![]()
Ja we hebben het heeeel rustig aangepakt en daar hou ik wel van. Lekker volwassen en niet te gehaast dusja dan weet je dat de intenties serieus zijn![]()
Ik zie dr vrijdag weer, gaan we samen wat koken.
18.00.00quote:Op dinsdag 17 mei 2022 18:00 schreef praadje het volgende:
De tv-gids van vandaag;
Dagelijks;
19.00; Lang Leve de Liefde SBS6
19.05; Khalid en Sophie NPO1
19.27; First dates NPO3
19.35; HLF8 SBS6
21.30; 112 vandaag RTL5
Diversen;
20.30; Voor hetzelfde geld RTL4 https://www.tvgids.nl/amusement/voor-hetzelfde-geld
20.30;Zeeman confronteert; Stalkers RTL5 https://www.tvgids.nl/informatief/zeeman-confronteert-stalkers
21.20; De rijdende rechter NPO1 https://www.tvgids.nl/informatief/de-rijdende-rechter
Aktueel;
21.35; Vandaaag Inside SBS6
22.05; Beau RTL4
22.07; OP1 NPO1
Liefs van jullie online omroepster![]()
@:WcPot
@:Ole
@:Tassendief
@:potjecreme
@:Oostblokkert
@:StephanL
@:monkyyy