Oh ik zie het al. Lekker en wat leuk de Apenheul.quote:Op zondag 15 mei 2022 18:06 schreef potjecreme het volgende:
Ik was naar de Apenheul vandaag. Daar patat met een kroket gegeten.
Ik heb trek in aardappelgratin. Patat met kroket. Had gister avond al slavinken uit de vriezer gehaald. Straks eentje snacken.quote:Op zondag 15 mei 2022 18:16 schreef praadje het volgende:
[..]
YepMet aardappelgratin en groene asperges met spek. Wat stond er bij jou op het menu?
Ja was weer eens leuk. Lekker weer en niet te druk.quote:Op zondag 15 mei 2022 18:16 schreef praadje het volgende:
[..]
Oh ik zie het al. Lekker en wat leuk de Apenheul.
Ik haal altijd zo'n pakje met 4 rondjes erin bij de AH. 1 is dan precies genoeg voor mijn kleine maagje. Kroket blijft ook altijd lekker hey.quote:Op zondag 15 mei 2022 18:17 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Ik heb trek in aardappelgratin. Patat met kroket. Had gister avond al slavinken uit de vriezer gehaald. Straks eentje snacken.
Oh , die van Aviko. Ja die zijn goed te eten. Binnenkort weer eens halen.quote:Op zondag 15 mei 2022 18:19 schreef praadje het volgende:
[..]
Ik haal altijd zo'n pakje met 4 rondjes erin bij de AH. 1 is dan precies genoeg voor mijn kleine maagje. Kroket blijft ook altijd lekker hey.
Yep, die ja. Met room en kaas. Die met kruiden vind ik niet zo lekker.quote:Op zondag 15 mei 2022 18:21 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Oh , die van Aviko. Ja die zijn goed te eten. Binnenkort weer eens halen.
Dat laatste aflevering van de Kraak was de minst leuke tot nu toe. Hopelijk een uitzondering.quote:Op zondag 15 mei 2022 18:21 schreef praadje het volgende:
[..]
Yep, die ja. Met room en kaas. Die met kruiden vind ik niet zo lekker.
Oh ik vond het wel goed. Hoe verzinnen ze het om een pacemaker te hackenquote:Op zondag 15 mei 2022 18:26 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Dat laatste aflevering van de Kraak was de minst leuke tot nu toe. Hopelijk een uitzondering.
Ik heb niet zulke goede ervaringen met grensoverschrijdend gedrag maar over het algemeen kijk ik het programma graag en kan dat heel goed scheiden van mijn eigen ervaringen.quote:Op zondag 15 mei 2022 18:29 schreef praadje het volgende:
[..]
Oh ik vond het wel goed. Hoe verzinnen ze het om een pacemaker te hacken
AvikoGodenquote:Op zondag 15 mei 2022 18:21 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Oh , die van Aviko. Ja die zijn goed te eten. Binnenkort weer eens halen.
Zorg goed voor jezelf!quote:Op zondag 15 mei 2022 18:34 schreef praadje het volgende:
@:monkyyy , vanavond begint Danny's wereld weer. Ik duik weer even onder. Ben er ook wel achter waar die depressieve gevoelens vandaan komen.
Ik krijg op recept oliecapsules met een hoge dosis vitamine D van de nefroloog die ik 2x per maand moet nemen en laat ik dat nu net de laatste 1.5 maand vergeten zijn![]()
Eigen schuld, dikke bult
Niet zo hard over jezelf oordelen. Iedereen vergeet wel eens zoiets, ik vergeet ook wel eens pillen. Shit happens en daar mag je best van balen! Niks eigen schuld dikke bultquote:Op zondag 15 mei 2022 18:34 schreef praadje het volgende:
@:monkyyy , vanavond begint Danny's wereld weer. Ik duik weer even onder. Ben er ook wel achter waar die depressieve gevoelens vandaan komen.
Ik krijg op recept oliecapsules met een hoge dosis vitamine D van de nefroloog die ik 2x per maand moet nemen en laat ik dat nu net de laatste 1.5 maand vergeten zijn![]()
Eigen schuld, dikke bult
Och, sterktequote:Op zaterdag 14 mei 2022 17:45 schreef praadje het volgende:
Ik weet niet of ik ga kijken. Ik ben net klaar met eten en ik duik mijn bed in. Laatste tijd wat last van depressieve gevoelens
komt vast goedquote:
ik zoek topicquote:
Ja en het komt best vaak voor! Ik was al bang voor een ex die nog een jaar lang mijn banden lek stak, en dat vond ik al eng, dat is niks in verhouding tot die lui. Echt walgelijk die stalkersquote:
quote:Op maandag 16 mei 2022 18:00 schreef praadje het volgende:
De tv-gids van vandaag;
Dagelijks;
19.00; Lang Leve de Liefde SBS6
19.04; Khalid en Sophie NPO1
19.27; First dates NPO3
19.35; HLF8 SBS6
21.30; 112 vandaag RTL5
Diversen;
20.30; Kopen zonder kijken RTL4 https://www.tvgids.nl/amusement/kopen-zonder-kijken
20.30; Politie Landelijke Eenheid RTL5 https://www.tvgids.nl/inf(...)jke-eenheid-in-actie
20.30; Chateau Bijstand SBS6 https://www.tvgids.nl/informatief/chateau-bijstand
20.32; Kassa NPO1 https://www.tvgids.nl/informatief/kassa
Docu/Reportage;
20.40; Zorgen voor mama EEN https://www.tvgids.nl/informatief/zorgen-voor-mama
21.24; Beter! NPO1 https://www.tvgids.nl/informatief/beter
Aktueel;
21.40; Vandaag Inside SBS6
22.05; Beau RTL4
22.14; OP1 NPO1
Liefs van jullie online omroepster;![]()
@:WcPot
@:Ole
@:Tassendief
@:potjecreme
@:Oostblokkert
@:StephanL
@:monkyyy
@:Van_Poppel
@:Lavenderr
@:Dotteke
@:Drass
@:ChildoftheStars
Typefouten onder voorbehoud.
Cool, heb je ook gevraagd wanneer het uitgezonden wordt?quote:Op maandag 16 mei 2022 17:58 schreef StephanL het volgende:
Heb Hoi gezegd tegen Nance
Weer een hoogtepunt in mijn leven.
Mag ik je nu aanrakenquote:Op maandag 16 mei 2022 17:58 schreef StephanL het volgende:
Heb Hoi gezegd tegen Nance
Weer een hoogtepunt in mijn leven.
Nee. Ergens in het najaar denk ik. Ga het in de gaten houden.quote:Op maandag 16 mei 2022 18:01 schreef praadje het volgende:
[..]
Cool, heb je ook gevraagd wanneer het uitgezonden wordt?
Avond en wat heerlijk dat je je zo voelt. Geniet ervan.quote:Op maandag 16 mei 2022 18:20 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedenavond!
Vandaag voel ik me extreem gelukkig
Niet zo hard over jezelf hoor meis. Wens je alleen maar alle goeds en hoop dat je snel verbetering krijgt. Knuffel xquote:Op zondag 15 mei 2022 18:34 schreef praadje het volgende:
Eigen schuld, dikke bult
Probeer dat even vast te houden. Dat soort momenten zijn kostbaar, Child xquote:Op maandag 16 mei 2022 18:20 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedenavond!
Vandaag voel ik me extreem gelukkig
Oh zeker wetenquote:Op maandag 16 mei 2022 18:47 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Probeer dat even vast te houden. Dat soort momenten zijn kostbaar, Child x
Ik hou niet van het moment waarop je voelt aankomen dat de euforie vervaagt.quote:Op maandag 16 mei 2022 18:59 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh zeker wetenIk koester dit moment ook enorm
Gelukkig heb ik door de bipolair altijd wel extreme ups, die zijn fijn (zolang ze niet doorslaan)
Dankjewel schat, dat is lief van jequote:Op maandag 16 mei 2022 18:46 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Niet zo hard over jezelf hoor meis. Wens je alleen maar alle goeds en hoop dat je snel verbetering krijgt. Knuffel x
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |