Italië, Zweden, Oekraïne, UK, Polen gaan wel boven ons eindigen en mogelijk Spanje, Griekenland en Noorwegen ook.quote:Op maandag 9 mei 2022 16:56 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik geloof niet in running order. Lied goed genoeg dan scoort het ook vanzelf wel. Vind de concurrentie erg zwak dit jaar.
Snollebollekes zit wel gigantisch goed in elkaar. Je kunt ervan vinden wat je wilt, maar die is slapend rijk aan het worden. Wat een baasquote:Op maandag 9 mei 2022 16:57 schreef Momo het volgende:
[..]
Gerda op feesboek eindelijk blij, want dan sturen we een keer goede muziek met Snollebollekes.
Ja dit wordt bijna irritantquote:Op maandag 9 mei 2022 15:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Jezus ik wou dat ze dat nooit gezien hadden inmiddels.
Hiermee is het veel meer kwetsbaar. Maar goed ieder z'n ding!
Italie gaat tegenvallen (Gabbiani vibes) en Griekenland en UK ook denk ik.quote:Op maandag 9 mei 2022 16:58 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Italië, Zweden, Oekraïne, UK, Polen gaan wel boven ons eindigen en mogelijk Spanje, Griekenland en Noorwegen ook.
Spanje gaat winnen denk ik. Dat zit zo goed in elkaar.quote:Op maandag 9 mei 2022 16:58 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Italië, Zweden, Oekraïne, UK, Polen gaan wel boven ons eindigen en mogelijk Spanje, Griekenland en Noorwegen ook.
Was het podium aan het bewegen?quote:Op maandag 9 mei 2022 16:59 schreef Greys het volgende:
Oh mensen wat mooi dit. Mist op het podium. Allemaal mensen in het grijs die stilstaan. Hij loopt langs ze en legt een arm of hand op ze.
Nu een groots refrein met lasers. Alle mensen tillen hem op! Het is heel emotioneel en indrukwekkend dit.
Mag hij alsnog winnen?quote:Op maandag 9 mei 2022 17:00 schreef Greys het volgende:
Het allermooiste van de hele show dit. Ga ervan huilen.
Diodato. Optreden van z'n leven dit.
QFT uiteraard, daarvoor hoef ik niet op morgen te wachten.quote:Op maandag 9 mei 2022 17:00 schreef Greys het volgende:
Het allermooiste van de hele show dit. Ga ervan huilen.
Diodato. Optreden van z'n leven dit.
Van mij wel. Jezus mensen wat mooi dit. En het ergste is, het is zo mooi dat je dus niet op de achtergrond let. Dus geen idee of de zon bewoog.quote:
Zij moeten ook optreden volgens mij?quote:Op maandag 9 mei 2022 17:01 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Zo te zien zijn andere artiesten ook in de venue
Ja, voor dat clipje wat ze morgen laten zienquote:
Zo mooi...quote:
Op de camerabeelden viel dit dus helemaal niet echt op met die zon. Zwart. Je let op alle dansers en hem.quote:
Het filmpje moet vanavond worden opgenomenquote:Op maandag 9 mei 2022 17:09 schreef Greys het volgende:
Praatje met Mahmood en Blanco on stage.
Filmpje zien we weer niet. Zal op tv straks wel anders zijn hoop ik.
Hoop overleg nu hoorbaar bij hosts.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |