We missen de analyses van @PietjePuk2000 en @ootjekatootjequote:Op maandag 9 mei 2022 21:49 schreef Oostblokkert het volgende:
Zelfmoord, been amputatie, dood geslagen en ballonnetjes.
Dat speculeren ook
Geen idee, ik wacht ff de roddels af.quote:Op maandag 9 mei 2022 21:50 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
We missen de analyses van @:pietjepuk2000 en @:ootjekatootje
Overdrijven is ook een vak, zoveel bijzonders is dr echt niet aan de hand. Vooral als het idd door lachgasgebruik is e.d., afgelopen jaar gewoon 5 beenamputaties vanwege die shit bij jongeren.quote:Op maandag 9 mei 2022 22:10 schreef Tjacka het volgende:
Hoop dat Knipping en van Duurden hier in stappen
Ik wel, altijd zooi en gedoe daar.quote:Op maandag 9 mei 2022 17:39 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Ja dat las ik ook inderdaad. Ben jij daar wel eens geweest?
Geen idee, wacht even de roddels af.quote:Op maandag 9 mei 2022 21:50 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
We missen de analyses van @:pietjepuk2000 en @:ootjekatootje
Ja, mijn man zat vandaag op fok…quote:Op maandag 9 mei 2022 22:19 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Nope misverstand, hij is niet de dode uit die club in Rotterdam.
Zo zie je maar, als je geen plakjes worst en blokjes kaas meer serveert, dan loopt het als snel uit de hand.quote:Op maandag 9 mei 2022 20:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik wist niet dat kringverjaardagen zo uit de hand konden lopen.
Mwa hij heeft wel een vreemd carrière verloopquote:Op maandag 9 mei 2022 22:14 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Overdrijven is ook een vak, zoveel bijzonders is dr echt niet aan de hand. Vooral als het idd door lachgasgebruik is e.d., afgelopen jaar gewoon 5 beenamputaties vanwege die shit bij jongeren.
Jezusquote:
Kwam vermoedelijk deels door een lachgasverslaving las ik. Pareltjequote:Op dinsdag 10 mei 2022 00:14 schreef Aiciu het volgende:
Zo hard geklapt worden dat je je arm en been moet laten amputeren
Overlijden scheelt hem een hoop leed
Google maar eens op "lachgas amputatie"quote:Op dinsdag 10 mei 2022 09:32 schreef Marsenal het volgende:
Kan je van lachgas op een operatietafel eindigen? Nieuw voor mij.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |