Hij had de bocht in z'n eentje ook niet gehaald.quote:Op zondag 8 mei 2022 22:59 schreef Doevelaer het volgende:
Checo van ver, maar Sainz gooit de deur hier wel heel hard dicht
Dat klopt.quote:Op zondag 8 mei 2022 23:00 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Hij had de bocht in z'n eentje ook niet gehaald.
Sainz trekt een gat bij het optrekken, die kan Perez niet meer dichten wegens gebrek aan pks.quote:Op zondag 8 mei 2022 23:00 schreef Breekfast het volgende:
Man man man, je rijdt op verse banden joh Perez
'Duel'quote:Op zondag 8 mei 2022 23:01 schreef MoreDakka het volgende:
Mooi duel weer tussen Leclerc en Verstappen, duidelijk de besten van het veld
Leclerc gaat er vol voor, dat noem ik een duel jaquote:Op zondag 8 mei 2022 23:02 schreef Nattekat het volgende:
[..]
'Duel'
Leclerc had drs nodig om bij te blijven.
VER is wel een type die over de radio vraagt - terwijl hij in gevecht is - hoe het met de vrouw van de engineer isquote:Op zondag 8 mei 2022 23:02 schreef Nattekat het volgende:
[..]
'Duel'
Leclerc had drs nodig om bij te blijven.
of omdat hij een beetje een illegale pass deed, naast de baanquote:
Ach, als de rest op hagenieuwe banden rijdt, en jij niet, moet je toch iets proberenquote:Op zondag 8 mei 2022 23:04 schreef Zorro het volgende:
Die Schumacher kan er ook echt HE-LE-MAAL niks van he
Dacht PSV vanmiddag ook.quote:Op zondag 8 mei 2022 23:05 schreef superniger het volgende:
En we feliciteren Max alvast met zijn overwinning.
Nou, ik zat niet bepaald lekker die hele tweede helft. Misschien dachten die juffertjes op het veld dat gezien hun houding.quote:
quote:Op zondag 8 mei 2022 22:23 schreef beantherio het volgende:
Zal ik het noodlot maar eens tarten? We hebben nog maar weinig incidenten gezien deze race.
Wat natuurlijk niet ondenkbaar is.quote:Op zondag 8 mei 2022 23:06 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Tenzij Sainz hem nog in de muur hangt, krijgt Perez geen kans meer
Gewoon matig elftal ouwe reus.quote:Op zondag 8 mei 2022 23:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nou, ik zat niet bepaald lekker die hele tweede helft. Misschien dachten die juffertjes op het veld dat gezien hun houding.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |