abonnement Unibet Coolblue
pi_204689546
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 mei 2022 15:35 schreef Blues het volgende:
Overigens staat er nu op die pollepel
Chef Kok A (zijn naam in sierpleisters met hfdlttr A)
Dus ze hebben Kok met een hoofdletter gedaan :D :+
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Collectors item 😉
pi_204689574
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 mei 2022 15:35 schreef Blues het volgende:
Overigens staat er nu op die pollepel
Chef Kok A (zijn naam in sierpleisters met hfdlttr A)
Dus ze hebben Kok met een hoofdletter gedaan :D :+
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij is leuk!
We have far more in common than that which devides us..
pi_204689629
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2022 12:30 schreef Lucky_Strike het volgende:
Waait er bij jullie ook zo'n vies warme wind? Ik zit hier te zweten alsof het 35 graden is :D Maar mijn tuinplan is vandaag ook weer geslaagd. Ik heb 16 Afrikaantjes uitgeplant, de bessen bewaterd en de bakken voor de peulvruchten van onkruid ontdaan.
Verschrikkelijk ja. Ik ging mee lunchwandelen, heb daarna op het toilet mijn hemdje uitgetrokken en gebruikt als zweethanddoek voor mijn druppelende hoofd en heb nog een uur met rood hoofd rondgelopen.
pi_204689638
Bij het laatste werk deden de afzonderlijke afdelingen soms wel iets en soms niet. Finance niet, directie niet, maar HR weer wel. En daar mocht ik een tijd bij horen. En dan mocht ik ook mee taartjes eten. Best lekkere taartjes, maar 2 van die dingen waren zo duur, daar kon je de hele etage (35 man sterk) ook van een paar vlaaien voorzien. (Sorry @Cat-astrophe dan heb ik het over multivlaai vlaaien). En voor dat groepje werd ook een cadeautje gekocht. De dames waren nogal van het luxe. Echt, nooit geweten dat er geurkaarsen van 60 euro bestonden :o
Bij het bedrijf ervoor spraken we een bedrag af en dat ging per jaar in de pot en dan werd er een cadeau voor gekocht. Voor huwelijken/bevallingen etc. werd geld ingezameld.
We have far more in common than that which devides us..
pi_204689834
quote:
7s.gif Op dinsdag 10 mei 2022 14:27 schreef sigme het volgende:

[..]
Nee, maar die zijn niet zowel hoofd als agent, zoals een chef-kok zowel chef als kok is.
Hopelijk hebben ze wel een hoofd.
Geen zicht op de politieorganisatie.
Een hoofdagent is dan niet het hoofd van gewone agenten? Vreeeemd
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_204689857
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2022 15:14 schreef Myraela het volgende:

[..]
Hoe werkt zo'n pot bij jullie? Dat klinkt wel lekker overzichtelijk.

Bij verjaardagen doen we niets, maar krijg wel regelmatig een oproep en tikkie voor iemands afscheid/zwangerschap oid. Ik vind het soms nog best lastig om in te schatten wat 'normaal' is. Bij wie doe je wel mee, bij wie niet en hoeveel geef je dan? We zijn best een flinke directie met een hoop tijdelijke krachten. Het is bij ons soms wat zielig dat de ene persoon echt enorm veel aandacht en een flink cadeau krijgt, en de ander bijna onzichtbaar weggaat.
Elk tikkie opnieuw zeg ik joh koop iets en vertel ons wat het kost of nog liever start een lief- en leedpot.
Maar nee. Elke gelegenheid opnieuw bedenken wat je wenst te geven.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_204690067
Van onze pot kopen we kaartjes voor ons allemaal bij lief en leed kadootjes en/of bloemen, maar niet voor verjaardagen.
Wel krijgen onze artsen altijd iets leuks op hun bureau op hun verjaardag van ons met een kaartje. 10 artsen, mag dan 5 eu kosten uit de pot.
Wij krijgen ook altijd iets voor onze verjaardag vd artsen. Ik schat in dat die zo ong. 15 eu kosten.

Wat we ook altijd doen met het hele cluster is als er iemand een 'kroon'jaar heeft allemaal een eigen kaartje sturen zodat je een kaartenbom hebt door je brievenbus :D

[ Bericht 16% gewijzigd door Blues op 10-05-2022 17:50:05 ]
pi_204690510
Nou. Ik ben vanochtend meteen naar de teamleider gegaan. Hij deed helemaal geschokt over die mail die ik niet had ontvangen, kennelijk was zijn aanname dat ik 2 maanden geleden (toen de datum voor het etentje geprikt werd) al te horen had gekregen dat het op mijn kosten was en dat ik toen akkoord was.

Hij vond eigenlijk wel dat het op mijn kosten moest zijn, maar was het er op z'n minst wel mee eens dat de berichtgeving érg lomp was dus nu mag ik toch mee-eten van de cadeaubon. 8)7

Als een soort van "sorry dat we je het niet eerder verteld hebben" dus.
pi_204690543
Mij de tl is nog steeds wel van mening dat de nieuwe A wel van de bon mag mee-eten?
We have far more in common than that which devides us..
pi_204690554
Verder heb ik met teamleider besproken hoe er aan me gesjord wordt door de mensen van de verschillende functies en nu hebben we een gesprek met mijn echte leidinggevende gepland om betere afspraken te maken en meer duidelijkheid te creëren. Teamleider zei sorry voor alle onrust en verwarring. ^O^
pi_204690567
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2022 17:10 schreef Kaatje1 het volgende:
Mij de tl is nog steeds wel van mening dat de nieuwe A wel van de bon mag mee-eten?
Ook! Nu mogen we dus allebei op de bon mee.

Teamleider verzuchtte dat hij blij was als dat hele etentje voorbij was, want hij was zat van alle drama's.

Kennelijk hebben de Functie B mensen er destijds ook het een en ander van gezegd toen hun verteld werd dat ze op eigen kosten mee mochten. oO/
pi_204690612
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 mei 2022 15:35 schreef Blues het volgende:
Overigens staat er nu op die pollepel
Chef Kok A (zijn naam in sierpleisters met hfdlttr A)
Dus ze hebben Kok met een hoofdletter gedaan :D :+
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Even los van miereneukerij: ik vind 'm echt hartstikke leuk en een fantastisch persoonlijk kado. Doe je goed, oma :Y
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_204690651
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2022 15:51 schreef Tuindier het volgende:
Verschrikkelijk ja. Ik ging mee lunchwandelen, heb daarna op het toilet mijn hemdje uitgetrokken en gebruikt als zweethanddoek voor mijn druppelende hoofd en heb nog een uur met rood hoofd rondgelopen.
:D ik wil de slowchat hierbij graag bedanken voor het praten over het weer. Want ik keek naar buiten en het was grauw en bewolkt en hier in huis ook niet heel warm. Dus ik wilde een dun truitje met lange mouwen aan doen. Maar toen las ik hier dat er een vies warme wind waaide en heb ik een dun t-shirt met kort mouwtje aangedaan. En ben een uur gaan wandelen. Het idee alleen al dat ik dan in dat truitje met lange mouwen had gelopen :% :% :%

Ik heb bavette gekocht *O* Alleen een beetje veel voor vanavond voor ons tweetjes. Morgen op een broodje of zo. Nog iemand een recept? Anders ga ik goegelen.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_204690726
Ik moest ooit een hond opgeven voor de databank waar tegenwoordig alle honden in aangemeld moeten worden.
Dus ik lever de hond aan met als eigenaar: Fam. <familienaam>.
Krijg ik de inschrijving terug als F.A.M. <familienaam>
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_204690835
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2022 17:12 schreef Tele6 het volgende:
Ook! Nu mogen we dus allebei op de bon mee.

Teamleider verzuchtte dat hij blij was als dat hele etentje voorbij was, want hij was zat van alle drama's.

Kennelijk hebben de Functie B mensen er destijds ook het een en ander van gezegd toen hun verteld werd dat ze op eigen kosten mee mochten. oO/
De drama is ook door hun zelf veroorzaakt. Want je kan geen 'team-uitje' organiseren met verschillende regels voor individuen binnen dat team.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_204690931
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2022 17:08 schreef Tele6 het volgende:
Nou. Ik ben vanochtend meteen naar de teamleider gegaan. Hij deed helemaal geschokt over die mail die ik niet had ontvangen, kennelijk was zijn aanname dat ik 2 maanden geleden (toen de datum voor het etentje geprikt werd) al te horen had gekregen dat het op mijn kosten was en dat ik toen akkoord was.

Hij vond eigenlijk wel dat het op mijn kosten moest zijn, maar was het er op z'n minst wel mee eens dat de berichtgeving érg lomp was dus nu mag ik toch mee-eten van de cadeaubon. 8)7

Als een soort van "sorry dat we je het niet eerder verteld hebben" dus.
Ik zou zeggen dat dat uitetentje overduidelijk voor een team is waar jij kennelijk niet bijhoort en dat t wat ongepast voelt om alsnog mee te gaan.... Eikel.
pi_204691042
quote:
17s.gif Op dinsdag 10 mei 2022 17:14 schreef sigme het volgende:

Even los van miereneukerij: ik vind 'm echt hartstikke leuk en een fantastisch persoonlijk kado. Doe je goed, oma :Y
O+
pi_204691059
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2022 17:08 schreef Tele6 het volgende:
Nou. Ik ben vanochtend meteen naar de teamleider gegaan. Hij deed helemaal geschokt over die mail die ik niet had ontvangen, kennelijk was zijn aanname dat ik 2 maanden geleden (toen de datum voor het etentje geprikt werd) al te horen had gekregen dat het op mijn kosten was en dat ik toen akkoord was.

Hij vond eigenlijk wel dat het op mijn kosten moest zijn, maar was het er op z'n minst wel mee eens dat de berichtgeving érg lomp was dus nu mag ik toch mee-eten van de cadeaubon. 8)7

Als een soort van "sorry dat we je het niet eerder verteld hebben" dus.
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2022 17:11 schreef Tele6 het volgende:
Verder heb ik met teamleider besproken hoe er aan me gesjord wordt door de mensen van de verschillende functies en nu hebben we een gesprek met mijn echte leidinggevende gepland om betere afspraken te maken en meer duidelijkheid te creëren. Teamleider zei sorry voor alle onrust en verwarring. ^O^
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2022 17:12 schreef Tele6 het volgende:

[..]
Ook! Nu mogen we dus allebei op de bon mee.

Teamleider verzuchtte dat hij blij was als dat hele etentje voorbij was, want hij was zat van alle drama's.

Kennelijk hebben de Functie B mensen er destijds ook het een en ander van gezegd toen hun verteld werd dat ze op eigen kosten mee mochten. oO/
Ik ben zo trots op je Tele, dat je alles bespreekbaar maakt en dat nu alles ? uit de lucht is zo te lezen.
Kán toch ook niet dat dit 'normaal' is :* !!!
pi_204691067
Ik ben ook trots op Tele6 dat ze het besproken heeft _O_ _O_ Opkomen voor jezelf *O* *O*
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_204691339
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2022 17:08 schreef Tele6 het volgende:
Nou. Ik ben vanochtend meteen naar de teamleider gegaan. Hij deed helemaal geschokt over die mail die ik niet had ontvangen, kennelijk was zijn aanname dat ik 2 maanden geleden (toen de datum voor het etentje geprikt werd) al te horen had gekregen dat het op mijn kosten was en dat ik toen akkoord was.

Hij vond eigenlijk wel dat het op mijn kosten moest zijn, maar was het er op z'n minst wel mee eens dat de berichtgeving érg lomp was dus nu mag ik toch mee-eten van de cadeaubon. 8)7

Als een soort van "sorry dat we je het niet eerder verteld hebben" dus.
:')
Als dat echt de reden is dan
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2022 17:11 schreef Tele6 het volgende:
Verder heb ik met teamleider besproken hoe er aan me gesjord wordt door de mensen van de verschillende functies en nu hebben we een gesprek met mijn echte leidinggevende gepland om betere afspraken te maken en meer duidelijkheid te creëren. Teamleider zei sorry voor alle onrust en verwarring. ^O^
is er hier nog veel werk te verrichten.

Door de teamleider en consorten, niet door jou. Goed dat je je hebt uitgesproken ^O^
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_204691372
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2022 17:30 schreef Isabeau het volgende:

[..]
De drama is ook door hun zelf veroorzaakt. Want je kan geen 'team-uitje' organiseren met verschillende regels voor individuen binnen dat team.
Is zo’n teamuitje niet een soort katalysator? Dat je opeens scherp krijgt wat niet goed loopt in je team? Of misschien wel dat je je ogen er niet meer voor kunt sluiten.

Op mijn werk deed een verhuizing dat namelijk. Brokstukken worden nu voorzichtig in elkaar gelijmd.

Hopelijk leert men er bij @Tele6 werk van en gaan ze het aanpakken.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_204691454
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 mei 2022 18:21 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Is zo’n teamuitje niet een soort katalysator? Dat je opeens scherp krijgt wat niet goed loopt in je team? Of misschien wel dat je je ogen er niet meer voor kunt sluiten.

Op mijn werk deed een verhuizing dat namelijk. Brokstukken worden nu voorzichtig in elkaar gelijmd.

Hopelijk leert men er bij @:tele6 werk van en gaan ze het aanpakken.
Ik had eens een teamuitje van twee dagen. Met dus een avond (drank) en een nacht erin opgenomen.
Dat liep vrij spectaculair uit de hand. En dat was dan mijn 2e, want ik had daarvoor datzelfde uitje op diezelfde plaats met hetzelfde thema (Belbin teamrollen) al eens gehad. Daar liep toen alleen de manager volledig uit de hand en die is toen door een onbevreesd teamlid met zachte doch ferme hand naar haar bed geloodst.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_204691533
Leverde het ook iets op, sigme
pi_204691595
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 mei 2022 18:33 schreef Blues het volgende:
Leverde het ook iets op, sigme
Grappig genoeg: ja.
Uit de Belbin blijkt (altijd) dat mijn allergie zit in de 'zorgverlener'. Ik ben alles behalve dat.

Toen de poep de ventilator raakte, kwamen ze állemaal bij mij uithuilen. En heb ik het tolkwerk gedaan om zoveel mogelijk plooien weer glad te strijken.

You do the math.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_204691600
Kijk nou, een stukje dat mij op het lijf geschreven is, over recepten volgen.
quote:
“I do love recipe books, and I have loads of them,” says Pavlakis. “But I cannot follow a recipe for the life of me.”

https://www.theguardian.c(...)and-cook-intuitively
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_204691640
quote:
7s.gif Op dinsdag 10 mei 2022 18:38 schreef sigme het volgende:


Grappig genoeg: ja.
Uit de Belbin blijkt (altijd) dat mijn allergie zit in de 'zorgverlener'. Ik ben alles behalve dat.

Toen de poep de ventilator raakte, kwamen ze állemaal bij mij uithuilen. En heb ik het tolkwerk gedaan om zoveel mogelijk plooien weer glad te strijken.

You do the math.
Ik moest eerst Belbin opzoeken :D
Wat voor type is de plant dan :D
pi_204691648
quote:
7s.gif Op dinsdag 10 mei 2022 18:39 schreef sigme het volgende:
Kijk nou, een stukje dat mij op het lijf geschreven is, over recepten volgen.
[..]

Ik erger me rot aan mijn lief die keurig tot op de gram elk recept volgt _O- Of nooit eens denkt 'och, beetje sojasaus/miso/citroensap etc er door is misschien lekker'. Zo lag er een paar weken geleden allemaal koolrabi in de prullenbak, want het recept zei x aantal gram en er was te veel. 8)7
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_204691690
Wanneer ik een nieuw recept maak probeer ik me wel zoveel mogelijk aan het recept te houden, maar dat lukt 9 van de 10 keer niet. Maar maak ik het nog een keer blijft er nog niet de helft over van het originele recept.
Gisteravond zo lekker gegeten en dus net het recept opgezocht en bij het lezen was ik al aan het denken "oh maar dan dit oh maar dan dat"
We have far more in common than that which devides us..
  dinsdag 10 mei 2022 @ 18:46:55 #225
217702 Lonaa
Honger!
pi_204691693
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2022 18:43 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Ik erger me rot aan mijn lief die keurig tot op de gram elk recept volgt _O- Of nooit eens denkt 'och, beetje sojasaus/miso/citroensap etc er door is misschien lekker'. Zo lag er een paar weken geleden allemaal koolrabi in de prullenbak, want het recept zei x aantal gram en er was te veel. 8)7
Ik stuurde je recepten voor bavette via Whatsapp!
Sterkheidsbaas van alles.
pi_204691695
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 mei 2022 18:42 schreef Blues het volgende:

[..]
Ik moest eerst Belbin opzoeken :D
Wat voor type is de plant dan :D
Uit mijn hoofd: vanuit een hoek lekker broeden op eigen plannen.
Itt de helicopter: vanuit de lucht rustig observeren

Belbin is niet heel geweldig, zie mijn ervaring, maar beter dan het kwaliteitenkwadrant.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_204691722
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 mei 2022 18:42 schreef Blues het volgende:

[..]
Ik moest eerst Belbin opzoeken :D
Wat voor type is de plant dan :D
Oh, en misschien is de terminologie geupdate of mijn herinnering zwak, maar je snapt vast wat ik bedoelde met 'zorgverlener' ;)
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_204691735
En ik heb twee zware biertjes op en nog maar 1 kroket, dus wat veel typefouten.

[ Bericht 0% gewijzigd door sigme op 10-05-2022 18:50:32 (meervouds-s) ]
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_204691754
quote:
7s.gif Op dinsdag 10 mei 2022 18:27 schreef sigme het volgende:

[..]
Ik had eens een teamuitje van twee dagen. Met dus een avond (drank) en een nacht erin opgenomen.
Dat liep vrij spectaculair uit de hand. En dat was dan mijn 2e, want ik had daarvoor datzelfde uitje op diezelfde plaats met hetzelfde thema (Belbin teamrollen) al eens gehad. Daar liep toen alleen de manager volledig uit de hand en die is toen door een onbevreesd teamlid met zachte doch ferme hand naar haar bed geloodst.
En de week erna ‘gezellig’ weer samen op kantoor *O*

Ik kwam in dienst net nadat de jaarlijkse team weekenden waren afgeschaft. Ook zo’n combinatie bijscholing/bijdrinken. Een decennium verder ben ik er nog steeds niet over uit of ik daar blij of treurig om moet zijn.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_204691759
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2022 18:43 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Ik erger me rot aan mijn lief die keurig tot op de gram elk recept volgt _O- Of nooit eens denkt 'och, beetje sojasaus/miso/citroensap etc er door is misschien lekker'. Zo lag er een paar weken geleden allemaal koolrabi in de prullenbak, want het recept zei x aantal gram en er was te veel. 8)7
Jross (auto aanvul maakt er Joost van :D ) doet zoals ik. En daarom is alles dat g maakt zoveel lekkerder, verrassender :Y)
pi_204691776
quote:
7s.gif Op dinsdag 10 mei 2022 18:49 schreef sigme het volgende:

[..]
Oh, en misschien is de terminologie geupdate of mijn herinnering zwak, maar je snapt vast wat ik bedoelde met 'zorgverlener' ;)
Haha ja ik voelde me niet aangesproken. Wel interessant die Belbin theorie.
  dinsdag 10 mei 2022 @ 18:57:58 #232
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_204691819
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2022 15:51 schreef Tuindier het volgende:

[..]
Verschrikkelijk ja. Ik ging mee lunchwandelen, heb daarna op het toilet mijn hemdje uitgetrokken en gebruikt als zweethanddoek voor mijn druppelende hoofd en heb nog een uur met rood hoofd rondgelopen.
Multifunctioneel vestje :D

Ik heb laatst met mijn vieze onderbroek de wastafel schoongemaakt :@ Mijn tante stond al voor de deur toen ik onder de douche vandaan kwam en de badkamer was optisch nog niet schoon en daardoor niet zo geschikt voor de rondleiding.
Spoilers!
  dinsdag 10 mei 2022 @ 19:01:11 #233
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_204691856
Bij mijn laatste werk waren we met 22 vrouwen (en 3 mannen). Al die dames waren in de barende, trouwende, verlovende en scheidende leeftijdscategorie. Iedere week kon ik 5 euro inleveren van mijn schamele loontje, het laagste van iedereen. Vaak waren die dames al lang met zwangerschapsverlof, werkten ze op een andere vestiging of zaten ze overspannen thuis waardoor ik ze nooit heb ontmoet.

En toen ik jarig was, zei men dat ik vast geen kado hoefde omdat ik toch een paar weken na mijn verjaardag weg zou gaan. Bitches.
Spoilers!
  dinsdag 10 mei 2022 @ 19:03:04 #234
217702 Lonaa
Honger!
pi_204691880
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 mei 2022 19:01 schreef Lucky_Strike het volgende:
Bij mijn laatste werk waren we met 22 vrouwen (en 3 mannen). Al die dames waren in de barende, trouwende, verlovende en scheidende leeftijdscategorie. Iedere week kon ik 5 euro inleveren van mijn schamele loontje, het laagste van iedereen. Vaak waren die dames al lang met zwangerschapsverlof, werkten ze op een andere vestiging of zaten ze overspannen thuis waardoor ik ze nooit heb ontmoet.

En toen ik jarig was, zei men dat ik vast geen kado hoefde omdat ik toch een paar weken na mijn verjaardag weg zou gaan. Bitches.
Woah. :{
Sterkheidsbaas van alles.
  dinsdag 10 mei 2022 @ 19:03:42 #235
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_204691892
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2022 17:11 schreef Tele6 het volgende:
Verder heb ik met teamleider besproken hoe er aan me gesjord wordt door de mensen van de verschillende functies en nu hebben we een gesprek met mijn echte leidinggevende gepland om betere afspraken te maken en meer duidelijkheid te creëren. Teamleider zei sorry voor alle onrust en verwarring. ^O^
Nou, dat is dan in elk geval wel heel goed. Het zal voor hen ook niet makkelijk zijn maar zij zijn de leiders dus ze unfucken deze situatie maar gewoon voor je.
Spoilers!
pi_204691907
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 mei 2022 19:01 schreef Lucky_Strike het volgende:
Bij mijn laatste werk waren we met 22 vrouwen (en 3 mannen). Al die dames waren in de barende, trouwende, verlovende en scheidende leeftijdscategorie. Iedere week kon ik 5 euro inleveren van mijn schamele loontje, het laagste van iedereen. Vaak waren die dames al lang met zwangerschapsverlof, werkten ze op een andere vestiging of zaten ze overspannen thuis waardoor ik ze nooit heb ontmoet.

En toen ik jarig was, zei men dat ik vast geen kado hoefde omdat ik toch een paar weken na mijn verjaardag weg zou gaan. Bitches.
Nou zeg :(
We have far more in common than that which devides us..
pi_204691915
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 mei 2022 18:52 schreef Blues het volgende:

[..]
Jross (auto aanvul maakt er Joost van :D ) doet zoals ik. En daarom is alles dat g maakt zoveel lekkerder, verrassender :Y)
Jullie hadden pas toch ook dat recept uit de Allerhande gemaakt, venkelstamppot met kurkuma ei?
Ik vond de stamppot maar erg flauw -O- Maar ik denk dat het door mijn kookkunsten komt.
pi_204691926
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 mei 2022 18:53 schreef Blues het volgende:

[..]
Haha ja ik voelde me niet aangesproken. Wel interessant die Belbin theorie.
In mijn 2e ronde, die dus zo uit de hand liep, hadden we er een echte expert bij.
Dat was wel grappig, die had opdrachtjes in groepjes, waarin hij wel wist welke 'soort' personen hij bij elkaar zette.
De (twee) groepjes moesten een grote crisis verzinnen en dan een plan van aanpak.

Het *andere* groepje kwam met grote crisis: Syb van 'de kast' is ontvoerd en men eist losgeld anders scheren ze z'n haar af.
'Mijn groepje' , wat al gestart was voordat ik aansloot (was een beetje laat), kwam met een crisis die ik direct herkende. Witte Pest van Frank Herbert: wereldwijd virus; alle vrouwen sterven eraan.

Later zei die begeleider: die 'andere' teamrollers komen altijd met een gezellige crisis, jullie type altijd met iets engs :D

[ Bericht 0% gewijzigd door sigme op 10-05-2022 20:34:40 ]
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_204691953
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 mei 2022 18:57 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Multifunctioneel vestje :D

Ik heb laatst met mijn vieze onderbroek de wastafel schoongemaakt :@ Mijn tante stond al voor de deur toen ik onder de douche vandaan kwam en de badkamer was optisch nog niet schoon en daardoor niet zo geschikt voor de rondleiding.
Ik houd ervan O+ _O_

quote:
1s.gif Op dinsdag 10 mei 2022 19:01 schreef Lucky_Strike het volgende:
Bij mijn laatste werk waren we met 22 vrouwen (en 3 mannen). Al die dames waren in de barende, trouwende, verlovende en scheidende leeftijdscategorie. Iedere week kon ik 5 euro inleveren van mijn schamele loontje, het laagste van iedereen. Vaak waren die dames al lang met zwangerschapsverlof, werkten ze op een andere vestiging of zaten ze overspannen thuis waardoor ik ze nooit heb ontmoet.

En toen ik jarig was, zei men dat ik vast geen kado hoefde omdat ik toch een paar weken na mijn verjaardag weg zou gaan. Bitches.
Whut :{ :X
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_204692046
Op mijn werk zit ik nu in een team met een hele goede kadootjeskoper die daarna een tikkie rondstuurt. Zorgt altijd voor toepasselijke en persoonlijke kado's (voor gelegenheden, verjaardagen doen we niet aan) en dat kost dan tussen de 2 en 3 euro per persoon ^O^

Ooit zat ik bij een bedrijf waar de projectleider bij verjaardagen contant een briefje van ¤50,- schoof. Leuk, maar ik had er een Jehova naast me zitten. Geen idee hoe ze dat opgelost hebben.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_204692068
quote:
7s.gif Op dinsdag 10 mei 2022 19:19 schreef sigme het volgende:
Op mijn werk zit ik nu in een team met een hele goede kadootjeskoper die daarna een tikkie rondstuurt. Zorgt altijd voor toepasselijke en persoonlijke kado's (voor gelegenheden, verjaardagen doen we niet aan) en dat kost dan tussen de 2 en 3 euro per persoon ^O^

Ooit zat ik bij een bedrijf waar de projectleider bij verjaardagen contant een briefje van ¤50,- schoof. Leuk, maar ik had er een Jehova naast me zitten. Geen idee hoe ze dat opgelost hebben.
Ik heb ooit samengewerkt met een jehova’s getuige. Bij verjaardagen trakteerde de jarige, zij snoepte mee. En pakte dan een willekeurige dag (heel attent, in een periode dat er geen jarigen waren :+ ) om zelf te trakteren ^O^
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  dinsdag 10 mei 2022 @ 19:32:09 #242
63722 z80
I fink you freaky
pi_204692206
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 mei 2022 18:57 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Multifunctioneel vestje :D

Ik heb laatst met mijn vieze onderbroek de wastafel schoongemaakt :@ Mijn tante stond al voor de deur toen ik onder de douche vandaan kwam en de badkamer was optisch nog niet schoon en daardoor niet zo geschikt voor de rondleiding.
Een net gebruikte badkamer schoonmaken voor een rondleiding? Ik zal wel een man zijn. Maar dat gaat hier dus echt niet gebeuren. Daar kijk je maar omheen. Het is geen showroom. Zelfde als de keuken. Die is in gebruik. Dus er staat her en der wat zooi.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_204692273
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2022 19:32 schreef z80 het volgende:

[..]
Een net gebruikte badkamer schoonmaken voor een rondleiding? Ik zal wel een man zijn. Maar dat gaat hier dus echt niet gebeuren. Daar kijk je maar omheen. Het is geen showroom. Zelfde als de keuken. Die is in gebruik. Dus er staat her en der wat zooi.
Nou, als ik bezoek krijg (aangekondigd) zorg ik er ook voor dat het opgeruimd en (redelijk) schoon is. Ik ga niet alles oppoetsen, maar schoon is het wel. Onaangekondigd is het wat anders maar ook dan is het huis (meestal) wel netjes en schoon (schonig)
We have far more in common than that which devides us..
pi_204692274
Wat groeit onze Tele snel op he? O+
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_204692288
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2022 19:37 schreef DancingPhoebe het volgende:
Wat groeit onze Tele snel op he? O+
Ik vind dat ook zo mooi om te zien/lezen. Mooi, sterk mens.
We have far more in common than that which devides us..
pi_204692378
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2022 19:37 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Nou, als ik bezoek krijg (aangekondigd) zorg ik er ook voor dat het opgeruimd en (redelijk) schoon is. Ik ga niet alles oppoetsen, maar schoon is het wel. Onaangekondigd is het wat anders maar ook dan is het huis (meestal) wel netjes en schoon (schonig)
“Let niet op de rommel” …🤪

Tele …ja, gaat goed!
pi_204692453
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 mei 2022 19:43 schreef AnneX het volgende:

[..]
“Let niet op de rommel” …🤪

Tele …ja, gaat goed!
In mijn vorige huis was een kast in de huiskamer die (als het goed was) leeg. Ik woonde 5 hoog dus wanneer onverwacht bezoek kwam had ik zo'n 5 minuten om als een razende door het huis te gaan en troep in die kast te gooien :D
We have far more in common than that which devides us..
pi_204692820
Dat is wel kut aan echt klein wonen én de layout van mijn appartment. Bij mij sta je gelijk midden in alles. Ik zou de slaapkamer dicht kunnen doen (en doe dat soms ook wel) maar dan vind ik het gelijk donker en klein.

Gelukkig heb ik nu een depressie en nodig ik gewoon niemand uit *O*
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_204692891
Ik ben mijn huis aan het opruimen voor de foto's.... dat worden dus geen foto's van de berging :')
pi_204692938
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 mei 2022 19:01 schreef Lucky_Strike het volgende:
Bij mijn laatste werk waren we met 22 vrouwen (en 3 mannen). Al die dames waren in de barende, trouwende, verlovende en scheidende leeftijdscategorie. Iedere week kon ik 5 euro inleveren van mijn schamele loontje, het laagste van iedereen. Vaak waren die dames al lang met zwangerschapsverlof, werkten ze op een andere vestiging of zaten ze overspannen thuis waardoor ik ze nooit heb ontmoet.

En toen ik jarig was, zei men dat ik vast geen kado hoefde omdat ik toch een paar weken na mijn verjaardag weg zou gaan. Bitches.
wtf :{w
pi_204692958
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2022 20:07 schreef DancingPhoebe het volgende:
Dat is wel kut aan echt klein wonen én de layout van mijn appartment. Bij mij sta je gelijk midden in alles. Ik zou de slaapkamer dicht kunnen doen (en doe dat soms ook wel) maar dan vind ik het gelijk donker en klein.

Gelukkig heb ik nu een depressie en nodig ik gewoon niemand uit *O*
Hoe lang heb je die depressie nu al?
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_204692981
Ik heb een één-kamer huis. Eigenlijk heb ik twee eenkamerhuizen. En een tweekamerhuis.
Hoe dan ook, er valt nooit veel te verbergen :')
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_204693000
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2022 19:05 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Jullie hadden pas toch ook dat recept uit de Allerhande gemaakt, venkelstamppot met kurkuma ei?
Ik vond de stamppot maar erg flauw -O- Maar ik denk dat het door mijn kookkunsten komt.
Nee hoor, vonden wij ook. Was best 'lekker' maar als g dan echt alleen het recept volgt is heb meestal flauwig of niet lekker genoeg.
Hij wil het nog eens maken en dan tweaked hij het altijd en dan is het veeeel lekkerderder :9
pi_204693064
quote:
7s.gif Op dinsdag 10 mei 2022 20:11 schreef Candaasje het volgende:
Ik ben mijn huis aan het opruimen voor de foto's.... dat worden dus geen foto's van de berging :')
Hier is binnen 3 dagen een huis verkocht. Volledig doorgerookt, 25 jaar nauwelijks iets aan gedaan, niet op funda en helemaal leeg
We have far more in common than that which devides us..
pi_204693066
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2022 19:37 schreef DancingPhoebe het volgende:
Wat groeit onze Tele snel op he? O+
'Onze Tele' O+
En je hebt helemaal gelijk.

Hoe gaat het met jou? Dansend en al?
pi_204693199
Ik heb m'n jurk net nog een keer gepast. O+ Of nouja, ik kan hem zelf niet dicht doen. Maar ik wilde even testen of ik wel kan lopen met de lengte. :D Ging goed. Die gedachte kan weer uit m'n hoofd.
  dinsdag 10 mei 2022 @ 20:27:14 #257
328503 Jagärtrut
ik ben moe
pi_204693226
Ik zag dat interrail een flashsale had, 50% goedkoper. Nu ben ik bezig met tickets kopen, maar de server doet het niet. En ik heb nog 9 uur om ze te kopen....

Lekker 2 weken interrailen met iedereen in de paasvakantie...
pi_204693238
Ik hou ons huis gewoon een beetje at random bij want dat vind ik zelf een lekker gevoel, dus het is altijd wel oké hier en ik kan niet best zelf tegen losse troep overal, dus iedereen komt maar langs in elke ruimte die ze willen.

Overigens heb ik door mijn therapie de gedachte afgeleerd 'wat men mogelijk zou kunnen denken' en dat verwachtingen die jij of de anderen hebben meestal niet blijken te kloppen. Wereld van verschil in gevoel en beleving en je kan het overal voor gebruiken. Dus ook voor een rondleiding door je huis, Lucky :*

En vieze onderbroeken zijn overal voor te gebruiken toch >:)
pi_204693263
quote:
7s.gif Op dinsdag 10 mei 2022 19:06 schreef sigme het volgende:

[..]
In mijn 2e ronde, die dus zo uit de hand liep, hadden we er een echte expert bij.
Dat was wel grappig, die had opdrachtjes in groepjes, waarin hij wel wist welke 'soort' personen hij bij elkaar zette.
De (twee) groepjes moesten een grote crisis verzinnen en dan een plan van aanpak.

Het *andere* groepje kwam met grote crisis: Syb van 'de kast' is ontvoert en men eist losgeld anders scheren ze z'n haar af.
'Mijn groepje' , wat al gestart was voordat ik aansloot (was een beetje laat), kwam met een crisis die ik direct herkende. Wiie Pest van Frank Herbert: wereldwijd virus; alle vrouwen sterven eraan.

Later zei die begeleider: die 'andere' teamrollers komen altijd met een gezellige crisis, jullie type altijd met iets engs :D
Lekkere heftige casussen :+
pi_204693268
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2022 20:27 schreef Jagärtrut het volgende:
Ik zag dat interrail een flashsale had, 50% goedkoper. Nu ben ik bezig met tickets kopen, maar de server doet het niet. En ik heb nog 9 uur om ze te kopen....

Lekker 2 weken interrailen met iedereen in de paasvakantie...
Tienertoeren *G*
pi_204693312
Vrouw die ook bij de 4 mei herdenking was, mailde g (ze had zijn mailadres van de journalist gekregen) dat ze zich ook zo ongelukkig voelde bij het hele gebeuren. Dat ze min of meer tegen haar zin in die kring van handen vasthouden was getrokken en achteraf dit niet had willen doen. En dat ze ook had gezien dat de oude man, die wij daar ook al jaren zien en die altijd erg ingetogen was, ook met de situatie geen raad zich beet liet pakken door een wap.
Toch fijn te weten dat het écht niet aan ons lag, en dat zij er ook een nare nasmaak van over heeft gehouden (en haar vriendin ook).
  dinsdag 10 mei 2022 @ 20:34:40 #262
63722 z80
I fink you freaky
pi_204693358
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2022 20:27 schreef Jagärtrut het volgende:
Ik zag dat interrail een flashsale had, 50% goedkoper. Nu ben ik bezig met tickets kopen, maar de server doet het niet. En ik heb nog 9 uur om ze te kopen....

Lekker 2 weken interrailen met iedereen in de paasvakantie...
Van de zomer Duitsland treinen voor 9 euro per maand (juni, juli en augustus). Uitzondering de sneltrein.
Is ook nog een mogelijkheid.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_204693506
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2022 20:07 schreef DancingPhoebe het volgende:
Dat is wel kut aan echt klein wonen én de layout van mijn appartment. Bij mij sta je gelijk midden in alles. Ik zou de slaapkamer dicht kunnen doen (en doe dat soms ook wel) maar dan vind ik het gelijk donker en klein.

Gelukkig heb ik nu een depressie en nodig ik gewoon niemand uit *O*
Zullen we weer eens afspreken? :*
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_204693687
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 mei 2022 20:42 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Zullen we weer eens afspreken? :*
Bij jou? Ja top! Ik blijf 3 weken.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_204693714
quote:
5s.gif Op dinsdag 10 mei 2022 20:14 schreef sigme het volgende:

[..]
Hoe lang heb je die depressie nu al?
Zo lang ik me kan herinneren, maar deze episode toch al wel weer een half jaar -O-
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  dinsdag 10 mei 2022 @ 20:52:29 #266
217702 Lonaa
Honger!
pi_204693742
Oh als ik weer depressief ben over een tijdje weet ik wie ik moet bellen. ^O^ #nahogepiekenflikkerthetaltijdzolekkernaarbeneden.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_204693753
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2022 20:51 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]
Zo lang ik me kan herinneren, maar deze episode toch al wel weer een half jaar -O-
Hmm. Ik kan me het dan het einde van de vorige periode niet herinneren. Of ik heb het niet herkend.
Was het recent een tijdje goed ja? Dat is soort van mooi. Breng dat terug ;)
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_204693782
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2022 20:18 schreef Blues het volgende:

[..]
'Onze Tele' O+
En je hebt helemaal gelijk.

Hoe gaat het met jou? Dansend en al?
Eh, * DancingPhoebe haalt schouders op
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_204693798
quote:
7s.gif Op dinsdag 10 mei 2022 20:52 schreef sigme het volgende:

[..]
Hmm. Ik kan me het dan het einde van de vorige periode niet herinneren. Of ik heb het niet herkend.
Was het recent een tijdje goed ja? Dat is soort van mooi. Breng dat terug ;)
Is goed *O*
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_204693886
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2022 20:32 schreef Blues het volgende:
Vrouw die ook bij de 4 mei herdenking was, mailde g (ze had zijn mailadres van de journalist gekregen) dat ze zich ook zo ongelukkig voelde bij het hele gebeuren. Dat ze min of meer tegen haar zin in die kring van handen vasthouden was getrokken en achteraf dit niet had willen doen. En dat ze ook had gezien dat de oude man, die wij daar ook al jaren zien en die altijd erg ingetogen was, ook met de situatie geen raad zich beet liet pakken door een wap.
Toch fijn te weten dat het écht niet aan ons lag, en dat zij er ook een nare nasmaak van over heeft gehouden (en haar vriendin ook).
Behalve een stukkie in de krant, is het daarbij gebleven van overheidswege?

Aardig van de vrouw om alsnog haar meeleven en ongelukkigheid te willen delen met g.
pi_204693894
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2022 20:51 schreef DancingPhoebe het volgende:


Zo lang ik me kan herinneren, maar deze episode toch al wel weer een half jaar -O-
-O- ;(


Dikke :*
pi_204693916
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 mei 2022 20:57 schreef AnneX het volgende:


Behalve een stukkie in de krant, is het daarbij gebleven van overheidswege?

Aardig van de vrouw om alsnog haar meeleven en ongelukkigheid te willen delen met g.
Gemeente zou uiterlijk 6 mei wat laten horen :')
pi_204694075
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2022 20:51 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]
Zo lang ik me kan herinneren, maar deze episode toch al wel weer een half jaar -O-
Bah, wat afschuwelijk *O*
We have far more in common than that which devides us..
pi_204694185
quote:
7s.gif Op dinsdag 10 mei 2022 07:27 schreef sigme het volgende:

[..]
Altijd leuk om te lezen, vlinder aan het fladderen :D
Hoe is met de kop? Nog steeds verbeterend?
Ja, nog steeds verbeterend. Ik heb het idee dat ik inmiddels eigenlijk bijna al m'n werk wel weer doe, alleen heb ik nog wel meer rust nodig en dus meer tijd om hetzelfde werk af te krijgen. M'n collega vroeg laatst of ik eigenlijk een vaste dag vrij ben zodat ze daar rekening mee kan houden met wanneer ze me dingen mailt, en toen zei ik dat ik elke dag werk, maar realiseerde ik me tijdens het praten dat dat eigenlijk best raar is. Want ik heb 0.21 fte in Leiden, 0.2 fte ene onderzoek, 0.26 fte andere onderzoek en dan nog bachelorthesis. Dat telt bij elkaar op tot 0.67 fte plus bachelorthesis, en dat zou zeker geen 0.33 fte moeten zijn. Dus ergens gaat iets 'mis', eigenlijk zou ik gewoon een dag per week vrij moeten zijn (of iig moeten kunnen besteden aan andere werkzaamheden die ik eerder zou maken maar in overleg heb afgesproken die op een later moment te maken). Dus dat ga ik komende weken eens bijhouden, of dat komt doordat ik de uren maak maar met meer rust tussendoor of dat ik eigenlijk ook echt teveel uren maak en waar die dan in zitten. Maar het is wel alweer beter dan een tijdje geleden en dat is fijn.

quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2022 10:54 schreef Kaatje1 het volgende:
Mogge!

Wat een gezellige dag @:vlindertje89 Hoeveel verschil is er tussen jullie! En wat een leuk idee zo'n teamuitje.
Ehm, hij komt uit 1998 :7 :') :')

@Lonaa ik kwam dit tegen net en moest aan je denken, is dit bij jou in de buurt? artikel over ratten in Enschedese volksbuurt

@DancingPhoebe :*
pi_204694189
De gemeente kan moeilijk mensen verbieden samen te komen op een publieke plaats, lijkt me?

Het lijkt me vreselijk moeilijk, eerzaam herdenken terwijl je eigenlijk mensen de kop in wil slaan. Maar helaas zitten wappies in vrijwel hetzelfde schip, van hun uit gezien. Dom zijn, je vergissen, verblind zijn door een waarheid die een ander niet ziet - het is allemaal goddank niet verboden.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  dinsdag 10 mei 2022 @ 21:20:26 #276
63722 z80
I fink you freaky
pi_204694732
quote:
7s.gif Op dinsdag 10 mei 2022 21:07 schreef sigme het volgende:
De gemeente kan moeilijk mensen verbieden samen te komen op een publieke plaats, lijkt me?

Het lijkt me vreselijk moeilijk, eerzaam herdenken terwijl je eigenlijk mensen de kop in wil slaan. Maar helaas zitten wappies in vrijwel hetzelfde schip, van hun uit gezien. Dom zijn, je vergissen, verblind zijn door een waarheid die een ander niet ziet - het is allemaal goddank niet verboden.
Maar hier hoort ook bij het respecteren van de keuze van een ander. En daar dan ook rekening mee houden.
Ook als dit niet jou keuze zou zijn.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
  dinsdag 10 mei 2022 @ 21:21:19 #277
217702 Lonaa
Honger!
pi_204694759
@vlindertje89 gelukkig niet. Dat is uh, de kampwijk. Ik woon zo'n beetje aan de andere kant van Enschede. Overigens ook veel rattenoverlast omdat het zo goed als de laagste plek van Enschede is. Afvoerputje ditdat.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_204694874
quote:
7s.gif Op dinsdag 10 mei 2022 21:07 schreef sigme het volgende:
De gemeente kan moeilijk mensen verbieden samen te komen op een publieke plaats, lijkt me?

Het lijkt me vreselijk moeilijk, eerzaam herdenken terwijl je eigenlijk mensen de kop in wil slaan. Maar helaas zitten wappies in vrijwel hetzelfde schip, van hun uit gezien. Dom zijn, je vergissen, verblind zijn door een waarheid die een ander niet ziet - het is allemaal goddank niet verboden.
De hele situatie is ook wat ongelukkig, want die wappie-groep doet wettelijk niets fout. Moreel misschien wel, maar dat zullen ze zelf nooit zo zien.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_204694920
Da's een paar jaar verschil inderdaad @vlindertje89 maar echt ontzettend veel vind ik dat eigenlijk niet. En als jullie elkaar leuk vinden, wat maakt het dan uit?
We have far more in common than that which devides us..
pi_204695060
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2022 21:24 schreef Isabeau het volgende:

[..]
De hele situatie is ook wat ongelukkig, want die wappie-groep doet wettelijk niets fout. Moreel misschien wel, maar dat zullen ze zelf nooit zo zien.
Vanochtend teruggekeken naar Filemon en de complotten. Echt, met verbazing gekeken naar die mensen. Dat je boos bent over maatregelen voor iets waarvan je denkt dat het niet bestaat snap ik in de verste verte nog. Maar dat je denkt dat er allemaal complotten zijn om de wereldbevolking grotendeels uit te roeien.
We have far more in common than that which devides us..
  dinsdag 10 mei 2022 @ 21:28:28 #281
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_204695096
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2022 20:28 schreef Blues het volgende:
Ik hou ons huis gewoon een beetje at random bij want dat vind ik zelf een lekker gevoel, dus het is altijd wel oké hier en ik kan niet best zelf tegen losse troep overal, dus iedereen komt maar langs in elke ruimte die ze willen.

Overigens heb ik door mijn therapie de gedachte afgeleerd 'wat men mogelijk zou kunnen denken' en dat verwachtingen die jij of de anderen hebben meestal niet blijken te kloppen. Wereld van verschil in gevoel en beleving en je kan het overal voor gebruiken. Dus ook voor een rondleiding door je huis, Lucky :*

En vieze onderbroeken zijn overal voor te gebruiken toch >:)
Ik doe het ook niet voor die ander of diens gedachten hoor. Ik wilde gewoon zelf het rijtje klusjes dat ik in mijn hoofd had afmaken.

Nu ik meer energie en tijd heb, blijft het hier ook een iets opgeruimder gelukkig. Ik word vaak toch wel onrustig van rommel.
Spoilers!
pi_204695171
@sigme Daar hebben we idd met meerdere mensen leuke gesprekken over gehad.
Gelukkig!! staat het een ieder vrij te doen wat ie wil uiteraard!!

Het voelde alleen naar dat deze mensen deze dag, dit uur, dit verzetsbeeld van Hannie Schaft kaapten voor andere redenen.

[ Bericht 8% gewijzigd door Blues op 10-05-2022 22:10:32 ]
  dinsdag 10 mei 2022 @ 21:30:51 #283
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_204695202
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2022 20:32 schreef Blues het volgende:
Vrouw die ook bij de 4 mei herdenking was, mailde g (ze had zijn mailadres van de journalist gekregen) dat ze zich ook zo ongelukkig voelde bij het hele gebeuren. Dat ze min of meer tegen haar zin in die kring van handen vasthouden was getrokken en achteraf dit niet had willen doen. En dat ze ook had gezien dat de oude man, die wij daar ook al jaren zien en die altijd erg ingetogen was, ook met de situatie geen raad zich beet liet pakken door een wap.
Toch fijn te weten dat het écht niet aan ons lag, en dat zij er ook een nare nasmaak van over heeft gehouden (en haar vriendin ook).
Wat goed dat ze mailde.
Spoilers!
pi_204695520
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2022 21:24 schreef Kaatje1 het volgende:
Da's een paar jaar verschil inderdaad @:vlindertje89 maar echt ontzettend veel vind ik dat eigenlijk niet. En als jullie elkaar leuk vinden, wat maakt het dan uit?
Nou ja, hij is 23 (wel bijna 24) en ik ben 32 (eind vh jaar 33) dus ik vind het verschil wel groot. Voor een avondje tongen heb ik daar geen problemen mee, maar hoe leuk hij ook is, lijkt het me het meest realistisch om te verwachten dat onze levensfases wel te ver uit elkaar liggen om iets serieus echt te laten werken. Zeg nooit nooit natuurlijk, maar ondanks dat mijn kinderwens sinds het invriezen echt wel behoorlijk op de achtergrond is nu, verwacht ik niet dat ik nog 5+ jaar wil wachten met een gezin bv ;). Maargoed voor nu vind ik hem gewoon aantrekkelijk en moet ik eerst maar eens zien of hij überhaupt enigszins geïnteresseerd is, dus dat is ook allemaal voor later. Eerst maar eens kijken hoe het verder gaat lopen :)
pi_204695590
quote:
2s.gif Op dinsdag 10 mei 2022 21:21 schreef Lonaa het volgende:
@:vlindertje89 gelukkig niet. Dat is uh, de kampwijk. Ik woon zo'n beetje aan de andere kant van Enschede. Overigens ook veel rattenoverlast omdat het zo goed als de laagste plek van Enschede is. Afvoerputje ditdat.
Ahh ja, ik had je eerder wel wat zien vertellen over tokkies in de buurt met het vuurwerk enzo en over ratten ook, dus dacht, zou kunnen. Wel kut dat jullie dus ook zo'n rattenoverlast hebben.. lijkt me echt heel naar. Is daar iets aan te doen of houdt het zichzelf ook in stand door vuilnis op straat naast ondergrondse containers enzo?
pi_204695629
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2022 21:37 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]
Nou ja, hij is 23 (wel bijna 24) en ik ben 32 (eind vh jaar 33) dus ik vind het verschil wel groot. Voor een avondje tongen heb ik daar geen problemen mee, maar hoe leuk hij ook is, lijkt het me het meest realistisch om te verwachten dat onze levensfases wel te ver uit elkaar liggen om iets serieus echt te laten werken. Zeg nooit nooit natuurlijk, maar ondanks dat mijn kinderwens sinds het invriezen echt wel behoorlijk op de achtergrond is nu, verwacht ik niet dat ik nog 5+ jaar wil wachten met een gezin bv ;). Maargoed voor nu vind ik hem gewoon aantrekkelijk en moet ik eerst maar eens zien of hij überhaupt enigszins geïnteresseerd is, dus dat is ook allemaal zorg voor later. Eerst maar eens kijken hoe het verder gaat lopen :)
Ik kijk er niet zo van op. Heb in mijn omgeving meer mensen met zo'n (en groter) verschil. Oudere vrouw, oudere man. varierend van 8-13 jaar verschil
We have far more in common than that which devides us..
pi_204695689
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2022 21:40 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Ik kijk er niet zo van op. Heb in mijn omgeving meer mensen met zo'n (en groter) verschil. Oudere vrouw, oudere man. varierend van 8-13 jaar verschil
Maar ook op deze leeftijd?
Bij 40 en 50 zou ik het ook niet zo'n schokkend verschil vinden, nu is hij nog student en werk ik al 7 jaar haha, dat is toch wel echt een andere fase.
pi_204696033
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2022 21:41 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]
Maar ook op deze leeftijd?
Bij 40 en 50 zou ik het ook niet zo'n schokkend verschil vinden, nu is hij nog student en werk ik al 7 jaar haha, dat is toch wel echt een andere fase.
Bij beide man/vrouw stellen was de man bij het begin van de relatie midden/eind 20 en de vrouw midden/eind 30. Maar beide stellen geen kinderwens, dus da's wel anders. En de andere stellen zijn/waren man/man of vrouw/vrouw.
We have far more in common than that which devides us..
pi_204696166
@vlindertje89 mijn broertje is van 98! :o
pi_204696720
Mijn vriend was 30, ik 19. Dat klinkt 10 jaar later toch een stuk minder vreemd. Maar ik was wat vroeg met dingen, hij was iets laat met dingen. Dus zo'n enorm verschil in levensfase was er ook gewoon niet. Los van het getalletje, lijkt dat me wel relevant om een beetje te vergelijken.
  dinsdag 10 mei 2022 @ 22:07:14 #291
217702 Lonaa
Honger!
pi_204696976
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2022 21:39 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]
Ahh ja, ik had je eerder wel wat zien vertellen over tokkies in de buurt met het vuurwerk enzo en over ratten ook, dus dacht, zou kunnen. Wel kut dat jullie dus ook zo'n rattenoverlast hebben.. lijkt me echt heel naar. Is daar iets aan te doen of houdt het zichzelf ook in stand door vuilnis op straat naast ondergrondse containers enzo?
Ik woon wel in soortgelijke buurt hoor. :+ Daar hebben we er wel 2 of 3 van :')

Zelf hebben we niet veel last van ratten, hier thuis. Maar inderdaad vuilnis op straat en in tuinen. En in het park zitten echt immens grote ratten. :o
Sterkheidsbaas van alles.
  dinsdag 10 mei 2022 @ 22:07:23 #292
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_204696980
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2022 21:49 schreef Tele6 het volgende:
@:vlindertje89 mijn broertje is van 98! :o
Jij wordt vlindertjes schoonzusje?
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_204697118
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2022 21:49 schreef Tele6 het volgende:
@:vlindertje89 mijn broertje is van 98! :o
Haha! Mijn broertje is van '91 _O-
Maar zijn vriendin is dan weer juist ouder dan ik, dus dat compenseert weer wat ;)

Eens met @Myraela wel, het ligt natuurlijk ook aan hoe volwassen je zelf al bent en in welke fase je zit enzo. Het is ook allemaal nog niet zo relevant, maar ik wil mezelf wel een klein beetje beschermen, dat ik niet meteen helemaal mn hoofd op hol laat brengen door iemand die op dit moment nog helemaal niet toe is aan een relatie en ook echt wel in een andere fase zit/lijkt te zitten dan ik. En als het dan allemaal echt wederzijds en een 'match made in heaven' blijkt te zijn, dan geloof ik er ook echt wel in dat het dan alsnog wel gebeurt. Voor nu ga ik gewoon lekker flirten en wel zien wat er van komt :)
pi_204697191
Ik kijk t Songfestival omdat ik dat leuk vind.
Maar GVD die K*T stroboscopen elke keer trekt mijn hoofd slecht zeg :(
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')