Zeker, jij zou ook smerig mad zijn als Ajax zo punten had verspeeld.quote:
Hij heeft geen gelijk en sowieso bij zo’n moment in de blessuretijd niet kijken is idioot.quote:Op zondag 8 mei 2022 19:03 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Hij heeft wel degelijk gelijk op basis van de spelregels. Daarnaast kan ieder moment een competitie beslissen, ook iets dat in speelronde 1 gebeurt. Dus slaat het nergens op om in latere speelrondes meer aandacht te besteden aan beslissingen.
Moet jij eens opletten. Laatste overwinning in de JC is van 2009. Daar komt NU verandering in.quote:
Nee, het is niet de grootste club in Nederland.quote:Op zondag 8 mei 2022 19:11 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Daarmee zeg je dus dat PSV geen grote club is terwijl PSV ook vaak genoeg gematst wordt volgens mij
Hij heeft wel degelijk gelijk, volgens de spelregels is hands bij een bal richting goal (wat dit was als je de herhaling ziet) een penalty, stupide regel I know maar dat is tegenwoordig wel de regel. Dus hoef je ook niet te kijken als VAR want het is overduidelijk een penalty volgens de regels.quote:Op zondag 8 mei 2022 19:13 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Hij heeft geen gelijk en sowieso bij zo’n moment in de blessuretijd niet kijken is idioot.
Nee, het is zo dat als je rustig de tijd hebt je minder objectief wordt.quote:Op zondag 8 mei 2022 19:10 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Je zegt: het systeem werkt niet omdat mensen het systeem verkeerd gebruiken?
Dat is Ajax inderdaadquote:Op zondag 8 mei 2022 19:14 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Nee, het is niet de grootste club in Nederland.
Ik denk dat dit in het scheidsrechterwereldje volgens de regels een overduidelijke penalty is en dat hij er daarom verder niet naar gekeken heeft.quote:Op zondag 8 mei 2022 19:00 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Die bal was er niet ingegaan en zelfs dan heb je geen gelijk.
En dan nog: eerst wil hij hem niet geven, dan toch omdat de kuip reageert en dan niet kijken bij een moment wat de competitie kan beslissen?
Idioot.
Waarom zou je naar die onzin kijkenquote:Op zondag 8 mei 2022 19:15 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Ik zou iedere PSV-fan eens aanraden de expected points te bekijken
Ik ben Feyenoord supporter maar ik vond het ook geen pingel, veel te gemakkelijk gegevenquote:Op zondag 8 mei 2022 19:17 schreef NY_Giant het volgende:
[..]
Ik denk dat dit in het scheidsrechterwereldje volgens de regels een overduidelijke penalty is en dat hij er daarom verder niet naar gekeken heeft.
Tsja, dat die regel dubieus is kan ik niet ontkennen. Maar als de regels zo zijn (zie hierboven), kan de scheidsrechter er verder ook weinig aan doen.quote:Op zondag 8 mei 2022 19:18 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ik ben Feyenoord supporter maar ik vond het ook geen pingel, veel te gemakkelijk gegeven
Ik betwijfel ernstig of die regel zo is, want dan zou die regel voorgaan op de vraag of het een overtreding is en dan heb je heel weinig begrepen van het fenomeen penalty.quote:Op zondag 8 mei 2022 19:14 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Hij heeft wel degelijk gelijk, volgens de spelregels is hands bij een bal richting goal (wat dit was als je de herhaling ziet) een penalty, stupide regel I know maar dat is tegenwoordig wel de regel. Dus hoef je ook niet te kijken als VAR want het is overduidelijk een penalty volgens de regels.
Dit is toch prima, als je een persoonlijkheidsstoornis hebt.quote:
Genotquote:
Marco Pannenkoek genot.quote:Op zondag 8 mei 2022 19:13 schreef MC-M het volgende:
[..]
Moet jij eens opletten. Laatste overwinning in de JC is van 2009. Daar komt NU verandering in.
Vreemd, want jouw club is nu zeker van de derde plaats.quote:
Het ging wel tegen de verwachting in van elk weldenkend Harvard-mens, maar toch vind ik het knap dat Feyenoord dit niet zomaar heeft laten lopen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |