Oh dan is het geen penaltyquote:
Cyriel is een goed mens.quote:Op zondag 8 mei 2022 18:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh dan is het geen penalty
Cyriel is namelijk de graadmeter voor dit soort dingen
Doe niet zo vervelend.quote:Op zondag 8 mei 2022 18:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh dan is het geen penalty
Cyriel is namelijk de graadmeter voor dit soort dingen
Oh is dat de regel ja?quote:Op zondag 8 mei 2022 18:46 schreef Pedroso het volgende:
Bal had op de goal geweest als ie niet op de arm had gekomen, terechte pingel dus.
Eens, een lieve jongenquote:
Dat is de regel, als het bij een voorzet of een afzwaaier is dan is het geen pingel.quote:Op zondag 8 mei 2022 18:47 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Laat je vooral niet tegenhouden door kennis van de regels.
oke sorryquote:
Natuurlijk niet. Drommel zat op de bank.quote:Op zondag 8 mei 2022 18:52 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Dat is de regel, als het bij een voorzet of een afzwaaier is dan is het geen pingel.
Nu voorkomt de (aangeschoten) handsbal een doelpunt.
Gelijkspel natuurlijk volledig terecht ja, laat daar geen twijfel over bestaanquote:
terecht is pas als de bal over doellijn gaat...quote:Op zondag 8 mei 2022 18:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Gelijkspel natuurlijk volledig terecht ja, laat daar geen twijfel over bestaan
Klopt.quote:Op zondag 8 mei 2022 18:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Gelijkspel is (los van de pingel) totaal verdiend ja.
Nee, want geen schot, of zoietsquote:Op zondag 8 mei 2022 18:57 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Die kans van Zahavi zit daar niet bij lijkt me.
Die bal was er niet ingegaan en zelfs dan heb je geen gelijk.quote:Op zondag 8 mei 2022 18:52 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Dat is de regel, als het bij een voorzet of een afzwaaier is dan is het geen pingel.
Nu voorkomt de (aangeschoten) handsbal een doelpunt.
Ziedendquote:Op zondag 8 mei 2022 18:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
De KNJB feliciteert Ajax met het kampioenschap
Tsja, ik weet nog wel wat VAR momentjes die Feyenoord in de titelstrijd hadden gebracht als die even wat anders waren gevallen als een scheids zou kijken. It is what it is.quote:Op zondag 8 mei 2022 19:00 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Die bal was er niet ingegaan en zelfs dan heb je geen gelijk.
En dan nog: eerst wil hij hem niet geven, dan toch omdat de kuip reageert en dan niet kijken bij een moment wat de competitie kan beslissen?
Idioot.
Hij heeft wel degelijk gelijk op basis van de spelregels. Daarnaast kan ieder moment een competitie beslissen, ook iets dat in speelronde 1 gebeurt. Dus slaat het nergens op om in latere speelrondes meer aandacht te besteden aan beslissingen.quote:Op zondag 8 mei 2022 19:00 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Die bal was er niet ingegaan en zelfs dan heb je geen gelijk.
En dan nog: eerst wil hij hem niet geven, dan toch omdat de kuip reageert en dan niet kijken bij een moment wat de competitie kan beslissen?
Idioot.
Het werkt gewoon niet. Ook met die oetlul oet twente die Pec een oor aannaait omdat hij een verkeerde lijn trekt.quote:Op zondag 8 mei 2022 19:02 schreef Keyos het volgende:
[..]
Tsja, ik weet nog wel wat VAR momentjes die Feyenoord in de titelstrijd hadden gebracht als die even wat anders waren gevallen als een scheids zou kijken. It is what it is.
Je zegt: het systeem werkt niet omdat mensen het systeem verkeerd gebruiken?quote:Op zondag 8 mei 2022 19:10 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Het werkt gewoon niet. Ook met die oetlul oet twente die Pec een oor aannaait omdat hij een verkeerde lijn trekt.
Daarmee zeg je dus dat PSV geen grote club is terwijl PSV ook vaak genoeg gematst wordt volgens mijquote:Op zondag 8 mei 2022 18:58 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Klopt.
Maar ik ga wel weer mijn stokpaardje berijden: de VAR kan beter worden afgeschaft, want het helpt in de praktijk alleen maar de grootste clubs.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |