quote:Op zondag 8 mei 2022 18:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
De KNJB feliciteert Ajax met het kampioenschap
JA IK BEN GEWOON EEN EERLIJKE FOKKERquote:
Ik ga hier na dit bericht geen woorden meer aan vuil maken. Dit is echt zo'n bullshit beslissing dat het de discussie verder niet waard is.quote:Op zondag 8 mei 2022 18:42 schreef Slobeend het volgende:
We weten nu al het onderwerp van gesprek de komende dagen.
quote:
Hahahahaquote:Op zondag 8 mei 2022 18:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ja, stel je voor dat iemand even boos is en zeurt na een debiele beslissing die alle kans op een eventueel kampioenschap door het putje gooit. Het is wat.quote:Op zondag 8 mei 2022 18:42 schreef PowerLoungen het volgende:
De wereldkampioen is verworden tot een zielige Calimero
MEE EENSquote:Op zondag 8 mei 2022 18:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
hoezo?quote:
Toen ik daar vorige week (?) wat van zei toen Slot dat deed lulde ik volgens velen onzin.quote:Op zondag 8 mei 2022 18:43 schreef peaceman het volgende:
Schmidt was ook wel onsportief met die bal weghalen voor malacia.
Om het seizoen nog enigszins acceptabel te maken.quote:Op zondag 8 mei 2022 18:43 schreef PicoMMP het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA Ajax kampioen
Het is elke belangrijke wedstrijd krijsen .quote:Op zondag 8 mei 2022 18:43 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ja, stel je voor dat iemand even boos is en zeurt na een debiele beslissing die alle kans op een eventueel kampioenschap door het putje gooit. Het is wat.
Dit is gewoon geen penal? Dan mag ik toch wel een keer zoiets roepen?quote:
Dat is zo, maar in deze snap ik het heel goed. Hier ga je geen penalty voor geven, echt belachelijk.quote:Op zondag 8 mei 2022 18:45 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Het is elke belangrijke wedstrijd krijsen .
Toen was ik hier niet, want anders was ik het met je eens geweest.quote:Op zondag 8 mei 2022 18:44 schreef Zorro het volgende:
[..]
Toen ik daar vorige week (?) wat van zei toen Slot dat deed lulde ik volgens velen onzin.
Mauro kan inderdaad moeilijk zijn arm eraf hakkenquote:Op zondag 8 mei 2022 18:45 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Dat is zo, maar in deze snap ik het heel goed. Hier ga je geen penalty voor geven, echt belachelijk.
Van mij mag jequote:Op zondag 8 mei 2022 18:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit is gewoon geen penal? Dan mag ik toch wel een keer zoiets roepen?
Normaal ben ik de rust zelve
Ik wil hem wel eens in een goede slow-mo terugzien though. Ik neig ook naar geen penalty maar hij draait hem (een illegaal onderdeel) er wel in om een bal, die richting goal gaat, te stoppen.quote:Op zondag 8 mei 2022 18:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit is gewoon geen penal? Dan mag ik toch wel een keer zoiets roepen?
Normaal ben ik de rust zelve
Laat je vooral niet tegenhouden door kennis van de regels.quote:Op zondag 8 mei 2022 18:46 schreef Pedroso het volgende:
Bal had op de goal geweest als ie niet op de arm had gekomen, terechte pingel dus.
Slot haalde de bal voor niemand weg, zeker ald je weet dat die bal voor Feyenoord zelf was.quote:Op zondag 8 mei 2022 18:44 schreef Zorro het volgende:
[..]
Toen ik daar vorige week (?) wat van zei toen Slot dat deed lulde ik volgens velen onzin.
Gelijkspel is (los van de pingel) totaal verdiend ja.quote:Op zondag 8 mei 2022 18:47 schreef Keyos het volgende:
[..]
Ik wil hem wel eens in een goede slow-mo terugzien though. Ik neig ook naar geen penalty maar hij draait hem (een illegaal onderdeel) er wel in om een bal, die richting goal gaat, te stoppen.
Overigens wel een terechte uitslag. Die tweede helft van PSV mag je niet gebeuren als je 2-0 voor staat.
Jan-Jood in optima forma.quote:
Zo legt Bas Nijhuis het ook vaak uit. Zijn blijkbaar de nieuwe regels.quote:Op zondag 8 mei 2022 18:46 schreef Pedroso het volgende:
Bal had op de goal geweest als ie niet op de arm had gekomen, terechte pingel dus.
quote:Op zondag 8 mei 2022 18:43 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
JA IK BEN GEWOON EEN EERLIJKE FOKKER
EEN EERLIJKE VOETBAL LIEFHEBBER
IK WIL GEWOON EERLIJK SPEL
DIT IS GEEN FUKKING PENALTY JAH
EN VOOR DE REST JE MUIL HOUWEN
KNJB MOET KAPOET
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |