Mooie opquote:
Vast niet maar ik moet nog een rapportje typen.quote:
Is dat overwerk?quote:Op zondag 8 mei 2022 16:56 schreef engine het volgende:
[..]
Vast niet maar ik moet nog een rapportje typen.
Zitten jullie wel in hetelfde hotel?quote:Op zondag 8 mei 2022 16:57 schreef engine het volgende:
M'n collega heeft ook nog de hele dag niks laten horen
Normaal gesproken wel maar omdat we hier maar 38 uur gewerkt hebben maak ik er zo 40 uur van.quote:
Jep dat wel.quote:
Ja vind dat ook wel prettig. Hoef ook niet persé alles samen te doen want we zien elkaar al genoeg. Misschien straks nog even de stad in F1 kijken als hij zin heeft.quote:
Mijn dochter woont in Madrid en werkt in Barcelona ... Ik zit in Amsterdamquote:Op zondag 8 mei 2022 17:03 schreef engine het volgende:
Hoe is dat bij je dochter als ze voor werk weg is? Ook eigen kamer?
Bij de piloot.quote:Op zondag 8 mei 2022 17:03 schreef engine het volgende:
Hoe is dat bij je dochter als ze voor werk weg is? Ook eigen kamer?
Ziet er lekker uit,maar bananen brood is sowieso lekkerquote:
Stewardess toch? Altijd dezelfde dag weer terug dan?quote:Op zondag 8 mei 2022 17:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Mijn dochter woont in Madrid en werkt in Barcelona ... Ik zit in Amsterdam
Hmm lijkt me krap z'n cockpit.quote:
Nee ze vliegt op intercontinentale vluchten in Noord en Zuid Amerika..quote:Op zondag 8 mei 2022 17:08 schreef engine het volgende:
[..]
Stewardess toch? Altijd dezelfde dag weer terug dan?
Ach,lekker dicht bij elkaar.quote:
Strand in Bali.quote:
Ah okay gaafquote:Op zondag 8 mei 2022 17:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee ze vliegt op intercontinentale vluchten in Noord en Zuid Amerika..
Wat maken ze er daar een puinhoop van zegquote:
Stelletje aso`s die Balinesen.quote:Op zondag 8 mei 2022 17:16 schreef engine het volgende:
[..]
Wat maken ze er daar een puinhoop van zeg
Snel weg met die manquote:Op zondag 8 mei 2022 17:20 schreef Mrsloveable het volgende:
Man midden op snelweg A1 uit auto gezet door vriendin
Dacht even dat het Sjellie was.quote:
Dat zal er tegenwoordig wel bij horenquote:Op zondag 8 mei 2022 17:45 schreef FreshFruit het volgende:
Waarom ga je aan RTL Boulevard verklaren dat je verkering uit is?
Voordat Yvonne het weet.quote:
Ik denk dat er gemoederen waren dat het uit was. En Boulevard even bevestiging wilde ofzquote:Op zondag 8 mei 2022 17:45 schreef FreshFruit het volgende:
Waarom ga je aan RTL Boulevard verklaren dat je verkering uit is?
Haar spionnen zitten overal.quote:
Is Jesse niks voor jou?quote:Op zondag 8 mei 2022 17:56 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ik denk dat er gemoederen waren dat het uit was. En Boulevard even bevestiging wilde ofz
Die lijkt me niet op jou te vallen.quote:
Voor jou zeker.quote:
Je raakt in de war met al dat Klamer Klaver Kramer etcquote:Op zondag 8 mei 2022 18:05 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Die lijkt me niet op jou te vallen.
Jesse Klamer.
Ben je wel actief op zoek dan?quote:Op zondag 8 mei 2022 18:08 schreef Mrsloveable het volgende:
Renze klamer idd, maar nee niet mijn typ
Jij actief op jacht?quote:
quote:
quote:Op zondag 8 mei 2022 18:16 schreef Mrsloveable het volgende:
Kijk als er nou een leuke gozer voor mijn voeten valt, dan raap ik hem wel op natuurlijk
En dan gooi je hem netjes in de vuilnisbak?quote:Op zondag 8 mei 2022 18:16 schreef Mrsloveable het volgende:
Kijk als er nou een leuke gozer voor mijn voeten valt, dan raap ik hem wel op natuurlijk
quote:Op zondag 8 mei 2022 18:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Below deck? Nee we hadden vroeger wel een tijdje een zeilboot
Nee, neem ik hem mee naar huisquote:Op zondag 8 mei 2022 18:16 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En dan gooi je hem netjes in de vuilnisbak?
Badeendjes horen niet in de prullenbak.quote:Op zondag 8 mei 2022 18:16 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En dan gooi je hem netjes in de vuilnisbak?
Foeiquote:
Stop hem wel eerst onder de douche, ruikt ie lekker weer frisquote:Op zondag 8 mei 2022 18:18 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Foei
dingen die op straat hebben gelegen zijn viesch
Gewoon even in bad stoppen.quote:Op zondag 8 mei 2022 18:18 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Foei
dingen die op straat hebben gelegen zijn viesch
Ik zou een zoutzuurbad nemen voor de zekerheidquote:Op zondag 8 mei 2022 18:18 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Stop hem wel eerst onder de douche, ruikt ie lekker weer fris
quote:Op zondag 8 mei 2022 18:19 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik zou een zoutzuurbad nemen voor de zekerheid
Gewoon met een Cif en een schuursponsquote:Op zondag 8 mei 2022 18:19 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik zou een zoutzuurbad nemen voor de zekerheid
Gaat bloederig worden met die stalen dingen hoorquote:Op zondag 8 mei 2022 18:30 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Gewoon met een Cif en een schuurspons
Dan de zachte kanquote:Op zondag 8 mei 2022 18:32 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Gaat bloederig worden met die stalen dingen hoor
Ga je mee naar de 40+parachutespringmeet?quote:Op zondag 8 mei 2022 18:16 schreef Mrsloveable het volgende:
Staat niet op mijn lijstje, ooit gekocht bij de bakker is het was niet echt lekker. En die bakker kan er wat van!!quote:Op zondag 8 mei 2022 16:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat ken ik wel ... Misschien ook eens maken zo'n bananenbrood
En een verrekijker mee om in de lucht te kijkenquote:Op zondag 8 mei 2022 18:33 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ga je mee naar de 40+parachutespringmeet?
Zet je campingstoel bij de landingsplaats en ze vallen als een blok voor je
Grappig btw als Paul zo loopt te slijmen gaat ze over de pis, als jij het doet is het primaquote:
Ligt er ook aan hoe.. en van Paul vond het eerst ook niet erg hoorquote:Op zondag 8 mei 2022 18:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Grappig btw als Paul zo loopt te slijmen gaat ze over de pis, als jij het doet is het prima
Uhhh.... best wel tenenkrommend, maar okquote:Op zondag 8 mei 2022 18:36 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ligt er ook aan hoe.. en van Paul vond het eerst ook niet erg hoor
Ligt er ook aan hoe je het doet, Paul doet het op een manier wat irritant begint te worden met zijn verhaaltjes.quote:Op zondag 8 mei 2022 18:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Grappig btw als Paul zo loopt te slijmen gaat ze over de pis, als jij het doet is het prima
KUCH !!!!quote:Op zondag 8 mei 2022 18:37 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ligt er ook aan hoe je het doet, Paul doet het op een manier wat irritant begint te worden met zijn verhaaltjes.
Daarom heet het ook ONZquote:Op zondag 8 mei 2022 18:39 schreef Soury het volgende:
Het is ook maar beter dat ik niet meer in ONZ mag reageren. Wat een debiel gedoe daar. Ja ik lees het wel. WTF !!! Nou het scheelt me een ban.
Ik mag er ook nog steeds niet komen en ik kan niet zeggen dat ik het mis.quote:Op zondag 8 mei 2022 18:39 schreef Soury het volgende:
Het is ook maar beter dat ik niet meer in ONZ mag reageren. Wat een debiel gedoe daar. Ja ik lees het wel. WTF !!! Nou het scheelt me een ban.
Welke?quote:Op zondag 8 mei 2022 18:41 schreef Mrsloveable het volgende:
Ik moet soms wel lachen om de topics in KLB
Echtquote:Op zondag 8 mei 2022 18:42 schreef chufi het volgende:
Feyenoord bedankt.... Ajax kan de titel bijna niet meer ontgaan
quote:Op zondag 8 mei 2022 18:42 schreef chufi het volgende:
Feyenoord bedankt.... Ajax kan de titel bijna niet meer ontgaan
Nou ik zou de discussie eigenlijk wel aan willen gaan maar dat kan niet.quote:Op zondag 8 mei 2022 18:40 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik mag er ook nog steeds niet komen en ik kan niet zeggen dat ik het mis.
dat soort zijn de betere jaquote:Op zondag 8 mei 2022 18:45 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Deze bijv KLB / Pizza geleverd zonder dankje
Zo was ONZ ook 10 jaar geleden. Er zaten leuke topics bij. Nu is het echt onzinquote:Op zondag 8 mei 2022 18:46 schreef pullup het volgende:
[..]
dat soort zijn de betere ja
Ben er al best lang niet meer wezen kijken, amuseerde me er ook vaak hoor
Ja dat dus. Zowel ONZ en KLB is echt niks meer aan. Compleet verneukt door een paar users/mods.quote:Op zondag 8 mei 2022 18:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Zo was ONZ ook 10 jaar geleden. Er zaten leuke topics bij. Nu is het echt onzin
Idd, daar heb ik vroeger vaak moeten lachen.quote:Op zondag 8 mei 2022 18:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Zo was ONZ ook 10 jaar geleden. Er zaten leuke topics bij. Nu is het echt onzin
Ik zie wel of ik het morgen weer vergeten ben .,,, ik zou ook weer chocomuffins maken, maar het is er nog niet van gekomenquote:Op zondag 8 mei 2022 18:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Staat niet op mijn lijstje, ooit gekocht bij de bakker is het was niet echt lekker. En die bakker kan er wat van!!
Ik had pizza ... wel een simpele uit de vriezer maar toevalquote:Op zondag 8 mei 2022 18:45 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Deze bijv KLB / Pizza geleverd zonder dankje
Gaat het dit jaar nog gebeuren?quote:Op zondag 8 mei 2022 18:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zie wel of ik het morgen weer vergeten ben .,,, ik zou ook weer chocomuffins maken, maar het is er nog niet van gekomen
Ja pissen op dakpannen, wildgroei in de wasbak met het toilet handdoekje, en iemand die zijn overtollige cd's op auto velgen had geplakt. Echt briljantquote:Op zondag 8 mei 2022 18:57 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Idd, daar heb ik vroeger vaak moeten lachen.
Daar trappen we niet inquote:
Dat waren pareltjes idd.quote:Op zondag 8 mei 2022 19:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja pissen op dakpannen, wildgroei in de wasbak met het toilet handdoekje, en iemand die zijn overtollige cd's op auto velgen had geplakt. Echt briljant
En wat gaan we eten !!!!quote:
Hey Soury.quote:
Ja heyquote:
Hoe was jouw dag?quote:
Gaat je niks aan.quote:
Sprak net iemand die er wel moeite mee had, mocht het er niet over hebbenquote:
Moeders he? Was wel even gezellig broer en zus waren er ook. Dus kippenhok en om twee uur vanmiddag wilde ik wegquote:
Ik klik soms nieuw of actief topic aan en dan zie het voorbij komenquote:Op zondag 8 mei 2022 18:46 schreef pullup het volgende:
[..]
dat soort zijn de betere ja
Ben er al best lang niet meer wezen kijken, amuseerde me er ook vaak hoor
Dat is wel leuk.En logisch dat je dan weg wil.quote:Op zondag 8 mei 2022 19:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Moeders he? Was wel even gezellig broer en zus waren er ook. Dus kippenhok en om twee uur vanmiddag wilde ik weg
Snapt net zo lekkerquote:Op zondag 8 mei 2022 19:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik had pizza ... wel een simpele uit de vriezer maar toeval
Ik trek een boel mensen niet meer en de dochter van mijn zus kwam ook nog langs met 2 kids. Ik ben geslooptquote:Op zondag 8 mei 2022 19:26 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat is wel leuk.En logisch dat je dan weg wil.
Een hoop gekakel bij elkaar dus.. vreselijk geluid kan dat slecht hebben helemaal als ergens eet/drinktquote:Op zondag 8 mei 2022 19:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik trek een boel mensen niet meer en de dochter van mijn zus kwam ook nog langs met 2 kids. Ik ben gesloopt
Je hebt je even laten zien,daar gaat het om.quote:Op zondag 8 mei 2022 19:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik trek een boel mensen niet meer en de dochter van mijn zus kwam ook nog langs met 2 kids. Ik ben gesloopt
`Pas op voor de kater morgen ...quote:Op zondag 8 mei 2022 19:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Moeders he? Was wel even gezellig broer en zus waren er ook. Dus kippenhok en om twee uur vanmiddag wilde ik weg
Ja maar dat doe ik wel regelmatig hoor. Mijn moeder is 90 dit jaar maar verder niks mis mee. Nou ze laat wel wat versloffen qua schoonmaak ofzo. Maar dat is te overzien. En die oren....maar daar wil en kan ze niks over horen. Ze wordt echt doofquote:Op zondag 8 mei 2022 19:31 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Je hebt je even laten zien,daar gaat het om.
Dat hebben wij al jaren niet meer gelukkigquote:Op zondag 8 mei 2022 19:33 schreef FreshFruit het volgende:
Bij ons binnenkort weer een "Familiedag."
Ik trek dat echt niet.
Die Neven en nichtendagen doe ik ook niet meer rot op.quote:Op zondag 8 mei 2022 19:33 schreef FreshFruit het volgende:
Bij ons binnenkort weer een "Familiedag."
Ik trek dat echt niet.
Mooie leeftijd,en jammer dat ze geen gehoorapparaatje wil.Er zou een wereld voor haar open gaan.quote:Op zondag 8 mei 2022 19:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja maar dat doe ik wel regelmatig hoor. Mijn moeder is 90 dit jaar maar verder niks mis mee. Nou ze laat wel wat versloffen qua schoonmaak ofzo. Maar dat is te overzien. En die oren....maar daar wil en kan ze niks over horen. Ze wordt echt doofWe steken de draak ermee
Zal ik ook komen, we zijn toch broersquote:Op zondag 8 mei 2022 19:35 schreef FreshFruit het volgende:
Georganiseerd door 2 trutjes, dus het gaat geen feest worden.
Sommige waren best wel leuk hoor,maar die waren dan volgens sommige weer te erg.quote:Op zondag 8 mei 2022 19:35 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dat hebben wij al jaren niet meer gelukkig
Jij bent altijd welkom.quote:Op zondag 8 mei 2022 19:41 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zal ik ook komen, we zijn toch broers
Ja echt he? Als ik tegenover haar zit één op één gaat dat goed. Met meerdere mensen om haar heen verliest ze het gesprek. Het is zo simpel maar ze verdomd het. Weet je, het niet eens voor haar een probleem maar ook voor anderen ze lult maar wat mee en dan heb ik zelf soms ook geen zin meer om wat te vertellen.quote:Op zondag 8 mei 2022 19:38 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Mooie leeftijd,en jammer dat ze geen gehoorapparaatje wil.Er zou een wereld voor haar open gaan.
Ik ben voor 80% doof aan 1 oor,en je merkt zoveel verschil met een oortje.quote:Op zondag 8 mei 2022 19:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja echt he? Als ik tegenover haar zit één op één gaat dat goed. Met meerdere mensen om haar heen verliest ze het gesprek. Het is zo simpel maar ze verdomd het. Weet je, het niet eens voor haar een probleem maar ook voor anderen ze lult maar wat mee en dan heb ik zelf soms ook geen zin meer om wat te vertellen.
Zeker met de oortjes die tegenwoordig te verkrijgen zijn.quote:Op zondag 8 mei 2022 19:45 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik ben voor 80% doof aan 1 oor,en je merkt zoveel verschil met een oortje.
Achja dat hou toch dat een paar zijn die iets wel leuk vinden en anderen weer niet..quote:Op zondag 8 mei 2022 19:42 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Sommige waren best wel leuk hoor,maar die waren dan volgens sommige weer te erg.
Dus nu is het puzzeltocht en thee drinken en een pannenkoek.
Mijn zus heeft dat ook nu, die heeft jaren in gejekker sloop gedoe gestaan. En ze is er fucking blij mee. Je ziet het ook niet. De TV staat 50% minder.quote:Op zondag 8 mei 2022 19:45 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik ben voor 80% doof aan 1 oor,en je merkt zoveel verschil met een oortje.
Ik mocht er ooit eentje proberen,ik schrok gewoon.quote:Op zondag 8 mei 2022 19:46 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zeker met de oortjes die tegenwoordig te verkrijgen zijn.
Ga je mee?quote:Op zondag 8 mei 2022 19:47 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Achja dat hou toch dat een paar zijn die iets wel leuk vinden en anderen weer niet..
Maar zo'n puzzeltocht is wel leuk
Hou daar niet zo van, van Bijbelse tekstenquote:Op zondag 8 mei 2022 19:50 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ga je mee?
Het gaat wel over bijbelse teksten.
Of pesten dat je wat en dan niks zeggen dat deed ik bij mijn opa en dan ging hij dat oording opschroeven en die ging dan piepenquote:Op zondag 8 mei 2022 19:48 schreef aloa het volgende:
Mijn pa heeft ook een oording, maar doet het niet in![]()
Hard schreeuwen altijd
Een bedrijf waar ik eens werkte begon ze ook te maken. Een vrouw die het probeerde kreeg tranen in haar ogen dat ze weer zo goed kan horen.quote:Op zondag 8 mei 2022 19:47 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik mocht er ooit eentje proberen,ik schrok gewoon.
Met Spotify en zoquote:Op zondag 8 mei 2022 19:46 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zeker met de oortjes die tegenwoordig te verkrijgen zijn.
Vertel !!!quote:Op zondag 8 mei 2022 19:52 schreef FreshFruit het volgende:
Ik ben ooit booswoest geweest tijdens zo`n feest.
Ja dat piepen ken ik idd ook van hemquote:Op zondag 8 mei 2022 19:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Of pesten dat je wat en dan niks zeggen dat deed ik bij mijn opa en dan ging hij dat oording opschroeven en die ging dan piepen
Ja dat ging harder en harder en wij net doen als we praten, wat een kut kinderen waren wequote:
Waren?quote:Op zondag 8 mei 2022 19:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja dat ging harder en harder en wij net doen als we praten, wat een kut kinderen waren we
Kwamen tantes constant om geld vragen terwijl het een breng je eigen spul mee feest was.quote:
Ja achquote:
Ik heb een keer twee keer geld gekregen van een demente omaquote:Op zondag 8 mei 2022 19:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja dat ging harder en harder en wij net doen als we praten, wat een kut kinderen waren we
Wat is een "Breng je eigen spul mee" feestquote:Op zondag 8 mei 2022 19:56 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Kwamen tantes constant om geld vragen terwijl het een breng je eigen spul mee feest was.
Oma ,ik heb mijn zwemdiploma.quote:Op zondag 8 mei 2022 19:58 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik heb een keer twee keer geld gekregen van een demente oma![]()
Ik voel me nog steeds schuldig
Mijn moeder schrok zich een hoedje toen er verderop in de straat een auto voorbijreed ....quote:Op zondag 8 mei 2022 19:51 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Een bedrijf waar ik eens werkte begon ze ook te maken. Een vrouw die het probeerde kreeg tranen in haar ogen dat ze weer zo goed kan horen.
HAHAHAHAHA !!!!!! Zo slecht was ik toen nog nietquote:
Dat geloof ik direct.quote:Op zondag 8 mei 2022 20:00 schreef maily het volgende:
[..]
Mijn moeder schrok zich een hoedje toen er verderop in de straat een auto voorbijreed ....
Voor haar hoefde het niet. Ze zette de tv/radio wel wat harder. De tv met ondertiteling.quote:
Nu wel dan?quote:Op zondag 8 mei 2022 20:01 schreef Soury het volgende:
[..]
HAHAHAHAHA !!!!!! Zo slecht was ik toen nog niet
Was wel mooi,mijn vader had een master BBQ en we komen aan op dat feest waar iedereen een eigen zou hebben.quote:Op zondag 8 mei 2022 19:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Wat is een "Breng je eigen spul mee" feest
Het is ook een soort schaamte die mensen hebben. Ze moeten toegeven dat ze een hulpmiddel nodig hebben.quote:Op zondag 8 mei 2022 20:03 schreef maily het volgende:
[..]
Voor haar hoefde het niet. Ze zette de tv/radio wel wat harder. De tv met ondertiteling.
Ze droeg ze als er visite was ....
Wil je wat kwijt ofzo? Zeg het maar hoor, ik kan wel tegen een stootjequote:
Ik heb geen schaamte, maar Soul zegt soms wel dat het iets zachter kan.quote:Op zondag 8 mei 2022 20:05 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het is ook een soort schaamte die mensen hebben. Ze moeten toegeven dat ze een hulpmiddel nodig hebben.
Dat is precies wat mijn moeder heeft. Ze gooit het al jaren op corona enzo.quote:Op zondag 8 mei 2022 20:05 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het is ook een soort schaamte die mensen hebben. Ze moeten toegeven dat ze een hulpmiddel nodig hebben.
Sorry, beetje sarcastischquote:Op zondag 8 mei 2022 20:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Wil je wat kwijt ofzo? Zeg het maar hoor, ik kan wel tegen een stootje
Dat doe je niet zo goedquote:
Al jaren?quote:Op zondag 8 mei 2022 20:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat is precies wat mijn moeder heeft. Ze gooit het al jaren op corona enzo.
Ja nou ja ik laat het maarquote:
quote:
Ik vergeet niks he?quote:
Snap ik.quote:
Gek eigenlijk want ze hebben vaak die koptelefoon maar op één oorquote:Op zondag 8 mei 2022 20:11 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Snap ik.
ik dacht een paar jaar geleden wel even te kunnen Dj worden,dat is dus vrij lastig met 1 oor.
Zodat ze aan het andere oor kunnen luisteren welke speelt.quote:Op zondag 8 mei 2022 20:12 schreef engine het volgende:
[..]
Gek eigenlijk want ze hebben vaak die koptelefoon maar op één oor
ja helaas danquote:Op zondag 8 mei 2022 20:14 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Zodat ze aan het andere oor kunnen luisteren welke speelt.
Er is wel een dove DJ.quote:
quote:Op zondag 8 mei 2022 20:17 schreef aloa het volgende:
[..]
Wie?
Ik wou ook altijd DJ worden, maar dat was in de tijd van Ben Liebrand
Skerp.quote:
Yoko Ono weet er alles vanquote:
Nee.quote:
Nog een paar uurtjes.quote:
Dat zou ik dan niet doenquote:
Wat is dat in het midden?quote:
Je bent nog jong, dus dan kan het nog meevallenquote:Op zondag 8 mei 2022 20:33 schreef engine het volgende:
Werd gisteravond wel versierd door een vrouw dubbel mijn leeftijdToch maar even overgeslagen.
Bloedworstquote:
Nouja dubbel mijn leeftijd is overdreven maar wel richting 60 als ik moet gokken.quote:Op zondag 8 mei 2022 20:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Je bent nog jong, dus dan kan het nog meevallen
Oh okay nou smakelijk maarquote:
54%quote:
Op een oude fietsquote:
Eet smakelijk!quote:
Hoef niet te lerenquote:
Welkom in 40+ maatquote:
Nicequote:
Wie werd er kampioen voor de oorlog?quote:Op zondag 8 mei 2022 21:25 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Net ouderwets avondje voetbal gekeken bij mijn vader erg leuk
WIe speelden er dan? Vlissingse boys?quote:Op zondag 8 mei 2022 21:25 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Net ouderwets avondje voetbal gekeken bij mijn vader erg leuk
Ja dan wordt je oudquote:Op zondag 8 mei 2022 21:33 schreef BoonDockSaint het volgende:
Mijn korte termijn geheugen is best slecht best eng eigenlijk
quote:Op zondag 8 mei 2022 21:35 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Sabotage bij zon pitstop lijkt me best leuk
quote:Op zondag 8 mei 2022 21:35 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Sabotage bij zon pitstop lijkt me best leuk
ff kijkenquote:
Daar was een mooie reclame van.quote:
Een van de leukste reclames ooitquote:
Al die reclames van hun waren geweldig.quote:
Dat klinkt wel verdiendquote:Op zondag 8 mei 2022 21:55 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Een lange momentsleutel in zijn reet !!!
Jaquote:Op zondag 8 mei 2022 21:55 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Al die reclames van hun waren geweldig.
Er komt een moment...quote:
Nu skip je zequote:Op zondag 8 mei 2022 21:57 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ja![]()
Vroegâh… keek je voor de lol naar reclameblokken.
Zekers zoals die van hun met het museum en Bill Clinton.quote:Op zondag 8 mei 2022 21:57 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ja![]()
Vroegâh… keek je voor de lol naar reclameblokken.
Al die gasten met die redbull shirts ofzo kijk ik ook dood en als ze willen vechtenquote:
Kapot om gelachen destijds.quote:
Aan de andere kant is het wel ff lekker om te alles te laten gaan hierquote:
40+ is soms toch ook zen.quote:Op zondag 8 mei 2022 22:03 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Aan de andere kant is het wel ff lekker om te alles te laten gaan hier
Of even wat tegen de muurtjes schoppenquote:
Grote jongen die de muurtjes in een bunker door midden schoptquote:
BDS, de man die sneller schopt dan zijn schaduwquote:
Met jezelf vechtenquote:Op zondag 8 mei 2022 22:16 schreef pullup het volgende:
[..]
BDS, de man die sneller schopt dan zijn schaduw
Deze mocht destijds niet op tv, maar ik vind hem geniaalquote:Op zondag 8 mei 2022 21:55 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Al die reclames van hun waren geweldig.
quote:Op zondag 8 mei 2022 22:16 schreef pullup het volgende:
[..]
BDS, de man die sneller schopt dan zijn schaduw
Verdikkeme, ik ben spuit 11quote:
Spuit 11.quote:Op zondag 8 mei 2022 22:18 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Deze mocht destijds niet op tv, maar ik vind hem geniaal![]()
quote:
Zegquote:Op zondag 8 mei 2022 22:19 schreef BoonDockSaint het volgende:
Kost niks en ik fiets altijd langs een gym en ik zie die malloten allemaal en moet altijd lachen
Jaquote:
Ben jij ook zon debiel die in zon zon zweet ruimte met moeilijke apparaten zit te klotenquote:
Ik jaag in ieder geval niet op geestenquote:Op zondag 8 mei 2022 22:21 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ben jij ook zon debiel die in zon zon zweet ruimte met moeilijke apparaten zit te kloten
Zwetende meurende stink hokken vol met idioten die denken dat ze goed bezig zijnquote:
Hij moet niet lopen maar rijden.quote:
Doe ik mooi wel. Ik ga ook naar de sportschool.quote:Op zondag 8 mei 2022 22:30 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Jij moet je er niet mee bemoeien ff !!!
Ben je daar schoonmaakster?quote:Op zondag 8 mei 2022 22:35 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Doe ik mooi wel. Ik ga ook naar de sportschool.
Waarom denk je dat dat hip is ofzo ?quote:Op zondag 8 mei 2022 22:35 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Doe ik mooi wel. Ik ga ook naar de sportschool.
Hoezo, als ..........quote:Op zondag 8 mei 2022 22:39 schreef BoonDockSaint het volgende:
Als ik een terrorist zou zijn zou ik sportscholen opblazen
Das pas ongezondquote:Op zondag 8 mei 2022 22:34 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik doe alles in de buitenlucht joggen zwemmen fietsen
Veel luchtvervuiling die jij zomaar inademt.quote:
Met de auto naar de sportschool en daar elkaar ziek maken is beter als wat ik doequote:Op zondag 8 mei 2022 22:42 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Veel luchtvervuiling die jij zomaar inademt.
quote:Op zondag 8 mei 2022 22:44 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Met de auto naar de sportschool en daar elkaar ziek maken is beter als wat ik doe
over de duinen lopen en in de zee zwemmen ?
Geweldig nummer.quote:
Daat wordt je helemaal zen van.quote:Op zondag 8 mei 2022 22:56 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Mijn oude werkgever zette die altijd op eind van de dag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |