quote:Op zondag 8 mei 2022 18:16 schreef Mrsloveable het volgende:
Kijk als er nou een leuke gozer voor mijn voeten valt, dan raap ik hem wel op natuurlijk
En dan gooi je hem netjes in de vuilnisbak?quote:Op zondag 8 mei 2022 18:16 schreef Mrsloveable het volgende:
Kijk als er nou een leuke gozer voor mijn voeten valt, dan raap ik hem wel op natuurlijk
quote:Op zondag 8 mei 2022 18:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Below deck? Nee we hadden vroeger wel een tijdje een zeilboot
Nee, neem ik hem mee naar huisquote:Op zondag 8 mei 2022 18:16 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En dan gooi je hem netjes in de vuilnisbak?
Badeendjes horen niet in de prullenbak.quote:Op zondag 8 mei 2022 18:16 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En dan gooi je hem netjes in de vuilnisbak?
Foeiquote:
Stop hem wel eerst onder de douche, ruikt ie lekker weer frisquote:Op zondag 8 mei 2022 18:18 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Foei
dingen die op straat hebben gelegen zijn viesch
Gewoon even in bad stoppen.quote:Op zondag 8 mei 2022 18:18 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Foei
dingen die op straat hebben gelegen zijn viesch
Ik zou een zoutzuurbad nemen voor de zekerheidquote:Op zondag 8 mei 2022 18:18 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Stop hem wel eerst onder de douche, ruikt ie lekker weer fris
quote:Op zondag 8 mei 2022 18:19 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik zou een zoutzuurbad nemen voor de zekerheid
Gewoon met een Cif en een schuursponsquote:Op zondag 8 mei 2022 18:19 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik zou een zoutzuurbad nemen voor de zekerheid
Gaat bloederig worden met die stalen dingen hoorquote:Op zondag 8 mei 2022 18:30 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Gewoon met een Cif en een schuurspons
Dan de zachte kanquote:Op zondag 8 mei 2022 18:32 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Gaat bloederig worden met die stalen dingen hoor
Ga je mee naar de 40+parachutespringmeet?quote:Op zondag 8 mei 2022 18:16 schreef Mrsloveable het volgende:
Staat niet op mijn lijstje, ooit gekocht bij de bakker is het was niet echt lekker. En die bakker kan er wat van!!quote:Op zondag 8 mei 2022 16:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat ken ik wel ... Misschien ook eens maken zo'n bananenbrood
En een verrekijker mee om in de lucht te kijkenquote:Op zondag 8 mei 2022 18:33 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ga je mee naar de 40+parachutespringmeet?
Zet je campingstoel bij de landingsplaats en ze vallen als een blok voor je
Grappig btw als Paul zo loopt te slijmen gaat ze over de pis, als jij het doet is het primaquote:
Ligt er ook aan hoe.. en van Paul vond het eerst ook niet erg hoorquote:Op zondag 8 mei 2022 18:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Grappig btw als Paul zo loopt te slijmen gaat ze over de pis, als jij het doet is het prima
Uhhh.... best wel tenenkrommend, maar okquote:Op zondag 8 mei 2022 18:36 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ligt er ook aan hoe.. en van Paul vond het eerst ook niet erg hoor
Ligt er ook aan hoe je het doet, Paul doet het op een manier wat irritant begint te worden met zijn verhaaltjes.quote:Op zondag 8 mei 2022 18:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Grappig btw als Paul zo loopt te slijmen gaat ze over de pis, als jij het doet is het prima
KUCH !!!!quote:Op zondag 8 mei 2022 18:37 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ligt er ook aan hoe je het doet, Paul doet het op een manier wat irritant begint te worden met zijn verhaaltjes.
Daarom heet het ook ONZquote:Op zondag 8 mei 2022 18:39 schreef Soury het volgende:
Het is ook maar beter dat ik niet meer in ONZ mag reageren. Wat een debiel gedoe daar. Ja ik lees het wel. WTF !!! Nou het scheelt me een ban.
Ik mag er ook nog steeds niet komen en ik kan niet zeggen dat ik het mis.quote:Op zondag 8 mei 2022 18:39 schreef Soury het volgende:
Het is ook maar beter dat ik niet meer in ONZ mag reageren. Wat een debiel gedoe daar. Ja ik lees het wel. WTF !!! Nou het scheelt me een ban.
Welke?quote:Op zondag 8 mei 2022 18:41 schreef Mrsloveable het volgende:
Ik moet soms wel lachen om de topics in KLB
Echtquote:Op zondag 8 mei 2022 18:42 schreef chufi het volgende:
Feyenoord bedankt.... Ajax kan de titel bijna niet meer ontgaan
quote:Op zondag 8 mei 2022 18:42 schreef chufi het volgende:
Feyenoord bedankt.... Ajax kan de titel bijna niet meer ontgaan
Nou ik zou de discussie eigenlijk wel aan willen gaan maar dat kan niet.quote:Op zondag 8 mei 2022 18:40 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik mag er ook nog steeds niet komen en ik kan niet zeggen dat ik het mis.
dat soort zijn de betere jaquote:Op zondag 8 mei 2022 18:45 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Deze bijv KLB / Pizza geleverd zonder dankje
Zo was ONZ ook 10 jaar geleden. Er zaten leuke topics bij. Nu is het echt onzinquote:Op zondag 8 mei 2022 18:46 schreef pullup het volgende:
[..]
dat soort zijn de betere ja
Ben er al best lang niet meer wezen kijken, amuseerde me er ook vaak hoor
Ja dat dus. Zowel ONZ en KLB is echt niks meer aan. Compleet verneukt door een paar users/mods.quote:Op zondag 8 mei 2022 18:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Zo was ONZ ook 10 jaar geleden. Er zaten leuke topics bij. Nu is het echt onzin
Idd, daar heb ik vroeger vaak moeten lachen.quote:Op zondag 8 mei 2022 18:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Zo was ONZ ook 10 jaar geleden. Er zaten leuke topics bij. Nu is het echt onzin
Ik zie wel of ik het morgen weer vergeten ben .,,, ik zou ook weer chocomuffins maken, maar het is er nog niet van gekomenquote:Op zondag 8 mei 2022 18:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Staat niet op mijn lijstje, ooit gekocht bij de bakker is het was niet echt lekker. En die bakker kan er wat van!!
Ik had pizza ... wel een simpele uit de vriezer maar toevalquote:Op zondag 8 mei 2022 18:45 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Deze bijv KLB / Pizza geleverd zonder dankje
Gaat het dit jaar nog gebeuren?quote:Op zondag 8 mei 2022 18:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zie wel of ik het morgen weer vergeten ben .,,, ik zou ook weer chocomuffins maken, maar het is er nog niet van gekomen
Ja pissen op dakpannen, wildgroei in de wasbak met het toilet handdoekje, en iemand die zijn overtollige cd's op auto velgen had geplakt. Echt briljantquote:Op zondag 8 mei 2022 18:57 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Idd, daar heb ik vroeger vaak moeten lachen.
Daar trappen we niet inquote:
Dat waren pareltjes idd.quote:Op zondag 8 mei 2022 19:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja pissen op dakpannen, wildgroei in de wasbak met het toilet handdoekje, en iemand die zijn overtollige cd's op auto velgen had geplakt. Echt briljant
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |