Dat geloof ik direct.quote:Op zondag 8 mei 2022 20:00 schreef maily het volgende:
[..]
Mijn moeder schrok zich een hoedje toen er verderop in de straat een auto voorbijreed ....
Voor haar hoefde het niet. Ze zette de tv/radio wel wat harder. De tv met ondertiteling.quote:
Nu wel dan?quote:Op zondag 8 mei 2022 20:01 schreef Soury het volgende:
[..]
HAHAHAHAHA !!!!!! Zo slecht was ik toen nog niet
Was wel mooi,mijn vader had een master BBQ en we komen aan op dat feest waar iedereen een eigen zou hebben.quote:Op zondag 8 mei 2022 19:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Wat is een "Breng je eigen spul mee" feest
Het is ook een soort schaamte die mensen hebben. Ze moeten toegeven dat ze een hulpmiddel nodig hebben.quote:Op zondag 8 mei 2022 20:03 schreef maily het volgende:
[..]
Voor haar hoefde het niet. Ze zette de tv/radio wel wat harder. De tv met ondertiteling.
Ze droeg ze als er visite was ....
Wil je wat kwijt ofzo? Zeg het maar hoor, ik kan wel tegen een stootjequote:
Ik heb geen schaamte, maar Soul zegt soms wel dat het iets zachter kan.quote:Op zondag 8 mei 2022 20:05 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het is ook een soort schaamte die mensen hebben. Ze moeten toegeven dat ze een hulpmiddel nodig hebben.
Dat is precies wat mijn moeder heeft. Ze gooit het al jaren op corona enzo.quote:Op zondag 8 mei 2022 20:05 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het is ook een soort schaamte die mensen hebben. Ze moeten toegeven dat ze een hulpmiddel nodig hebben.
Sorry, beetje sarcastischquote:Op zondag 8 mei 2022 20:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Wil je wat kwijt ofzo? Zeg het maar hoor, ik kan wel tegen een stootje
Dat doe je niet zo goedquote:
Al jaren?quote:Op zondag 8 mei 2022 20:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat is precies wat mijn moeder heeft. Ze gooit het al jaren op corona enzo.
Ja nou ja ik laat het maarquote:
quote:
Ik vergeet niks he?quote:
Snap ik.quote:
Gek eigenlijk want ze hebben vaak die koptelefoon maar op één oorquote:Op zondag 8 mei 2022 20:11 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Snap ik.
ik dacht een paar jaar geleden wel even te kunnen Dj worden,dat is dus vrij lastig met 1 oor.
Zodat ze aan het andere oor kunnen luisteren welke speelt.quote:Op zondag 8 mei 2022 20:12 schreef engine het volgende:
[..]
Gek eigenlijk want ze hebben vaak die koptelefoon maar op één oor
ja helaas danquote:Op zondag 8 mei 2022 20:14 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Zodat ze aan het andere oor kunnen luisteren welke speelt.
Er is wel een dove DJ.quote:
quote:Op zondag 8 mei 2022 20:17 schreef aloa het volgende:
[..]
Wie?
Ik wou ook altijd DJ worden, maar dat was in de tijd van Ben Liebrand
Skerp.quote:
Yoko Ono weet er alles vanquote:
Nee.quote:
Nog een paar uurtjes.quote:
Dat zou ik dan niet doenquote:
Wat is dat in het midden?quote:
Je bent nog jong, dus dan kan het nog meevallenquote:Op zondag 8 mei 2022 20:33 schreef engine het volgende:
Werd gisteravond wel versierd door een vrouw dubbel mijn leeftijdToch maar even overgeslagen.
Bloedworstquote:
Nouja dubbel mijn leeftijd is overdreven maar wel richting 60 als ik moet gokken.quote:Op zondag 8 mei 2022 20:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Je bent nog jong, dus dan kan het nog meevallen
Oh okay nou smakelijk maarquote:
54%quote:
Op een oude fietsquote:
Eet smakelijk!quote:
Hoef niet te lerenquote:
Welkom in 40+ maatquote:
Nicequote:
Wie werd er kampioen voor de oorlog?quote:Op zondag 8 mei 2022 21:25 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Net ouderwets avondje voetbal gekeken bij mijn vader erg leuk
WIe speelden er dan? Vlissingse boys?quote:Op zondag 8 mei 2022 21:25 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Net ouderwets avondje voetbal gekeken bij mijn vader erg leuk
Ja dan wordt je oudquote:Op zondag 8 mei 2022 21:33 schreef BoonDockSaint het volgende:
Mijn korte termijn geheugen is best slecht best eng eigenlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |