Ik ben voor 80% doof aan 1 oor,en je merkt zoveel verschil met een oortje.quote:Op zondag 8 mei 2022 19:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja echt he? Als ik tegenover haar zit één op één gaat dat goed. Met meerdere mensen om haar heen verliest ze het gesprek. Het is zo simpel maar ze verdomd het. Weet je, het niet eens voor haar een probleem maar ook voor anderen ze lult maar wat mee en dan heb ik zelf soms ook geen zin meer om wat te vertellen.
Zeker met de oortjes die tegenwoordig te verkrijgen zijn.quote:Op zondag 8 mei 2022 19:45 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik ben voor 80% doof aan 1 oor,en je merkt zoveel verschil met een oortje.
Achja dat hou toch dat een paar zijn die iets wel leuk vinden en anderen weer niet..quote:Op zondag 8 mei 2022 19:42 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Sommige waren best wel leuk hoor,maar die waren dan volgens sommige weer te erg.
Dus nu is het puzzeltocht en thee drinken en een pannenkoek.
Mijn zus heeft dat ook nu, die heeft jaren in gejekker sloop gedoe gestaan. En ze is er fucking blij mee. Je ziet het ook niet. De TV staat 50% minder.quote:Op zondag 8 mei 2022 19:45 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik ben voor 80% doof aan 1 oor,en je merkt zoveel verschil met een oortje.
Ik mocht er ooit eentje proberen,ik schrok gewoon.quote:Op zondag 8 mei 2022 19:46 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zeker met de oortjes die tegenwoordig te verkrijgen zijn.
Ga je mee?quote:Op zondag 8 mei 2022 19:47 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Achja dat hou toch dat een paar zijn die iets wel leuk vinden en anderen weer niet..
Maar zo'n puzzeltocht is wel leuk
Hou daar niet zo van, van Bijbelse tekstenquote:Op zondag 8 mei 2022 19:50 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ga je mee?
Het gaat wel over bijbelse teksten.
Of pesten dat je wat en dan niks zeggen dat deed ik bij mijn opa en dan ging hij dat oording opschroeven en die ging dan piepenquote:Op zondag 8 mei 2022 19:48 schreef aloa het volgende:
Mijn pa heeft ook een oording, maar doet het niet in![]()
Hard schreeuwen altijd
Een bedrijf waar ik eens werkte begon ze ook te maken. Een vrouw die het probeerde kreeg tranen in haar ogen dat ze weer zo goed kan horen.quote:Op zondag 8 mei 2022 19:47 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik mocht er ooit eentje proberen,ik schrok gewoon.
Met Spotify en zoquote:Op zondag 8 mei 2022 19:46 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zeker met de oortjes die tegenwoordig te verkrijgen zijn.
Vertel !!!quote:Op zondag 8 mei 2022 19:52 schreef FreshFruit het volgende:
Ik ben ooit booswoest geweest tijdens zo`n feest.
Ja dat piepen ken ik idd ook van hemquote:Op zondag 8 mei 2022 19:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Of pesten dat je wat en dan niks zeggen dat deed ik bij mijn opa en dan ging hij dat oording opschroeven en die ging dan piepen
Ja dat ging harder en harder en wij net doen als we praten, wat een kut kinderen waren wequote:
Waren?quote:Op zondag 8 mei 2022 19:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja dat ging harder en harder en wij net doen als we praten, wat een kut kinderen waren we
Kwamen tantes constant om geld vragen terwijl het een breng je eigen spul mee feest was.quote:
Ja achquote:
Ik heb een keer twee keer geld gekregen van een demente omaquote:Op zondag 8 mei 2022 19:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja dat ging harder en harder en wij net doen als we praten, wat een kut kinderen waren we
Wat is een "Breng je eigen spul mee" feestquote:Op zondag 8 mei 2022 19:56 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Kwamen tantes constant om geld vragen terwijl het een breng je eigen spul mee feest was.
Oma ,ik heb mijn zwemdiploma.quote:Op zondag 8 mei 2022 19:58 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik heb een keer twee keer geld gekregen van een demente oma![]()
Ik voel me nog steeds schuldig
Mijn moeder schrok zich een hoedje toen er verderop in de straat een auto voorbijreed ....quote:Op zondag 8 mei 2022 19:51 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Een bedrijf waar ik eens werkte begon ze ook te maken. Een vrouw die het probeerde kreeg tranen in haar ogen dat ze weer zo goed kan horen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |