Heel bijzondere beslissing. Bal gaat duidelijk via speler van Heerenveen naar boven en dan duikt iequote:
typen kost tijd met al die topic kapers hierquote:
Wordt tegen zijn voet geschopt. Of dat dan een strafschop is is weer wat anders.quote:Op zondag 8 mei 2022 15:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Heel bijzondere beslissing. Bal gaat duidelijk via speler van Heerenveen naar boven en dan duikt ie
Ik zou het toch prettig vinden als je voortaan een nieuwe TT verzintquote:Op zondag 8 mei 2022 15:16 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
typen kost tijd met al die topic kapers hier
anders een ban zekerquote:Op zondag 8 mei 2022 15:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik zou het toch prettig vinden als je voortaan een nieuwe TT verzint
Hij had natuurlijk wel een kaart moeten krijgen net.quote:Op zondag 8 mei 2022 15:18 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Brobbey veel te sterk voor die glazen verdedigers van AZ.
Schouderduw van Brobbeyquote:Op zondag 8 mei 2022 15:18 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Hij had natuurlijk wel een kaart moeten krijgen net.
Hitler is een smerige racist anders had Brobbeast er allang 4 in liggen.quote:Op zondag 8 mei 2022 15:18 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Brobbey veel te sterk voor die glazen verdedigers van AZ.
quote:Op zondag 8 mei 2022 15:23 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Hitler is een smerige racist anders had Brobbeast er allang 4 in liggen.
Boosquote:Op zondag 8 mei 2022 15:23 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Hitler is een smerige racist anders had Brobbeast er allang 4 in liggen.
Wat is je voorstelquote:Op zondag 8 mei 2022 15:23 schreef Zorro het volgende:
Blijft apart dat Vitesse nu in de 53e minuut zit en dadelijk in de 2e helft weer doodleuk op 45:00 wordt begonnen
Zuivere speeltijdquote:
Sjaak, ben jij het?quote:Op zondag 8 mei 2022 15:23 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Schouderduw van Brobbey
Vrije trap tegen
Indi probeert hem een judo worp toe te brengen
Brobbey krijgt de vrije trap tegen
Hitler is weer lekker anti-Ajax![]()
En natuurlijk moet Ajax dan geel krijgen
Die “grap” is inderdaad al zes jaar niet meer leuk.quote:Op zondag 8 mei 2022 15:27 schreef AFCNiels het volgende:
Mensen die Higler Hitler noemen hebben een kleine piemel.
Kan alleen maar penaltys scorenquote:Op zondag 8 mei 2022 15:35 schreef Dale__Cooper het volgende:
Karlsson doet maar weinig met de ruimte die die af en toe krijgt.
Bedankt voor deze heldere bijdrage.quote:Op zondag 8 mei 2022 15:41 schreef klaasweetalles het volgende:
Er moet echt veel gebeuren bij ajax wil het de eerste ronde in de CL overleven
o wacht geen TD en nog steeds geen trainer
Ik vind dit gewoon geen top elftal
Ben benieuwd wie ze gaan halen
o wacht geen TD voor de 2e keer
Wat een eye-opener is ditquote:Op zondag 8 mei 2022 15:41 schreef klaasweetalles het volgende:
Er moet echt veel gebeuren bij ajax wil het de eerste ronde in de CL overleven
o wacht geen TD en nog steeds geen trainer
Ik vind dit gewoon geen top elftal
Ben benieuwd wie ze gaan halen
o wacht geen TD voor de 2e keer
quote:Op zondag 8 mei 2022 15:51 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik wil PSV feliciteren met het kampioenschap.
Vind ik ook, wat een volidioot.quote:
Je heb niets aan tadic als je zo terug gedrongen wordtquote:
Dat is toch alleen maar groot sterk etcquote:
quote:Op zondag 8 mei 2022 15:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat is toch alleen maar groot sterk etc
AZ doet het de laatste jaren toch wel goed tegen de grote clubs.quote:Op zondag 8 mei 2022 16:12 schreef Salina het volgende:
Dit is een leuke verrassing, zo op deze gemoedelijke, ietwat saaie (tot nu toe) sportmiddag.
Allemaal sinds John van de Brom daar weg is.quote:Op zondag 8 mei 2022 16:14 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
AZ doet het de laatste jaren toch wel goed tegen de grote clubs.
Toen is de stijgende lijn definitief ingezet.quote:Op zondag 8 mei 2022 16:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Allemaal sinds John van de Brom daar weg is.
Voor een punt had ik vooraf getekendquote:Op zondag 8 mei 2022 16:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zolang Ajax maar niet wint kan ik er nog wel mee leven
Ik heb liever dat de titel maar zo snel mogelijk binnen is, ik vind het de laatste tijd allemaal niet overtuigend overkomen.quote:
Scheelt toch dat je een wedstrijd gelijk kan spelen ipv winnen ja.quote:
Dan mag er in ieder geval niet worden verzaakt, tis ietsquote:Op zondag 8 mei 2022 16:18 schreef WethouderHekking het volgende:
Als PSV op 2 punten gaat komen kunnen er toch nog knotsgekke dingen gaan gebeuren.
Echt een heel matig seizoen zo.quote:Op zondag 8 mei 2022 16:18 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik heb liever dat de titel maar zo snel mogelijk binnen is, ik vind het de laatste tijd allemaal niet overtuigend overkomen.
Precies, in het begin zag het spel er echt prima uit, maar de laatste tijd zijn zelfs alle overwinningen niet om aan te zien.quote:Op zondag 8 mei 2022 16:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Echt een heel matig seizoen zo.
En het begon zo goed.
Gelukkig heb ik veel wedstrijden van Ajax gemist de laatste maanden.quote:Op zondag 8 mei 2022 16:24 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Precies, in het begin zag het spel er echt prima uit, maar de laatste tijd zijn zelfs alle overwinningen niet om aan te zien.
Je hebt dus eigenlijk niks gemist.quote:Op zondag 8 mei 2022 16:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik veel wedstrijden van Ajax gemist de laatste maanden.
quote:Op zondag 8 mei 2022 16:27 schreef Frozen-assassin het volgende:
Overigens wel erg laf van Pascal Jansen. Bij winst wipt ie over Twente heen, maar wisselt niet offensief
quote:Op zondag 8 mei 2022 16:27 schreef Frozen-assassin het volgende:
Overigens wel erg laf van Pascal Jansen. Bij winst wipt ie over Twente heen, maar wisselt niet offensief
Tsja Ajax op momenten ook niet, maar goed die winnen ook geregeld, net als H’veen laatste wekenquote:Op zondag 8 mei 2022 16:26 schreef Frozen-assassin het volgende:
Een zeer belangrijk punt. Nu zou je theoretisch nog een keer gelijk mogen spelen. Maar ja je hebt Heerenveen en Vitesse straks. Die kunnen er werkelijk niets van.
Heb je nog hoop op het kampioenschap voor PSV?quote:Op zondag 8 mei 2022 16:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tsja Ajax op momenten ook niet, maar goed die winnen ook geregeld, net als H’veen laatste weken
Niet per se, maar dat had ik bij De Graafschap - Ajax toen ook niet.quote:Op zondag 8 mei 2022 16:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heb je nog hoop op het kampioenschap voor PSV?
Ze kunnen wel een beetje gokken op Fey - Twe maar ik snap het wel jaquote:Op zondag 8 mei 2022 16:30 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Het is nou niet alsof ze nog wat te verliezen hebben... 5e plek is allang binnen.
Ja, maar dat dachten ze destijds van De Graafschap ook.quote:Op zondag 8 mei 2022 16:26 schreef Frozen-assassin het volgende:
Een zeer belangrijk punt. Nu zou je theoretisch nog een keer gelijk mogen spelen. Maar ja je hebt Heerenveen en Vitesse straks. Die kunnen er werkelijk niets van.
PSV wint zelden in de Kuip. Heb er weinig vertrouwen in. Hoop natuurlijk wel dat PSV wintquote:Op zondag 8 mei 2022 16:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als je dit niet wint moet je je doodschamen
Daar gelooft geen PSV'er meer in tochquote:Op zondag 8 mei 2022 16:50 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Feliciteren we PSV al met de titel?e
Ik niet nee, maar ik hoop er nog wel op.quote:Op zondag 8 mei 2022 16:51 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Daar gelooft geen PSV'er meer in toch
feyenoord gaat deze wedstrijd weggeven dat ziet iedere blindequote:
Dat gaat voooral Feyenoord opbreken in het laatste half uur, dus erg mooi.quote:
Sneu als je zo wenst te winnen, maar aan de andere kant ben ik niets anders gewend vanuit het zuidenquote:Op zondag 8 mei 2022 17:00 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Feyenoord kan natuurlijk gewoon verliezen zonder een probleem te hebben. Twente verloor ook. Dus laat PSV maar winnen
Typisch iets voor PSVers om zo de titel te winnen goh je verwacht het niet.quote:Op zondag 8 mei 2022 17:00 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Feyenoord kan natuurlijk gewoon verliezen zonder een probleem te hebben. Twente verloor ook. Dus laat PSV maar winnen
quote:Op zondag 8 mei 2022 17:02 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Sneu als je zo wenst te winnen, maar aan de andere kant ben ik niets anders gewend vanuit het zuiden
Ok, dan doen we het gewoon zo.quote:Op zondag 8 mei 2022 17:02 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Typisch iets voor PSVers om zo de titel te winnen goh je verwacht het niet.
Log uit.quote:Op zondag 8 mei 2022 17:03 schreef klaasweetalles het volgende:
kokcu doet wat die doen moet![]()
psv laten winnen
je heb donderdag hard moeten strijdenquote:Op zondag 8 mei 2022 17:05 schreef KingRoland het volgende:
Dit gaat zeker wel effect hebben op de finale tegen roma als ze dit verliezen
Ben benieuwd
Uitpubliek is ook publiekquote:Op zondag 8 mei 2022 17:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik hoor alleen het PSV-publiek in de “altijd kolkende” Kuip
Waarom schrijf jij altijd leaque ipv league?quote:Op zondag 8 mei 2022 17:07 schreef LordVoldermort het volgende:
Het niveau is iets te hoog voor de conference leaque club
Paar weken geleden nog .quote:Op zondag 8 mei 2022 16:46 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
PSV wint zelden in de Kuip. Heb er weinig vertrouwen in. Hoop natuurlijk wel dat PSV wint
Als Feyenoord de UcL wint gaan ze dan toch sowieso de EL in?quote:Op zondag 8 mei 2022 17:10 schreef KingRoland het volgende:
Zou wel lachen zijn als feyenoord alle wedstrijden verliest en twente alles wint.
Je vraagt dit aan iemand die z'n username verkeerd heeft gespeld.quote:Op zondag 8 mei 2022 17:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom schrijf jij altijd leaque ipv league?
Feyenoord gaat als CL winnaar toch direct naar de EL, dus het zal ze jeuken.quote:Op zondag 8 mei 2022 17:10 schreef KingRoland het volgende:
Zou wel lachen zijn als feyenoord alle wedstrijden verliest en twente alles wint.
Daar heb je een goed punt.quote:Op zondag 8 mei 2022 17:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je vraagt dit aan iemand die z'n username verkeerd heeft gespeld.
Oh ik wist niet dat ze de CL al hadden gewonnenquote:Op zondag 8 mei 2022 17:11 schreef Zorro het volgende:
[..]
Feyenoord gaat als CL winnaar toch direct naar de EL, dus het zal ze jeuken.
Geen vertrouwen hebben in Feyenoordquote:Op zondag 8 mei 2022 17:13 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Oh ik wist niet dat ze de CL al hadden gewonnen
Ik zou er ook moe van worden.quote:Op zondag 8 mei 2022 17:14 schreef GGMM het volgende:
Malacia speelt de bal te ver voor zich uit dus gaat hij maar liggen
Matig GGMM. Denk dat ze die beker liever hebben dan die KNVB Beker.quote:Op zondag 8 mei 2022 17:18 schreef GGMM het volgende:
Feyenoord staat achter, dus het publiek probeert het PSV-publiek te vernederen door te zingen dat ze in de finale van de Croky-cup staan.
feyenoord laat deze wedstrijd gewoon lopen dat ziet iedereenquote:Op zondag 8 mei 2022 17:18 schreef GGMM het volgende:
Feyenoord staat achter, dus het publiek probeert het PSV-publiek te vernederen door te zingen dat ze in de finale van de Croky-cup staan.
Ja, september 2021 is helaas al een tijdje voorbijquote:Op zondag 8 mei 2022 17:21 schreef klaasweetalles het volgende:
als dit nog om de titel was geweest voor feyenoord....hadden we iets anders gezien
Ik heb het idee dat in ieder stadion degene die dichtbij het veld zitten altijd van dat soort debielen zijn. Zal wel een vereiste zijn voor dat je een seizoenskaart daar mag kopen oid.quote:Op zondag 8 mei 2022 17:20 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Die vrouw achter de goal die haar middelvinger opstak naar Gakpo na de 0-2
Nu zal Gakpo geen bal meer goed raken
Dat is een beetje gek aan de ene kant kan 2 wedstrijden in 4 dagen volgens jou niet om daarna te roepen dat als het om de titel was geweest we iets anders hadden gezien.quote:Op zondag 8 mei 2022 17:21 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
feyenoord laat deze wedstrijd gewoon lopen dat ziet iedereen
donderdag zondag wedstrijden werken niet
het is gewoon teveel om 2 van deze wedstrijden te spelen
als dit nog om de titel was geweest voor feyenoord....hadden we iets anders gezien
jij maakt je ernstig zorgen hequote:Op zondag 8 mei 2022 17:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, september 2021 is helaas al een tijdje voorbij
Vitesse verloor van Heerenveenquote:Op zondag 8 mei 2022 17:23 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
jij maakt je ernstig zorgen he![]()
verliezen tegen vitesse volgende week he
Pest me niet zo klaasquote:Op zondag 8 mei 2022 17:23 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
jij maakt je ernstig zorgen he![]()
verliezen tegen vitesse volgende week he
er is geen reden om alles op alles te spelenquote:Op zondag 8 mei 2022 17:23 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Dat is een beetje gek aan de ene kant kan 2 wedstrijden in 4 dagen volgens jou niet om daarna te roepen dat als het om de titel was geweest we iets anders hadden gezien.
Wat is het nou? Ofwel het kan titel of niet ofwel het kan niet titel of niet.
quote:Op zondag 8 mei 2022 17:22 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat in ieder stadion degene die dichtbij het veld zitten altijd van dat soort debielen zijn. Zal wel een vereiste zijn voor dat je een seizoenskaart daar mag kopen oid.
Maar dat is niet wat je zei.quote:Op zondag 8 mei 2022 17:25 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
er is geen reden om alles op alles te spelen
de competitie is voorbij voor feyenoord
spelers moeten nu zorgen dat ze heel blijven voor de finale
Finale van wat?quote:Op zondag 8 mei 2022 17:25 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
er is geen reden om alles op alles te spelen
de competitie is voorbij voor feyenoord
spelers moeten nu zorgen dat ze heel blijven voor de finale
Nee man, laat Feyenoord lekker winnen joh. Alleen maar goed voor het Nederlandse voetbal.quote:
Dat valt wel mee, je verdiend bijna niets met de winst tov finale in zowel punten als geld.quote:Op zondag 8 mei 2022 17:27 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nee man, laat Feyenoord lekker winnen joh. Alleen maar goed voor het Nederlandse voetbal.
croky cup waar je tegen de sterkste ploegen van europa speeltquote:
Voor de coëfficiënten niet?quote:Op zondag 8 mei 2022 17:27 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Dat valt wel mee, je verdiend bijna niets met de winst tov finale in zowel punten als geld.
Oneens, want je zit dan ook nog eens gegarandeerd in de groepsfase van de Europa Leaguequote:Op zondag 8 mei 2022 17:27 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Dat valt wel mee, je verdiend bijna niets met de winst tov finale in zowel punten als geld.
Krijgt Nederland dan een extra plaats. Of werkt dat zo niet??quote:Op zondag 8 mei 2022 17:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oneens, want je zit dan ook nog eens gegarandeerd in de groepsfase van de Europa League
Zo werkt het nietquote:Op zondag 8 mei 2022 17:29 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Krijgt Nederland dan een extra plaats. Of werkt dat zo niet??
Dus gegarandeerde punten omdat je meedoetquote:Op zondag 8 mei 2022 17:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zo werkt het niet
Maar je slaat wel de voorronde over als Feyenoord, dus dat is wel genot
Joh, maar dan haal je dus gegarandeerd Europees voetbalquote:Op zondag 8 mei 2022 17:30 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Niet dus, dat gaat dus ten koste van de plek die we al hebben, met als enige verschil dat Feyenoord zich direct plaatst ipv voorronde.
Daar heb je wel gelijk, 100% kans natuurlijk dat Feyenoord het anders zou verkloten in de voorronde.quote:Op zondag 8 mei 2022 17:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Joh, maar dan haal je dus gegarandeerd Europees voetbal
Je zou Man Utd tegenkomen in de voorrondequote:Op zondag 8 mei 2022 17:32 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Daar heb je wel gelijk, 100% kans natuurlijk dat Feyenoord het anders zou verkloten in de voorronde.
Ja maar je zou ook een moeilijke tegenstander kunnen treffen.quote:Op zondag 8 mei 2022 17:32 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Je zou Man Utd tegenkomen in de voorronde
Feyenoord heeft wel een geplaatste status door dit seizoenquote:Op zondag 8 mei 2022 17:32 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Je zou Man Utd tegenkomen in de voorronde
Onder Ten Hag wordt alles anders daarquote:Op zondag 8 mei 2022 17:34 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ja maar je zou ook een moeilijke tegenstander kunnen treffen.
Bij Feyenoord weet je het nooit inderdaadquote:Op zondag 8 mei 2022 17:32 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Daar heb je wel gelijk, 100% kans natuurlijk dat Feyenoord het anders zou verkloten in de voorronde.
Alleen als ze de finale winnen toch?quote:Op zondag 8 mei 2022 17:34 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Feyenoord heeft wel een geplaatste status door dit seizoen
En de terminale hik krijgen ook.quote:Op zondag 8 mei 2022 17:39 schreef GGMM het volgende:
Ik heb echt een ongezonde hekel aan die Look-O-Look is LOL reclame. Degene die dat bedacht heeft mag van mij echt stevig struikelen.
Moeten ze wel CL winnenquote:Op zondag 8 mei 2022 17:34 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Feyenoord heeft wel een geplaatste status door dit seizoen
Liever 0-4quote:Op zondag 8 mei 2022 17:50 schreef TheVulture het volgende:
Ik voorspel tegen beter weten in dat dit nog 2-2 wordt
Ik ookquote:Op zondag 8 mei 2022 17:50 schreef TheVulture het volgende:
Ik voorspel tegen beter weten in dat dit nog 2-2 wordt
Ja en als psv dat doet dan hoor ik jou nooitquote:Op zondag 8 mei 2022 17:59 schreef Zorro het volgende:
En zulke overtredingen mogen rood zijn. Alleen maar het doel hebben iemand neer te halen omdat het te gevarlijk wordt.
Heb ik niet gezien. Maar dan ook.quote:Op zondag 8 mei 2022 17:59 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ja en als psv dat doet dan hoor ik jou nooit
Nee hoor, ik heb daar namelijk geen actieve herinnering aan.quote:Op zondag 8 mei 2022 18:15 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Wij weten wel beter @:KingRoland , @:Zorro neemt hier een loopje met de waarheid!
Moet jij wetenquote:Op zondag 8 mei 2022 18:31 schreef KingRoland het volgende:
Als feyenoord gelijk maakt neem ik voor een week een feyenoord ui
Kies je zelf voorquote:Op zondag 8 mei 2022 18:31 schreef KingRoland het volgende:
Als feyenoord gelijk maakt neem ik voor een week een feyenoord ui
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |