quote:Op zondag 8 mei 2022 20:14 schreef Cee het volgende:
Als iemand het lukt om hier kort maar krachtig de opdracht uit te leggen in een spoiler?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
5 a 6 net bij mij.quote:Op zondag 8 mei 2022 20:13 schreef noodgang het volgende:
Hoeveel reclames moet je door voor het eindelijk begint?
quote:Op zondag 8 mei 2022 20:15 schreef Legoblokje het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier ook, tip: niet proberen te casten als ie eenmaal begonnen is. Dat werkte niet en de reclames begonnen weer opnieuwquote:
quote:Op zondag 8 mei 2022 20:17 schreef Pino112 het volgende:
[..]Oh!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Top, bedankt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Isn't it ironic, don't you think
Het had een stuk slechter kunnen zijn.
Be kind, you'll never know what a person is going through deep inside.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier ook vaak haperingen..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'t Echte en 't ware!
Echt zo stom dit en ik ga hoe dan ook wel een spoiler lezen waarschijnlijk op social media.......quote:Op zondag 8 mei 2022 20:23 schreef BobW het volgende:
Putain.
Dan maar morgen kijken en hopelijk spoilers ontwijken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oud Wereldkampioen
4-voudig Nederlands Kampioen
je mag me aanraken
Nordvpn loopt ook soepel. Maar helaas dus geen casting, want er zit tegenwoordig denk ik een geoblock op de stream ipv enkel de site die de stream start.quote:
Ik heb de HLS-url in een andere player gestopt waarmee je wél het Chrome-tabblad kan casten, dan werkt het wel.quote:Op zondag 8 mei 2022 20:27 schreef eborn het volgende:
[..]
Nordvpn loopt ook soepel. Maar helaas dus geen casting, want er zit tegenwoordig denk ik een geoblock op de stream ipv enkel de site die de stream start.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU
Niet live kijken is inderdaad een stuk prettiger maar voor deze ene keer neem ik het op de koop toequote:
Nice, thanks!quote:Op zondag 8 mei 2022 20:29 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik heb de HLS-url in een andere player gestopt waarmee je wél het Chrome-tabblad kan casten, dan werkt het wel.
https://players.akamai.co(...)0508%2Fplaylist.m3u8
quote:Op zondag 8 mei 2022 20:30 schreef Yesse het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |