SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'t Echte en 't ware!
Echt zo stom dit en ik ga hoe dan ook wel een spoiler lezen waarschijnlijk op social media.......quote:Op zondag 8 mei 2022 20:23 schreef BobW het volgende:
Putain.
Dan maar morgen kijken en hopelijk spoilers ontwijken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oud Wereldkampioen
4-voudig Nederlands Kampioen
je mag me aanraken
Nordvpn loopt ook soepel. Maar helaas dus geen casting, want er zit tegenwoordig denk ik een geoblock op de stream ipv enkel de site die de stream start.quote:
Ik heb de HLS-url in een andere player gestopt waarmee je wél het Chrome-tabblad kan casten, dan werkt het wel.quote:Op zondag 8 mei 2022 20:27 schreef eborn het volgende:
[..]
Nordvpn loopt ook soepel. Maar helaas dus geen casting, want er zit tegenwoordig denk ik een geoblock op de stream ipv enkel de site die de stream start.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU
Niet live kijken is inderdaad een stuk prettiger maar voor deze ene keer neem ik het op de koop toequote:
Nice, thanks!quote:Op zondag 8 mei 2022 20:29 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik heb de HLS-url in een andere player gestopt waarmee je wél het Chrome-tabblad kan casten, dan werkt het wel.
https://players.akamai.co(...)0508%2Fplaylist.m3u8
quote:Op zondag 8 mei 2022 20:30 schreef Yesse het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU.
quote:Op zondag 8 mei 2022 20:33 schreef Moira het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik download altijd en kijk hem dan via een usb-stick. Kan ik dan ook pas morgen downloaden?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'t Echte en 't ware!
Bij mij begint t nu ook meer te haperen, putain! Ik ben benieuwd of ze daar bij Play4 nu wakker van liggen en koortsachtig met kabels inde weer zijn (zoiets zie ik voor me) 😜quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Werkt hier ook
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU
quote:Op zondag 8 mei 2022 21:05 schreef Pino112 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Werkt hier ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Isn't it ironic, don't you think
Het had een stuk slechter kunnen zijn.
Be kind, you'll never know what a person is going through deep inside.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Isn't it ironic, don't you think
Het had een stuk slechter kunnen zijn.
Be kind, you'll never know what a person is going through deep inside.
Ja haperen doet ie sowieso, maar net kreeg ik een kruis in beeld en was ie helemaal kaput.quote:Op zondag 8 mei 2022 21:04 schreef Japepk het volgende:
[..]
Bij mij begint t nu ook meer te haperen, putain! Ik ben benieuwd of ze daar bij Play4 nu wakker van liggen en koortsachtig met kabels inde weer zijn (zoiets zie ik voor me) 😜
[ Bericht 21% gewijzigd door #ANONIEM op 08-05-2022 21:10:19 ]
quote:Op zondag 8 mei 2022 21:09 schreef Maartel het volgende:
Dat zijn ze alle drie in éénSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zeker weten?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |