Es Ten.quote:Op maandag 9 mei 2022 11:21 schreef butz0rs het volgende:
Misschien is dit al voorbij gekomen, maar heb geen zin om 20 topics door te lezen.
Hoe zal men internationaal s10 uit gaan spreken? s-ten, s-one-ow, sio?
Dat vraagt om een mini…quote:Op maandag 9 mei 2022 14:01 schreef TheVulture het volgende:
Bij de bookies begint het er toch weer aardig groen uit te zien qua trend voor S10, nog wel steeds op plek 9 maar ze kruipt weer langzaam richting Noorwegen, Griekenland en Polen
Dit is pas mini.quote:Op maandag 9 mei 2022 14:06 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]
Dat vraagt om een mini…
[ afbeelding ]
quote:
Allemaal van mensen die de staging niet in z’n geheel hebben gezien en denken dat ze met alle lichten uit optreedt volgens mij.quote:Op maandag 9 mei 2022 18:56 schreef Thrts het volgende:
Dit soort tweets zie ik af en toe, dat zal wel bedoeld worden in een ander topic[ twitter ]
Twitter is sowieso altijd erg toxic en haatvol..quote:Op maandag 9 mei 2022 19:05 schreef Cee het volgende:
[..]
Allemaal van mensen die de staging niet in z’n geheel hebben gezien en denken dat ze met alle lichten uit optreedt volgens mij.
Deze gast heeft het wel gezien. Hij was zelfs fan van het nummer.quote:Op maandag 9 mei 2022 19:05 schreef Cee het volgende:
[..]
Allemaal van mensen die de staging niet in z’n geheel hebben gezien en denken dat ze met alle lichten uit optreedt volgens mij.
Mooi!!!quote:Op maandag 9 mei 2022 19:29 schreef NailQueen het volgende:
Met de naam NailQueen moet ik wel S10 supporten met mijn nagels
Het is iets simpels geworden. Ik wist eigenlijk niet zo goed wat er bij S10 pastte. Gelukkig had nog wat stampingplaten met muzieknoten (en een). Verder las ik dat de het nummer de kleur donkerblauw gaf. Daarom heb ik zwart en donkerblauw gebruikt. (Let verder niet op de nagelriemen, de aceton was op
)
Het is voor het eerst dat ik hier een afbeelding plaatst. Hopelijk werkt het![]()
(Als een Mod dit beter kan aanpassen is dat ook goed)
https://imgur.com/a/PcM98m3
Ziet er goed uit! Heb je gelnagellak gebruikt? Ik moet eens bedenken wat ik er van maak.quote:Op maandag 9 mei 2022 19:29 schreef NailQueen het volgende:
Het is iets simpels geworden. Ik wist eigenlijk niet zo goed wat er bij S10 pastte. Gelukkig had nog wat stampingplaten met muzieknoten (en een). Verder las ik dat de het nummer de kleur donkerblauw gaf. Daarom heb ik zwart en donkerblauw gebruikt. (Let verder niet op de nagelriemen, de aceton was op
)
Het is voor het eerst dat ik hier een afbeelding plaatst. Hopelijk werkt het![]()
[ afbeelding ]
De ultieme 'username checks out'quote:Op maandag 9 mei 2022 19:29 schreef NailQueen het volgende:
)
[ afbeelding ]
Moet ik nog steeds kopenquote:Op maandag 9 mei 2022 19:33 schreef Momo het volgende:
[..]
Ziet er goed uit! Heb je gelnagellak gebruikt? Ik moet eens bedenken wat ik er van maak.
Dat kan nog gecorrigeerd worden naar de finale als het echt zo is. Onze @Greys was het daar ook helemaal niet mee eens.quote:Op maandag 9 mei 2022 19:35 schreef aERodynamIC1970 het volgende:
ESC Tom heeft het wel over 'worst recap'
Het doet echt niks onder voor de staging van Duncan voor mijn gevoel.quote:Op maandag 9 mei 2022 19:30 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Deze gast heeft het wel gezien. Hij was zelfs fan van het nummer.
[ twitter ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |