Nou goed, meestal om me heen ipv over.quote:
molloot is mijn spreekbuisquote:Op zaterdag 7 mei 2022 22:36 schreef molloot200 het volgende:
Als ze nu Roemenië af gaan kraken waar ze Israël niet afkraakten hè, manmanman
Heerlijke man. En strak gedanst.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 22:37 schreef Fascination het volgende:
Die zanger heeft wel echt veel uitstraling, he.
Ja, die ja.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 22:37 schreef Hamlapjes het volgende:
Wordt met Jake Belvoir niet Jaike Belfor bedoeld? Die een paar jaar terug nog meedeed met WIDM, zat vorig jaar volgens mij ook al bij het commentaarprogram!
Now it makes sense.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 22:37 schreef Hamlapjes het volgende:
Wordt met Jake Belvoir niet Jaike Belfor bedoeld? Die een paar jaar terug nog meedeed met WIDM, zat vorig jaar volgens mij ook al bij het commentaarprogram!
ik kijk WIDM maar heb nog steeds geen ideequote:Op zaterdag 7 mei 2022 22:37 schreef Hamlapjes het volgende:
Ja, dat bedoel ik, wist de naam niet meer preciesquote:Op zaterdag 7 mei 2022 22:37 schreef Hamlapjes het volgende:
Bij de karaoke kan jij komen dansenquote:Op zaterdag 7 mei 2022 22:37 schreef NailQueen het volgende:
Ik kan met trots vertellen dat ik het dansje nu ook kan
Moest zelf ook even denken wat het ook alweer precies was, hoorquote:Op zaterdag 7 mei 2022 22:37 schreef Momo het volgende:
[..]
Ja, dat bedoel ik, wist de naam niet meer precies
Podium nabouwen, wat een helden.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 22:37 schreef Roger_Epiales het volgende:
Deze moet al extra punten krijgen voor hoe serieus ze ook hun live on tape inzending benaderden.
Ah ok, ter compensatie van die Blanks voor de diversiteit dan.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 22:37 schreef Hamlapjes het volgende:
Hebben ze dat dit jaar eigenlijk nog weer gedaan? En dan met werkende zon?quote:Op zaterdag 7 mei 2022 22:37 schreef Roger_Epiales het volgende:
Deze moet al extra punten krijgen voor hoe serieus ze ook hun live on tape inzending benaderden.
quote:Op zaterdag 7 mei 2022 22:38 schreef Guanabana het volgende:
Ik heb honger, maar kan pas weer bij Tix chips gaan halen.
Die jureerde ooit ook volledig logisch. Een zeldzaamheid in de Nederlandse vakjury.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 22:37 schreef molloot200 het volgende:
Het commentaar van Carolien Borgers kan ik wel waarderen
in bijna elk ander jaar was dat denk ik ook wel geluktquote:Op zaterdag 7 mei 2022 22:38 schreef Aoibhin het volgende:
The Roop had gewoon echt de hoogst genoteerde Litouwse inzending moeten worden..
Ja, dat is wel echt dedication.quote:
Die BN'ers nietquote:Op zaterdag 7 mei 2022 22:39 schreef koffieleuk het volgende:
Ik zie het somber in voor België dit jaar
LT United-helden.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 22:38 schreef Aoibhin het volgende:
The Roop had gewoon echt de hoogst genoteerde Litouwse inzending moeten worden..
ja ik denk dat hij tussen schip en wal gaat vallenquote:Op zaterdag 7 mei 2022 22:39 schreef koffieleuk het volgende:
Ik zie het somber in voor België dit jaar
Ik hoop het.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 22:38 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Hebben ze dat dit jaar eigenlijk nog weer gedaan? En dan met werkende zon?
Jamaar live staat het als een wankel Belgisch huis.quote:
2021 was echt bizar sterk inderdaadquote:Op zaterdag 7 mei 2022 22:39 schreef AnnethingIsPossible het volgende:
[..]
in bijna elk ander jaar was dat denk ik ook wel gelukt
Hij kwalificeert wel of hij kwalificeert niet?quote:Op zaterdag 7 mei 2022 22:40 schreef Momo het volgende:
België is een beetje 50-50 qua kwalificatie denk ik dit jaar
Was een van de weinigen (misschien wel de enige) waar de live on tape beter was idd.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 22:40 schreef Guanabana het volgende:
De live-on-tape was eigenlijk nog beter dan deze, was alsof ze door de ruimte zweefden joh.
quote:Op zaterdag 7 mei 2022 22:41 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Hij kwalificeert wel of hij kwalificeert niet?
Bij de jury geen twijfel, maar het optreden was wel echt matig voor de televoter.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 22:40 schreef Momo het volgende:
België is een beetje 50-50 qua kwalificatie denk ik dit jaar
De Emmy-versie vond ik ook top, luisterde iets makkelijker weg door de andere zangtechniekquote:Op zaterdag 7 mei 2022 22:42 schreef Guanabana het volgende:
Toch vind ik de instrumentale van deze nog lekkerder. Niks ten nadele van haar verder.
Nee, ManeskinGODENquote:Op zaterdag 7 mei 2022 22:44 schreef Guanabana het volgende:
Tja had moeten winnen eigenlijk, toch.
Parijs 2022 was denk ik minder gepruts geweest?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |