Pijnlijkquote:Op zaterdag 7 mei 2022 22:23 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, de enige die na 2014 Top 24 scoorde.
WAT?!quote:Op zaterdag 7 mei 2022 22:23 schreef molloot200 het volgende:
Oh ze zijn Duitsland aan het afkraken omdat ie met een looppedaal speelt waardoor dingen doorspelen waar hij niet meer op speelt
Nee, keihard afstraffen dit soort bagger. Zachte heelmeesters maken stinkende wonden.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 22:23 schreef Guanabana het volgende:
Alleen al door de tapbreak verdienden ze meer dan zero points.
Ik denk nog een paar verdwaalde jury-punten, net als de Eurojury.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 22:22 schreef Momo het volgende:
[..]
En sluit niet helemaal uit dat dit weer gaat gebeuren
QFTquote:
Dzjiezesquote:Op zaterdag 7 mei 2022 22:23 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, de enige die na 2014 Top 24 scoorde.
Klinkt als een topervaring, ik zou het doenquote:Op zaterdag 7 mei 2022 22:21 schreef Aoibhin het volgende:
Je zult toch maar naar het ESF zijn gegaan als de middelvinger van Jendrik
Qft.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 22:24 schreef koffieleuk het volgende:
Maurice ben ik het nogal niet vaak mee eens.
Dat lijkt mij erg positief!quote:Op zaterdag 7 mei 2022 22:24 schreef koffieleuk het volgende:
Hij heeft geen goed oor voor wat goed is inderdaad.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 22:24 schreef koffieleuk het volgende:
Wordt er iets gezegd in de trant van: echte muziek?quote:Op zaterdag 7 mei 2022 22:25 schreef molloot200 het volgende:
Nationalistisch Nederland-verheerlijk-genot door de BN'ers nu
Uiteraard! Net bij Italië ook al.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 22:26 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wordt er iets gezegd in de trant van: echte muziek?
Die scoorden echt een stuk beter dan ik had gedachtquote:
Hele eerquote:Op zaterdag 7 mei 2022 22:24 schreef H_T het volgende:
[..]
Klinkt als een topervaring, ik zou het doen
Oprecht!quote:Op zaterdag 7 mei 2022 22:26 schreef Guanabana het volgende:
Lordi was dan ook gewoon stiekem popmuziek met maskers.
quote:
Maurice zijn oren zitten belachelijk laag op zijn hoofdquote:Op zaterdag 7 mei 2022 22:24 schreef koffieleuk het volgende:
Vooral dat zowel dit als Zitti goed scoorde, viel mij alleszins meequote:Op zaterdag 7 mei 2022 22:26 schreef H_T het volgende:
[..]
Die scoorden echt een stuk beter dan ik had gedacht
Daarom hoort hij ook anders.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 22:27 schreef H_T het volgende:
[..]
Maurice zijn oren zitten belachelijk laag op zijn hoofd
Ben je vorig jaar niet geweest?quote:
Ik vind The Rasmus eigenlijk maar een belegen saaie inzending.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 22:27 schreef molloot200 het volgende:
The Rasmus is wel echt een behoorlijke stap terug vanaf dit.
Wet van de zwaartekracht lijkt me.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 22:27 schreef H_T het volgende:
[..]
Dat is het ook.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 22:28 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik vind The Rasmus eigenlijk maar een belegen saaie inzending.
ughquote:Op zaterdag 7 mei 2022 22:28 schreef molloot200 het volgende:
Oh god nu Israël bij BN-programma. Ben benieuwd hoe veel "typisch songfestival" we gaan horen.
Giving you Frankenstein realness.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 22:27 schreef H_T het volgende:
[..]
Oh, wat zonde! Maar er komt vast een keer een herkansingquote:
Voor jou in de verte, voor mij achter/boven me ongeveer.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 22:28 schreef Aoibhin het volgende:
In de zaal zag je nu in de verte de lichtjes verschuiven van de camera's hoe Edsilia langs de commentatorhokjes ging
Met jouw lengte wel ja.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 22:30 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Voor jou in de verte, voor mij achter/boven me ongeveer.
Jans oren zitten ook best laag zie ik nuquote:
quote:Op zaterdag 7 mei 2022 22:30 schreef molloot200 het volgende:
"Dit is wel echt weer Songfestival"
Ja hoor!
Boven me, omdat ik zo klein ben?quote:
En daarom mensen, nooit meer een NSF.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 22:30 schreef molloot200 het volgende:
Ja hoor!
stond die op de bingo kaart?quote:Op zaterdag 7 mei 2022 22:30 schreef molloot200 het volgende:
Ja hoor!
Amenquote:
Welke belegen ballad of relnicht was dit?quote:Op zaterdag 7 mei 2022 22:30 schreef molloot200 het volgende:
Ja hoor!
gelukkig maarquote:Op zaterdag 7 mei 2022 22:31 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Maar dan zien we nooit Suzan & Freek op het ESF!
Over jou kijk je makkelijk heen jaquote:Op zaterdag 7 mei 2022 22:31 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Boven me, omdat ik zo klein ben?
Eh. Dit valt niet uit te leggen.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 22:31 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Welke belegen ballad of relnicht was dit?
Dit gaat nog steeds over Israël, gezegd door wederom Richard Groenendijk. En Janice. En Maurice Wijnen. En ze denken allemaal dat het hoog gaat scoren.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 22:31 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Welke belegen ballad of relnicht was dit?
quote:Op zaterdag 7 mei 2022 22:32 schreef summer2bird het volgende:
Mensen ik ga ervandoor. Zie u terug op dinsdag
Gewoon maar kijken dan volgende weekquote:
Dat is toch wel minste wat we mogen verwachten mag ik hopen.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 22:31 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Maar dan zien we nooit Suzan & Freek op het ESF!
En Maurice vindt het enig, hihiquote:
Nu zou ik dat sowieso niet doen, want Nederland smakeloos land, maar áls je het zou willen, blijf ik erbij dat je eerst een Sanremo-achtig festival moet organiseren en vestigen compleet los van het ESF, zodat mensen niet meer met dat domme 'typisch ESF'-brilletje naar optredens kijkenquote:
Het zal je oprecht verbazen hoe vaak dat gebeurt.quote:
Trusten alvast!quote:Op zaterdag 7 mei 2022 22:32 schreef summer2bird het volgende:
Mensen ik ga ervandoor. Zie u terug op dinsdag
gebaseerd op wat we hebben gezien gaat het de finale wel halen denk ik. Maar dan waarschijnlijk rechterrijtjequote:Op zaterdag 7 mei 2022 22:32 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Dit gaat nog steeds over Israël, gezegd door wederom Richard Groenendijk. En Janice. En Maurice Wijnen. En ze denken allemaal dat het hoog gaat scoren.
Al te laat,quote:
quote:Op zaterdag 7 mei 2022 22:32 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Dit gaat nog steeds over Israël, gezegd door wederom Richard Groenendijk. En Janice. En Maurice Wijnen. En ze denken allemaal dat het hoog gaat scoren.
Hoe danquote:Op zaterdag 7 mei 2022 22:33 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Het zal je oprecht verbazen hoe vaak dat gebeurt.
Ja, dat gaat voor het jaar 2100 dus niet gebeuren.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 22:33 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Nu zou ik dat sowieso niet doen, want Nederland smakeloos land, maar áls je het zou willen, blijf ik erbij dat je eerst een Sanremo-achtig festival moet organiseren en vestigen compleet los van het ESF, zodat mensen niet meer met dat domme 'typisch ESF'-brilletje naar optredens kijken
Ja, iemand moet al dat water over het podium pompen natuurlijk.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 22:33 schreef H_T het volgende:
In deze rots zit ook ergens een stagehand verstopt
Goede smaakquote:Op zaterdag 7 mei 2022 22:33 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Tears Getting Sober vind ik het mooiste nummer uit 2020
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |