quote:Op zaterdag 7 mei 2022 22:32 schreef summer2bird het volgende:
Mensen ik ga ervandoor. Zie u terug op dinsdag
Gewoon maar kijken dan volgende weekquote:
Dat is toch wel minste wat we mogen verwachten mag ik hopen.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 22:31 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Maar dan zien we nooit Suzan & Freek op het ESF!
En Maurice vindt het enig, hihiquote:
Nu zou ik dat sowieso niet doen, want Nederland smakeloos land, maar áls je het zou willen, blijf ik erbij dat je eerst een Sanremo-achtig festival moet organiseren en vestigen compleet los van het ESF, zodat mensen niet meer met dat domme 'typisch ESF'-brilletje naar optredens kijkenquote:
Het zal je oprecht verbazen hoe vaak dat gebeurt.quote:
Trusten alvast!quote:Op zaterdag 7 mei 2022 22:32 schreef summer2bird het volgende:
Mensen ik ga ervandoor. Zie u terug op dinsdag
gebaseerd op wat we hebben gezien gaat het de finale wel halen denk ik. Maar dan waarschijnlijk rechterrijtjequote:Op zaterdag 7 mei 2022 22:32 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Dit gaat nog steeds over Israël, gezegd door wederom Richard Groenendijk. En Janice. En Maurice Wijnen. En ze denken allemaal dat het hoog gaat scoren.
Al te laat,quote:
quote:Op zaterdag 7 mei 2022 22:32 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Dit gaat nog steeds over Israël, gezegd door wederom Richard Groenendijk. En Janice. En Maurice Wijnen. En ze denken allemaal dat het hoog gaat scoren.
Hoe danquote:Op zaterdag 7 mei 2022 22:33 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Het zal je oprecht verbazen hoe vaak dat gebeurt.
Ja, dat gaat voor het jaar 2100 dus niet gebeuren.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 22:33 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Nu zou ik dat sowieso niet doen, want Nederland smakeloos land, maar áls je het zou willen, blijf ik erbij dat je eerst een Sanremo-achtig festival moet organiseren en vestigen compleet los van het ESF, zodat mensen niet meer met dat domme 'typisch ESF'-brilletje naar optredens kijken
Ja, iemand moet al dat water over het podium pompen natuurlijk.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 22:33 schreef H_T het volgende:
In deze rots zit ook ergens een stagehand verstopt
Goede smaakquote:Op zaterdag 7 mei 2022 22:33 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Tears Getting Sober vind ik het mooiste nummer uit 2020
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |