Wet van de zwaartekracht lijkt me.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 22:27 schreef H_T het volgende:
[..]
Maurice zijn oren zitten belachelijk laag op zijn hoofd
Dat is het ook.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 22:28 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik vind The Rasmus eigenlijk maar een belegen saaie inzending.
ughquote:Op zaterdag 7 mei 2022 22:28 schreef molloot200 het volgende:
Oh god nu Israël bij BN-programma. Ben benieuwd hoe veel "typisch songfestival" we gaan horen.
Giving you Frankenstein realness.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 22:27 schreef H_T het volgende:
[..]
Maurice zijn oren zitten belachelijk laag op zijn hoofd
Oh, wat zonde! Maar er komt vast een keer een herkansingquote:
Voor jou in de verte, voor mij achter/boven me ongeveer.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 22:28 schreef Aoibhin het volgende:
In de zaal zag je nu in de verte de lichtjes verschuiven van de camera's hoe Edsilia langs de commentatorhokjes ging
Met jouw lengte wel ja.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 22:30 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Voor jou in de verte, voor mij achter/boven me ongeveer.
Jans oren zitten ook best laag zie ik nuquote:
quote:Op zaterdag 7 mei 2022 22:30 schreef molloot200 het volgende:
"Dit is wel echt weer Songfestival"
Ja hoor!
Boven me, omdat ik zo klein ben?quote:
En daarom mensen, nooit meer een NSF.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 22:30 schreef molloot200 het volgende:
Ja hoor!
stond die op de bingo kaart?quote:Op zaterdag 7 mei 2022 22:30 schreef molloot200 het volgende:
Ja hoor!
Amenquote:
Welke belegen ballad of relnicht was dit?quote:Op zaterdag 7 mei 2022 22:30 schreef molloot200 het volgende:
Ja hoor!
gelukkig maarquote:Op zaterdag 7 mei 2022 22:31 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Maar dan zien we nooit Suzan & Freek op het ESF!
Over jou kijk je makkelijk heen jaquote:Op zaterdag 7 mei 2022 22:31 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Boven me, omdat ik zo klein ben?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |