We zitten nu bij San Marinoquote:Op zaterdag 7 mei 2022 21:32 schreef H_T het volgende:
Ik haak aan op de Twitter-stream met het overbodige kader, waar nu Albanië bezig is. Loop ik dan een beetje synchroon met jullie?
Wij zitten nu op 24:10 (maar met de Watch2Gether-link zit je wss gelijk goed, die werkt bij mij alleen niet rip)quote:Op zaterdag 7 mei 2022 21:33 schreef H_T het volgende:
[..]
Aangezien bij mij nu de Utrecht-postcard begint heb ik het vermoeden dat ik achterloop
Natasja Frogerquote:Op zaterdag 7 mei 2022 21:34 schreef Fascination het volgende:
Geike heeft in de loop der jaren een steeds harder uiterlijk gekregen.
Ik dacht echt dat ze de tweede startpositie zouden krijgenquote:Op zaterdag 7 mei 2022 21:35 schreef Fred_B het volgende:
Nederland naaide België ook wel met de startpositie. Dit had prima kunnen swappen met Spanje.
Ja, goeie vergelijking.quote:
Ik heb nu de Watch2gether uit de OP aangeklikt, maar zit in Belgiëquote:
Dat vraag ik me nu dus afquote:Op zaterdag 7 mei 2022 21:34 schreef Moira het volgende:
[..]
Wij zitten nu op 24:10 (maar met de Watch2Gether-link zit je wss gelijk goed, die werkt bij mij alleen niet rip)
Klopt hoor!quote:Op zaterdag 7 mei 2022 21:35 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik heb nu de Watch2gether uit de OP aangeklikt, maar zit in België
Ja nu begint de postcard na belgie in 's hertogenboschquote:Op zaterdag 7 mei 2022 21:35 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik heb nu de Watch2gether uit de OP aangeklikt, maar zit in België
[..]
Dat vraag ik me nu dus af
Hoe dan ook Israël kunnen skippen, vind ik niet erg
Ik ben ChaosQueenquote:Op zaterdag 7 mei 2022 21:36 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
@:Nailqueen is alleen maar chaos aan het creëren
goed argument.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 21:35 schreef Aoibhin het volgende:
Mijn moeder heeft echt een hekel aan deze inzending. Die noemt het zeurderig gejammer over een one-night-stand, "daar ben je zelf ook bij geweest, besteedt je tijd aan het zoeken van een leukere vent"
quote:
Die zag ikquote:Op zaterdag 7 mei 2022 21:36 schreef Moira het volgende:
[..]
Ja nu begint de postcard na belgie in 's hertogenbosch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |