Niks te eten.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 21:40 schreef Guanabana het volgende:
Wat hebben jullie te eten?
Ik had net aardbeien met aardbeienkwark, straks nog Lays Sensations Paprika chips denk ik.
Die kaarten waren echt enorm duur dus ik wss nietquote:Op zaterdag 7 mei 2022 21:43 schreef Moira het volgende:
Blijft toch wel gek dat er geen staanplaatsen waren heAnders hadden wij daar allemaal in het midden gestaan
De staanplaatsen in Turijn hebben ze nu ook veranderd in zitplaatsen.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 21:43 schreef Moira het volgende:
Blijft toch wel gek dat er geen staanplaatsen waren heAnders hadden wij daar allemaal in het midden gestaan
Ik had staanplaatsen voor alle 3 de familyshowsquote:Op zaterdag 7 mei 2022 21:44 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Die kaarten waren echt enorm duur dus ik wss niet
Dit jaar weer niet trouwens. En mondkapjesplicht, dus we zijn nog niet veel opgeschoten.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 21:43 schreef Moira het volgende:
Oh das kutquote:Op zaterdag 7 mei 2022 21:44 schreef Moira het volgende:
[..]
Ik had staanplaatsen voor alle 3 de familyshows
Oooh ook nog vanwege coronamaatregelen? Hebben ze dan ook de greenroom op de arenavloer?quote:Op zaterdag 7 mei 2022 21:44 schreef usagi414 het volgende:
[..]
De staanplaatsen in Turijn hebben ze nu ook veranderd in zitplaatsen.
Lekker al brullend in beeld voor miljoenenpubliekquote:Op zaterdag 7 mei 2022 21:43 schreef Moira het volgende:
QFT!quote:
Oh wij mochten ze tenminste wel af doen als we zatenquote:Op zaterdag 7 mei 2022 21:44 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dit jaar weer niet trouwens. En mondkapjesplicht, dus we zijn nog niet veel opgeschoten.
quote:Op zaterdag 7 mei 2022 21:44 schreef usagi414 het volgende:
[..]
De staanplaatsen in Turijn hebben ze nu ook veranderd in zitplaatsen.
Ik alleen voor de finale family.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 21:44 schreef Moira het volgende:
[..]
Ik had staanplaatsen voor alle 3 de familyshows
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |