SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP![]()
Als jij nou gewoon eens even een weekendje wat anders gaat doen he, vervelende aarsfrikandel.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 13:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Stel je voor dat je geen dubbelzijdig plakband, geel LEGO blokje of een nagelschaartje bij je hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
quote:Op zaterdag 7 mei 2022 13:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als jij nou gewoon eens even een weekendje wat anders gaat doen he, vervelende aarsfrikandel.
quote:Op zaterdag 7 mei 2022 13:11 schreef Ama het volgende:
Geef!!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
ik doe met je meequote:Op zaterdag 7 mei 2022 13:05 schreef bitterbal het volgende:
We gaan vandaag een dansje doen als het niet teveel regent
Ja maar dat zou ik ook doenquote:Op zaterdag 7 mei 2022 13:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja en als je ze een week geen eten geeft eten ze je tenen en je navel op.
Kan je ook gewoon een keertje niet negatief doen of gewoon niks zeggen.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 13:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja en als je ze een week geen eten geeft eten ze je tenen en je navel op.
nee, daar is het US voorquote:Op zaterdag 7 mei 2022 13:19 schreef Ama het volgende:
[..]
Kan je ook gewoon een keertje niet negatief doen of gewoon niks zeggen.
Eind van de middag gaat het regenen schijnbaar.quote:
fijn voor googlequote:
Ik wou dat er een schroefje was waarmee je dat gedoe kon afstellen.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 11:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Goed, was klaarwakker toen ik thuis was dus sliep pas om half drie. En om half zeven wakker. Genieten.
Nu weer de bibbers omdat ik zo naar een high tea ga en dan heb ik helemaal geen trek
Dit is m'n leven
Hopelijk krijgen ze allemaal baardschurft.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 13:35 schreef bitterbal het volgende:
Ze moeten weer een burqa aan in Afghanistan
En dan krijgen we straks weer een mededeling dat ze last heeft van geborrel.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 13:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Waarschijnlijk was dat de allerlaatste op Aarde en zit hij nu in bitterbals buik.
Misschien zijn de vrouwen daar wel heel erg lelijk?quote:Op zaterdag 7 mei 2022 13:35 schreef bitterbal het volgende:
Ze moeten weer een burqa aan in Afghanistan
quote:Op zaterdag 7 mei 2022 13:48 schreef bitterbal het volgende:
Hmmm normaal is vriendin altijd online op messenset maar nu niks
Op de beach cam?quote:Op zaterdag 7 mei 2022 13:52 schreef Recce het volgende:
Het lijkt wel alsof het stormt bij jou, bitterbal!
quote:Op zaterdag 7 mei 2022 13:52 schreef bitterbal het volgende:
K heb mijn kat gevonden
https://www.instagram.com/reel/CcOenPGqQW4/?igshid=YmMyMTA2M2Y=
is er een krokante bitterbal cam?quote:
geen balletjes te zienquote:
Zit daar ook de gondel naar boven al bij? Zo niet dan kan de prijs nog wel wat oplopen.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 12:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
oh dat valt nog best mee.
( ik was even aan het kijken naar Lenzerheide. weekendkaartje is daar 50 chf dus.)
Jawel maar undersnackquote:Op zaterdag 7 mei 2022 14:04 schreef Recce het volgende:
[..]
Nu al helemaal niet.
@:bitterbal, ben je al in de buurt van die camera geweest?
gondula to Scharmoin is included (start Downhill)quote:Op zaterdag 7 mei 2022 14:08 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zit daar ook de gondel naar boven al bij? Zo niet dan kan de prijs nog wel wat oplopen.
Liesje heeft jaren geleden tenminste nog een dansje gemaakt voor een webcam in de Balkan ergens.quote:
Ja ook een keer in Scheveningenquote:Op zaterdag 7 mei 2022 14:19 schreef Recce het volgende:
[..]
Liesje heeft jaren geleden tenminste nog een dansje gemaakt voor een webcam in de Balkan ergens.
Oh dat heb ik gemist denk ikquote:Op zaterdag 7 mei 2022 14:19 schreef Recce het volgende:
[..]
Liesje heeft jaren geleden tenminste nog een dansje gemaakt voor een webcam in de Balkan ergens.
Volgens mij was dat een afleidingstruc.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 14:38 schreef bitterbal het volgende:
K lag er laatst trouwens toch in mijn hondenpak
Kijk, dat hebben we dus gemist!quote:Op zaterdag 7 mei 2022 14:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Zag je mij in de achtergrond voorbij rennen
quote:Op zaterdag 7 mei 2022 15:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
https://images.app.goo.gl/WScQzPJrSjTo9jScA
niet eens? dacht dat je inmiddels de boel wel goed kon verstaan..quote:Op zaterdag 7 mei 2022 15:33 schreef bitterbal het volgende:
K ben alleen maar met thai en versta er geen flikker van
Hahahahahahaquote:Op zaterdag 7 mei 2022 15:39 schreef mschol het volgende:
[..]
niet eens? dacht dat je inmiddels de boel wel goed kon verstaan..
Lol gelukkig ben ik er dan niet. Ik weet niet hoe ze dat gaan doen met die kaartjes dan? En hoeveel is veel? Wat ik wel weet is dat voetbal heilig is in Albanie. Echt heilig. En dat de Albanezen waarschijnlijk voor Roma zijn.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 15:26 schreef Recce het volgende:
@:liesje1979, op 25 mei is er een voetbalfinale tussen Feyenoord en AS Roma in Tirana. Nu willen veel Feyenoordsupporters op de bonnefooi zonder kaartje naar Tirana gaan reizen. Dat wordt een chaos daar, toch?
Lol nee joh, dat kost de gewone bus al. Die rit duurt makkelijk een uur of 5 he? En de boot gaat naar Sarande.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 15:31 schreef Dr_Flash het volgende:
gewoon een vakantiecharter naar Corfu en dan oversteken naar Ksamil of zo. Daar wil iedereen je wel voor een tientje naar Tirana brengen
Bitterbal de Onhandige raakt dertig woordenboekjes per dag kwijtquote:Op zaterdag 7 mei 2022 15:52 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Wel leuk toch om een beetje te leren?
quote:Op zaterdag 7 mei 2022 15:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Bitterbal de Onhandige raakt dertig woordenboekjes per dag kwijt
Tirana zal daarna misschien een beetje verbouwd zijnquote:Op zaterdag 7 mei 2022 15:49 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Lol gelukkig ben ik er dan niet. Ik weet niet hoe ze dat gaan doen met die kaartjes dan? En hoeveel is veel? Wat ik wel weet is dat voetbal heilig is in Albanie. Echt heilig. En dat de Albanezen waarschijnlijk voor Roma zijn.
Als het een belangrijke wedstrijd is dan zal het stadion wel vol zitten al. Overigens is het wel super tof om eens een voetbalwedstrijd mee te maken daar. Die sfeer in het stadion.Ik was eens bij Vlore euh Korce ofzo.
[..]
Lol nee joh, dat kost de gewone bus al. Die rit duurt makkelijk een uur of 5 he? En de boot gaat naar Sarande.
quote:Op zaterdag 7 mei 2022 15:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Tirana zal daarna misschien een beetje verbouwd zijn
Gebarentaal dan? Onderwaterinsecten uitbeelden en dan naar je mond wijzen?quote:Op zaterdag 7 mei 2022 15:33 schreef bitterbal het volgende:
K ben alleen maar met thai en versta er geen flikker van
Tja, duizenden in ieder geval?quote:Op zaterdag 7 mei 2022 15:49 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Lol gelukkig ben ik er dan niet. Ik weet niet hoe ze dat gaan doen met die kaartjes dan? En hoeveel is veel? Wat ik wel weet is dat voetbal heilig is in Albanie. Echt heilig. En dat de Albanezen waarschijnlijk voor Roma zijn.
Als het een belangrijke wedstrijd is dan zal het stadion wel vol zitten al. Overigens is het wel super tof om eens een voetbalwedstrijd mee te maken daar. Die sfeer in het stadion.Ik was eens bij Vlore euh Korce ofzo.
quote:Maar toch: op de bonnefooi naar Tirana, wie doet dat? De afstand tussen Rotterdam en Tirana is 2200 kilometer, Duizend kilometer verder dan naar Marseille. Omdat het met de auto 25 uur rijden is naar Tirana, overweegt De Feijenoorder een aantal vliegtuigen te charteren. Rechtstreeks, of via Brussel en dan met de bus heen en weer naar Brussel. "We zijn nog aan het uitzoeken wat het handigst is", laat de supportersvereniging weten.
Hoe doen de plantjes het met de droogte? Redden ze het een beetje? En ik heb ook een aardig kleurtje, zo te zien aan het witte bandje als ik mijn horloge af doe.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 15:50 schreef liesje1979 het volgende:
Was lekker stil en zonnig op het schoolplein, volgens mij heb ik een beetje kleur gekregen.
22.500 is wel een beetje een klein hok voor deze wedstrijdquote:Op zaterdag 7 mei 2022 16:17 schreef Recce het volgende:
[..]
Tja, duizenden in ieder geval?Er passen ook maar 22.500 mensen in dat stadion. Ze willen nu vliegtuigen gaan charteren, maar daar heb je niet veel aan als je toch dat stadion niet in kunt.
[..]
Ja, het stadion hier in Twente is al een stuk groter.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 16:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
22.500 is wel een beetje een klein hok voor deze wedstrijd
Ik vind het dom. Maar misschien ben ik naief.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 16:17 schreef Recce het volgende:
[..]
Tja, duizenden in ieder geval?Er passen ook maar 22.500 mensen in dat stadion. Ze willen nu vliegtuigen gaan charteren, maar daar heb je niet veel aan als je toch dat stadion niet in kunt.
[..]
Het ziet er wel vrolijk uit zo in de zon.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 16:06 schreef liesje1979 het volgende:
Moestuin lag er lekker bij. Ik zag aardappelplantjes opkomen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wilgentunnel gaat aardig
[ afbeelding ]
En langzaamaan begint er een heel klein beetje minimaal groen op de hut te komen.
[ afbeelding ]
Ik vind het anders ook niet echt als een briljant plan klinken. Straks krijgen Nederlanders een slechte naam in Albanië na zo'n invasie van Feyenoorders.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 16:21 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik vind het dom. Maar misschien ben ik naief.
quote:Op zaterdag 7 mei 2022 16:30 schreef Recce het volgende:
[ afbeelding ]
Eeeuhm! Liesje, over dat kleurtje.
Afleiding: het wordt tijd om eten te koken.quote:
veel te vroeg, en koken hoef ik niet, zaterdag broodddagquote:Op zaterdag 7 mei 2022 17:09 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Afleiding: het wordt tijd om eten te koken.
Hier heeft het ook een flinke tijd gerommeld. Het viel wat tegen met de regen. Zo te zien wordt de stoep al weer droog.quote:
Ja hier in het dorp is er zo te zien niks gevallenquote:Op zaterdag 7 mei 2022 17:47 schreef Recce het volgende:
[..]
Hier heeft het ook een flinke tijd gerommeld. Het viel wat tegen met de regen. Zo te zien wordt de stoep al weer droog.
Ben je aan de zuipquote:
ordinair..quote:Op zaterdag 7 mei 2022 17:58 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Laatste avond ga je altijd van bil.
Hoeveel kilo heb je gehaald?quote:Op zaterdag 7 mei 2022 18:01 schreef CherryLips het volgende:
Ze moesten van de aardbeien af op de markt. Anderhalve kilo voor drie euro.
crap... dat had ik eerder willen weten..quote:Op zaterdag 7 mei 2022 18:01 schreef CherryLips het volgende:
Aardbeientaart maken?quote:Op zaterdag 7 mei 2022 18:01 schreef CherryLips het volgende:
Dan weer werkweek hčquote:Op zaterdag 7 mei 2022 18:04 schreef Recce het volgende:
[..]Dat gestress is redelijk vermoeiend. Hopelijk kun je een beetje uitrusten daarna.
Neequote:Op zaterdag 7 mei 2022 18:19 schreef Recce het volgende:
[..]Doen jullie een groepsactiviteit op zaterdagavond?
Ja, dat heb je goed uitgezocht.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 18:25 schreef Budapestenaar het volgende:
ThuisOp het moment dat ik wegreed uit Gemünd barstte er een enorm noodweer los. Goeie timing
Nee is heel lekker. Eigenlijk nog wat balsamicocreme ofzo eroverheen.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 18:32 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, dat wel, maar wel een beetje een random combinatie. Tenminste, zo klinkt het.
Probeer het eens, is echt goddelijk en veel minder random dan dat je zou denkenquote:Op zaterdag 7 mei 2022 18:32 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, dat wel, maar wel een beetje een random combinatie. Tenminste, zo klinkt het.
Op internet komt het ook langs in de vorm van gegrilde meloen van de BBQ met feta.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 18:33 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Probeer het eens, is echt goddelijk en veel minder random dan dat je zou denken
Zoet fruitig spul + hartige zoute kaas = klassieke combinatie volgens mij
Ja dat bedoel ik ook.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 18:37 schreef Recce het volgende:
[..]
Op internet komt het ook langs in de vorm van gegrilde meloen van de BBQ met feta.Wat bedenken mensen toch allemaal. Maar de combinatie klinkt wel goed inderdaad, nu ik het me probeer voor te stellen.
Het is wel fijn dat mensen dit soort dingen bedenken, maar de kans dat ik voor mezelf een BBQ ga aansteken om daar meloen op te leggen, is nihil.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 18:39 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ik ook.
En de suiker in watermeloen karamelliseert = extra lekker extra zoet
Slimme mensen hebben dit bedacht
sowieso is de kans dat ik voor mij alleen de bbq aan steek vrijwel 0quote:Op zaterdag 7 mei 2022 18:42 schreef Recce het volgende:
[..]
Het is wel fijn dat mensen dit soort dingen bedenken, maar de kans dat ik voor mezelf een BBQ ga aansteken om daar meloen op te leggen, is nihil.
Ja, inderdaad. Maar ik ga het onthouden voor als ik een keer aan een BBQ meedoe.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 18:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
sowieso is de kans dat ik voor mij alleen de bbq aan steek vrijwel 0
ik zou dan eerst nog maar eens een bbq moeten gaan kopenquote:Op zaterdag 7 mei 2022 18:44 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, inderdaad. Maar ik ga het onthouden voor als ik een keer aan een BBQ meedoe.
Moet je zo’n egg nemen. Daar past een meloen netjes inquote:Op zaterdag 7 mei 2022 18:44 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, inderdaad. Maar ik ga het onthouden voor als ik een keer aan een BBQ meedoe.
Zo'n wegwerp-BBQ is ook niet alles inderdaad.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 18:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik zou dan eerst nog maar eens een bbq moeten gaan kopen
quote:Op zaterdag 7 mei 2022 18:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Moet je zo’n egg nemen. Daar past een meloen netjes in
quote:Op zaterdag 7 mei 2022 18:49 schreef Recce het volgende:
[..]Doe je dat ei open na een uur, ontploft die meloen in je gezicht.
quote:Op zaterdag 7 mei 2022 18:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Moet je zo’n egg nemen. Daar past een meloen netjes in
Van dat ene glaasje?quote:
Ik vrees dat ze de boel nu verder met grof geweld opblazen. RIP 2000 soldaten.quote:‘Alle vrouwen, kinderen en ouderen zijn geëvacueerd uit staalfabriek Azovstal’
quote:Op zaterdag 7 mei 2022 18:52 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik vrees dat ze de boel nu verder met grof geweld opblazen. RIP 2000 soldaten.
Hier is het beter weer hoorquote:Op zaterdag 7 mei 2022 18:54 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Allemaal een ticket naar Bangkok boeken
Maar daar zit ze nietquote:Op zaterdag 7 mei 2022 18:54 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Allemaal een ticket naar Bangkok boeken
ik snap werkelijk niet dat het nog overeind staat eigenlijk na zoveel aanvallenquote:Op zaterdag 7 mei 2022 18:52 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik vrees dat ze de boel nu verder met grof geweld opblazen. RIP 2000 soldaten.
Dacht even 1 nanoseconde dat je thuis- Rotterdam bedoeldequote:Op zaterdag 7 mei 2022 19:16 schreef bitterbal het volgende:
ben weer veilig thuis.Wat een kutweg daarna naar toe
zon modder grint pad en het ging natuurlijk regenen dus alles lekker glad
quote:Op zaterdag 7 mei 2022 19:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dacht even 1 nanoseconde dat je thuis- Rotterdam bedoelde
Even de slaapkamer checken op spinnen en dan lekker gaan kattenplaatjessmurfenquote:Op zaterdag 7 mei 2022 19:16 schreef bitterbal het volgende:
ben weer veilig thuis.Wat een kutweg daarna naar toe
zon modder grint pad en het ging natuurlijk regenen dus alles lekker glad
jamoet slapenquote:Op zaterdag 7 mei 2022 19:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Even de slaapkamer checken op spinnen en dan lekker gaan kattenplaatjessmurfen
Fixedquote:Op zaterdag 7 mei 2022 19:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Even de slaapkamer checken op katten en dan lekker gaan spinnenplaatjessmurfen
treurnisquote:Op zaterdag 7 mei 2022 19:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
gelukkig niet
hier zijn nog niet alle wegen verhard
de herder ziet er heel erg raar uit met die orenquote:
Dat zijn puppy oortjesquote:Op zaterdag 7 mei 2022 20:44 schreef mschol het volgende:
[..]
de herder ziet er heel erg raar uit met die oren
Vanuit het zwembad of een huisje? Of het restaurantterras met plastic stoeltjes en schreeuwende kinderen? Details graagquote:
Zit weer in het huisje.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 20:53 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Vanuit het zwembad of een huisje? Of het restaurantterras met plastic stoeltjes en schreeuwende kinderen? Details graag
Dat is laatquote:Op zaterdag 7 mei 2022 20:56 schreef Haags het volgende:
Ik heb de eerste BBQ van 2022 erop zitten jong0ns.
MAFkezen!quote:Op zaterdag 7 mei 2022 20:52 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wij gaan nu eindelijk op dezelfde tijd slapen
Beter laat dan nooitquote:Op zaterdag 7 mei 2022 20:57 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat is laatIk had de eerste al begin maart.
geen bbq dit jaar voor mij, tenzij je een grillplaat meetelt als bbqquote:Op zaterdag 7 mei 2022 20:56 schreef Haags het volgende:
Ik heb de eerste BBQ van 2022 erop zitten jong0ns.
Zijn schattige oortjesquote:
Wie weet volgende week weer Biljetjes met Blesquote:
Heb je weer van alles lopen bestellen?quote:Op zaterdag 7 mei 2022 21:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wie weet volgende week weer Biljetjes met Bles
ik ben erger gewend, dus doe je best maarquote:Op zaterdag 7 mei 2022 21:07 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Zal ik dat eens over jouw oren zeggen
mijne omvat wel wat ander soort dingenquote:Op zaterdag 7 mei 2022 13:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja niet echt linkMaar heb het er hier vaak genoeg over gehad. Klein tasje waar alles in zit om een onverwachte nacht in een hotel keurig te kunnen overleven.
nee maar eentje eigenlijkquote:Op zaterdag 7 mei 2022 21:30 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Heb je weer van alles lopen bestellen?
quote:Op zaterdag 7 mei 2022 21:43 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
mijne omvat wel wat ander soort dingenzal wel ff foto posten als ik de laatste toeters en bellen in huis heb
hmmm "andere soort dingetjes" he?quote:
ja doe, wie weetleer ik er nog wat vanquote:Op zaterdag 7 mei 2022 21:43 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
mijne omvat wel wat ander soort dingenzal wel ff foto posten als ik de laatste toeters en bellen in huis heb
quote:
"Hey little girl, is your daddy home?quote:Op zaterdag 7 mei 2022 22:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Tikje #metoo dit liedje![]()
quote:Op zaterdag 7 mei 2022 22:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
"Hey little girl, is your daddy home?
Did he go away and leave you all alone? Mhmm
I got a bad desire"
Van dit soort teksten zouden alle lelijke beschadigde verzuurde vrouwen van nu gloeiende lava gaan spuwen.
Het zijn geen vrije tijden meer nee, heb je Strange New Worlds al gezien trouwens?quote:Op zaterdag 7 mei 2022 22:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Veel te broeierig voor dit neo-Victoriaanse tijdsgewricht.
Nee, Netflix?quote:Op zaterdag 7 mei 2022 22:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het zijn geen vrije tijden meer nee, heb je Strange New Worlds al gezien trouwens?
Die Anson Mount redt met zijn uitstraling even de gehele franchise, die spat gewoon van het scherm, aanrader
quote:Op zaterdag 7 mei 2022 22:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nee de opvolger van Netflix, Paramount Plus.
Netflix heeft de beste tijd wel gehad.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 22:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nee de opvolger van Netflix, Paramount Plus.
Ja dat is wel duidelijk, nog even wat draadjes afronden en dan is het wel gedaan.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 22:53 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Netflix heeft de beste tijd wel gehad.
Klopt wat een bagger staat erop.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 22:53 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Netflix heeft de beste tijd wel gehad.
Het is gedaan preciesquote:Op zaterdag 7 mei 2022 22:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja dat is wel duidelijk, nog even wat draadjes afronden en dan is het wel gedaan.
quote:Op zaterdag 7 mei 2022 22:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
"Hey little girl, is your daddy home?
Did he go away and leave you all alone? Mhmm
I got a bad desire"
Van dit soort teksten zouden alle lelijke beschadigde verzuurde vrouwen van nu gloeiende lava gaan spuwen.
Harige armen heb jequote:Op zaterdag 7 mei 2022 23:01 schreef Ama het volgende:
@:bitterbal Klein filmpje van het ratje waar ik nog geen foto van heb.
https://imgur.com/gallery/SPuRTu4
"Tis goed mej oe"quote:
Ons moedahrrr zeet nog... doet da nou niequote:
Misschien zijn er veel mensen met zo'n broodsnijmachine thuis?quote:Op zaterdag 7 mei 2022 23:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Bij de bakker vragen ze altijd of ik een heel brood gesneden wil hebben.
Zijn er ook mensen die dit zelf doen ?![]()
Geeft dit macht om je eigen brood te snijden ("IK BEPAAL ZELF DE DIKTE WEL VAN MIJN BROOD")
Hoe doen die mensen dat netjes? Ja, met een mes.. maar dan zal je wel een scherp mes moeten hebben.
#levensvragenovergesnedenbrood.
De prijs van het brood zal ook incl. het gebruik zijn van de broodsnijmachine van de bakker.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 23:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Misschien zijn er veel mensen met zo'n broodsnijmachine thuis?
quote:Op zaterdag 7 mei 2022 23:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
De prijs van het brood zal ook incl. het gebruik zijn van de broodsnijmachine van de bakker.
Dus als je het zelf wil doen, snijd je jezelf in de vingers.
Gewoon een broodmes, als in een soort zaag. Ik doe het niet overigens.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 23:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Geeft dit macht om je eigen brood te snijden ("IK BEPAAL ZELF DE DIKTE WEL VAN MIJN BROOD")
Hoe doen die mensen dat netjes? Ja, met een mes.. maar dan zal je wel een scherp mes moeten hebben.
Mja, ik ben gewoon ook 'bang' dat ik zo'n perfect broodje verprutsquote:Op zaterdag 7 mei 2022 23:16 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Gewoon een broodmes, als in een soort zaag. Ik doe het niet overigens.
Je bent toch wel competent genoeg om een broodmes te hanteren?quote:Op zaterdag 7 mei 2022 23:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Er zijn natuurlijk ook heel veel mensen die hun eigen brood bakken. En snijden.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 23:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mja, ik ben gewoon ook 'bang' dat ik zo'n perfect broodje verpruts
Je overschat mij nuquote:Op zaterdag 7 mei 2022 23:18 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Je bent toch wel competent genoeg om een broodmes te hanteren?
Hm ja, dat is wel zo..quote:Op zaterdag 7 mei 2022 23:18 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Er zijn natuurlijk ook heel veel mensen die hun eigen brood bakken. En snijden.
Nou zo'n vers stokbrood, vlijmscherp broodmes, flesje zoete wijn hihihi achter de kiezen, de EHP zit ramvol met wiewelende vrouwen op een zaterdagavond.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 23:18 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Je bent toch wel competent genoeg om een broodmes te hanteren?
En mensen die zoete wijn drinken moeten geīnstitutionaliseerd wordenquote:Op zaterdag 7 mei 2022 23:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nou zo'n vers stokbrood, vlijmscherp broodmes, flesje zoete wijn hihihi achter de kiezen, de EHP zit ramvol met wiewelende vrouwen op een zaterdagavond.
Of met avocado-verwondingenquote:Op zaterdag 7 mei 2022 23:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nou zo'n vers stokbrood, vlijmscherp broodmes, flesje zoete wijn hihihi achter de kiezen, de EHP zit ramvol met wiewelende vrouwen op een zaterdagavond.
Mee eens maar vrouwen houden nu eenmaal van zoete alcoholdrankjes.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 23:23 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
En mensen die zoete wijn drinken moeten geīnstitutionaliseerd worden
Passoa Jusquote:Op zaterdag 7 mei 2022 23:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mee eens maar vrouwen houden nu eenmaal van zoete alcoholdrankjes.
Dan willen ze die pit eruit halen met een mes, maar ja .. glibberige handjes hequote:Op zaterdag 7 mei 2022 23:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Oooh ja die staat met stip op plekje een, hoe dan?
Zoete alcoholdrankjes is niks mis mee. Love myself a cosmo.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 23:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Beetje debiel als je met een mes en natte handen gaat staan jongleren.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 23:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dan willen ze die pit eruit halen met een mes, maar ja .. glibberige handjes he
Maar ik houd niet van (zoete witte) wijn.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 23:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ladies and Gentleman, we have found one.
quote:Op zaterdag 7 mei 2022 23:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 7 mei 2022 23:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Beetje debiel als je met een mes en natte handen gaat staan jongleren.
quote:
Zoete wijn, om te koken, niet om te drinkenquote:Op zaterdag 7 mei 2022 23:25 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Zoete alcoholdrankjes is niks mis mee. Love myself a cosmo.![]()
Maar zoete wijn![]()
![]()
Eerste keer dat ik een rosébiertje dronk dacht ik dat ik een toeval kreeg.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 23:28 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Rode wijn en bier inderdaad. En dan vooral niet de zoete 'vrouwenbiertjes'.
De eeuw van de wansmaak.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 23:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik lees hier op een menukaart: pizza met ribeye..
Uh wat?
quote:
Desperadosquote:Op zaterdag 7 mei 2022 23:28 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Rode wijn en bier inderdaad. En dan vooral niet de zoete 'vrouwenbiertjes'.
Ik ga het niet bestellenquote:Op zaterdag 7 mei 2022 23:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zal eerder slachtafval zijn maar goed![]()
"Nu 4 pizza's ribeye voor maar 9,95"
Goedkope pizza’s welquote:Op zaterdag 7 mei 2022 23:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zal eerder slachtafval zijn maar goed![]()
"Nu 4 pizza's ribeye voor maar 9,95"
Ik heb wel eens een pizza cheeseburger op, weet zeker dat me dat 3 jaar van mijn leven heeft gekost, dat leek wel een soort gele warme cholesteroldrab.quote:
Kreeg je een pistool tegen je hoofd aangedrukt?quote:Op zaterdag 7 mei 2022 23:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb wel eens een pizza cheeseburger op
Had die besteld een keer met overwerken, foutjequote:Op zaterdag 7 mei 2022 23:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Kreeg je een pistool tegen je hoofd aangedrukt?
Doe weg, ik ga kotsen hoorquote:Op zaterdag 7 mei 2022 23:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Nou, alles sneuheid op YouTube weer gevonden...incl. bijpassend muziekje![]()
Speciaal voor US.
Met of zonder rietje?quote:Op zaterdag 7 mei 2022 23:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Had die besteld een keer met overwerken, foutje![]()
Wel langzaam opgedronken die drab want ik had honger
Je mist een mooi muzikaal kunstwerk....quote:
Smaken verschillen.quote:
Ja niks aan, net zoals een radler.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 23:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Eerste keer dat ik een rosébiertje dronk dacht ik dat ik een toeval kreeg.
Gofferquote:Op zaterdag 7 mei 2022 23:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je mist een mooi muzikaal kunstwerk....
Greatest Synthesizerhits hits hits...quote:
Staat op repeat hier nu.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 23:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Greatest Synthesizerhits hits hits...
Samequote:
Dat was allemaal nagespeeld toch?quote:
De 10 uur versie is tof.quote:
Muizentrapjes.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 23:56 schreef datismijnmening het volgende:
[ afbeelding ]
Wat vinden jullie van mijn nieuwe outfit?
Oude collectie.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 23:56 schreef datismijnmening het volgende:
[ afbeelding ]
Wat vinden jullie van mijn nieuwe outfit?
goed broodmes kan je prima mee snijden..quote:Op zaterdag 7 mei 2022 23:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Linkshandig?quote:Op zondag 8 mei 2022 00:51 schreef mschol het volgende:
[..]
goed broodmes kan je prima mee snijden..
ik kan er om de een of andere reden nooit recht mee naar beneden snijdenen scherp is dat mes wel, dat is geen probleem
mooi beestjequote:Op zaterdag 7 mei 2022 23:01 schreef Ama het volgende:
@:bitterbal Klein filmpje van het ratje waar ik nog geen foto van heb.
https://imgur.com/gallery/SPuRTu4
ik heb er even naar toe moeten werken ja:Pquote:Op zaterdag 7 mei 2022 20:52 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wij gaan nu eindelijk op dezelfde tijd slapen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |