niet eens? dacht dat je inmiddels de boel wel goed kon verstaan..quote:Op zaterdag 7 mei 2022 15:33 schreef bitterbal het volgende:
K ben alleen maar met thai en versta er geen flikker van
Hahahahahahaquote:Op zaterdag 7 mei 2022 15:39 schreef mschol het volgende:
[..]
niet eens? dacht dat je inmiddels de boel wel goed kon verstaan..
Lol gelukkig ben ik er dan niet. Ik weet niet hoe ze dat gaan doen met die kaartjes dan? En hoeveel is veel? Wat ik wel weet is dat voetbal heilig is in Albanie. Echt heilig. En dat de Albanezen waarschijnlijk voor Roma zijn.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 15:26 schreef Recce het volgende:
@:liesje1979, op 25 mei is er een voetbalfinale tussen Feyenoord en AS Roma in Tirana. Nu willen veel Feyenoordsupporters op de bonnefooi zonder kaartje naar Tirana gaan reizen. Dat wordt een chaos daar, toch?
Lol nee joh, dat kost de gewone bus al. Die rit duurt makkelijk een uur of 5 he? En de boot gaat naar Sarande.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 15:31 schreef Dr_Flash het volgende:
gewoon een vakantiecharter naar Corfu en dan oversteken naar Ksamil of zo. Daar wil iedereen je wel voor een tientje naar Tirana brengen
Bitterbal de Onhandige raakt dertig woordenboekjes per dag kwijtquote:Op zaterdag 7 mei 2022 15:52 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Wel leuk toch om een beetje te leren?
quote:Op zaterdag 7 mei 2022 15:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Bitterbal de Onhandige raakt dertig woordenboekjes per dag kwijt
Tirana zal daarna misschien een beetje verbouwd zijnquote:Op zaterdag 7 mei 2022 15:49 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Lol gelukkig ben ik er dan niet. Ik weet niet hoe ze dat gaan doen met die kaartjes dan? En hoeveel is veel? Wat ik wel weet is dat voetbal heilig is in Albanie. Echt heilig. En dat de Albanezen waarschijnlijk voor Roma zijn.
Als het een belangrijke wedstrijd is dan zal het stadion wel vol zitten al. Overigens is het wel super tof om eens een voetbalwedstrijd mee te maken daar. Die sfeer in het stadion.Ik was eens bij Vlore euh Korce ofzo.
[..]
Lol nee joh, dat kost de gewone bus al. Die rit duurt makkelijk een uur of 5 he? En de boot gaat naar Sarande.
quote:Op zaterdag 7 mei 2022 15:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Tirana zal daarna misschien een beetje verbouwd zijn
Gebarentaal dan? Onderwaterinsecten uitbeelden en dan naar je mond wijzen?quote:Op zaterdag 7 mei 2022 15:33 schreef bitterbal het volgende:
K ben alleen maar met thai en versta er geen flikker van
Tja, duizenden in ieder geval?quote:Op zaterdag 7 mei 2022 15:49 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Lol gelukkig ben ik er dan niet. Ik weet niet hoe ze dat gaan doen met die kaartjes dan? En hoeveel is veel? Wat ik wel weet is dat voetbal heilig is in Albanie. Echt heilig. En dat de Albanezen waarschijnlijk voor Roma zijn.
Als het een belangrijke wedstrijd is dan zal het stadion wel vol zitten al. Overigens is het wel super tof om eens een voetbalwedstrijd mee te maken daar. Die sfeer in het stadion.Ik was eens bij Vlore euh Korce ofzo.
quote:Maar toch: op de bonnefooi naar Tirana, wie doet dat? De afstand tussen Rotterdam en Tirana is 2200 kilometer, Duizend kilometer verder dan naar Marseille. Omdat het met de auto 25 uur rijden is naar Tirana, overweegt De Feijenoorder een aantal vliegtuigen te charteren. Rechtstreeks, of via Brussel en dan met de bus heen en weer naar Brussel. "We zijn nog aan het uitzoeken wat het handigst is", laat de supportersvereniging weten.
Hoe doen de plantjes het met de droogte? Redden ze het een beetje? En ik heb ook een aardig kleurtje, zo te zien aan het witte bandje als ik mijn horloge af doe.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 15:50 schreef liesje1979 het volgende:
Was lekker stil en zonnig op het schoolplein, volgens mij heb ik een beetje kleur gekregen.
22.500 is wel een beetje een klein hok voor deze wedstrijdquote:Op zaterdag 7 mei 2022 16:17 schreef Recce het volgende:
[..]
Tja, duizenden in ieder geval?Er passen ook maar 22.500 mensen in dat stadion. Ze willen nu vliegtuigen gaan charteren, maar daar heb je niet veel aan als je toch dat stadion niet in kunt.
[..]
Ja, het stadion hier in Twente is al een stuk groter.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 16:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
22.500 is wel een beetje een klein hok voor deze wedstrijd
Ik vind het dom. Maar misschien ben ik naief.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 16:17 schreef Recce het volgende:
[..]
Tja, duizenden in ieder geval?Er passen ook maar 22.500 mensen in dat stadion. Ze willen nu vliegtuigen gaan charteren, maar daar heb je niet veel aan als je toch dat stadion niet in kunt.
[..]
Het ziet er wel vrolijk uit zo in de zon.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 16:06 schreef liesje1979 het volgende:
Moestuin lag er lekker bij. Ik zag aardappelplantjes opkomen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wilgentunnel gaat aardig
[ afbeelding ]
En langzaamaan begint er een heel klein beetje minimaal groen op de hut te komen.
[ afbeelding ]
Ik vind het anders ook niet echt als een briljant plan klinken. Straks krijgen Nederlanders een slechte naam in Albanië na zo'n invasie van Feyenoorders.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 16:21 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik vind het dom. Maar misschien ben ik naief.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |